معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم | آموزش کامل نصب افزونه در کروم موبایل

افزونه های گوگل کروم امروزه ابزاری است که بسیاری از استفاده کنندگان از گوگل کروم از آن استفاده میکنند که قصد دارید در این مقاله برای شما عزیزان به معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم بپردازیم و آن ها را برای شما معرفی کنیم تا با استفاده و نصب این افزونه ها تجربه خود را از وب گردی بهتر کنید ؛ همچنین اگر قصد دارید که بیشتر با امکانات گوگل آشنا شوید به شما توصیه میکینم که مقاله ترفند های گوگل را که در رایا پروژه منتشر شده است را بررسی کنید و در ادامه همراه ما باشید.

 

افزونه مرورگر چیست؟

 

افزونه های مرورگر مانند افزونه های وردپرس است که آن را بر روی مرورگر خود نصب میکنید و امکاناتی به آن اضافه میشود که استفاده و تجربه کاربری شما را بهبود می بخشد؛ افزونه هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید در مرورگر های مختلف از آن استفاده کنید.

 

چطور میتونم افزونه بر روی مرورگر خود نصب کنم؟

 

برای دانلود و نصب افزونه بر روی مرورگر گوگل کروم خود میتوانید به web store :

 

افزونه گوگل کروم - رایا پروژه

 

مراجعه کنید و در بخش extensions میتوانید افزونه مورد نظر خود را سرچ و رایگان نصب کنید.

 

معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم

 

معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم - رایا پروژه

 

در ادامه با 7 افزونه کاربردی که حتما باید نصب داشته باشید بر روی مرورگر خود آشنا خواهیم شد که میتوانید آن را به راحتی بر روی مرورگر های مختلف خود نصب کنید و از آن استفاده کنید؛ تمامی این افزونه ها رایگان بوده است.

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس

 

افزونه Alexa

 

افزونه Alexa - رایا پروژه

 

الکسا یک سایت رتبه دهید بر اساس ترافیک به سایت های جهان است که برای استفاده از امکانات این سایت باید وارد آن شوید ولی این افزونه این کار را برای شما راحت میکند و کافیست آن را دانلود و نصب کنید و وارد سایت مورد نظر خود شوید و بر روی آیکون افزونه کلیک کنید تا اطلاعات برای شما نمایش داده شود.

 

عرضه شده برای ( گوگل کروم و فایرفاکس )

 

افزونه Google Translate

 

افزونه Google Translate - رایا پروژه

 

دیگر کسی نیست که با ترجمه گوگل آشنا نباشد شما میتوانید با Google Translate تمامی متن های خود را در سایت های مختلف به زبان های دلخواه خود ترجمه کنید که این افزونه میتواند تمامی صفحات شما را به زبان دلخواه شما ترجمه کند و یکی از ضروری ترین افزونه ها برای ما است.

 

عرضه شده برای ( گوگل کروم و فایرفاکس و اپرا )

 

افزونه Checkbot

 

افزونه Checkbot - رایا پروژه

 

افزونه Checkbot یک پلاگین امنیتی برای مرورگر شما است که تمامی مشکلات امنیتی مربوط به وبسایت شما را نشان خواهد داد و حتی اگر وارد سایتی شوید که مشکلات امنیتی داشته باشد به شما هشدار خواهد داد و مانع ورود به سایت که مشکل دارد خواهد شد.

 

عرضه شده برای ( گوگل کروم و فایرفاکس )

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

 

افزونه wappalyzer

 

افزونه wappalyzer - رایا پروژه

 

افزونه wappalyzer یک پلاگین عالی برای افراد سئو کار است که می‌توانند با استفاده از این افزونه تکنولوژی های بکار رفته یک سایت را مشاهده کنید مثال اگر سایتی با وردپرس ساخته شده باشد این افزونه تمامی اطلاعات آن را به شما نمایش داده میدهد.

 

عرضه شده برای ( گوگل کروم و فایرفاکس )

 

افزونه color picker

 

افزونه color picker - رایا روژه

 

افزونه color picker را میتوان بهترین انتخاب برای گرافیک کاران وب دانست شما میتوانید با استفاده از این افزونه به راحتی کد رنگ های یک سایت را فقط با کلیک بر روی آن بدست آورید که میتواند بسیار بر سرعت کار شما افزایش یابد.

 

عرضه شده برای ( گوگل کروم و فایرفاکس )

 

افزونه Absolute Enable Right Click & Copy

 

افزونه Absolute Enable Right Click & Copy - رایا پروژه

این افزونه بسیار میتواند برای شما کاربردی باشد؛ برخی از سایت ممکن است کپی را در سایت خود ناممکن کرده باشند یعنی اگر شما قصد داشته باشید تا متنی را در سایت مورد نظر خود کپی کنید این امکان فراهم نباشید ولی با این فعال افزونه میتوانید به راحتی متن دلخواه خود را کپی کنید.

 

عرضه شده برای ( گوگل کروم )

 

افزونه SEO Minion

 

افزونه SEO Minion - رایا پروژه

 

افزونه SEO Minion هم یک پلاگین عالی برای سئو کاران است که با فعال کردن آن میتوانید تمامی اطلاعات یک صفحه و یا یک سایت را در مرورگر خود مشاهده کنید؛ این افزونه را میتوان یکی از بهترین افزونه های آنالیز سایت های مختلف از نظر سئویی دانست.

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس

 

معرفی افزونه های کروم VPN

معرفی افزونه های کروم VPN - رایا پروژه

 

امروزه متاسفانه به دلایل مختلفی در دسترسی به برخی از سایت ها در داخل ایران تحریم شده است  و سایت های فری پیک و غیره نیز ایران را تحریم کردند و به کاربران ایرانی برای دسترسی به وب سایت او باید از فیلترشکن استفاده کند که شاید کمی سخت باشد تا بتواند از نرم افزارهای مختلف جهت عوض کردن آی پی خود استفاده کند اما شما در گوگل کروم می توانید افزونه هایی را نصب کنید که به راحتی بگذریم که مورد نظر خود بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشید در ادامه این مقاله افزونه های فیلتر شکن گوگل کروم را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده لازم را ببرید 

مسئولیت استفاده از این فیلتر شکن ها به عهده فرد استفاده کننده می باشد.

 

افزونه Free Vpn Chrome

افزونه Free Vpn Chrome - رایا پروژه

 

اولین افزونه چه کسانی به شما معرفی کنیم Free Vpn Chrome است این افزونه که می‌تواند شما را به راحتی به سایت های تحریم شده متصل کند و استفاده از آن نیز بسیار آسان است و کافی شما این افزونه را دستور گوگل جستجو کنید و آن را برای مرورگر خود نصب کنید سپس می توانید از امکانات آن استفاده کنید و به سایت های تحریم شده دسترسی داشته باشید سرعت بالای این محصول کاربران زیادی را ترغیب کرده است تا از آن استفاده کند همچنین این پلاگین کاملا رایگان است و میتوانید به رایگان است امکانات آن استفاده کنید. 

تاکنون در سراسر جهان بیش از ۴۰ هزار کاربر را جذب نموده است و بسیاری از کاربرانی که از آن استفاده می‌کند رضایت کامل دارند و این مساله قطعی در هنگام استفاده برای آن رخ خواهد داد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. 

 

افزونه Browsec VPN

Browsec VPN

افزونه Browsec VPN - رایا پروژه

 

افزونه دیگری که قصد معرفی آن را داریم که برخی از افراد بازخورد خوبی را داشتند Browsec VPN  شما میتوانید با استفاده از این پلاگین به سادگی خیلی راحت و سریع به وب سایت های فیلتر شده دسترسی داشته باشیم و سرعت بالای پلاک باز شده است تا تمامی کاربران هنگام استفاده از آن را به صورت کامل را داشته باشد حجم کمی دارد و به راحتی بر روی مرورگر شما نصب خواهد شد و کافی است بر روی آن کلیک کنید تا این افزونه برای شما فعال شود .

نقشه یکی از معروف ترین فیلتر شکن های گوگل کروم است که تاکنون بیش از ۴ میلیون دانلود در سراسر جهان دارد و بازخورد خوبی را نیست از استفاده کنندگان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید : چگونه تمام عکس های یک سایت را دانلود کنیم

 

چرا باید از افزونه های مرورگر استفاده کرد؟

 

استفاده از افزونه های مرورگر در درجه اول راحتی را برای شما به ارمغان می آورند و می‌توانند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند؛ شما با افزودن افزونه های مورد نظر خود از به مرورگر خود آن را بهینه و کار آمد تر میکنید و میتوانید بیشتر از قبل از امکانات مرورگر خود در جستجو وب استفاده کنید.

 

آموزش کامل نصب افزونه در کروم موبایل

 

نصب افزونه های مختلف در Chrome Mobile یک پروسه سریع و اسان است که به کاربران امکان می‌دهد تا امکانات گوگل کروم روی اندروید خودشان را بیشتر کنند.

  1. برای شروع، کاربران باید اپلیکیشن کروم را باز کنند و روی منوی سه نقطه ای که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد ضربه بزنند.
  2. از آنجا می توانند به گزینه “تنظیمات” رفته و روی آن کلیک کنند.
  3. در مرحله بعد، کاربران باید «Extensions» را انتخاب کرده و روی دکمه «Open Chrome Webstore» ضربه بزنند.
  4. این کار آنها را به فروشگاه وب هدایت می‌کند، جایی که می‌توانند طیف گسترده‌ای از برنامه‌های افزودنی را مرور کنند.
  5. پس از یافتن افزونه مورد نظر، کاربران می توانند بر روی دکمه “افزودن به کروم” کلیک کرده و انتخاب خود را تایید کنند. سپس افزونه مورد نظر شما نصب و آماده استفاده خواهد شد.

در پایان،  کاربران می‌توانند به راحتی به بخش تنظیمات بروید، به فروشگاه وب Chrome دسترسی پیدا کنند و از میان انواع افزونه های مختلف کاربردی، امکانات مرورگر خود را افزایش بدهند.

 

افزونه های کروم کجاست؟

 

افزونه های کروم را می توان از طریق فروشگاه وب کروم پیدا کرد و به آنها دسترسی داشت.

برای دسترسی به فروشگاه، کاربران می توانند به سادگی بر روی سه نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر کروم کلیک کرده و از منوی کشویی، «Extensions» را انتخاب کنند.

این آنها را به فروشگاه وب Chrome می برد، جایی که می توانند برنامه های افزودنی مختلف را بر اساس دسته بندی، محبوبیت یا کلمات کلیدی خاص جستجو و جستجو کنند.

این فروشگاه مجموعه زیادی را از برنامه‌های کاربردی افزودنی را ارائه می‌کند که قابلیت‌های اضافی و گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را به شما میدهد.

کاربران به راحتی می‌توانند افزونه های خود را مستقیماً از فروشگاه نصب و مدیریت کنند و می‌توانند با کلیک بر روی نماد قطعه پازل واقع در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر کروم، درست در کنار سه نقطه، به آنها دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را سفارشی کنند.

 

جمع بندی

 

در این مقاله با بهترین افزونه های گوگل کروم آشنا شدیم و فهمیدیم که هر کدام از آن ها می‌توانند چه امکاناتی را به مرورگر شما اضافه کند؛ و تمامی این افزونه هایی که به شما معرفی شده رایگان می‌باشد که میتوانید از وب استور گوگل کروم و مرورگر های دیگر دانلود کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود