محدودیت های اینستاگرام | رفع محدودیت های اپلیکیشن اینستاگرام در سال 2022❤️

محدودیت های اینستاگرام مسئله ای است که باید حتما به آن توجه داشته باشید تا مشکلی برای اکانت اینستاگرام شما پیس نیاید ؛ در این مقاله که در سایت رایا پروژه  قرار است برای شما عزیزان قرار دهیم قصد داریم تا محدودیت های اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم و اینکه راهکار های را به ما معرفی خواهیم کرد که با رعایت آن ها هیچوقت محدود نمی‌شوید و مشکلی برای حساب کاربری شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیش نخواهد آمد در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

محدودیت های اینستاگرام چیست؟

محدودیت های اینستاگرام - رایا پروژه

محدودیت های اینستاگرام

 

محدودیت های اینستاگرام زمانی برای شما اتفاق می‌افتد که شما قوانینی که توسط اینستاگرام برای استفاده از ابن شبکه اجتماعی داده شده است را نقض کنید؛ این مورد باعث میشود تا محدودیت هایی از سوی اینستاگرام برای شما اعمال شود که مشکلات زیادی را برای شما در بر خواهد داشت و اگر از اینستاگرام به عنوان یک ابزار برای فروش محصولات خود استفاده میکنید نباید هیچ وقت کار هایی را بر خلاف الگوریتم های گوگل انجام دهید تا کسب کار شما بر اثر این موضوع از بین نرود پس پیشنهاد میکنیم که اگر بیزینس در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

 

بیشتر بخوانید : افزایش بازدید پیج اینستاگرام

 

چرا اینستاگرام قوانین سختگیرانه ای را اعمال میکند؟

 

هر نرم افزار و اپلیکیشن که معروف است و روزانه افراد زیادی در آن فعالیت میکنند قوانین مخصوص خود را دارند و اینستاگرام نیز جزوه شبکه های اجتماعی پرطرفدار در دنیا است و افراد مشهور و زیادی در این اپلیکیشن فعالیت میکنند؛ اینستاگرام نیز برای اینکه این فضا را بتواند به خوبی می رسد کند قوانین سختگیرانه را در این نرم افزار اعمال کرده است و اگر از این قوانین سرپیچی کنید مشکلات فراوانی برای پیج شما ایجاد میشود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با محدودیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام

 

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از مهم ترین محدودیت های اینستاگرام که اگر از قوانین آن پیروی کنید بر سر صفحه شما خواهد آمد را شرح خواهیم داد.

 

1 – محدود کردن فالو و آنفالو

 

فالو و انفالو یکی از مهم ترین امکانات این نرم افزار است که میتوانید صفحات مورد علاقه خود را فالو کنید تا از پست ها و استوری های آن با خبر شوید ولی اگر تعداد فالو و انفالو کردند افراد در پیج شما زیاد باشد یعنی در روز تعداد فالو و آنفالو شما بالای 300 نفر باشد شما تا مدت رمان خاصی نمیتوانید کسی را فالو یا اینکه آنفالو کنید.

 

بیشتر بخوانید : آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

 

2 – محدود کردن لایک کردن

 

در اینستاگرام اگر شما محتوایی چه عکس و چه فیلم را ببینید و از آن خوشتان آید میتوانید با استفاده از ابزارلایک علاقه خود را به آن پست نشان دهید و تعداد بالای لایک یک پست به این معنی است که آن محتوا از محبوبیت زیادی برخوردار است ولی اگر در لایک کردن زیاده روی کنید محدود خواهید شد و تا مدت زمان خاصی که ربات های اینستاگرام برای شما اعلام میکنند دیگر نمیتوانید پستی را لایک کنید.

 

3 محدود کردن لایو گذاشتن

 

لایو یا همان پخش زنده امکانی است که چند سال است به این شبکه اجتماعی اضافه شده است و میشه گفت یکی از جذاب ترین امکانات اینستاگرام است ولی  باید این را بدانید که نمیتوانید در روز ساعت های زیادی را پخش زنده بگزارید و اگر لایو های شما محتوای خوبی را نداشته باشد و قوانین اینستاگرام را لغو کرده باشید ربات های ناظر اینستاگرام این موضوع را میفهمند و شما را در گزاشتن پخش زنده محدود میکنند و نمیتوانید تا زمان خاصی از قابلیت پخش زنده استفاده کنید.

 

4 – بن شدن موقت

 

بن شدن یکی از بدترین اتفاقاتی است که میتواند بر سر اکانت شما بیوفته شما وقتی که بن شوید تعداد زیادی از بازدید کنندکان خود را از دست خواهید داد و صفحه شما از دسترس خارج خواهد شد که مدت زمان آن اگر شما برای بار اول دچار بن میشوید کم است ولی اگر زیاد این اتفاق برای شما افتاده باشد مد زمان بن شدن اکانت شما افزایش می یابد؛ دلیل بن شدن نیز میتواند ریپورت کردند و یا گزارش دادن شما توسط دیگر افراد باشد.

 

5 – محدود شدن به اشتراک گذاری پست

 

زمانی که شما پستی را در اینستاگرام منتشر میکنید اگر این پست توسط افرادی که آن را مشاهده میکنند به اشتراک گذاری داده شود و هر چقدر تعداد این اشتراک گذاری زیاد باشد پست شما شانس زیادی دارد تا با اکسپلور وارد شود تا در آن جا میزبان هزاران بازدید کننده در جهان شود همین موضوع باعث می‌شود تا افرادی که تجربه کافی نداشته باشند زمانی که پستی را منتشر میکنند آن را برای بسیاری از افراد به اشتراک می‌گذارند که این عمل توسط ربات های اینستاگرام فیک تشخیص داده میشود و این امکان از آن ها گرفته میشود.

 

بیشتر بخوانید : نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام

 

6 – محدود شدن به ورود دستگاهای مختلف به اکانت

 

یکی دیگر از محدودیت های اینستاگرام که چند سالی است به این نرم افزار اضافه شده است محدود شدن ورود به اکانت با ای پی است یعنی اینکه شما وقتی توسط الگوریتم های اینستاگرام جریمه و بن میشوید آی پی شما نیز دچار مشکل میشود و دیگر نمیتوانید با آی پی خود وارد اکانت خود شوید تا اینکه مدت زمان بن شما تمام شود و مجدد مجوز این را داشته باشید تا به اکانت خود وارد شوید.

اگر قصد داری که محتوا متنی در اینستاگرام را کپی کنید میتوانید به مقاله آموزش کپی متن در اینستاگرام مراجعه کنید.

7 – محدودیت در گذاشتن استوری

 

گذاشتن استوری شاید یکی از جذاب ترین امکان اینستاگرام باشد که میتوانید در آن تصاویر و ویدیو های خود را قرار دهید که ویدیو های شما باید بالای 15 ثانیه نباشد و محدودیت دیگری نیز بر روی این بخش در اینستاگرام اعمال شده است که شما نمیتوانید تعدادی استوری هایی که در 24 ساعت میگزارید بالاتر از 100 عدد باشد این کار باعث میشود تا الگوریتم های این شبکه احتماعی شما را تا چند روز محدود کنند و اجازه گذاشتن استوری را به شما ندهند پس همیشه سعی کنید که زیر 100 عدد استوری بگزارید در یک روز که به محدودیت و مشکل نخورید.

 

بیشتر بخوانید : حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

 

8 – محدودیت استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

خیلی از کاربران شبکه احتماعی اینستاگرام و حتی شما شاید چندین اکانت داشته باشید و با آن ها در ایسنتاگرام فعالیت داشته باشید ، در آپدیت های جدیدی که برای این شبکه اجتماعی منتشر شده است شما نمیتوانید بیش از هفت اکانت در این شبکه اجتماعی داشته باشید فقط می توانید تعداد اکانت های خود را به عدد برسانید اگر پیش از این سعی کنید که در اینستاگرام اکانت ایجاد کنید ربات های این شبکه اجتماعی این اجازه را به شما نمی دهند و شما قادر نخواهید بود و اکانت جدید را بسازید.

 

9 – محدودیت گذاشتن لایو

 

یکی دیگر از امکانات جذاب اینستاگرام این است که شما میتوانید به صورت زنده و لایو با کاربران و فالوور های خود در ارتباط باشید آپدیت های جدیدی که برای اینستاگرام منتشر شده است شما نمیتوانید بیش از ۴ ساعت در این شبکه اجتماعی با مخاطبان خود و سپس از این ۴ ساعت در این شبکه اجتماعی لایو گذاشته اید باید یک الی دو ساعت بگزرد تا بتوانید مجدد لایو خود را برقرار کنید.

 

برخی از قوانین که باید آن را رعایت کنید تا محدود نشوید

 

ما در بالا سعی کردم تا مواردی که خیلی مهم است و ممکن است محدودیت های اینستاگرام را برای شما اعمال کند را معرفی کردیم ولی حال قصد داریم تا برخی از مواردی که با رعایت آن خطر محدودیت های اینستاگرام کاهش میابد را برای شما شرح دهیم.

 

1 – لایک نکردن زیاد پست ها در بازه زمانی

 

موضوع اول که باید خیلی به آن توجه کنید این است که نباید تعداد لایک شما در بازه زمانی زیاد شود این کار باعث میشود که شما توسط الگوریتم های اینستاگرام یک ربات تشخیص داده شود یا و احتمال بن شدن شما زیاد شود ولی اگر به طور معمول تعداد لایک شما در روز 50 عدد باشد که آن هم باید پشت سر هم نباشد هیچگاه محدودیت های اینستاگرام سراغ شما نخواهد آمد.

 

آموزش مرتبط :آموزش اینستاگرام

 

2 – فالو نکردن زیاد افراد در بازه زمانی

 

فالو کردند نیز مانند لایک کردن زیاد مورد توجه الگوریتم های اینستاگرام قرار خواهد گرفت و شما باید در فالو و لایک خیلی دقت کنید تا ربات تشخیص داده نشوید سعی کنید در روز 60 عدد اکانت را فالو کنید که آن هم باید به صورت طبیعی باشد و پست سر هم انجام نشود فالو کردند زیاد افراد میتواند بن شدن های طولانی را برای شما داشته باشد.

 

3 – استفاده نکردن از نرم افزار های خرید و فروش فالور

 

یکی از مشکلات اینستاگرام که سعی دارد تا ان را متوقف کند افرادی است که از نرم افزار های خرید فروش فالو فیک فعالیت میکنند؛ در نرم افزار های خرید فروش فالو شما میتوانید با پرداخت هرینه فالور دریافت کنید که این عمر در گذشته مشکلی نداشت و درست است فیک بود ولی اینستاگرام متوجه این قضیه نمیشود ولی اکنون دیگر آن رمان نیست و الگوریتم های اینستاگرام بروز شده اند اگر کمتری شکی را بکنند که شما از نرم افزار های خلاف قوانین اینستاگرام استفاده میکند سریعا اکانت شما را از دسترس خارج خواهند کرد.

 

4- در هشتگ گذاری زیاده روی نکنید

 

یکی از اشتباهاتی که خیلی از افراد به آن توجه ای نمی‌کنند و انجام میدهند این است که در زیر پست های خود تعداد زیادی هشتگ ایجاد میکنند که فک میکنند این کار باعث میشود بدست آن ها در هشتگ های زیادی قرار بگیرید و بازدید آن افزایش یابد ؛ درست است این کار انجام میشود ولی تاریخ انقضا آن خیلی وقت است تمام شده است و با آپدیت الگوریتم های اینستاگرام اگر پستی تعداد هشتگ های زیاد و غیرمرتبط با محتوا خود را داشته باشد توسط ربات های مربوطه جریمه میشود.

 

5 – در منشن کردن افراد زیاده روی نکنید

 

منشن کردند افراد در پست های خود اگر آن شخص در محتوا شما وجود نداشته باشد و شما آن را به خواست خود اضافه کرده باشید میتواند مشکلاتی برا برای شما در بر داشته باشد ولی اگر تعداد کمی از اکانت هایی که قصد منشن کردند آن را دارید اضافه کند موردی ندارد ولی حتما در بخش زیر نویس پست خود به اکانت های مربوطه اشاره ریزی بکنید تا ربات های گوگل به شک نیوفتند.

 

بیشتر بخوانید : چگونه ریلز طولانی بگذاریم

 

 4 – استفاده از آهنگ های که کپی رایت نیستند

 

یکی دیگر از قانون هایی که به تازگی در اینستاگرام اضافه شده است و الگوریتم های این شبکه اجتماعی به شدت با این موضوع برخورد آهنگ کرد این است که شما از آهنگ ها استفاده کنید که کپی رایت باشد این کانون در شبکه اجتماعی یوتیوب خیلی وقت است که اجرا می شود اما به تازگی در اینستاگرام ریز اضافه شده است و شما باید از این پست در استوری و پست های خود از آهنگ هایی در پس زمینه استفاده کنید که کپی رایت داشته باشند و همدلی مادر راه برج مقاله را با نام معرفی سایت های دانلود آهنگ بدون کپی رایت معرفی کردم که می‌توانید برای دانلود آهنگ های از این مقاله استفاده کنید .

 

مقالات مرتبط : قوانین اینستاگرام

 

سوالات متداول

 

دستور برخی از سوالات پرتکرار شما درباره محدودیت های اینستاگرام و رفع آنها پاسخ دهیم در ادامه همراه ما باشید 

 

محدودیت در اینستا به چه معناست؟

 

شاید برای خیلی از افراد سوال باشد که محدودیت اینستاگرام به چه معنا است؟ و باید چه مراحلی انجام دهند تا توسط الگوریتم های اینستاگرام محدود نشوند باید بگوییم زمانی که شما بخواهید پستی را آپلود کنید ولی اجازه پست شدن محتوا به شما داده نشود و یا استوری را بخواهید در پیج خود منتشر کنیم پیغام برای شما بیاید که شما مجاز به ارسال استوری نیستید باید بگوییم که شما توسط الگوریتم اینستاگرام جریمه و یا محدود شدید باید بازه زمانی مختلفصبر کنیدتا محدودیت ها برداشته شود و بتوانید مجدد مانند کاربرهای آتی دیگر پست استوری منتشر کنید.

 

محدودیت های اینستاگرام چقدر طول میکشد

 

یکی دیگر از سوالات پرتکرار که خیلی از افراد از متخصصان و مشاوران متخصص در اینستاگرام سوال می‌کنند این است که چطور می توانند محدودیت های مختلف اینستاگرام را رفع کنند و اینکه این محدودیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت باید بگویم که این محدودیت ها به فعالیت شما بستگی دارد اگر شما کاری را انجام داده باشید که از نظر اینستاگرام اشتباه باشد و خلاف قانون اینستاگرام این کار را انجام داده باشید محدودیتهای شما از ۵ تا ۱۰ روز هستند ولی اگر تعداد این محدودیت و بالا برود زمان آن نیز افزایش خواهد یافت و شما زمان زیادی تا صبر کنید تا محدودیت های اینستاگرام  از روی صفحه برداشته شود.

 

جدیدترین محدودیت های اینستاگرام

 

اینستاگرام هر ساله قوانین استفاده از اینستاگرام را تغییر می‌دهد و در سال ۲۰۲۲ نیز شما با عمده‌ای تغییرات روبرو هستید اگر شما در سال ۲۰۲۲ در اینستاگرام تعداد زیادی از افراد فالو و آنفالو کنید الگوریتم اینستاگرام شما را شناسایی میکند و شما محدود می شوید.

همچنین اگر شما در بازه زمانی خاصی پست های زیادی را پشت سر هم در اینستاگرام قرار دهید محدود می شود و یا اگر حرکات را انجام دهید که الگوریتم اینستاگرام فکر کنند شما ربات هستین هم می تواند بر محدودیت های پیش ما بیفزاید.

 

آیا برخی از امکانات اینستاگرام در ایران محدود شدند؟

 

یکی دیگر از سوالاتی که خیلی از افراد قصد دارند به آن پاسخ داده شود این است آیا اپلیکیشن اینستاگرام در ایران محدودیت‌های خاصی را دارد نسبت به کشورهای دیگر باید ببینیم که تاکنون هویت شناسایی نشده است اما اگر شما قطع شده باشد که از گیت های اینستاگرام در استوری های خود استفاده کنید باید از ابزارهای مختلف فیلم مانند قند شکن استفاده کنید تا بتوانید این گیفت ها را بر روی صورت خود قرار دهید که این مورد می‌تواند محدودیتی باشد که برای کاربران ایرانی وجود دارد.

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله سعی داشتیم تا مهم ترین و بروز ترین محدودیت های اینستاگرام را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا با دانستن ان ها هیچگاه به دام ربات ها و الگوریتم های اینستاگرام قرار نیگیرید و مشکلی برای  حساب شما پیش نیاید؛ امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

‫6 نظر

  • نوید

    سلام

    ممنون از مقاله خوبتون

    1401-04-05 در 18:35
    • رایا پروژه

      سلام نوید عزیز

      سپاس از شما

      1401-04-05 در 22:55
  • فرهاد

    سلام

    جدیدا خیلی به آهنگ ها گیر میده و پست ها را حذف میکنه

    1401-04-05 در 18:35
    • رایا پروژه

      سلام فرهاد عزیز

      بله در آپدیت جدید اینستاگرام این محدودیت به وجود آمده است ؛ فقط باید از موزیک های بی کلام و بدون کپی رایت استفاده کنید

      1401-04-05 در 22:59
  • مصطفی

    سلام واقعا عالی و کامل بود

    1401-04-05 در 18:34
    • رایا پروژه

      سلام مصطفی عزیز

      ممنون از توجه شما

      1401-04-05 در 22:59

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود