معرفی بهترین فضاهای ذخیره سازی رایگان و پولی در جهان❤️

در این مقاله قصد داریم تا بهترین فضاهای ذخیره سازی رایگان را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت تمامی اطلاعات مهم خود در این فضاها آپلود کنید و بتوانید آن را در تمامی دیواس ها و در هر زمانی به سادگی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید استفاده از این سرویس ها در مرحله اول رایگان است و اگر قصد داشته باشید فایهای بیشتری را در فضاهای ذخیره سازی آپلود کنید میتوانید با پرداخت هزینه به این سرویس ها مقدار ظریفتی که میخواهید را دریافت کنید؛ در ادامه این مقاله در سایت رایا پروژه همراه ما باشید تا با بهترین فضاهای ذخیره سازی رایگان آشنا شویم.

 

فضای ذخیره سازی  ابری چیست؟

 

بهترین فضاهای ذخیره سازی رایگان - رایا پروژه

بهترین فضاهای ذخیره سازی رایگان

 

ابتدا باید بدانیم که فضای ذخیره سازی چیست و چه مزیتی برای ما دارد ؛ شما زمانی که فایلی مهم را در دستکاپ خود دارید همیشه استرس این مورد همراه شما است که روزی این فایل به اشتباه پاک شود و یا توسط هکر ها به سرقت رود به همین سبب شرکت های بزرگ فعال در اینترنت فضایی را در اخیتارمان قرار داده اند که خیلی راحت و رایگان میتوایند هر نوع فایلی را در این فضاها آپلود کنید و ان را همیشگی در دسترس داشته باشد و هیچگاه استرس پاک یا سرقت فایلهای خود را نداشته باشید ما در ادامه 5 مورد از بهترین و مورد اعتماد ترین سرویس های ذخیره سازی رایگان را برای شما معرفی میکنیم که میتواینداز هر کدام آن بهترین استفاده را ببرید.

 

1 – google drive

فضای ذخیره سازی google drive - رایا پروژه

فضای ذخیره سازی google drive

 

اولین مورد که قصد معرفی آن را داریم سرویس google drive از شرکت آشنا گوگل است ، google drive یکی از قدیمی ترین سرویس های ذخیره سازی ابری است که در تمامی دیواس های اندرویدی به طور پیشفرض وجود دارد و برای استفاده از آن  فقط  به یک جیمیل تایید شده گوگل نیاز دارید شما رداین سرویس ابتدا 15 گیگ فضای رایگان خواهید داشت که اگر قصد دارید بیشتر از این فضا را داشته باشید باید در قبال آن هزینه را بپردازید.

 

فضای رایگان ( 15 گیگ )

 

بیشتر بخوانید : فتوشاپ آنلاین

 

2 – mega

فضای ذخیره سازی mega - رایا پروژه

فضای ذخیره سازی mega

 

شرکت mega نیز یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه سرویس های ابری است که در سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت با سرویس های مناسبی که ارائه میدهد توانسته است تا نظر کاربران را به سوی خود جلب کند ، برای استفاده از فضای ذخیره سازی در شرکت ابتدا باید حساب کاربری در سایت mega بسازید و پس از آن 50 گیگ فضای ذخیره سازی دریافت میکنید که 15 گیگ آن دائمی است.

 

فضای رایگان ( 15 گیگ )

 

3 – one drive

فضای ذخیره سازیonedrive- رایا پروژه

فضای ذخیره سازیonedrive

 

one drive نیز مانند گوگل درایو از قدیمی های این حوزه هستند واین سرویس توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است که کار آن ارائه سرویس های ذخیره سازی است شما برای استفاده از سروبس های رایگان one drive باید حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید که میتوانید آن ر به سادگی ایجاد کنید و خدمات onedrive بهر ببرید و فضای اولیه که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته میشود 15 گیگ است و مثل بقیه سرویس ها باید برای حجم بیشتر هزینه جداگانه را پرداخت کنید.

 

فضای رایگان ( 15 گیگ )

 

بیشتر بخوانید : آموزش استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی

 

4 – icloud

 icloud - رایا پروژه

فضای ذخیره سازی icloud

 

icloud سرویسی است که توسط شرکت اپل ساخته شده است و تنها بر روی موبایل های این شرکت میتوان از آن استفاده کرد ، icloud سرویسی امن برای ذخیره سازی تمامی فایل های مختلف شما است که برای استفاده از خدمات آن باید حتما اپل آیدی داشته باشید و در ابتدا ورود به این سرویس 5 گیگ فضای رایگان به شما داده میشود که میتوانید از آن استفاده کنید و برای بیشتر شدن این فضا باید هزینه را به شرکت اپل بپردارید.

 

فضای رایگان ( 5 گیگ )

 

5 – mediafire

 mediafire - رایا پروژه

فضای ذخیره سازی mediafire

 

یکی دیگر از سرویس های محبوب ذخیره سازی مدیا فایر است ، این شرکت در سال2014 کار خود را شروع کرده است و تاکنون توانسه است تا کاربران زیادی را برای استفاده از سرویس های خود جذب کند ، شما پس از ثبت نام و ورود به سایت mediafire به شما 50 گیگ فضای ذخیره سازی تعلق میگیرد که میتوانید  تمامی فایل های خود را در این فضا قرار دهید.

 

فضای رایگان ( 50 گیگ )

 

مقالات دیگر : CDN چیست؟

 

 

چرا باید از فضا های ذخیره سازی ابری استفاده کنیم؟

 

چندین دلیل قانع کننده برای استفاده از فضاهای ذخیره سازی ابری وجود دارد، به ویژه آنهایی که فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می دهند. در مرحله اول، ذخیره سازی ابری یک راه راحت و در دسترس برای ذخیره و بازیابی فایل ها از هر نقطه با اتصال به اینترنت فراهم می کند.

روزهایی که مجبور بودیم صرفاً به دستگاه‌های ذخیره‌سازی فیزیکی مانند هارد دیسک‌های خارجی یا USB  گذشته است.

با ذخیره سازی ابری، کاربران می توانند فایل های خود را در چندین دستگاه مانند لپ تاپ، تلفن های هوشمند یا تبلت آپلود کرده و به آنها دسترسی داشته باشند و از دسترسی  یکپارچه  در تمامی پلترفم ها لذت ببرید .

ذخیره سازی ابری یک راه حل موثر  وساده پشتیبان گیری  را ارائه می دهد. شما میتوانید با با ذخیره فایل ها در سرورهای ابری،  از داده های خود در صورت خرابی دستگاه، سرقت یا موارد از این قبیل محافظت کنند.

همچنین فضاهای ابری به شما این تضمین را میدهند که اسناد، عکس‌ها یا ویدیوهای مهم هیچگاه از بین نمیروند و. علاوه بر این، سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری اغلب از سطوح بالایی از امنیت، رمزگذاری و افزونگی پشتیبان استفاده می‌کنند که ایمنی و یکپارچگی فایل‌های ذخیره‌شده شما را برای اجرا درست در هر دستگاهی آماده میکند.

بنابراین، استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان به کاربران راهی قابل اعتماد برای کسانی است که قصد دارند فایل های مهم خودشان را هیچ گاه از دست ندهد و در هر زمانی هم به آن دسترسی داشته باشند.

جمع بندی

 

در این مقاله هدف ما این بود که بهترین فضاهای ذخیره سازی رایگان را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی و به صورت راگان تمامی فایل های مهم خود را در این فضا ها آپلود کنید تا دیگر استرس از پاک شدن آن را نداشته باشد و یکی از مزیت های این سرویس ها این است که میتوانید با هر دیواسی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید ، باتشکر از همراهی شما تا این قسمت از این مقاله ، موفق باشید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود