آموزش کپی متن در اینستاگرام | معرفی سایت های کپی کردن کپشن در اینستاگرام

اینستاگرام را می توان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی در ایران و در دنیا بیان کرد خیلی افراد روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کند و در آن فعالیت دارد در این مقاله قصد داریم تا آموزش کپی متن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به صورت راحت و سریع کپشن ها و کامنت های مورد نظر را کپی کنیم و متن آن ها را داشته باشید همچنین می توانید در مقاله آموزش اینستاگرام اطلاعات بیشتری در مورد این شبکه اجتماعی به دست آورید  در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

آموزش کپی متن در اینستاگرام چگونه است؟

آموزش کپی متن در اینستاگرام - رایا پروژه

آموزش کپی متن در اینستاگرام

 

روزانه تعداد زیادی پست و محتوا در اینستاگرام منتشر می شود که می توانیم از آنها استفاده کنیم ولی مشکلی که وجود دارد این است که شما در نسخه های موبایل اینستاگرام نمی توانید کپشن ها و کامنت های مورد نظر خود را کپی کنید و آنها را داشته باشید و ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل  آموزش کپی متن در اینستاگرام را برای شما عزیزان توضیح دهیم که میتوانید با استفاده از دو روش استقاده از  نسخه وب اینستاگرام و یا نرم افزار مربوطه  متن های مورد نظر خود را کپی کنید.

اگر قصد دارید که با قوانین اینستاگرام بیشتر آشنا شوی به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله قوانین اینستاگرام را مشاهده کنید

 

بیشتر بخوانید : چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم

 

کپی کردن کپشن و کامنت در اینستاگرام به راحتی

 

شما در اینستاگرام می توانیم در دو بخش کامنت و کپشن محتوای متنی قرار دهید که یکی از  راه های مناسب و سریع برای کپی کردن کپشن و کامنت های اینستاگرام را می توان با استفاده از نسخه وب بیان کرد که در ادامه طریقه استفاده از ابزار را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

همچنین تولید که ویدیو و تصاویر اینستاگرام را دانلود کنید می توانید از مقاله معرفی نرم افزار های دانلود از اینستاگرام استفاده کنیم .

 

روش کپی متن از اینستاگرام از طریق وب

 

در این بخش از مقاله آموزش کپی متن از اینستاگرام با طریقه استفاده نسخه وب و کپی متن در آن را به شما عزیزان آموزش می دهیم که قدم به قدم به صورت تصویری این مراحل برا برای شما آماده کرده ایم.

 

1 – وارد سایت اینستاگرام شوید

 

اولین قدم شما باید در گوگل وب سایت اینستاگرام را جستجو کنید و وارد آن شوید.

میتوانید لینک زیر را کپی کنید و در مرورگر خود درج کنید تا وارد وب سایت اینستاگرام شوید

 

https://www.instagram.com/accounts/login/

2 – اطلاعات ورود به اکانت خود را وارد کنید

 

ورود به حساب کاربری در اینستاگرام - رایا پروژه

ورود به حساب کاربری در اینستاگرام

 

پس از اینکه وارد سایت اینستاگرام شد شدی باید اطلاعات کاربری خود را در این بخش وارد کنید که شامل نام کاربری و پسورد اکانت شما در اینستاگرام است

 

3 – پست مورد نظر خود را پیدا کنید

 

انتخاب پست در اینستاگرام - رایا پروژه

انتخاب پست در اینستاگرام

 

زمانی که پسورد نام کاربری خود را به درستی وارد کرده اید می توانید وارد نسخه وب اینستاگرام خود شویم و سپس کافیست که وارد پیج مورد نظر  شوید و پستی که قصد دارید متن کپشن و کامنت های آن را کپی کنید را انتخاب کنید .

اگر به تازگی وارد اینستاگرام شدید و قصد دارید تا در این فضا تولید محتوا کنید  می توانید از مقاله تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید.

 

 4 – سپس میتوانید کپش و کامنت های مورد خود را کپی کنید

 

 کپی کردن کپشن و کامنت در اینستاگرام - رایا پروژه

کپی کردن کپشن و کامنت در اینستاگرام

 

پس از وارد شدن به پیچ مورد نظر و انتخاب پستی که ازقصد دارید تا محتوای متنی کپشن و کامنت های آن را کپی کنید کافیست با راست کلیک موس کامپیوتر خود آن را کپی کنید و در اختیار داشته باشید.

به همین راحتی شما میتوانید با استفاده از نسخه وب اینستاگرام کپشن و کامنت های مورد نظر خود را کپی کنید.

 

برنامه کپی کپشن اینستاگرام برای اندروید

 

اگر روش استفاده از نسخه وب اینستاگرام برای شما دشوار از ما راه دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی محتوای خود را در اینستاگرام کپی کنید و آن هم استفاده کنید که این کار را با نرم افزار اینستا کپشن میتوانید انجام دهید.

 

اینستاکپشن

 

نرم افزار اینستا کپشن یک نرم افزار همکاری است که اگر از اینستاگرام استفاده میکنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این نرم افزار برای موبایل خود دانلود کنید می توانید با استفاده از نرم افزار تمامی محتوای متنی خود را از اینستاگرام کپی کنید و همچنین می توانید تمامی محتوای تصویری ویدیویی را نیز دانلود و بر روی موبایل خود داشته باشید استفاده از اینترنت افزار بسیار ساده است و کافیست لینک مورد نظر خود را در این نرم افزار وارد کنید تا محتوای متنی آن را در اختیار داشته باشیم نرم افزار برای اندروید عرضه شده است که می‌توان آن را از پلی استور دانلود کنیم.

اگر میخواهید که تعداد لایک های پست های خود را در اینستاگرام مخفی کنیم می توانید از مقاله مخفی کردن لایک در اینستاگرام استفاده کنید.

 

معرفی سایت های کپی کپشن اینستاگرام

 

معرفی سایت های کپی کپشن اینستاگرام این وب سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که  کپشن اینستاگرام شما را قوی و بدون دردسر برای شما در دسترس قرار میدهند. این سایت‌ها با گزینه‌های مختلفی که دارد  می‌تواند از بین آنها انتخاب کنید که چه نوع از کپشن شما دانلود شود ، چه به دنبال محتوا خنده دار، و یا مختلف باشید، این سایت ها شما را قادرخواهند ساخت که به راحتی کپشن های دلخواه خود را دانلود کنبد.

  1. وبسایت Flydownloader.
  2. وبسایت Pokoinsta.
  3. وبسایت givefastlink

 

جمع بندی

 

ما در  مقاله آموزش کپی متن در اینستاگرام سعی کردیم تا روش های بسیار کاربردی و آسانی را برای شما انتخاب کنیم که بتوانید به سادگی و راحتی محتوای خود را در اینستاگرام کپی کنید ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید و شما نیز اگر روش های دیگری می شناسید که میتوان با استفاده از آن محتوای اینستاگرام را به راحتی دانلود و آن را کپی کرد خوشحال می شویم که آن را در بخش کامنت به ما معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود