افزایش امنیت اینستاگرام | 11 روش عالی برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام

آموزش امنیت اینستاگرام یکی از مهمترین وظایف یک ادمین اینستاگرام است که باید آن را افزایش دهد شما اگر در پلتفرم اینستاگرام فعالیت دارید به شما پیشنهاد می کنیم که برای امنیت بیشتر در این شبکه اجتماعی راهکارهایی که در ادامه برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد امنیت اینستاگرام خود را تا حد زیادی بالا ببرید ، همچنین اگر قصد دارید که در مورد اینستاگرام بیشتر اطلاعات کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش اینستاگرام به صورت تصویری را در رایا پروژه مشاهده بفرمایید.

همچنین برای افزایش امنیت پیام رسان واتساپ یا مشاهده نشانه های هک شدن آن میتوانید از مقاله چطور بفهمیم واتساپ هک شده استفاده کنید.

 

افزایش امنیت اینستاگرام چگونه است؟

افزایش امنیت اینستاگرام - رایا پروژه

افزایش امنیت اینستاگرام

 

اینستاگرام در آپدیت هایی که در سالیان اخیر برای اپلیکیشن خود ارائه کرده است روش های نوینی را برای افزایش امنیت اینستاگرام به کار برده است که شما می‌توانید با استفاده از این روش ها پیج خود را در برابر حملات هکرها خواب و از نفوذ به آن توسط اشخاص بیگانه جلوگیری کنید ، شما می توانید با فعال سازی چند گزینه اجازه ورود به اشخاص را ندهید که در ادامه این موارد را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

 

چرا باید امنیت اینستاگرام را افزایش بدیم؟

 

عکس افراد برای اینکه محصولات و خدمات خود را به فروش و معرفی کنند در فضای اینستاگرام فعالیت می‌کند به همین دلیل کسب و کار آنها در این پلتفرم است از اگر قصد دارید که در اینستاگرام فعالیت داشته باشید و خدمات خود را ارائه دهید همچنین محصولات خود را به فروش بگذارید باید حتماً امنیت آن را بیشتر کنید چرا که اگر ایناین کار را نکنید ممکن است هکر ها و افرادی که قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشند با ورود به اکانت شما اطلاعات شما را به سرقت ببرند و زحمات شما را به باد دهد به همین دلیل باید حتماً امنیت پیج خود را افزایش دهید.

اگر می خواهید که بازدید پیج شما در اینستاگرام بالا رود و افراد زیادی از پیش ما دیدن کند به شما توصیه می کنیم که راهکارهای موجود در مقاله افزایش بازدید پیج اینستاگرام که برای پروژه منتشر شده است را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید : چطور در اینستاگرام مخاطبین خود را پیدا کنیم

 

روش های جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام

 

ما قصد داریم در این مقاله به عنوان افزایش امنیت اینستاگرام از راهکارهایی را به شما عزیزان آموزش دهیم که با فعال کردن آن امنیت پیج خود را صددرصد کنید و دیگر از این پس نگران این نباشید که شخصی و یا هکری وارد اکانت شما شود تا اطلاعات شما را از بین ببریم در ادامه با ما همراه باشید تا این موارد را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

همچنین استفاده از اینستاگرام ممکن است محدودیت هایی را به همراه داشته باشد که به شما توصیه می کنیم مقاله محدودیت های اینستاگرام را مشاهده کنید.

 

1 – فعال کردن تایید دو مرحله ای

 

اولین قدمی که باید برای افزایش امنیت اینستاگرام خود برداری این است که تایید دو مرحله ای اینستاگرام را برای اکانت خود فعال کنید به این معنی است که شما زمانی که وارد اینستاگرام می‌شوید و رمز عبور خود را وارد می کنید بایستی رمزی که برای ایمیل و یا شماره همراه شما پیامک شده است وارد کنید تا بتوانید وارد اکانت اینستاگرام خود شویم که این کار باعث می‌شود تا اگر فرد نیز موفق شد تا رمز ورود شما را هک پیدا کند و قصد داشته باشد تا وارد  پیج شما شود نتواند وارد از این بخش جلوتر شود ، برای فعال سازی تایید دو مرحله ای می توانید به مقاله آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام برای پروژه مراجعه شود.

 

2 – استفاده از رمز عبور قوی

استفاده از رمز عبور قوی - رایا پروژه

استفاده از رمز عبور قوی

 

یکی دیگر از مواردی که امنیت پیج شما را افزایش می‌دهد که شما باید در ابتدا رمز عبور قوی برای اکانت خود انتخاب کنید که ما به شما پیشنهاد میکنیم برای ایجاد یک رمز عبور قوی کاراکتر های انگلیسی در رمز خود استفاده کنید یعنی اینکه سعی کنید از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی به همراه عدد در عبور خود استفاده کنید تا هک کردن رمز برای هکرها دردسر ساز و غیر ممکن میشه ، به طور مثال با یک رمز عالی که شکست نام برای گروه غیر ممکن است را در ادامه برای شما به نمایش میزاریم.

Ki65TebvDf54@

بیشتر بخوانید : حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

 

3 – خصوصی کردن اکانت

 

شما زمانی که اکانت خود را در اینستاگرام می سازید اینستاگرام به صورت اتوماتیک اکانت شما را برای عموم به نمایش می‌گذارد که برای امنیت بیشتر ما به شما توصیه می کنیم که پیج خود را خصوصی کنید و این اجازه رو ندارید تا هر فردی می تواند اطلاعات شما را بخواند برای خصوصی کردن پیج خود میتوانید از مسیر زیر این کار را انجام دهید.

 

Private Account را انتخاب کنید <  Setting > Privacy  > Account Privacy

 

4 – ورود های اکاننتان را بررسی کنید

 

شما اگه ادمین اکانت در اینستاگرام هستید و یا اینکه مدیر بیزینسی هستید که در اینستاگرام فعالیت میکنید به شما پیشنهاد می کنیم که برای افزایش امنیت این پلتفرم همیشه ورود های موفق و ناموفق به اکانت خود را بررسی کنید شما با بررسی ورودی های موفق خواهید دید که چه کسانی توانستند که وارد اکانت شما در اینستاگرام شود و ناموفق اطلاع خواهد داشت که چند نفر قصد داشتند تا به پیج شما وارد شود و اگر تعداد این افراد بیشتر بود به شما توصیه می کنیم که رمز عبور خود را تغییر دهد آیا تایید دو مرحله ای را حتماً فعال کنید برای اینکه بدانید ورود های موفق و ناموفق در اکانت شما چگونه نمایش داده می شود می توانید از مسیر زیر این موارد را مشاهده کنید.

Settings> security> Login Activity

بیشتر بخوانید : بازگردانی پیج اینستاگرام

 

5 – غیرفعال کردن حالت آنلاین

 

یکی دیگر از مواردی که اینستاگرام آن را به صورت اتومات برای شما بعد از وارد شدن به این شبکه اجتماعی فعال می‌کند این است که دیگران می‌توانند مشاهده کنند که شما در چه زمانی آنلاین و یا آفلاین هستید و همین امر باعث می شود تا امنیت پیج شما مقداری ضعیف شود و شما باید آن را غیرفعال کنید که برای غیر فعال کردن حالت آنلاین در اینستاگرام میتوانید مسیر زیر را طی کنید .

 

 غیرفعال Settings > Privacy  > Activity Status > Show Activity Status

 

 6 – بررسی و حذف اکانت ها مشکوک

 

یکی دیگر از مواردی که باید خیلی آن رعایت کنیم و با انجام آن احتمال هک کردن پیج شما به شدت کاهش می آورد این است که در قسمت فالوورهای خود به دنبال اکانت هایی باشید که نام آنها و آیدی آن نا مرتبط و فیک هست بگردید ، اصولا این اکانت ها توسط هکر ها ایجاد می شود که با استفاده از آن بتوانند پیج شما را زیر نظر بگیرد و در نهایت آن را هک کند شما با حذف این نوع اکانت ها و ریپورت آنها از قسمت فالوور های خود امنیت پیج خود را افزایش می دهید.

اگر قصد دارید تا بیشتر با قوانین در اینستاگرام بیشتر شبیه به شما توصیه می کنیم که مقاله قوانین اینستاگرام را مشاهده کنید.

 

7 – غیرفعالسازی تگ در تصاویر

 

یکی از روش هایی در اینستاگرام وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن بر روی ویدیوها و تصاویر خود افرادی را منشن و به اسلام را ترک کنید که این کار باعث می شود تا امنیت اکانت شما زیر سوال برود شما می توانید این مکان را محدود کنید و اجازه ندهید تا کسی شما را بر روی ویدیو و یا تصاویر خود ترک کند که در برخی از مواقع دیده می‌شود این تکه شدن ها که توسط هکر ها انجام می شود به تعداد بالا موجب ریپورت شدن و محدود شدن پیج شما می شود برای غیرفعال کردن تگ در اینستاگرام می توانید از مسیر زیر استفاده کنید.

 

Settings > privacy > Tags >  Tag Controls > Manually Approve Tags >  Turn On

 

 8 – ثبت ایمیل و شماره تلفن خود در پروفایل

 

و آخرین موردی که بچه ها را برای شما معرفی کنیم این است که حتماً پس از اینکه وارد اینستاگرام شویم در قسمت ویرایش پروفایل ایمیل و شماره تلفن خود را در این شبکه اجتماعی ثبت کنید چرا که همین کار باعث می شود تا زمانی که کسی به اکانت شما وارد شود پیامکی  و پیغامی را برای شماره موبایل و ایمیل شما ارسال شود که در آن به شما اطلاع داده شود شخصی به اکانت شما وارد شده است این کار باعث می شود تا امنیت پیج اینستاگرام شما بالا رود.

اگر قصد دارید که اطلاعات و اکانت خود را در اینستاگرام پاک کنید می توانید از مقاله نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام برای پروژه استفاده کرد.

 

مقالات مرتبط : راه های افزایش امنیت واتساپ

 

9 – اتصال صفجه خود به فیسبوک

 

یکی از کارهای دیگری که می تواند برای امنیت صفحه اینستاگرام شما تاثیرگذار باشد این است که باید صفحه مجزا ای را در فیسبوک برای خود بسازید صفحه اینستاگرام خود را به صفحه فیسبوک متصل کنیم چرا که این کار باعث می‌شود زمانی که شخصی وارد پیج شما شود شما اگر در فیسبوک لاگین باشیم به شما اطلاع داده می‌شود.

این کار می‌تواند امنیت پیج شما را چندین برابر کند و اگر تاکنون صفحه در فیسبوک ندارید شما توصیه می کنیم که همین اکنون صفحه مورد نظر خود در فیسبوک اکانت اینستاگرام خود را به آن متصل کنیم.

شما می‌توانید این کار را از بخش ویرایش پروفایل در صفحه خود نیز انجام دهید همچنین یکی دیگر از مزیت های که شما اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید می توانید پست ها و استوری های خود را که در اینستاگرام قرار میدهید همزمان در فیس بوک نمایش داده شود که این کار می‌تواند سرعت تولید محتوای شما را بالا ببرد.

 

10 – چک کردن بخش  Access data

 

یکی از بخش های که جدیدا اینستاگرام به اپ خود اضافه کرده است بخش Access data  است که می تواند اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار دارد، شما می توانید با مراجعه به بخش Access data  تمامی فعالیت‌های پیج خود را نظیر ورود و خروج و آی پی های مختلف را بررسی کنید همچنین می توانید تمامی فعالیت هایی که بر روی صفحه شما انجام شده است را مشاهده کنید و تغییر رمز عبور و غیره و موارد امنیتی را بررسی کنید.

به شما توصیه می‌کنیم که همین الان به این بخش مراجعه کنید و مواردی که در حساب شما انجام شده است را بررسی کنید که اگر مورد مشکوک را دیدین سریعا رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید تا فردی نتواند مجدد به حساب شما متصل شود 

 

11 – روی لینک های ناشناس در اینستاگرام کلیک نکنید

 

متاسفانه یکی از مشکلاتی که بسیار دیده می‌شود که برخی از افراد به دلیل ناگاه بودن است برخی موارد امنیتی در اینستاگرام برای حل اینکه مشاهده می‌کند کلیک می کند که این کار باعث می شود امنیت پیج آنها به خطر بیفتد.

 به شما توصیه می‌کنیم که اگر شما لینک را در اینستاگرام مشاهده کردید که برای شما ناشناس بود هیچ گاه بر روی آن کلیک نکنید چرا که به لینک ها توسط هکرهای ساخته شده‌اند که زمانی که شما برای آنها کلیک می کنید می تواند برای دستگاه و یا برای پیج اینستاگرام شما مضر باشد و اطلاعات شما را به سرقت ببرند و هیچ وقت بر روی لینک های که برای شما ناشناس هستند کلیک نکنید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه لوکیشن بفرستیم؟

 

بررسی امنیت اینستاگرام

بررسی امنیت اینستاگرام - رایا پروژه

بررسی امنیت اینستاگرام چگونه است؟

 

کاربرانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند به دنبال این هستند که امنیت حساب خود را بررسی کنند و آن را افزایش دهد ما در رایا پروژه خدماتی رایگان عرضه می کنیم که می توانید امنیت پیج اینستاگرام خود را به متخصصان رایا پروژه بسپارید و امنیت آن را بررسی کنید .

افزایش امنیت اینستاگرام یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن رعایت کنید تا با خیال راحت می توانید اطلاعات مورد نظر خود را در این فضای اجتماعی به اشتراک بگذارید و از سعی داشته باشید تا با رعایت موارد با این که به شما عزیزان معرفی کردیم و اعمال آنها بر روی پیج خود امنیت آن را افزایش دهد که امنیت پیج خود را مورد ارزیابی قرار دهید می توانید با متخصصان رایا پروژه در ارتباط باشید تا این کار را برای شما عزیزان رایگان انجام دهد 

 

🔗بیشتر بخوانید :  چگونه اکانت تلگرام خود را برای همیشه حذف کنیم

 

کلام آخر

 

ما در این مقاله سعی داریم تا افزایش امنیت اینستاگرام را با روش هایی که در دنیا موجود است برای شما عزیزان آموزش دهیم که می توانید با استفاده از آن و اعمال آن بر روی پیج خود امنیت اکانت خود را بالا ببرید که هکری نتواند به اطلاعات شما دست یابد خیلی ممنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید اگر شما نیز اگر راهکاری را می دانید که می توان با استفاده از آن امنیت پیج خود را بالا برد خوشحال می شویم که آن را در بخش کامنت ها ارسال بفرمایید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود