سئو منفی چیست؟ | راه های مقابله با Negative Seo

سئو منفی چیست ، به مجموعه اقداماتی که می تواند به سئو سایت شما ضرر برساند را سئو  منفی می نامیم ، تمامی متخصصان و مشاوران سه و سعی دارند تا با تکنیک های جدید بالن سازی هایی که انجام می‌دهند باید خود را در گوگل سرچ کنم تا بتوانند دیده شود اما گاهی اوقات اشتباه کوچکی که میتواند در لینکسازی و غیره انجام دهند باعث می شود تا سایت آن ها دچار مشکل شود و در نتایج گوگل خود به خود را از دست بدهند ما قصد داریم در این مقاله به مواردی که باعث میشود منفی دریافت کنیم و راه حل آن بپردازیم همچنین می توانید از مقاله آموزش سئو که در رایا پروژه قرار گرفته شده است در جهت بالا بردن دانش سئویی خود استفاده کنید.

 

سئو منفی چیست؟

سئو منفی چیست - رایا پروژه

سئو منفی چیست

 

سئو منفی می تواند با رخ دادن یک اشتباه در وبسایت شما و یا با لینکسازی غیر طبیعی برای شما طرف رقبا اتفاق بیفتد که می تواند ارزش و اعتبار به کار شما را در گوگل پایین می آورد در ادامه این مقاله تمامی مواردی که می تواند برای شما سوال منفی را ایجاد کند تا معرفی کنیم تا با دانستن آنها بتوانند به خوبی این موارد را تشخیص بدهید و قبل از اینکه سئو منفی از طرف گوگل دریافت کنید آن ها را رفع کنید ، بیشترین سوال منفی برای وب سایت ها از طریق لینک سازی های نادرست و غیر اصولی انجام می شود.

برای همین به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله روش های لینکسازی طبیعی را مشاهده کنید تابتوانید سئو خارجی سایت خود را با بهترین کیفیت و در وبسایت های معتبر منتشر کنید.

 

1 – سرعت سایت

 

سرعت لود یک سایت می تواند یکی از مهمترین مواردی که باید سه کاران و مدیران وبسایت با آن توجه ویژه ای داشته باشد و نه تنها بر روی تجربه کاربری تاثیر گذار است بلکه بر روی سئو سایت و گوگل مهم و ارزشمند سعی کنید خود را به دو الی سه ثانیه برسانیم تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم همچنین اگر بگذارد شما از سرعت لود کمی برخوردارند پیشنهاد می کنیم که حتما این مورد را رفع کنید چون می‌تواند باعث فروش و بازدید کم سایت شما شود و یا جملات از طرف گوگل وب سایت شما برداریم بررسی بهینه نباشد و در نهایت سئو منفی به شما تعلق بگیرد.

 

2 – میزان بانس ریت

 

بانس ریت یا همان نرخ پرش اصطلاحی است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی به این معنی است که کاربری وارد وب سایت شما شود و بعد از چند ثانیه آن را ترک کند که میزان نرخ پرش را افزایش می دهد و این مورد باز می شود تا گوگل وب سایت شما را برای کاربر یک سایت کارآمد نداند و سئو منفی برای شما در نظر بگیرند ، اگر قصد دارید که بیشتر با موضوع بانس ریت در سئو آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله بانس ریت چیست را مطالعه کنید.

 

3 – هک شدن سایت

 

هک شدن سایت شریکی هست غم‌انگیزترین موارد باشد که برای یک سوم کار و یا یک مدیر سایت اتفاق بیفتد زمانی که سایت شما هم میشود این سیگنال به گوگل ارسال می‌شود و ربات های گوگل می تواند سریع متوجه این موضوع شود که این مورد می تواند به اعتبار سایت و سئو سایت شما ضربه زیادی بزند ، شما همیشه داشته باشد امنیت بگذارید خود را بالا ببرید اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید ما مقاله در رایا پروژه منتشر کردیم که  معرفی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس را معرفی کردیم که میتوان با مشاهده آن ها و نصب آن برای وب سایت خود را به حداکثر برسانیم و اجازه ندهید تا هکری سایت شما را هک کند.

 

4 – محتوای ضعیف

 

مواردی که می‌تواند به سایت شما آسیب بزند و سوال منفی را برای شما داشته باشد انتشار محتوای ضعیف و ناکارآمد است شما اگر در وب سایت خود مطالبی را منتشر می‌کند که هدفمند نیستند و صرفاً برای این منتشر می کنید که سایت شما بروز شود به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را همین الان قطع کنید چون این کار تنها برای شما مفید نیست بلکه می توانست برای شما داشته باشد همین شما باید همیشه سعی کنید تا مطالبی را در وبسایت خود منتشر کنید که هدف من باشد و بتواند نیاز کاربر را رفع کند.

 

5 – لینک های مخرب

 

ایجاد لینک های مخرب و ضعیف می تواند برای وب سایت شما تاثیر مستقیم را بگذارد اگر در حوزه های فعالیت می کنید که رقابت در آن حوزه شدید و سخت است باید هر روز های خارجی به صورت خود را با ابزارهایی مانند ماز و یا اچرفس  بررسی کنید چرا که در این حوزه به دلیل رقابت شدید ممکن است و لیوان شما برای وب سایت شما لینک مخربی را ایجاد کنند تا ارزش و اعتبار سایت شما را در نتایج گوگل پایین بیاورد شما باید تحلیل سازی های خارجی خود دقت کافی را داشته باشید با یه اشتباهو لینکسازی نادرست در سایت های با اسپم اسکور بالا باعث می شود تا سئو منفی سایت شما داشته باشد ورتبه  های آن کاسته شود.

 

راه های مقابله با سئو منفی

 

در این بخش از مقاله راه های مقابله با این مواردی که در بالا ذکر کردیم را بررسی و آن را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از موضوعات و تکنیک ها از جریمه شدن و منفی بگذارد خود جلوگیری کنید.

 

بررسی لینک های خارجی سایت

 

همانطور که در بالا مقاله گفتی اگر شما در حوزه فعالیت میکنه که در رقابت شدید است به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر روز نیمه های ورودی و خروجی وبسایت خود را بررسی کامل کنیم به این دلیل که اگر در کلمه کلیدی که بازی آن زیاد است در رتبه‌های بالای گوگل باشید رقبای شما و وب سایت های دیگر برای شما لینک سازی های مخربی را در وب‌سایت‌های با و اسپم اسکور  ایجاد می کند که همین کار باعث می شود تا رتبه های وب سایت شما به شدت کاهش و یا سایت شما جریمه و پنالت شود که در نتیجه باعث می‌شود تا صفحه شما از نتایج گوگل را کامل حذف شود ، چند مورد در پی ابزارها برای انسان های خارجی میتوان ابزار ماز و اچرفس و سرچ کنسول نامید.

 

تولید محتوای یونیک و با کیفیت

 

شاید این جمله را در اینترنت زیاد خوانده باشید که می گویند محتوا پادشاه است به نظرم من یک محتوای خوب و یونیک می تواند شما را بدون  هیچ  لینک سازی داخلی و خارجی به صفحات برتر گوگل برساند شما باید محتوایی را در  وب سایت خود قرار دهید که نیاز کاربر را به طور کامل رفع کند و نیاز نباشد تا کاربر پس از خواندن کامل مقاله ای در سمت راست شما به سراغ سایت دیگر نیز برود این کار باعث می‌شود تا افراد و دقیق نرخ پرش وب سایت شما افزایش یابد و سئو منفی را داشته باشید.

 

بالا بردن سرعت وبسایت

 

اگر سرعت لود سایت شما در این لحظه بالای 5 الی 8 ثانیه یا بالا تر است ، همین الان باید این سرعت را بالا ببرید تا با این کار هم وب سایت کارآمد برای کاربران خود داشته باشید و هم ربات های گوگل وب سایت شما را یک سایت با سرعت بالا و کارآمد  و انتخاب کند تا نتایج . ربته های شا در گوگل بهبود یابد برای بهینه کردن سرعت وب سایت می توانید از افزونه‌های کش که ما در مقاله معرفی بهترین افزونه های کش برای شما معرفی کردیم استفاده کنید تا با محدود کردن فایل های اضافی و محدود کردن آن در سایت های خود سرعت وب سایتتان را افزایش دهید.

 

مقالات دیگر :  لیست بک لینک های رایگان

 

چرا باید سئو منفی را جدی گیریم؟

چرا باید سئو منفی را جدی گیریم؟
بسیار مهم است که سئو منفی را جدی بگیرید، چونکه سدو منفی را میتوان تهدیدی قابل توجه برای حضوردر گوگل دانست . سئو منفی به تمرین استفاده از تاکتیک های سئو کلاه سیاه برای آسیب رساندن به رتبه بندی رقبا در نتایج موتورهای جستجو اشاره دارد.
این تاکتیک ها ممکن است شامل ساخت بک لینک های اسپم، هک کردن وب سایت ها یا کپی کردن محتوا باشد. هدف قرار گرفتن توسط سئو منفی می تواند منجر به افت ناگهانی رتبه بندی جستجو، از دست دادن ترافیک ارگانیک و آسیب به شهرت کلی آنلاین شود.
نادیده گرفتن یا نادیده گرفتن سئو منفی می تواند منجر به عواقب طولانی مدت و زیان های مالی شود و اجرای اقدامات پیشگیرانه و نظارت دقیق و پاسخ به هر گونه فعالیت مشکوک را برای هر کسب کاری در اینترنت ضروری می کند.
علاوه بر این، سئو منفی می تواند بر  روی تجربه کاربری نیز تأثیر بگذارد.
تجربه و اعتماد مشتری وب سایتی که قربانی تاکتیک های منفی سئو شده است ممکن است محتوای نامربوط یا مخربی را به آن ها نمایش دهد که میتونه  به بازدیدکنندگان شما در سایت آسیب برساند.
این مورد می تواند منجر به از دست دادن اعتبار، کاهش اعتماد مشتری شود ، بنابراین، جدی گرفتن سئو منفی بسیار مهم است

کلام آخر

 

ما در مقاله سئو منفی چیست سعی کردیم تا با معرفی مواردی که باعث میشود رتبه های وبسایت شما کاهش یابد را   بررسی کینم و آنها را به شما معرفی کنیم ، شما می توانید با رعایت نکاتی مانند افزایش سرعت سایت و لینک سازی های درست و اصولی از جریمه شده و سه و منفی سایت خود جلوگیری کنید ممنون که تا این بخش مقاله همراه ما بود شما نیز اگر مواردی را میشناسید که باعث می شود که او منفی در سال شما ایجاد شود خوشحال میشیم در بخش کاملا عنوان کنید تا دیگران نیز از این موارد استفاده کند، همچنین می توانید از خدمات و مشاوره سئو در آیا پروژه برای بهتر کردن و بیهنه کردنوب سایت خود استفاده کنید

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود