نرم افزار ویزیو چیست | آشنایی با امکانات و بررسی مزایا و معایب❤️

نرم افزار ویزیو چیست و میتواند چه ویژگی های را در اختیار ما قرار دهید ؛ ما در این مقاله قصد دارید تا کامل با نرم افزار ویزیو آشنا شویم و بررسی کنیم که آیا میتوان آن را در کنار  ورد قرار دهیم و یا حتی امکانش هست که برای رسم نمودار ها انتخاب اول ما نرم افزار ویزیو باشد؟ در این مقاله تمام در مورد این مبحث بحث خواهیم کرد.

 

نرم افزار ویزیو چیست؟

 

نرم افزار ویزیو چیست - رایا پروژه

 

مایکروسافت که سازنده نرم افزار ویزیو است این نرم افزار را در سال 2000 توسعه داد و پس از انتشار آن را حجم زیادی از بازخورد های مثبت روبرو شد که تصمیم گرفت این نرم افزار را در بسته آفیس خود اضافه کند ؛ این نرم افزار میتواند طراحی های گوناگونی را اجام دهند مانند طراحی دیاگرام و طراحی تقویم ها که بیشتر افراد و شرکت ها برای رسم فلوچارت های خود از این نرم افزار بی نظیر استفاده میکنند.

 

خدمات مرتبط : انجام پروژه های مایکروسافت

 

ویژگی های نرم افزار ویزیو

 

همانظور که در بالا گفیتم نرم افزار ویزیو میتواند امکانات خوبی را در اختیار شما قرار دهد در گذشته و حال میبینیم که برخی از افراد برای رسم جداول و چارت های خود از نرم افزار ورد استفاده میکند و این کار میتواند حتی ساعت ها از وقت ان ها را بگیرید ولی در نرم افزار ویزیو این عملیات بسیار آسان بوده است و زمان کمی را از کاربر میگیرد.

 

خدمات مرتبط : انجام پروژه های حسابداری

 

امکان طراحی فلوچارت های مختلف با ویزیو

 

طراحی فلوچارت - رایا پروزه

طراحی فلوچارت با ویزیو

 

رسم فلوچارت کاری بسیار سخت بوده است و نیاز به دقت بالایی را دارد اما با وجود نرم افزاری همچون ویزیو این کار راحت تر از قبل خواهد شد؛ تمامی امکانات مربوطه برای طراحی یک فلوچارت در نرم افزار ویزیو قرار دارد و میتواند تنها با چند کلیک طرح دلخواه فلوچارت خود را طراحی کنید؛ و اگر مشکلی در این رابطه دارید میتوانید انجام پروژه های فلوچارت خود را به متخصصان رایا پروژه بسپارید.

 

امکان طرای دیاگرام با ویزیو

 

در طراحی دیاگرام نیز باید دقت بالایی را داشته باشید و زمان زیادی را پروسه طراحی بک دیاگرام ممکن است از شما بگیرد و این کار با نرم افزار های دیگر به سختی انجام میشود ولی خوشبختانه در نرم افزار ویزیو طرح های رایگان و عالی را در اختیار شما قرار میدهد تا با انتخاب آن ها میتوانید فقط آن را ویرایش کنید و یا اشکالی را به آن اضافه کنید که این کار سبب میشود تا زمان خیلی کمی را از شما بگیرد و حتی کیفیت کار شما هم بالا رود.

 

رسم چارت های مختلف سازمانی و شرکتی با ویزیو

 

در شرکت و سازمان بزرگ همیشه نیاز است تا چارت هایی را معرفی محصولات و حتی کارکنان آن مجموعه طراحی کرد و بسیاری از چارت های مختلف با نرم افزار های اکسل و ورد انجام میشود که در نتیجه کیفیت مطلوبی را ندارد ولی اگر قصد دارید چارت خوب و تمیزی را طراحی کنید هیچ نرم افزاری به جز ویزیو نمیتواند نیاز شما را برطرف کنند؛ این نرم افزار میتواند تمامی چارت های شما را با بهترین کیفیت  آماده کند.

 

تبدیل فایل های ویزیو به فایل های مختلف

 

شما میتوانید خروجی های گرفته شده از این نرم افزار را به صورت HTML ذخیره کنید و یا حتی میتوانید طرح های خود را به فایل های کسل ؛ پاورپوینت ؛ ورد و غیره تبدیل کنید که این امکان بسیار برای استفاده کنندگان آن عالی میباشد.

 

محصولات : دانلود قالب پاورپوینت

 

انجام و آموزش پروژه های ویزیو در رایا پروژه

 

در بالا با برخی از امکانات بی نظیری از نزم افراز ویزیو آشنا شدید ؛ اما که پروژه دارید که قصد دارید آن را با بهترین کیفیت انجام دهید میتوانید انجام پروژه های ویزیو خود را به متخصصان رایا پروژه بسپارید و همچنین اگر قصد دارید تا آموزش های مربوطه را دریافت کنید میتواند درخواست خود را در سایت ثبت کنید تا متخصصان ما در سریعترین زمان با شما در ارتباط باشند.

 

مقالات دیگر : کاربرد برنامه های مایکروسافت آفیس چیست؟

 

مزایا نرم افزار ویزیو چیست؟

 

نرم افزار Visio که توسط مایکروسافت توسعه و عرضه شده است، چندین مزیت را ارائه می دهد که آن را به انتخابی  مناسب و محبوب برای مشاغل و افراد برای ایجاد نمودارها، فلوچارت ها و سایر برنامه ها  تبدیل می کند.

در مرحله اول، این نرم افزار نمونه های زیادی از قالب ها و اشکال را ارائه می دهد که فرآیند ایجاد نمودار را ساده می کند.

. علاوه بر این، Visio به کاربران امکان همکاری و ویرایش نمودارها را در زمان های مختلف میدهد و به همین دلیل این برنامه میتواند بهترین گزینه برای انجام پروژه های تیمی باشد.

این نرم افزار همچنین قابلبت برای وارد کردن داده های خارجی را نیز ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد نمودارهای زنده و مبتنی بر داده ایجاد کنند. علاوه بر این، Visio به خوبی با سایر محصولات مایکروسافت مانند اکسل و پاورپوینت ادغام می شود و اشتراک گذاری و ارائه نمودارها را در سازمان و شرکت ها را آسان می کند.

 

معایب نرم افزار ویزیو چیست؟

 

یکی از معایب نرم افزار Visio میتواند یادگیری پیچیده برخی از امکانات آن باشد ، در حالی که این نرم افزار طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها را  به مخاطبان خود ارائه می دهد، می تواند برای کاربران مبتدی  بسیار پیچیده  باشد. این امر می تواند درک کامل و استفاده از تمامی قابلیت های این نرم افزار را زمان بر کند.

یکی دیگر از اشکالات Visio هزینه نسبتا بالای آن است. در مقایسه با سایر ابزارهای نموداری موجود در بازار، Visio می تواند بسیار گران باشد، به خصوص برای کاربران فردی یا مشاغل های کوچک.

این  مورد ممکن است دسترسی آن را برای کاربرانی که نمی توانند یا نمی خواهند هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند مشکل باشد .

 

جمع بندی

 

در این مقاله آموخیتم که نرم افزار ویزیو چیست و میتواند چه کارهایی را برای ما انجام دهند ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر چارت و یا دیاگرامی دارید که میخواهید آن را طراحی کنید میتوند از نرم افزار ویزیو استفاده کنید برای نصب این نرم افزار نیز باید بسته آفیس را دانلود کنید و نرم افزار ویزیو را انتخاب کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود