آموزش فارسی کردن تاریخ در وردپرس به همراه افزونه ❤️

در این مقاله قصد داریم تا آموزش فارسی کردن تاریخ در وردپرس برای شما عزیزان بدهیم که این مشکل را خیلی از شما به کارشناسان رایا پروژه سوال کردید که چطور میشه تاریخ در سایت های وردپرسی را به صورت فارسی یا شمسی تغییر دهیم  که در این مقاله به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد ؛ اگر در استفاده از سایت های وردپرسی به مشکل خورده اید میتوانید مقاله آموزش وردپرس صفر تاصد را مطالعه کنید.

 

تاریخ در وردپرس چیست؟

 

فارسی کردن تاریخ در وردپرس - رایا پروژه

 

زمانی که سایت خود را ایجاد میکنید و آن را با وردپرس توسعه میدهید در قسمت هایی از سایتتان مشاهده میکنید که تاریخ نوسته ها و حتی محصولات شما به صورت میلادی است ولی اگر قصد داشته باشیدآن را تغییر دهید باید افزونه های که برای این موضوع توسعه داده شده اند را در مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید که در ادامه با بهترین افزونه های فارسی سازی تاریخ در وردپرس آشنا خواهیم شد.

 

بیشتر بخوانید :معرفی بهترین قالب های وردپرس

 

افزونه های موجود برای فارسی کردن تاریخ در وردپرس

 

افزونه های تبدیل تاریخ در وردپرس - رایا پروژه

 

برای فعال کردن تاریخ شمسی یا همان فارسی در وردپرس باید از پلاگین هایی که ساخته شده است استفاده کنید ؛ این پلاگین ها رایگان هستند و در مخزن وردپرس موجود میباشد میتوانید نام آن ها در قسمت جستجو مخزن افزونه های وردپرس سرچ کنید و آن را دانلود کنید.

 

wp-parsidate

افزونه wp-parsidate - رایا پروژه

افزونه wp-parsidate یکی از قدرتمند ترین پلاگین های فارسی سازی زبان و تاریخ در وردپرس است که میتوانید آن را به راحتی دانلود ونصب کنید ؛ از امکانات خوب این افزونه محبوب میتوانیم به سبک و کم حجم بودن آن و به امکانات فراوانی که در اختیار شما قرار میدهد اشاره کنیم بی شک اگر قصد داریم تاریخ سایت خود را فارسی کنید این افزونه انتخاب اول شما خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید : افزونه ستاردهی مطالب در وردپرس

 

WP Shamsi

افزونه WP-Shamsi - رایا پروژه

 

یکی دیگر از افزونه های محبوب بین فارسی زبانان و مدیران سایت های ایرانی افزونه WP-Shamsi است که با استفاده از آن میتوانید به صورت آسان و سریع تاریخ سایت خود را به شمسی تغییر دهید و یکی از مزیت های این افزونه این است که با تمامی قالب های مختلف سازگاری دارد و به راحتی میتوانید این عملیات را اعمال کنید.

 

تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در وردپرس

 

یکی از بهترین راه ها برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در وردپرس استفاده از افزونه هایی است که ما در بالا آن ها را برای شما معرفی کردیم اما راه دیگری که میتوانید این عمل را انجام دهید این است که به یک برنامه نویسی اطلاع دهید تا کد های مربوطه را در سایت شما قرار دهد و تاریخ را به شمسی تغییر دهد.

 

عدم نمایش تاریخ در وردپرس

 

در برخی از گزارشاتی که کاربران به متخصصان رایا پروژه میدهند به این صورت است که تاریخ در قالب آن ها وجود ندارد و نمایش داده نمیشود در جواب این سوال میتواند گفت که به دو دلیل بستگی دارد یا این امکان در قالب که دارید وجود ندارد که بیشتر در قالب های رایگان این اتفاق می افتد که باید آن را اضافه کنید و دلیل دیگر آن میتواند غیرفعال شدن این گزینه در تنظبمات قالب شما باشد برای بررسی این موضوع میتوانید به تنظیمات قالب>سفارش سازی>تنظیمات وبلاگ مراجعه کنید و تیک تاریخ را فعال کنید.

 

مقالات دیگر : فارسی سازی اعداد در ورد

 

نمایش تاریخ در وردپرس اهمیت دارد؟

نمایش تاریخ در وردپرس - رایا پروژه

نمایش تاریخ در وردپرس – رایا پروژه

 

همان طور که می‌دانید داشتن تاریخ برای مقالات و پست های شما در وبلاگ ها و سایت های اینترنتی بسیار حائز اهمیت است شماره تماس به این مورد توجه ویژه داشته باشید چرا که اگر محتوای شما که  می‌تواند مقالات شما در وبلاگ و یا محصولات شما در سایت باشد تاریخ نداشته باشد برای بازی های گوگل به هم برای کاربر می‌تواند این موضوع خوشحال نباشد و صفحه شما رتبه خود را در گوگل نخواهد داشت.

بسیاری از کاربرانی که مقالات مختلفی روزانه در وب سایت ها و مجلات اینترنتی میخواند حتما به تاریخ آن توجه می کند چرا که تاریخ یک پست معلوم میکند که این پست آیا تازگی آپلود شده است و یا قدیمی است که بیشتر به وبسایت های خبری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند چرا که باید همیشه به روز باشند و اخبار جدیدی را منتشر کنند و بسیاری از کاربرانی که وارد این سایت می شود و بخش نظرات و تاریخ صفحات آن توجه ویژه را دارند.

اگر وب سایت خبری دارید و یا در هر حوزه فعالیت می‌کند و به شما توصیه می کنیم که همیشه تاریخ سایت خود را به روز نگه دارید و از آن استفاده کنید چرا که سایت های زیادی هستند که تاریخ روی مقالات آنها تاریخ نمایش داده نمی شود و همین مورد باعث می‌شود که کاربران زیادی را نداشته باشند.

 

تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در وردپرس

 

برخی از قالب های ایرانی و خارجی این مورد بسیار مشاهده می شود که شما پس از دانلود کامل و نصب آن بر روی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس تاریخ این قالب ها به صورت میلادی است که ما به آن خارجی می گویم اگر قصد دارید که تاریخ کالاهای خود را از میلادی به شمسی تغییر دهید و این تاریخ با تقویم و زمان کشور ایران مطابقت داشته باشد باید حتماً از افزونه های فارسی کردن تاریخ وردپرس استفاده کنید که درباره این مقاله به آن اشاره کرده و بهترین ها را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

این محصول خود در مخزن وردپرس وجود دارد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان این افزونه ها را بر روی قالب و وردپرس خود نصب کنید و با اعمال برخی تنظیمات درون این افزونه ها تاریخ قالب و صفحات سایت خود را از شمسی به میلادی تغییر دهید ، این مورد می تواند هم بر روی آپدیت کردن صفحات شما در گوگل بسیار موثر باشد و هم کاربران می توانند بهتر تاریخ آخرین به روز رسانی های صفحات وب سایت شما را مشاهده کنند.

 

جمع بندی

 

در این مقاله با آموزش فارسی کردن تاریخ در وردپرس  َآشنا شدیم و میتوانید با استفاده از افزونه هایی که به شما معرفی کردین به راحتی و بدون اینکه حتی یک کد هم بنویسید این امکان را در سایت خود فعال کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود