معرفی بهترین افزونه های چت آنلاین در وردپرس

معرفی 4 افزونه برتر چت آنلاین در وردپرس

 

اگر کسب کار آنلاین دارید و خدماتی را ارائه میدهید این رو در نظر بگیرید که باید تمامی نیازی ها و سوالات کاربران را پاسخ بدید و یکی از مواردی مهمی که باید هر سایت فروشگاهی و خدماتی باید به آن توجه کرد افزونه چت وردپرس است که میتوانید در وردپرس آن را به سادگی فعال کنید.

 

افزونه چت آنلاین چیست؟

 

افزونه های چت آنلاین

افزونه چت به صورت آنلاین بستری را برای شما فراهم میکند تا به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید و سوالات آن ها را در سریعترین زمان پاسخ بدید و این مورد میتواند باعث فروش بیشتر محصولات خود و اعتماد بیشتر مشتری نسب به کسب کار شما میشود ؛ و این افزونه ها را میتوانید در سایت وردپرسی خود به آسانی نصب کنید و به گفتگو آنلاین بین مشتریان خود بپردازید ما در ادامه بهترین افزونه ها برای شما معرفی میکنیم که میتوانید با نصب آن گفتگو آنلاین را برای کاربران خود فعال کنید و کاهش سرعت نیز بسیار کم داشته باشید .

 

1- افزونه Chaport

 افزونه Chaport

با استفاده از این افزونه میتوانید به سادگی به چت آنلاین بین مشتریان خود بپردازید و این افزونه امکان ارسال اموجی و فایل های صوتی نیز را به شما میدهد ؛ استفاده از آن رایگان بوده است و برای برخی از امکانات باید مبلغی را پرداخت کنید.

 

2- افزونه Tidio Live Chat

 افزونه Tidio Live Chat

این افزونه یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است که میتوانید با استفاده از امکاناتی که در نسخه رایگان و پولی آن در اختیار شما قرار میگیرد ؛ پاسخگو سوالات مشتریان خود باشید همچنین این افزونه اپلیکیشن موبایل نیز دارد که میتوانید آن را نصب کنید و از طریق نرم افزار و گوشی همراه پاسخگو سوالات کاربران خود باشید.

 

بیشتر بخوانید :آموزش ساخت نمودار در سایت وردپرسی

 

3-سایت LiveChatInc

افزونه LiveChatInc

با فعال کردن این افزونه در سایت وردپرسی خود کاربران میتوانند چت آنلاین را با شما شروع کند و سازندگان این افزونه تمام سعی خود را میکنند تا کیفیت و کارایی آن بالا برود ؛ و استفاده از این افزونه کاربردی هر روز در حال افزایش است و میتوانید آن را رایگان از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید.

 

4- افزونه Olark

 

 افزونه Olark

یکی از مواردی که این افرونه را در بین کاربران و مدیران سایت محبوب میکند و آنها را وادار به نصب آن  در سایت خود میکند این است که نسخه رایگان این افزونه امکانات بسیار زیادی را در اختیار مدیران سایت قرار میدهد که میتوان تنها از نسخه رایگان آن استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید : چطور ویس را به متن ارسال کنیم؟

 

معرفی بهترین افزونه های چت آنلاین

معرفی بهترین افزونه های چت آنلاین

معرفی بهترین افزونه های چت آنلاین

 

اگر به دنبال افزایش قابلیت های ارتباطی  چتذ آنلاین وب سایت خود هستید، افزونه های چت آنلاین یک راه حل عالی هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که با بازدیدکنندگان خود در در لحطه با آن ها ارتباط داشته باشید، همانطور که میدانید پشتیبانی سریع میتواند تعداد مشتریان شما را چندین برابر کند.

یکی از بهترین افزونه های چت آنلاین LiveChat است.

با ویژگی‌هایی مانند دعوت‌نامه‌های چت، نظارت بر ترافیک وب‌سایت شما، و ویجت‌های چت قابل تنظیم، LiveChat تعامل را در سایت شما فراهم میکند.

همچنین با پلتفرم های محبوبی مانند وردپرس و Shopify هم انجام می شود و به راحتی برای صاحبان کسب کار ها و وب سایت قابل دسترسی است.

یکی دیگر از افزونه های چت آنلاین کارآمد Tidio است.

همراه با پیام‌رسانی هم‌زمان، Tidio ربات‌های چت را برای رسیدگی به پرسش‌های رایج را نیز ارائه میدهد، ردیابی بازدیدکنندگان برای جمع‌آوری داده‌های مشتری و ویژگی‌های عالی پشتیبانی را برای مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Tidio دارای یک برنامه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد در هر لحطه با نرم افزار گوشی خود با مشتریان آنلاین در سایت خود در ارتباط باشید.

 

مزایای استفاده از چت آنلاین در وردپرس چبست؟

 

استفاده از چت آنلاین در وردپرس چندین مزیت دارد.

در مرحله اول، چت آنلاین امکان برقراری ارتباط بلادرنگ با بازدیدکنندگان وب سایت، بهبود تعامل و رضایت مشتری را فراهم می کند. بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی سؤال بپرسند یا بدون نیاز به پیمایش در چندین صفحه یا پر کردن فرم‌های پیچیده، درخواست کمک کنند.

این شیوه ارتباطی سریع و راحت به ایجاد اعتماد و وفاداری با مشتریان کمک می کند. علاوه بر این، چت آنلاین بینش های ارزشمندی در مورد رفتار و ترجیحات مشتری ارائه می دهد.

مدیران وب سایت می توانند مکالمات چت را ردیابی کنند، سؤالات مشتری را تجزیه و تحلیل کنند، و الگوهایی را برای بهبود محصولات و خدمات خود شناسایی کنند.

به طور کلی، نصب چت آنلاین در وردپرس می تواند تجربه کاربر را تا حد زیادی افزایش دهد و تبدیل در یک وب سایت را افزایش دهد.

 

چرا باید از افزونه های چت آنلاین استفاده کرده؟

 

افزونه چت آنلاین

شما اگر در سایت فروشگاهی موفق وارد شوید ؛ میبینید که تمامی این سایت ها از افزونه های  چت آنلاین استفاده میکند چون این افزونه ها باعث ارتباط بهتر و موثر بین خریدار و فروشنده میشود که یکی از عامل مهم موفق شدن بک کسب کار در فضای اینترنت است ؛ این افزونه ها رایگان هستند و میتوانید آن را به سادگی دانلود کنید و برای امکانات بیشتر این افزونه ها باید نسخه پرو آن را خریداری کنید یا ماهانه مبلغی را برای امکانات پرو آن پرداخت کنید.

 

مقالات دیگر : نرم افزار های مهم که باید در ویندوز نصب داشته باشیم ؟

 

جمع بندی

یکی از موثر ترین راه های کسب اعتماد و برند سازی ؛ پشتیبانی سریع و آنلاین است تا سوالات مشتریان سریع پاسخ داده شود و این عمر ارتباط مستقیم با فروش آن سایت خواهد داشت ؛ پیشنهاد ما به شما این است تا حتما یکی از افرونه های بالا را جهت بهبود پشتیبانی و فروش بیشتر محصولات خود در سایت خود فعال کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود