انجام پروژه های اندروید-android

انجام پروژه برنامه نویسی اندروید 

انجام پروژه های اندروید - رایا پروژه

انجام پروژه های اندروید

 

اندروید یک سیستم عامل موبایلی است که بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل از سیستم عامل برای موبایل های خود استفاده می کنند که گوگل این سیستم عامل را توسعه می دهد ، اندرویدیک سیستم عامل متن باز است که می‌توانید آن را به دلخواه تغییر دهید ، شما می توانید در سیستم عامل اندروید پوسته های مورد نظر خود را بر روی آن پیاده سازی کنید و همچنین می توانید تمامی تغییرات خود را در نرم افزار اندروید استودیو پروژه های اندروید خود را انجام دهید ، شما میتوانید در مجموعه یا پروژه تمامی پروژه های اندروید خود را به متخصصان رایا پروژه بسپارید تا انجام پروژه های اندروید شما را با بهترین کیفیت و در زمانی که تعیین کردید برای شما عزیزان ارسال کنند.

 

برنامه نویسی اندروید چیست ؟

 

سیستم عامل اندروید سیستم عاملی می باشد  که به عنوان یک سیستم عامل اوپن سورس یا متن باز معرفی شده است . این سیستم عامل توسط شرکت گوگل ساخته شده است  و هر سال شرکت گوگل این زبان برنامه نویسی را پیشرفته تر ارائه می دهد .دلیل اوپن سورس و  متن باز بودن این زبان برنامه نویسی این است که توسعه دهندگان و کاربران این زبان در تمام دنیا  بتوانند آن را توسعه دهند و تغییرات مورد نظر را در آن عملی کنند . در حالت کلی  سورس کد بودن زبان برنامه نویسی  اندروید باعث می شود توسعه دهندگان بتوانند بدون گرفتن مجوز و یا خرج هزینه ای به کد های اصلی  زبان برنامه نویسی اندروید دسترسی داشته باشند.

اندروید بر پایه ی هسته لینوکس ساخته شده است. در نتیجه اکثری از امور وکار ها مثل ارتباط بین نرم افزار و سخت افزار و یا مدیریت پردازش داده ها توسط هسته ی لینوکس انجام می شود.

برنامه نویسی اندروید بسیار منعطف است. همین ویژگی انعطاف پذیری باعث شده است که  برنامه نویسان بتوانند به آسانی  این زبان برنامه نویسی را گسترش دهند و هر روز صد ها اپلیکیشن و برنامه  اندرویدی بسازند .

اندروید یک سیستم‌عامل موبایل است که وظیفه برقرار کردن ارتباط بین  سخت‌ افزار گوشی موبایل و ما را دارد. اندروید درواقع مشهور ترین  سیستم ‌عامل برای گوشی‌های دنیا  در حال حاضر می باشد .

 

برنامه نویسی اندروید چگونه به وجود آمد و تاریخچه آن چیست ؟ 

 

 شرکت گوگل در تاریخ  سال 2005 شرکت کوچکی به نام Android را خرید . این شرکت توسط فردی به نام  اندی رابین (Andrew E. Rubin) با هدف ساختن و گسترش نرم افزارهای موبایل ساخته شد . اندی رابین شرکت اندروید را که در تاریخ  سال 2003 تاسیس کرده بود ، به ازای دریافت  کردن  مبلغ 50 میلیون دلار در اختیار شرکت گوگل قرار داد. ولی کار اندی رابین با گوگل  به اتمام  نرسیده بود، چون  بعد  از واگذاری این شرکت به گوگل به درجه و مقام  معاونت مدیریت فنی گوگل انتخاب شد .

سپس  در شرکت گوگل وظیفه مدیریت  کردن پروژه اندروید  را به اندی رابین واگذار کردند . شاید در آن زمان اندی  رابین این فکر را  نمی‌کرد که اندروید به یکی از بزرگ ترین سیستم‌ عامل‌ های دنیا تبدیل شود. صحبت ها و افکار  درباره هدف گوگل برای ورود به بازار ارتباطات تلفن همراه از تاریخ  سال 2006 ادامه داشت تا بالاخره در سال 2008 اولین  نسخه سیستم عامل اندروید توسط این شرکت معرفی  شد. نخستین تلفن همراه که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کرد، با اسم HTC Dream به بازار معرفی و پخش شد.

 

این نسخه اندروید از اکثر امکانات پیش فرض که در حال حاضر در گوشی‌های هوشمند دیده  می‌شود، پشتیبانی نمی‌کرد.

 

در  تاریخ سال 2009 گوگل برنامه فشرده ای را برای آپدیت و بروزرسانی اندروید پیش بینی کرده  بود. در ادامه  این تصمیم، در همان سال اندروید 4 مرتبه  مورد بروزرسانی و آپدیت  قرار گرفت و ورژن های بهتری را  انتشار داد . آخرین ورژن  ارائه شده از اندروید در  تاریخ سال 2009،  با نام شیرینی خامه ای (Eclair)  اسم گذاری شد. بعد از آن  در طی سال‌های 2010 تا 2013 آپدیت‌های دیگری مانند  Froyo، Gingerbread، Honeycomb،Jelly Bean ،Ice Cream Sandwich  ارائه شد. با انتشار این نسخه ‌ها امکانات فراوانی  به سیستم عامل اندروید اضافه شد که می‌توان به بهتر شدن کلرکرد وعملکرد آن، پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، موقعیت یابی و مسیریابی زنده، فناوری NFC و… اشاره نمود .

شرکت گوگل بعد  از انتشار  چهارمین نسخه از اندروید تصمیم گرفت که سالانه تنها  فقط یک نسخه از اندروید را منتشر کند و در طی همان  سال به بهتر کردن  عملکرد و رفع کردن  باگ ‌های آن بپردازد. از تاریخ  سال ۲۰۰۹ ورژن های گوناگون  سیستم عامل اندروید، بر طبق اسم یک شیرینی یا شکلات پخش و منتشر می‌ شوند. نخستین بار مدیر پروژه اندروید، پیشنهاد اسم‌ گذاری نسخه‌‌ ها و ورژن های این سیستم عامل را بر طبق نام‌ های شیرینی مطرح کرد و ایده اش مورد حمایت قرار گرفت. سپس در تاریخ سال ۲۰۱۳ توسعه‌ دهندگان  

 

سیستم عامل اندروید اعلام کردند که با شرکت Nestle همکاری خواهند داشت . به همین علت  ورژن  4.4 اندروید را طبق اسم یکی از برند های مشهور شکلات این شرکت، کیت‌ کت نام گذاری کردند .

 

بعد از آن در تاریخ سال 2014 با انتشار سیستم عامل  اندروید 5، این سیستم عامل محبوب از ویژگی  پیاده سازی بر روی تلویزیون ها، گجت‌ های هوشمند و. . .  پشتیبانی کرد. رئیس قسمت توسعه اندروید از این بروزرسانی تحت عنوان بزرگ ‌‌ترین بروزرسانی اندروید نام برد . چون  قلمرو این سیستم عامل دیگر محدود به استفاده در تلفن های هوشمند نمی‌ شد. اندروید با انتشار این ورژن  توانست دامنه کاربرد هایش را بزرگ تر کند و به یک سیستم عامل همه جانبه  تبدیل شود. همچنین در اندروید 5 سبک نوینی از رابط کاربری به نام متریال دیزاین (Material Design) طراحی و پیاده سازی  شد که مورد توجه و حمایت فراوانی قرار گرفت .

برخی ازکاربرد های  برنامه نویسی اندروید در زمینه های مختلف

سفارش پروژه های اندروید - رایا پروژه

سفارش پروژه های اندروید

طراحی اپلیکیشین ها

طراحی برنامه ها و نرم افزار ها

 

برخی از فرمت های پشتیبانی شده برنامه نویسی اندروید  چیست  ؟

 

اندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3, aac , ogg , amr , midi , mpeg4 , wav , bmp , gif , png , jpg را پشتیبانی می‌کند. اندروید Adobe Flash را هم  نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت نمایش دهد . برای پخش کردن فایل‌های جریان دار مثل صوت و فیلم  نیز می‌توان از تگ ویدئو html۵ و همچنین تکنولوژی Adobe Flash Streaming استفاده کرد . در ورژن های  جدید ، موتور جاوا اسکریپت مرورگر کروم که سرعت بسیار زیادی در اجرا کردن کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر اندروید متصل شده‌است.  سیستم عامل اندروید میتواند  کدهای HTML۵ را هم  پشتیبانی می‌کند.

چه کسانی و چه رشته هایی از برنامه نویسی اندروید میتوانند استفاده کنند ؟ 

 

مهندسین رشته کامپیوتر

طراحان وب سایت ها

طراحان نرم افزار

برنامه نویسان

کد نویسان

 

زبان های برنامه نویسی اندروید چیست ؟ 

 

زبان برنامه نویسی جاوا

زبان برنامه نویسی سی شارپ

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

زبان برنامه نویسی kotlin

زبان برنامه نویسی  css

زبان برنامه نویسی  html5

زبان برنامه نویسی سی

زبان برنامه نویسی lua

زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

با خیال راحت انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید خود را به ما بسپارید . 

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه و برنامه نویسی اندروید می باشد . 

 

(نکات قابل توجه)

 

 پروژه برنامه نویسی اندروید شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام می شود.

  پروژه برنامه نویسی اندروید شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه برنامه نویسی اندروید شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام می شود.

  پس از اتمام پروژه برنامه نویسی اندروید شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان می شود.

 

 خدمات رایا پروژه در زمینه برنامه نویسی  اندروید 

 

 انجام پروژه های پیاده سازی برنامه نویسی اندروید

انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید   

انجام پروژه های  برنامه نویسی اندروید در ساخت نرم افزار    

انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید با زبان های برنامه نویسی مختلف

انجام پروژه های  برنامه نویسی اندروید در  علوم کامپیوتر

انجام پروژه های  برنامه نویسی اندروید در طراحی اپلیکیشن ها

انجام پروژه های  برنامه نویسی اندروید در طراحی برنامه ها

«ممنون از انتخاب واعتماد شما»

 

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا پروژه دو راه وجود دارد :

 

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

 

که در هردو مورد کارشناسان ما

در سریعترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

 

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

 

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید  در رایا پروژه ارائه می شود .

 

پس از اینکه پروژه  برنامه نویسی اندروید  شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد،

 

قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ، و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

 

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کاربلد انجام می شود ، و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

‫2 نظر

  • ارمین

    ممنون از تحویل به موقع پروژه

    1400-09-12 در 05:21
    • کارشناس

      سلام

      ممنون از اعتماد شما

      1400-09-12 در 07:31

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود