انجام پاورپوینت | سفارش پاورپوینت با کیفیت بالا و قیمت مناسب❤️

انجام پاورپوینت با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در رایا پروژه ارئه میشود شما میتوانید از انتهای صفحه بر روی گزینه سفارش پروژه کلیک کنید و درخواست سفارش پاورپوینت خود را ثبت کنید تا کارشاناسان و متخصصان ما با شما در ارتباط باشند.

همونطور که میدونید نرم افزار پاورپوینت یکی از بهترین برنامه های های کامپیوتری است شرکت مایکروسافت تاکنون آن را منتشر کرده است ، از همون ابتدا ای که نرم افزار پاورپوینت برای دستگاه های ویندوزی منتشر شد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت و تاکنون نیز میلیون ها کاربر فعال روزانه دارد ، و به همین دلیل شرکت مایکروسافت این برنامه را برای نسخه اندروید و ios نیز منتشر کرده است تا افرادی که هر دو سیستم عامل استفاده می کنند می توانم به راحتی اسلایدهای مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار محبوب پاورپوینت بر روی سیستم عامل خود بسازند.

به دلیل اینکه بسیاری از افراد زمان کافی برای طراحی اسلاید را ندارند می توانند به راحتی با ثبت سفارش پروژه خود در سایت رایا پروژه پاورپوینت مد نظر خود را در زمانی که معین می‌کند تحویل بگیرند.

در ادامه این صفحه به قابلیت ها و نسخه هایی که تاکنون از این برنامه توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده است می پردازیم پس در ادامه همراه ما باشید.

 

 انجام پروژه های ساخت پاورپوینت

 

سفارش پروژه پاورپوینت - رایا پروژه

انجام پاورپوینت یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و از آن  در تهیه  و نشان دادن اسلاید در مانیتور و یا پرده نمایش استفاده می شود. پاور پوینت برای اولین بار در سال 1987 توسط شرکت “فورتات” و سانی ویل کالیفرنیا با نام پرزنتر جهت ویندوز دو طراحی  شد ؛ نرم افزار پاورپوینت برای تهیه  ساخت ارائه‌ های متنی،بصری طراحی شده است. با استفاده از پاورپوینت میتوانیم اسلایدهای برای ارائه‌های خود تهیه کنید که شامل متن، تصویر، فیلم، جدول، نمودار، صدا،موزیک و … باشد ؛ فرقی ندارد ارائه شما آموزشی باشد یا برای یک جلسه کاری، کسب و کار شرکتی باشد ، پاورپوینت به گونه ای طراحی شده است که می‌تواندجوابگوی نیازهای همه افراد باشد. امروزه از این نرم افزار هم در سیستم وهم تلفن همراه می‌توان استفاده کرد.

 

برخی از ویژگی ها وکاربرد های  ساخت پاورپوینت  

 

1)با دراختیار داشتن پاورپوینت راحتی توانایی و تجربه در تدریس بالا تر میرود.

2) با در اختیار داشتن پاورپوینت یادگیری برای مخاطب آسان تر و جذاب تر میشود.

3)در سمینار ها،کنفرانس ها،همایش ها و یا ارائه پایان نامه ها ارائه پاورپوینت تاثیر به سزایی  دارد.

4)کاربرد پاورپوینت در ارائه تجاری جهت معرفی محصول

5) کاربرد پاورپوینت در ارائه تجاری جهت معرفی خدمات

6) کاربرد پاورپوینت در اسلایدهای آموزشی برای کلاس‌های ی یا  وآموزشی و یا کنفرانس‌ها

7) کاربرد پاورپوینت در پرزنتیشن علمی برای ارائه پروژه و پایان نامه

8) کاربرد پاورپوینت در اسلایدهای شخصی یا خانوادگی

9) کاربرد پاورپوینت در ساخت نقشه ذهنی

10) کاربرد پاورپوینت در ارائه پروژه‌های کاری

11) کاربرد پاورپوینت در ارائه گزارشات

12) کاربرد پاورپوینت در ارائه تقویم‌های کاری یا آموزشی

13) کاربرد پاورپوینت در ارائه پروژه های شرکتی

 

سفارش پروژه های پاورپوینت برای ارائه با بهترین کیفیت در رایا پروژه 

 

تیم رایا پروژه که برگرفته از بهترین  متخصصان نرم افزار محبوب مایکروسافت پاورپوینت است که تمامی سفارشات شما برای طراحی و ساخت پاورپوینت با بهترین کیفیت انجام میدهد و اگر کنفرانس دارید و یا ارائه دارید که نیاز به پاورپوینت است میتوانید پروژه پاورپوینت خود را در سایت رایا پروژه سفارش دهید تا پروژه تا با بهترین کیفیت و با همان خروجی که مدنظرات است تحویل داده شود.

 

پروژه های پاورپوینت شما عزیزان گرامی در چهار سطح انجام و تهیه میشود:

 

پروژه هایی که در رایا پروژه ثبت می شود در چهار سطح بررسی و انجام می‌شود که در ادامه با این ست ها آشنا خواهیم شد :

انجام پروژه های پاورپوینت درسطح مبتدی

 

+شرایط و ویژگی های ساخت پاورپوینت مبتدی:

  • حاوی شماره گذاری اسلاید ها
  • استفاده از قالب های پیش فرض پاورپوینت
  • حاوی فونت استاندارد
  • رعایت اصول وقواعد ارائه

 

انجام پروژه های پاورپوینت درسطح معمولی

 

+شرایط و ویژگی های ساخت پاورپوینت معمولی:

  • حاوی شماره گذاری اسلاید ها
  • دارای قالبساده و مناسب
  • دارای افکت تعویض اسلاید ها (ترنزیشن)
  • حاوی انیمیشن
  • رعایت اصول و قواعد ارائه

 

انجام پروژه های پاورپوینت درسطح نیمه حرفه ای

 

+شرایط و ویژگی های ساخت پاورپوینت نیمه حرفه ای:

  • حاوی شماره گذاری اسلاید ها
  • استفاده از قالب در سبک نیمه حرفه ای
  • حاوی فونت استاندارد
  • رعایت اصول وقواعد ارائه
  • رسم نمودار، جدول و…
  • دارای افکت تعویض اسلاید ها (ترنزیشن)
  • حاوی انیمیشن

 

انجام پروژه های پاورپوینت درسطح حرفه ای

+شرایط و ویژگی های ساخت پاورپوینت حرفه ای:

  • حاوی شماره گذاری اسلاید ها
  • استفاده از قالب در سبک حرفه ای
  • حاوی فونت استاندارد
  • رعایت اصول وقواعد ارائه
  • رسم نمودار، جدول و…
  • دارای افکت تعویض اسلاید ها (ترنزیشن)
  • حاوی انیمیشن
  • جایگذاری آهنگ زمینه، انواع مختلف صدا و ویدئو
  • اشکال، تصاویر و انیمیشن های خاص
  •  

امکان استفاده از انیمیشن در نرم افزار پاورپوینت

 

یکی از امکانات جذاب نرم افزار پاورپوینت که شما می توانید دراسلاید های ایجاد شده در این نرم افزار استفاده کنید  انیمیشناست که این قابلیت در جهان و طرفداران زیادی را دارد که اکثر کسانی که میخواهند پاورپوینت های خودشان را ارائه دهند از این امکان استفاده میکنند  شما می توانید از امکانات جدید پاورپوینت که این امکان را میدهد از انیمیشن درون اسلاید ها استفاده کنید این کار باعث می‌شود تا اسلاید های شما زیباتر شود و ارائه مطالب به مخاطبان شما نیز آسان‌تر گردد ، مشاهده میکنید خیلی های مختلف از قابلیت استفاده می شود تا اطلاعات به صورت کامل و دقیق کاربران برای افراد خواب آنها را تماشا کنند اگر شما نیز قصد دارید در سمینار های مختلف شرکت کند و پاورپوینت خود را ارائه دهید به شما توصیه می‌کنیم که از انیمیشن های مختلف در آن استفاده کنید.

 

ترنزیشن در پاورپوینت چیست؟

 

ترنزیشن نیز یکی دیگر از امکانات جذاب پاورپوینت است که می توانید آن را درون اسلاید های خود انجام دهید که این کار باعث می‌شود جذابیت آن بالا رفت  در واقع شما با فعال کرد نترنزیشن و استفاده از آن زمانی که اسلاید های خود را تعویض می کنیم انیمیشنی برای آن اعمال می‌شود که آن را برای مخاطب جذاب تر می کند به طور مثال زمانی که شما قصد دارید از اصلاحات یک به توان دو به روی این کار با انیمیشن انجام میشود فرش یکی از امکاناتی  است که می‌توانید در جهت زیباسازی پاورپوینت خود از آن استفاده کنید. 

 

برخی از امکانات جذاب تازه اضافه شده با نرم افزار پاورپوینت

امکانات جدید نرم افزار پاورپوینت - رایا پروژه

 

همانطور که میدانید نرم افزار پاورپوینت هر سال توسط مایکروسافت با پکیج های آفیس ارائه میگردد که استفاده کنندگان از این نرم‌افزار می‌تواند آن را تهیه کند و ما قصد داریم در این بخش به امکاناتی که جدید نرم‌افزار اضافه شده است اشاره کنیم با ما در ادامه همراه باشید.

حذف بک گراند عکس

اولین قابلیت که می توانیم در نسخه جدید پاورپوینت از آن استفاده کنید این است که می توانید تصاویری  که در این نرم افزار استفاده می کنید و آن را درون اسلاید های مختلف میگذارید را تمی توانید پس زمینه آن را به دلخواه خود پاک کنید این قابلیت شاید امکان جدیدی نباشد و شما می‌توانید با نرم افزار های دیگر بک گراند تصاویر خود را پاک کنیم اما پاورپوینت این کار را برای شما راحت تر کرده است و می توانید خیلی راحت بک گراند های خود را در این نرم افزار پاک کنید.

آیکون های سه بعدی

یکی دیگر از امکانات جذاب پاورپوینت که به تازگی به آن اضافه شده است امکان استفاده از آیکون های مختلف سه بعدی درون اسلاید های شما است شما میتوانید از ایکون ها سه بعدی در پاورپوینت خود استفاده و ان را  ارائه دهید و با استفاده از اشکال هندسی و سه بعدی می تواند جذابیت پاورپوینت شما را افزایش دهد که شرکت مایکروسافت این مورد را درک کرده است و در نسخه های جدید آن استفاده از آیکون های سه بعدی را در این نرم‌افزار ممکن کرده است و میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

 

ویرایش فایل های صوتی

از قابلیت های دیگر نرم افزار پاورپوینت که میتوان اشاره کرد و کاربرد خوبی را نیز دارد این است که شما می توانید فایل های صوتی خود را در این نرم افزار ویرایش کنیم مایکزوسافت قصد دارد تا تمامی امکانات مختلفی از جمله حذف پس زمینه و یا ویرایش فایل های صوتی را در این نرم‌افزار ممکن کند تا شما برای ویرایش آنها به نرم افزارهای دیگر روی نیاورید دیگر از امکاناتی که جدیدا به این نرم افزار طراحی شده است امکان ویرایش فایل های صوتی است.

 

امکان زوم کردن اسلاید ها

در خیلی از مواقع پیش می‌گیرد که شما بر روی اسلاید های خود در پاورپوینت زوم کنید تا محتوایی را برای مخاطبان خود به نمایش بگذاریم در نسخه های قدیمی پاورپوینت امکان‌پذیر نبود اما شما در نسخه جدید نرم افزار می توانید به راحتی مهر محتوا رو در اسلاید خود زوم کنید و این یکی از قابلیت‌هایی است که به صورت کاربران آن را از شرکت مایکروسافت درخواست کرده بودند و این شرکت نیز این امکان را در نسخه های جدید این نرم‌افزار ارائه کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

تبدیل فایل پاورپوینت به ویدیو

و قابلیت آخری که قصد داریم به آن اشاره کنیم که یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزار پاورپوینت محسوب می‌شود این است که شما می توانید فرمت اسلاید هایی که در آن انیمیشن وجود دارد را به ویدیو تبدیل کنید ، این قابلیت مورد استفاده خیلی از افراد قرار گرفت اگر شما سمینار و یا سنخرانی دارید که می خواهید آن را اجرا کنید و اسلایدهای خود را آماده کرده اید و قصد دارید که این اسلایدها در بازی زمانی خاصی به صفحات مختلف برود می توانید تنها با تنظیمات دلخواه خود در پاورپوینت این اسلایدها را به صورت ویدیو در بیاورید که استاد شما در بازه زمانی خاصی تعویض می شود و در قالب ویدیو به مخاطبان شما نمایش داده می شوند.

 

قیمت پروژه پاورپوینت به چه صورت است ؟

 

بسیاری از کاربرانی که قصد دارند در راه پروژه فعالیت کند و یا پروژه پاورپوینت دارد این سوال دارد که قیمت های برای پروژه های پاورپوینت چطور محاسبه میشود ، در پاسخ به این سوال باید بگویم که پروژه های پاورپوینت اسلایدی محاسبه می‌شود و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد به همین خاطر قیمت نهایی برای پروژه های پاورپوینت با توجه به موضوع و تعداد اسلاید هایی که درخواست می‌شود داده می‌شود و مجموعه رایگان پروژه همیشه سعی داشته است تا کمترین قیمت را برای انجام پروژه پاورپوینت ارائه دهند ، به طور مثال پروژه‌ای است که صفحات زیادی دارد ولی موضوع آن آسان میباشد و پروژه‌ای است که اسلایدهای کمی نیاز است اما موضوعات سختی می باشد و و به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی را برای هر اسلاید نیست محاسبه و اعلام کرد پروژه های پاورپوینت توسط کارشناسان رایا پروژه بررسی می‌شود و پس از آن قیمت نهایی آن توسط به کارفرمایان عزیز اعلام می شود. 

 

سفارش پاورپوینت پایان نامه

 

طراحی یک پاورپوینت شیک و عالی برای دفاع می تواند برای برخی افراد سخت باشد و یا اینکه زمان کافی برای گردآوری اطلاعات و مطالب را نداشته باشند تا بتوانند آن را به پاورپوینت برای ارائه و غیر تبدیل کنند به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت سفارش پاورپوینت خود را به تیم متخصص رایا پروژه بسپارید.

 با بهترین کیفیت و کمترین زمان پاورپوینت مربوط به پایان نامه شما عزیزان را کامل کند و در زمان معین شده برایتان ارسال کند همانطور که میدانید طراحی پاورپوینت های پایان نامه ممکن است زمان زیادی را ببرد و حساس باشد چرا که باید محتوای عالی با افکت های مختلف برای آن طراحی شود مادر رایا پروژه با داشتن سابقه چند ساله در انجام پروژه های مختلف و طراحی پاورپوینت های شیک در تلاش هستیم تا این مشکل را برای شما عزیزان حل کنیم تا با خیال راحت می توانید درخواست پروژه های پاورپوینت خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند 

خرید پاورپوینت

خرید پاورپوینت آماده

خرید پاورپوینت آماده

یکی از بخش‌هایی که به تازگی در وبسایت رایا پروژه با توجه به درخواست شما کاربران عزیز ایجاد شده است صفحه خرید پاورپوینت های آماده است که شما می‌توانید در بین صدها پاورپوینت آماده جستجو کنید و هر کدام را که مناسب با موضوع مورد نظر شما باشد را دانلود و فایل قابل ویرایش آن را دریافت کنید تمامی پاورپوینت هایی که در سایت های پروژه قرار داده می‌شود دارای پشتیبانی نا محدود هستند و همیشه می توانید به این فایل‌های دسترسی داشته باشید.

برای دانلود پاورپوینت های آماده در وب سایت را پروژه می توانید به انتهای همین صفحه مراجعه کنید و پروژه های آماده را مشاهده کنید و اگر هرکدام را دوست داشتید و با موضوع که مد نظر دارید مرتبط است می‌توان آن را خریداری و فایل آن را به صورت آنی دریافت کنید.

دریافت پروژه پاورپوینت

یکی از اهداف مجموعه رایا پروژه این است که به عزیزانی که تخصصی در حوزه های مختلف مانند برنامه نویسی طراحی گرافیکی و انجام پروژه پاورپوینت دارند می توانند به صورت دورکاری پروژه های مربوط به حوزه کاری خود را انجام دهند و کسب درآمد داشته باشند.

پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید در منزل پروژه های مربوط به انجام پاورپوینت و غیره را انجام دهید خوشحال میشویم که با رفتن به صفحه همکاری با ما و ارسال فرم مربوطه برای ما شما نیز یکی از عضو خانواده بزرگ رایا پروژه باشد.

شماره ارسال فرم که براتون در صفحه همکاری با ما وجود دارد اطلاعات خواسته شده را پر ارسال کنید ، تا کارشناسان ما با شما در ارتباط خواهند بود تا روش همکاری را برایتان توضیح دهند.

هزینه آموزش پاورپوینت

نرم افزار پاورپوینت یکی از بهترین نرم افزارهای است که تاکنون برای طراحی اسلام و ارائه مختلف مانند سمینار طراحی شده است که به خاطر همین مورد خیلی از علاقه‌مندان به این نرم افزار آن را یاد بگیرند تا بتوانند با تخصصی که دارند کسب درآمد از این نرم افزار را داشته باشند.

شما می توانید با جستجو در یوتیوب و یا سایت های مختلفی که آموزش‌های پاورپوینت را به صورت رایگان و یا پولی قرار داده‌اند استفاده کنید و یا اینکه می توانید از متخصصان رایا پروژه درخواست آموزش پاورپوینت را ارسال کنید تا برای شما عزیزان به صورت رایگان پروژه آموزشی نرم افزار محبوب انجام شود و اگر سوالی در حین آموزش برایتان پیش آمده باشد که می توانید سوالات خود را با ارسال تیکت در پنل کاربری خود ارسال کنید تا به آن پاسخ داده شود.

🔴توجه داشته باشید که تمامی آموزشهایی در مجموعه‌های و پرورش برای شما علاقه مندان به برنامه پاورپوینت ارائه می‌شود رایگان بوده است و شما نیاز به هیچ پرداخت هزینه ای نخواهید بود.

 

آیا میتوان پاورپوینت را در موبایل استفاده کرد؟

 

بله، پاورپوینت را می توان در دستگاه های تلفن همراه استفاده کرد. مایکروسافت نسخه موبایل پاورپوینت را توسعه داده است که با سیستم عامل های iOS و اندروید سازگار است.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا ارائه های خود را مستقیماً در تلفن های هوشمند یا تبلت خود ایجاد، ویرایش و ارائه کنند.

نسخه موبایل پاورپوینت بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای مشابه نسخه دسکتاپ را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد اسلایدهای جذابی را طراحی کنند، ویژگی های چند رسانه ای را اضافه کنند .

دستگاه های تلفن همراه با قابلیت دسترسی و کار بر روی ارائه های پاورپوینت در حال حرکت، بستر مناسب و کارآمدی را برای ارائه اطلاعات و ایده ها فراهم می کنند.

 

نحوه قیمت گذاری پروژه پاورپوینت شما عزیزان با توجه به شرایط زیر متفاوت میباشد: 

 

سطح انتخاب شده پاورپوینت

توقع شما از فایل پاورپوینت نهایی

موضوع پاورپوینت

تعداد صفحات و اسلاید ها

رایا  پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های ساخت پاورپوینت شما توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه ساخت پاورپوینت می باشد.

 

(نکات قابل توجه پاورپوینت شما)

 

پروژه ساخت پاورپوینت شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام میشود.

 پروژه ساخت پاورپوینت شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام میشود.

 پروژه ساخت پاورپوینت شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام میشود.

 پس از اتمام پروژه ساخت پاورپوینت شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان میشود.

 پس از اتمام پروژه پاورپوینت شما ، درصورت تمایل علاوه برفایل نهایی،فایل پاورپوینت قابل ویرایش ، فایل اسلاید شو وفایل پی دی اف برای شما فرستاده خواهد شد.

 

.

خدمات رایا پروژه در زمینه ساخت پاورپوینت

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت برای کنفرانس ها

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت حرفه ای

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت مبتدی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت نیمه حرفه ای

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت شرکتی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت سازمانی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت فرهنگی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت مذهبی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت تخصصی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت توجیهی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت اداری

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت برای تدریس و آموزش

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت ساده

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت فارسی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت انگلیسی

سفارش پروژه های ساخت پاورپوینت ورزشی

ما به شما این اطمینان رو میدهیم که کمترین قیمت وبهترین کیفیت رو دررایا پروژه پیدا خواهید کرد.

«ممنون از انتخاب واعتماد شما»

پاورپوینت آماده بررسی سیستم عامل مک

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت مناسب ارائه

28 هزار تومان

قالب پاورپوینت اینفوگرافیک ساده

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت شیک

30 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای برنامه نویسان

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای ارائه رباتیک

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای مدرسه

18 هزار تومان

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هردو  مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های پاورپوینت در رایا پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه  پاورپوینت شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد،قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

‫12 نظر

  • رقیه دانشور

    سلام

    ببخشید من یک پروژه سفارش پاورپوینت فوری در حد ۲ ساعته دارم شما میتونید انجام بدید ؟

    1402-12-18 در 14:09
    • رایا پروژه

      سلام وقت شما هم بخیر

      بله انجام می‌شود میتونید پروژتون ثبت بفرمایید تا همکارانم با شما در ارتباط باشند

      1402-12-18 در 15:40
  • Morad

    پروژه پاور پوینت داشتم بسیار عالی تحویل دادین

    1401-10-06 در 20:39
    • رایا پروژه

      سلام وقت بخیر

      ممنون از انتخاب شما

      1401-10-07 در 13:04
  • armin81

    سپاس از پاورپوینت های تخصصی و زیبا تون

    1400-09-12 در 05:59
    • کارشناس

      سلام تشکر

      1400-09-12 در 07:31
  • sanaz

    یک پاورپوینت آموزشی داشتم ،بسیار جذاب و کاربردی تحویل دادین ، ممنون ازشما

    1400-05-31 در 05:36
    • پشتیبان سایت

      سلام و عرض ادب

      باتشکراز اعتماد شما موفق باشید?

      1400-05-31 در 05:41
    • Reyhane

      واقعا عالی تحویل دادین پروژه پاورپوینت رو

      1401-10-06 در 18:07
  • melika.armin80

    در مورد مبحثی پاورپوینت برای شرکتم داشتم .خیلی زیبا و عالی فایل رو تحویلم دادین .متشکرم .به امید همکاری دوباره ??

    1400-05-17 در 18:23
    • پشتیبان سایت

      سلام و عرض ادب

      ممنون از اعتماد شما??

      1400-05-17 در 18:26
    • Mobin

      سپاسگزارم راضی بودم واقعا عالی بود

      1401-10-06 در 19:48

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود