دانلود قالب پاورپوینت | تم های شیک و آماده پاورپوینت در تمامی سبک ها❤️

دانلود قالب پاورپوینت : همانطور که می‌دانید نرم افزار پاورپوینت پر استفاده ترین ابزارهای است که افراد مختلف برای ارائه سمینار ها ، ارائه و دیگر موارد استفاده می کند شما می توانید با استفاده از پاورپوینت محتوای خود را در قالب اسلاید های مختلف و زیبا بسازید و آن را برای یک سمینار و یا ارائه برای دیگر افراد آماده کنید و برای شما زمان کافی وجود داشته باشد که قالب زیبایی را برای محتوای پاورپوینت خود استفاده کنید به همین دلیل در ادامه این صفحه برای شما عزیزان قالب های آماده پاورپوینت را قرار دهیم تا می‌توانید به سادگی آنها را داشته باشید.

پس از خریداری هر یک از قالب های مورد نظر شما در این صفحه می توانید فایل آن را در پنل کاربری خود دانلود کنید و محتوای خود را به سادگیَ در قالب مورد نظر خود قرار دهید 

جستجو و دانلود قالب پاورپوینت

قالب های بیشتر در سایت تاپ تم
دانلود قالب پاورپوینت

مزایای خرید قالب آماده پاورپوینت در رایا پروژه

دسترسی همیشگی به فایل

فایل خریداری شما همیشه در دسترس خواهد بود ، و میتوانید در هر زمان آن را از پنل کاربری خود دانلود کنید

پشتیبانی 24 ساعته

شما عزیزان میتوانید سوالات خود را از پشتیبانی محصول مطرح بفرمایید تا به آن پاسخ داده شود

قیمت مناسب

تمامی قالب های پاورپوینت در رایا پروژه با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت ارائه میشود

دسته بندی قالب های آماده پاورپوینت

قالب پاورپوینت اینفوگرافیک ساده

20 هزار تومان

دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای و شیک

45 هزار تومان

قالب پاورپوینت مناسب ارائه

28 هزار تومان

قالب پاورپوینت اینفوگرافیک ساده

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت شیک

30 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای برنامه نویسان

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای ارائه رباتیک

20 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای مدرسه

18 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای ارائه پزشکی

30 هزار تومان

دانلود قالب پاورپوینت شرکتی

30 هزار تومان

دانلود قالب پاورپوینت تدریسی

50 هزار تومان

دانلود قالب پاورپوینت کلاسیک

20 هزار تومان

دانلود قالب پاورپوینت فضا برای ارائه

45 هزار تومان

قالب پاورپوینت برای ارائه کلاسی

35 هزار تومان

دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای و شیک

45 هزار تومان

پاورپوینت آماده بررسی سیستم عامل مک

20 هزار تومان

اگر قالب پاورپوینت مورد نظر خود را پیدا نکردید میتوانید فرم زیر را پر کنید تا قالب مورد نظر شما تهیه و برایتان ارسال شود.

    دانلود قالب پاورپوینت

     

    با سلام خدمت شما کاربران عزیز در این صفحه برای شما عزیزان امکان دانلود قالب پاورپوینت را برای شما عزیزان فراهم کنید تا بتوانید به سادگی قالب های پاورپوینت مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنها را خریداری کنید توجه داشته باشید که تمامی قالب هایی که در این صفحه قرار داده می شود توسط تیم های پروژه تنظیم شده اند و می توانید به راحتی و با خیال راحت از آنها استفاده کنید و اگر هر مشکلی در استفاده از قالب هایی که در این صفحه خریداری می کنید دارید می توانید از پنل کاربری خود وارد بخش ارسال تیکت شوید و مشکل خود را برای ما ارسال کنید تا متخصص ما پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

     

    قالب های پاورپوینتی که در این صفحه مشاهده می کنید و توسط تیم رایا پروژه منتشر می شود راستچین شده هستند و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و در ارائه و یاسین های خود پاورپوینت های حرفه ای را بسازید ، قالب های پاورپوینت را می توان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین در ارایه های شما دانست چرا که با یک قالب حرفه ای و شیک می توانیم مطالب را بهتر به مخاطب خود انتقال دهید.

     

    پاورپوینت چیست؟

    پاورپوینت چیست؟

    پاورپوینت چیست؟

     

    پاورپوینت یکی از نرم افزارهای محبوب شرکت مایکروسافت که خیلی از افراد برای ارائه های خود و معرفی کالایی از آن استفاده می کند شما می توانید در پاورپوینت خیلی راحت اسلایدهایی را بسازید و در آن محتوای خود را قرار دهید که این اسلایدها می‌تواند برای معرفی محصول باشد و یا برای ارائه دانشگاهی ، پاورپوینت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزار باید که در پکیج های آفیس سالانه برای سیستم عامل های مختلف ارائه می شود.

     

    می توان از برنامه پاورپوینت بر روی موبایل های اندرویدی و ios نیز استفاده کنید چرا که شرکت مایکروسافت این نرم افزار محبوب خود را برای دو سیستم عامل اندروید و ios برای موبایل های هوشمند منتشر کرده است و شما می توانید به راحتی اسلاید های مورد نظر خود را در پاورپوینت موبایل بسازید و از قالب های که در این صفحه وجود دارد میتوانید استفاده کنید.

     

    قالب پاورپوینت حرفه ای رایگان

     

    ما در این صفحه برای شما عزیزان قالب پاورپوینت حرفه ای قرار دهید تا بتوانید با خریداری قالب مورد نظر خود از محتویات آن استفاده کنید و در ارائه و یا معرفی محصول استفاده کنید ، قالب پاورپوینت حرفه ای به قالب گفته می شود که دارای افکت های زیبا و المان های خاصی باشد تا ارائه را برای شما جذاب تر کند که شما می توانید به تعداد زیادی از قالب های حرفه ای در این صفحه دسترسی داشته باشید و آن را با کمترین قیمت خریداری کنید.

     

    دانلود قالب پاورپوینت ساده و شیک رایگان

     

    شما می توانید با جستجو پاورپوینت مورد نظر خود تمامی قالب های رایگان شیک و ساده را در اختیار داشته باشد و خریدار این دانلود کنید تمام این قالب ها ارزیابی شده اند و می توانید به راحتی محتوای خود را در آن قرار دهید.

     

    دانلود قالب پاورپوینت دانشجویی

    دانلود قالب پاورپوینت دانشجویی

    دانلود قالب پاورپوینت دانشجویی

     

    یکی از مواردی که خیلی از دانشجویان با آن سروکار دارند این است که باید برای پروژه های خود ارائه های مختلفی را برای پاورپوینت انجام دهد و فقط باشیم تا بهترین قالب پاورپوینت های حرفه ای و رایگان را در اختیار شما دانشجویان عزیز قرار دهیم تا بتوانید به راحتی محتوای خود را در همین قالب ها قرار دهید و ارائه خوبی داشته باشید.

     

    دانلود قالب پاورپوینت دانشگاهی رایگان

    دانلود قالب پاورپوینت دانشگاهی رایگان

    دانلود قالب پاورپوینت دانشگاهی رایگان

     

    اگر قصد دارید که برای یکی از دروس خود پاورپوینت درست کنید و آن را ارائه دهید می توانید از این صفحه قالب ها را برای خود انتخاب کنید که به حوزه کاری و درسی که قصد دارید برای آن ارائه دهید مربوط باشد تا بتوانید بازدهی خوبی را دریافت کنید.

     

    دانلود قالب پاورپوینت قابل ویرایش

     

    تمامی قالب های که در این بخش قرار خواهند گرفت قابل ویرایش هستند زمانی که شما قالبی را خریداری کنید و آن را دانلود کنید می توانید با قرار دادن فایل قالب مورد نظر خود در نرم افزار پاورپوینت آن را ویرایش کنید و محتوا را به آن اضافه کنید پس با خیال راحت میتوانید دانلود قالب پاورپوینت قابل وبرایش را در این بخش قرار دهید.

     

    قالب پاورپوینت رایگان مهندسی

     

    اگر در رشته های مهندسی در حال تحصیل هستید و قصد دارید یک پاورپوینت برای درس های خود ارائه کنید به شما توصیه می‌کنیم که در این صفحه می توانید تمامی قالب های پاورپوینت مهندسی دسترسی داشته باشید و آنها را خریداری کنید و محتوای مورد نظر خود را درون اسلاید خواب قرار دهید.

     

    بهترین تم های پاورپوینت

     

    در این صفحه سعی شده است که برای شما عزیزان بهترین تم های پاورپوینت قرار داده شود تا شما بتوانید خیلی راحت و سریع به این تم ها دسترسی داشته باشید ، تمامی تم هایی که قرار داده شده است در این صفحه توسط طراحان کاربلد رایا پروژه طراحی شده است و میتوانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید و یا آن را ویرایش کنید ، تمامی تم ها دارای افکت های مختلف برای ارائه شما عزیزان است.

     

    دانلود قالب پاورپوینت پایان نامه

     

    همانطور میدانید ارائه و دفاع یک پاورپوینت از اهمیت بالایی دارد و داشتن یک قالب پاورپوینت شیک لازم است ، ما در این صفحه سعی کردیم تا دانلود قالب های پاورپوینت پایان نامه را برای شما آسان تر کینم و بتوانید با راحتی به تمامی قالب های مختلف پایان نامه برای ارائه یا دفاع دسترسی داشته باشید.

     

    پرسش های پرتکرار

     

    در این بخش قصد داریم تا برخی از پرسش های پرتکرار شما عزیزان در رابطه با دانلود قالب پاورپوینت پاسخ در ادامه همراه ما باشید.

     

    آیا برای اجرا قالب ها به نرم افزار پاورپوینت نیاز است؟

     

    بله ، برای اجرای فایل های پاورپوینت شما نیاز است که آخرین ورژن یا ورژن های قدیمی نرم افزار پاورپوینت را دانلود کنید و قالب های که خریداری و دانلود کردید را در برنامه پاورپوینت اجرا کنید ، چگونه می توان از قالب های آماده ایی نصفه در برنامه پاورپوینت موبایل های هوشمند استفاده کنید و فقط کافیست فایل دانلودی را در این برنامه پاورپوینت موبایل اجرا کنید.

     

    پس از خریداری قالب ها بلافاصله میتوانیم فایل دانلود کنیم؟

     

    بله ، پس از اینکه شما قالب مورد نظر خود را خریداری کردید می توانید در پنل اختصاصی خود و در بخش دانلود ها قالب خریداری شده خود را دانلود کنید ، و اگر فایل را در زمان و مکان دیگری نیست و در دسترس داشته باشیم می توانیم مجدد به پنل کاربری خود در وب سایت را فروش مراجعه کنید و فایل خود را مجدد دانلود کنید توجه داشته باشید که تمامی قالب های خریداری شده شما در رایا پروژه به صورت نامحدود پشتیبانی می شود.

     

    امکان دانلود قالب در زمان های مختلف پس از خریداری وجود دارد؟

     

    بله ، شما زمانی که قالبی را خریداری کنید فایل آن در بخش دانلود ها درپنل اختصاصی شما قرار خواهد گرفت و می توانید در هر زمان و مکان با آن دسترسی داشته باشید. 

     

    آیا میتوانیم قالب های خریداری شده را ویرایش کنیم؟

     

    بله ، تمام قالب هایی که در این صفحه قرار داده می شوند قابل ویرایش هستند می توانیم محتوای خود را در آن قرار دهید ، برای ویرایش قالب های پاورپوینت آماده می توانید آن را در برنامه پاورپوینت موبایل و یا کامپیوتر اجرا کنید و المان های مختلف و معتبر خود را درون آن قرار دهید و آن را ویرایش کنید 

     

    آیا این امکان وجود دارد که از قالب های پاورپوینت چند بار استفاده کرد؟

     

    شما میتوانید با خرید هر یک از قالب هایی که در این صفحه وجود دارد آن را در دیگر پاورپوینت هایی که قصد دارید طراحی کنید استفاده کنید و قالب های خریداری شده را میتوانید چندین بار از آن استفاده کرد.

     

    چطور پس از خریداری قالب مورد نظر با پشتیبانی در ارتباط باشیم؟

     

    اگر پس از خرید قالبی نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید از پنل کاربری خود در سایت رایا پروژه اقدام کنید و از بخش تیکت مشکل خود را برای متخصصان و کارشناسان ما ارسال کنید همچنین می توانید با شماره واتساپ پنل شما وجود دارد در ارتباط باشید.

    همچنین یکی دیگر از راه هایی که می توانیم از آن برای پشتیبانی قالب های آماده پاورپوینت پروژه استفاده کنیم آنلاین است که آیکون آن در سمت راست صفحه قابل مشاهده است می توانید با ارسال شماره موبایل خود در این بخش با پشتیبان آن را در ارتباط باشید و مشکل سوالات خود را مطرح کنید.

    ‫27 نظر

  • پریسا

    ❤️❤️🙏

    1401-10-06 در 13:42
    • رایا پروژه

      🙏🙏

      1401-10-06 در 13:44
    • FaezeZiraki

      🙏👍

      1401-10-06 در 20:07
  • امید

    سلام

    ممنون واقعا کمکم کردید

    1401-10-06 در 13:02
    • رایا پروژه

      سلام امید عزیز

      ممنون

      1401-10-06 در 13:08
  • amir

    قالب های خوبی قرار دادید ممنون کمکم کرد

    1401-10-06 در 12:40
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر

      خیلی ممنون از لطفتون

      1401-10-06 در 13:07
  • علی صبور

    سلام ممنون از رایا پروژه

    1401-10-06 در 12:38
    • رایا پروژه

      سلام علی عزیز
      ممنون

      1401-10-06 در 13:07
    • Hamid

      ممنون از سایت خوبتون

      1401-10-06 در 20:46
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر

      سپاس

      1401-10-08 در 09:15
  • زهره

    سلام قالب ارائه میخواستم

    1401-10-06 در 12:37
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر در همین صفحه جستجو بفرمایید 🌷

      1401-10-06 در 13:07
  • آرزو

    سلام لطفا قالب های مذهبی بیشتری قرار دهید ممنون

    1401-10-06 در 12:26
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر
      بله چشم

      1401-10-06 در 13:06
  • مهدی

    عالیی

    1401-10-06 در 12:23
    • رایا پروژه

      سلام مهدی عزیز

      سپاس

      1401-10-06 در 13:06
  • غفور

    سلام ببخشید فایل پروژه پس از خریداری کجا میره چطوری دانلود کنم؟

    1401-10-06 در 12:23
    • رایا پروژه

      سلام غفور عزیز
      وارد پنل کاربری شوید و به قیمت فایل های خریداری شده مراجعه بفرمایید

      1401-10-06 در 13:06
  • علی

    سلام

    ممنون از قالب های آماده که قرار دادین راضی بودم

    1401-10-06 در 11:50
    • رایا پروژه

      سلام علی عزیز

      ممنون

      1401-10-06 در 13:06
  • امید افسری

    سلام ممنون

    کیفیت خوبی داشت قالبی که انتخاب کردم

    1401-09-21 در 17:51
    • رایا پروژه

      سلام ممنون از شما امید عزیز

      1401-09-21 در 17:58
  • بسیار عالی

    1401-09-20 در 15:24
    • رایا پروژه

      سپاس

      1401-09-20 در 15:34
    • Farid

      خوب است

      1401-10-06 در 20:52
    • رایا پروژه

      سلام فرید عزیز

      ممنون از شما

      1401-10-07 در 13:04

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود