افزونه ستاردهی مطالب در وردپرس | محصولات و مطالب سایتتو با یک کلیک ستاره دار کن❤️

افزونه ستاردهی مطالب در وردپرس را میتوان ابزاری خوب برای سایت های فروشگاهی دانست؛ شما با استفاده از افزونه هایی که در ادامه این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد قادر هستید که باکس ستاره ای را در صفحات سایت خود طراحی کنید تا با رای دادن کاربران و بازدید کنندگان شما امتیازی برای سایت شما ثبت شود و این امتیاز که با دادن ستاره صورت میگیرد توسط الگوریتم های گوگل شناسایی میشود و در نتایج گوگل نمایش داده میشود به طور مثال مقاله ای که در سایت رایا پروژه را در عکس زیر مشاهده میکنیم:

 

امتیاز ستاردهی در رایا پروژه

 

ستاره کردن مطالب  چیست؟

افزونه ستاردهی مطالب در وردپرس - رایا پروژه

 

شما با استفاده از کد های اسکیما میتوانید به ربات های گوگل مطالبی را نمایش دهید که یک از آن ها ستادرهی مطالب در وردپرس است و همچنین گذاشتن پرسش و پاسخ در نتایج گوگل که میتواند بر روی تعداد کلیک شما اثر مثبتی را بگزارد ؛ زمانی که این کد ها را درون سایت خود بگزارید میتوانید امکان رای گیری را یا همان امتیاز را در سایت خود فعال کنید تا مخاطبان شما به صفحه مورد نظر رای بدهند و برای فعالسازی این امکان میتوانید از افزونه ها مختلف که در ادامه آن ها را معرفی میکینم  استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم

 

افزونه Yet Another Stars Rating

 

افزونه Yet Another Stars Rating - رایا پروژه

 

اولین افزونه ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم افزونه Yet Another Stars Rating که به صورت آسان میتواند کد های اسکیما مورد نظر خود را در صفحات خود تولید کنید؛ این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس بوده و میتوانید آن را به راحتی استفاده کنید همچنین این افزونه شخصی سازی های زیادی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید جایگاه امتیاز به مطلب خود را در صفحه مشخص کنید.

 

رایگان

 

افزونه Wp Schema Pro

 

افزونه Wp Schema Pro - رایا پروژه

 

افزونه Wp Schema Pro پلاگینی است که مختص برای ایجاد کد های ساختار یافته یا همان اسکیما ساخته شده است که به صورت نسخه پریمیر و پولی منتشر شده است ؛ این افزونه امکاناتی کاملی را د اختیار شما قرار میدهد که یکی از مهم ترین آن ها امکان ستاردهی مطالب و ایجاد پرسش پاسخ و همان FAQ را میتوانید فعال کنید و همجنین یکی دیگر از مهم ترین امکانی که این افزونه میتواند انجام دهد این است که به صورت اتومات کد های اسکیما را در صفحات شما تولید میکند.

 

پریمیر

 

بیشتر بخوانید :معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس

 

افزونه kk Star Ratings

 

افزونه kk Star Ratings - رایا پروژه

 

اگر به دنبال افزونه هستید که حجم کمی را در سایت شما اشغال کند و رابط کاربری ساده داشته باشد بهترین انتخاب افزونه kk Star Ratings است این افزونه نیز میتواند باکس های ستاردهی را در سایت شما ایجاد کند تا بتوانند کاربران شما به آن رای بدهند و در نتایج گوگل نمایش داده شود؛ همجنین این افزونه امکانات شخصی سازی زیادی را میتواند در اختیاز شما قرار دهید که میتوانید انتخاب کنید تا این باکس های ستاردهی در کدام یک از صفحات شما قابل مشاهده باشد یا خیر.

 

افزونه ستاردهی مطالب review

 

افزونه‌های ستاره‌دهی مطالب که نام آن review یکی از بهترین مواردی است که برای بهبود سئو و افزایش کیلکی و همچنین  اعتماد بیشتر به خرید محصولات در وب سایت‌ها شما  است ،  این افزونه به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی نظرات، دیدگاه‌ها و ستاره‌های خود را در مورد محصولات و خدمات مورد نظر شما تنها با یک کلیک بدهند. با این کار، کاربران می‌توانند به محصولات و خدمات مورد علاقه خود  در سایت شما به راحتی نظر بدهند و  همین مورد باعث افزایش اعتماد کاربران به شما میشود.

با استفاده از افزونه ستاره‌دهی مطالب review، صاحبان . سئو کاران وب‌سایت  ها اینترنتی می‌توانند به راحتی نظرات و ستاره‌های مشتریان خود را  که به خدمات و محصولات شما داده اند در گوگل نمایش بدن ،  این کار باعث بهبود و شد سئو و جذب کاربران جدید برای سایت شما می‌شود، چرا که موتورهای جستجواین موارد بررسی میکنند و برای آن امتیاز نیز ذر نظر میگیرند و به آن‌ها اعتبار می‌دهند. بنابراین، افزونه ستاره‌دهی مطالب review یک ابزار عالی است که شما میتوانید با دانلود آن از مخزن وردپرس بر روی سایت خودتون نصبش کنید.

 

فواید فعال کردن ستاره در صفحات سایت

 

اگر در گوگل محصولی یا حتی مقاله ای را سرچ کنید با سایت های زیادی روبرو میشوید که ستاره هایی را در پایین عنوان خود دارند که این سایت ها از همین افزونه های که در بالا  معرفی کردیم استفاده کرده اند ؛ شما با اضافه کردن امتیاز ستاردهی در صفحات خود میتوانید امکان اسن را فراهم کنید تا کسی که آن محصول را تهیه کرده و یا مقاله را خوانده است بتواند رای خود را بدهد که برای بقیه افرادی به سایت شما مراجعه میکند و با مشاهده نظرات و رای های های آن محصول خرید و اعتماد نیز برایشان آسان تر خواهد بود.

 

نکته مهم

 

ولی نکته ای مهمی که باید به آن توجه کنید این است که گوگل امکان امتیاز دهی را برای مقاله حذف کرده است و تنها این امکان برای صفحاتی است که در ان محصولی برای  فروش است قابل استفاده است .

 

مقالات مرتبط : آموزش وردپرس

 

جمع بندی

 

در این مقاله  با امکان فعالسازی افزونه ستاردهی مطالب  در وردپرس برای شما توضیح  و معرفی داده ایم که میتوانید به صورت اسان امکان ستاردهی را در صفحات خود فعال کنید و بتوانید با محصول خوبی که قرار میدهید و با رای مثبت از سوی کاربران اعتماد کاربران خود را بیشتر از قبل جلب کنید ؛ امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود