محتوای همیشه سبز چیست | ویژگی های یک محتوای همیشه سبز چیست؟

یکی از ترفند های مهم و عالی در تولید محتوا این است که محتوایی را تولید کنید با تعداد کلمات بالا و مناسب که بتوانید همیشه از آن ورودی برای سایتتان داشته باشید و تاریخ انقضا نداشته باشد تا کلیه افراد در هر زمان و تاریخ بتوانند آن را مطالعه کنند و برای آنها مفید باشد که در این مقاله محتوای همیشه سبز چیست کاملا با این مبحث آشنا خواهید شد و یاد میگیرید که چطور همچنین محتوایی را تولید کنید.

 

محتوای همیشه سبز چیست؟

 

محتوای همیشه سبز چیست - رایا پروژه

 

وقتی از محتوای سبز صحت میکنیم یعنی مقاله ای که از هر نظر عالی نوشته شده باشد و تمامی نکات نگارشی و غیره را رعایت کرده باشد ؛ محتوای همیشه سبز به مقالاتی گفته میشود که یکبار آن را با کیفیت بالا مینویسیم و همیشه این صفحه برای ما بازدید دارد و اگر قصد دارید که همچنین مقاله ای بنویسید باید موضوع سخت و در حوزه کاریتون را انتخاب کنید و حداقل یک مقاله بالای 3000 هزار کلمه بنویسید که سیر تا پیاز آن موضوع را در مقاله شرح دهید ؛ در ادامه به اصول یک مقاله با محتوای سبز می پردازیم.

 

اصول ساخت یک محتوای همیشه سبز

 

وقتی که قصد دارید یک محتوای خوب و عالی را ایجاد کنید باید چند نکته را رعایت کنید که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

 

عنوان و موضوع مناسب

 

شما برای اینکه محتوایی تولید کنید تا همیشه مورد بازدید کاربران باشد در مرحله اول باید موضوع و تایتل خوبی را انتخاب کنید که با توجه به موضوع آن کاربر وارد سایت شما شود و مطالب شما را مشاهده کند که ما در مقاله ای به نام چطور عنوان سئو شده بنویسیم کامل در این مورد توضیح داده ایم.

 

رفع نیاز کاربر

 

شما باید تمامی مقالاتی که در سایتتان را بارگزاری میکنید در جهت رفع نیاز کاربران باید و موضوع برای مقالات سبز بسیار ضروری است ؛ در گام اول تحقیق کنید یا از خودتان که به عنوان نویسنده هستید سوال کنید آیا این مقاله که میخواهم بر رو سایتم قرار دهد برای کاربری که آن را میخواند مفید است یا میتواند به آن کمک کند ؛ من بهتون قول میدم که اگر محتوایی بسازید که در جهت رفع نیاز کاربر باشید آن مقاله رتبه و محبوبیت خوبی را کسب میکند.

 

تعداد کلمات بالا

 

مقالات که محتوای سبز دارند اصولاً از تعداد کلمات بالایی برخوردار هستند چون تمامی نکات را در این مقالات گفته میشود و موضوعی را به صورت تخصصی توضیح داده میشود در این مقاله ها و حداقل باید تعداد کلمات محتوای سبز 3000 هزار تا 5000 هزار کلمه باشد.

 

بیشتر بخوانید : چگونه برندسازی کنیم؟

 

استفاده نکردن از موضوعات زودگذر

 

این پاراگراف را خوب بخوانید ؛ هیچ وقت از موضوعاتی استفاده نکنید که در یک زمان ترند هستند و بازدید دارند چون این موضوعات تنها در زمان های خاصی ورودی دارد و پس از اتمام آن زمان دیگر در گوگل سرچ نمیشود و اگر هم بشود خیلی کم به طور مثال زمانی که ویروس کرونا اومد این کلمه میلیونی در گوگل سرچ میشد ولی الان خیلی تعداد سرچ این کلمه پایین اومده و در چند سال اینده ممکن است که دیگر سرچ هم نشود پس حتما موضوع هایی را انتخاب کنید که همیشه مورد استفاده عموم باشد.

 

ورودی همیشگی از محتواهای سبز سایت

 

یکی از خوبیای مقالاتی که محتوای سبز دارند این است که همیشه برای شما ورودی خواهند داشت که اگر سئو کار باشید میدانید که ورودی و بازدید برای سایت شما چقدر میتواند خوب باشد و از همین مقالات میتوانید افزایش بازدید سایت خوبی را داشته باشید پس حتما از همین الان اقدام به ساخت چنین محتوایی کنید.

 

مزایای محتوا همیشه سبز چیست؟

 

همانطور که در بالا گفتیم متوجه این شدید که داشتن حتی یک محتوای خوب و سبز میتواند چقدر برای شما بازدید و حتی فروش به عمل آورد که برخی از مزایای یک محتوای سبز را در ادامه معرفی میکنیم:

 

بازدید خوب

اعتبار بالا

تاثیر مستقیم در برندینگ سایت

فروش بالا

 

این چند مورد بخشی از مزایای یک محتوای سبز در سایتتان است که توجه داشته باشید اگر تعداد محتوایات سبز شما بالا 5 عدد یا بیشتر باشید میتوانید چقدر بازدید و فروش خوبی را داشته باشید.

 

بروز رسانی محتوایات سبز

 

بروز رسانی محتوا برای گوگل بسیار ارزشمند است و سایت هایی که محتوای خود را بروز میکنند جایگاه خوبی را در نتایج گوگل کسب میکنند اما در محتوایی که کامل نوشته اید و محتوای سبز نامیده میشود لازم به بروزرسانی نیست و کافیست هر ماه 50 الی 100 کلمه به آن اضافه کنید ؛ این دسته از محتوایات به دلیل کامل بودن و بازدید زیاد در گوگل لازم نیست آن را به طور مستمر آپدیت کرد.

 

محتوایات آموزشی میتوان محتوایات همیشه سبز دانست

 

محتوای آموزشی - رایا پروژه

 

میتوان گفت یکی از عمده سرچ های کاربران در ایران و کشور های مختلف محتوایات آموزشی است چون بسیاری از افراد به دنبال آموزش در اینترنت هستند و اگر بتوانید مقاله ای آموزشی و رایگان را تولید کنید که جزوه محتوای سبز حساب شود از الان به شما تبریک میگوییم شما بازدید زیادی را روانه سایت خود کردید و اعتبار خوبی را برای سایتتان خریدید؛ مقالات آموزشی چون همیشه توسط کاربران سرچ میشوند جزوه محتوای سبز به حساب می آید.

 

استفاده از موضوعات گذشته و تاریخی

 

در کنار محتوایات آموزشی یکی دیگر از موضاعاتی که خیلی سرچ میشود و میتوانید  در این حوزه کار کنید موضوعات تاریخی است چون این موضوعات هم تاریخ مصرف نخواهند داشت و همیشه در گوگل سرچ میشود و اگر بتوانید موضوع تاریخی که معروف هم باشد صفحه را بسازید؛ بازدیدی را خواهید گرفت که چند برابر مقالات آموزشی است و نکته ای که وجود دارد این است که موضوعات تاریخی در تمامی رده های سنی جستجو میشود.

 

راه حل و رفع مشکل

 

سعی کنید در  مقالاتی که می‌نویسید مشکلی ایجاد کنید و در ادامه راه حل آن مشکل را نیز در متن قرار دهید این ترفند یکی از بهترین تکنیک های است که میتوانید با استفاده از آن کاربر را در سایت نگه دارید و حتما این مورد هم در محتوای سبز که می‌سازید قرار دهید تا تاثیر آن را ببینید.

 

خدمات مرتبط : انجام تولید محتوا

 

جمع بندی

 

در این مقاله آموختید که چطور میشه مقاله ای با محتوای سبز تولید کرد که برایتان بازدید و فروش خوبی داشته باشد ؛ اگر هنوز چنین مقالاتی در سایت خود ندارید به شما پیشنهاد میکنیم همین الان به دنبال موضوعات خوب و سخت باشید تا با کار کردن بر روی آن کلمات صفحه هایی داشته باشید تا همیشه از آن ها بازدید و اعتبار دریافت کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود