معرفی بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم | در سال 2024❤️

در این مقاله قصد داریم تا بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم را برای شما عزیزان معرفی کنیم  ، اگر سئو کار باشید حتما باید این افزونه ها را بر روی مرورگر خود نصب کنید تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را از وب سایت های مختلف دریافت کنید ، همچنین می توانید از مقاله آموزش سئو که به رایگان در وبسایت رایا پروژه منتشر شده است استفاده کند و دانش سوم خود را تقویت کنید ، با ما همراه باشید تا با بهترین پلاگین ها مرورگر کروم برای سئو آشنا شویم.

 

افزونه های سئو چیست؟

معرفی بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم - رایا پروژه

معرفی بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم

 

گرگ پلاس شرکت گوگل ارزش شده است قابلیت های خوبی دارد که می توانیم بر روی آنلاین های مورد نظر خود را نصب کنیم و افزونه های سئو نیز از آن دسته پلاگین هایی هستند که برای سئو کاران نقش موهای و کارآمدی را ایفا می کند ، شما با استفاده از افزونه هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد میتواند بسیار راحت سایت های مختلف را تحلیل و بررسی کنید که این کار می‌تواند هم سرعت و هم عملکرد شما را بهبود بخشد ، در ادامه بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم را به شما معرفی میکنیم که با نصب آن ها میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

1 – Seo Quake

 

اولین افزونه ای  که قصد معرفی آن را داریم Seo Quake است که  اطلاعات ارزشمندی را  در اختیار شما قرار می دهد یکی از امکانات خوب این افزونه که می تواند خیری نیست کارآمد و مفید باشد این است که میتواند تعداد لینک های خارجی و داخلی یک وب سایت را به طور دقیق و صحیح و به شما نمایش دهد ،  از این امکان می توانید در سایت هایی که قصد دارید در آنها رپورتاژ آگهی منتشر کنید بسیار میتواند کار آمد از دیگر امکانات این پلاگین می توان به امکان مشاهده رتبه الکسا و صفحاتی سایت مقصدکه در گوگل ایندکس شده اند پرداخت این پلاگین رایگان بوده است  و می توان آن را از فروشگاه افزونه های گوگل کروم در تهیه کنید.

همچنین میتوانید سفارش انجام رپورتاژ آگهی های خود را به تیم تولید محتوا برای پروژه اسپری تا بهترین بازدهی را از لینک سازی خارجی به سبک رپورتاژ آگهی دریافت کنید دریافت کنید

 

2 – Seo search simulator by nightwach

 

یکی دیگر از افزونه هایی که معرفی آن را داریم Seo search simulator by nightwach است که شما با استفاده از این افزونه محبوب می تواند با وارد کردن کلمه کلیدی خود و ثبت کشور و لینک وب سایت خود می توانید جایگاه کلمه کلیدی خود را در نتایج گوگل بررسی و مشاهده کنید به طور مثال اگر صفحه مورد نظر شما با کلمه کلیدی وارد شده در صفحه بیستم قرار داشته باشد از این افزونه می تواند به به طور خیلی راحت و سریع جایگاه که شما را مشخص کند بدون اینکه سرچ انجام بدید و دنبال جایگاه آن به صورت دستی باشید، که همین مورد می تواند بسیار در زمان یک سئو  کار صرفه جویی کند .

 

3 – Lighthouse

 

خیلی از مدیران وب سایت و سئو کاران برای بهبود سرعت ب سایت خود مدام آن را با ابزارهای مختلف بررسی و تحلیل می کند که افزونه Lighthouse که قصد داریم آن را معرفی کنیم به نام می تواند روند تحلیل سرعت وب سایت را برای مدیران و سئو کاران بهینه‌تر به سریعتر کند چون با استفاده از افزونه می توانید هر صفحه وب سایت ایرا با استفاده از ابزار تست سرعت گوگل بررسی کنیم و سرعت آن را مشاهده کنید این افزونه توسط کمپانی گوگل ساخته و توسعه داده شده است ، که می توان آن را به صورت رایگان در مارکت افزونه‌های گوگل کروم تهیه کنید.

 

4 – Seo meta in click

 

زمانی که یک سئو کار قصد دارد سایت و یا صفحه ای را  بررسی کند نیاز دارد تا اطلاعات دقیقی را از آن صفحه داشته باشد افزونه  Seo meta in click می‌تواند این اطلاعات را سریع و رایگان در اختیار شما قرار دارد با استفاده از افزونه Seo meta in click می توانید آدرس های مختلف تعداد لینک های داخلی و تعداد تصاویر یک وبسایت را به طور کامل بررسی  و مشاهده کنید  همچنین این پلاگین می تواند تعداد دقیق هدینگ ها و آدرس های کنونیکال کارهای صفحه را به شما نشان دهد.

اگر دستور سایت خود به مشکل خوردید و نیاز شخصی ماهر به شما پشتیبانی و مشاوره دهد می توانید از مشاوره سئو را پروژه استفاده کنید

 

5 – Distill web monitor

 

یکی دیگر از بهترین افزونه هایی که از این در این مقاله به شما معرفی کنیم پلاگین که این افزونه می تواند بسیار برای شما کارآمد باشد برای کلمات سخت رقبای شما وب سایت های خوب از نظر سئو دارند، الو سلام چطوری خوبی خداحافظ   شما با استفاده از پلاگینی می توان آدرس صفحه مورد نظر خود را در آن وارد کنید و اگر هر تغییری که کار و مدیران وبسایت برای آن صفحه انجام داد را مشاهده و اطلاع داشته باشید ، شما با نصب این افزونه بر روی مرورگر خود می توانید خیلی راحت رقبای خود را آنالیز و آنها را در نظر بگیرید.

شما می‌توانید در مقاله‌ای که ما در رایا پروژه منتشر کردیم میتوانید بهترین افزونه های گوگل کروم آشنا شوید

 

اهمیت نصب افزونه های سئو برای سئو کاران

 

هرچه و کاری لازم است و افزونه های بالا را جهت بهتر کردن عملکرد خود و صرفه جویی در زمان استفاده و آنها را بر روی مرورگر خود نصب کنند ها رایگان هستند و اطلاعات خوبی از وب سایت های مختلف به اختیار شما قرار می‌دهد و اگر سئو کار هستید میتوانید با نصب این افزونه ها در وقت خود صرفه جویی کنید ، همچنین اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله معرفی افزونه های کاربردی و در وردپرس تا نیز مشاهده کنید

 

آموزش نصب اکستنشن در مرورگر کروم

آموزش نصب اکستنشن در مرورگر کروم

 

برای نصب اکستنشن در مرورگر کروم، مراحل زیر را طی کنید:

  1. مرورگر Chrome را در رایانه خود باز کنید.
  2. روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر کلیک کنید.
  3. از منوی کشویی، «ابزارهای بیشتر» را انتخاب کنید و سپس روی «برنامه‌های افزودنی» کلیک کنید.
  4. این شما را به صفحه افزونه ها می برد. همچنین، می‌توانید مستقیماً با تایپ کردن «chrome://extensions» در نوار آدرس و زدن enter، به صفحه برنامه‌های افزودنی دسترسی پیدا کنید.
  5. در صفحه افزونه، می‌توانید برنامه‌های افزودنی مختلف موجود در فروشگاه وب Chrome را مرور کنید یا با استفاده از نوار جستجو در گوشه سمت چپ بالای صفحه، موارد خاصی را جستجو کنید.
  6. پس از یافتن افزونه‌ای که می‌خواهید نصب کنید، روی آن کلیک کنید تا صفحه جزئیات باز شود.
  7. در صفحه جزئیات، روی دکمه «افزودن به Chrome» کلیک کنید.
  8. یک گفتگوی تایید ظاهر می شود. برای تأیید نصب، روی «افزودن افزونه» کلیک کنید.
  9. پس از افزودن برنامه افزودنی، نماد آن را در کنار نوار آدرس یا در نوار ابزار Chrome خواهید دید.

برخی از اکستنشن ممکن است قبل از نصب به مجوزها یا درخواست‌های دیگری نیز نیاز داشته باشند. شما می‌توانید با بازگشت به صفحه برنامه‌های افزودنی در تنظیمات Chrome، برنامه‌های افزودنی نصب شده خود را مدیریت کنید.

 

کلام آخر

 

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا با استفاده از آنها بتوانیم از این پس وب سایت خود را سریع تر و کارآمدتر انجام دهید امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر شما نیز افزونه را میشناسید که می تواند به وب سایت شما راحت در بدن روند سهو کمک کننده باشد خوشحال میشیم که آن را در بخش کامنت ها به ما و دیگر افراد معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود