آموزش ساخت نمودار در سایت وردپرسی | با افزونه Visualizer به راحتی❤️

آموزش ساخت نمودار در سایت وردپرسی که در این مقاله به شما خواهیم گفت تا با افزونه Visualizer بتوانید به راحتی نمودار های مختلفی را رسم کنید و در سایت خود قرار دهید؛ همجنین اگر میخواهید دیگر مقالات مرتبط این موضوع را مشاهده فرمایید میتوانید در صفحه مقالات آموزشی در سایت رایا پروژه به آرشیو این  مقالات دسترسی داشته باشید.

 

نمودار چیست؟

 

آموزش ساخت نمودار در سایت وردپرسی - رایا پروژه

 

برای اینکه بتوانید اطلاعاتی را به صورت دقیق و خوانا برای عموم افراد به نمایش در بیاریم بهترین راه استفاده از اشکال و نمودار ها است که انتقال اطلاعات را آسان تر میکند و این مورد بسیار برای کاربری که وارد سایت شما می آید تجربه خوبی است؛ اگر سایت های مربوط به فروش دارید حتما در سایت خود نمودار قرار دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید :بهترین قالب خبری وردپرس

 

چطور میتونم در سایت وردپرسی خود نمودار طراحی کنم؟

یکی از سوالاتی که خیلی از مدیران سایت ها و کسانی که صاجب بیزینس هستند این است که چطور میتوانند در سایت خود نمودار بگزارند که برای این کار شما دو راه دارید که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

 

1- استفاده از کد نویسی ( سایت های اختصاصی )

 

اگر سایت شما از cms اختصاصی و کد نویسی اختصاصی بهر میبرد میتوانید به برنامه نویسی سایت خود  اطلاع دهید که امکان درج نمودار را در سایت شما فراهم کند و بتوانید اطلاعات خود را به صورت نمودار های مختلف در سایت خود قرار دهید.

 

2 – استفاده از افزونه ( سایت های وردپرسی )

 

اگر از سایت هایی با سیستم مدیریت محتوا وردپرس کار میکنید برای این موضوع کمی راه شما آسان تر است و میتوانید تنها با استفاده از افزونه که برای این کار ساخته شده است استفاده کنید و نمودار مورد نظر خود را در هر مکانی از سایت خود که قصد دارید اطلاعات آماری شما نمایش داده شود بگزارید و از آن لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

 

نمایش انواع نمودار های مختلف در وردپرس با استفاده از افزونه Visualizer

 

افزونه Visualizer - رایا پروژه

 

افزونه ای که آن را برای شما معرفی میکنیم و بسیار کاربردی می باشد؛ افزونه Visualizer است که تنها با چند کلیک میتوانید نمودار خود را بسازید؛ این افزونه امکانات خیلی خوبی را در اختیار شما قرار میدهد شما میتوانید اطلاعات خود را در یک فایل اکسل وارد کنید و شکل مورد نظر نمودار خود را در این افزونه انتخاب کنید و پس از انتخاب نمودار مورد نظر کافیست تا فایل اکسلی که ساختید را در این افزونه آپلود کنید تا به صورت اتومات اطلاعت شما در قالب نمودار به نمایش در بیاید و پس از انجام این کار افزونه Visualizer شورت کدی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید آن را در هر جایی از وبسایت خود که قصد نمایش نمودار را دارید درج کنید تا به نمایش در آید.

 

برخی از امکانات افزونه Visualizer :

 

امکان ساخت نمودار های جذاب

امکان ویرایش اطلاعات به صورت زنده

دارای بیش از 13 قالب نمودار

دارای نمودار های تعاملی

امکان شخصی سازی بالا

واکنش گرا بودن در دستکاپ و موبایل

امکان افزودن اطلاعات با فایل اکسل

 

تاثیر نمودار در فروش

 

اگر به سایت های خدماتی و فروشگاهی بزرگ توجه کنید این مورد مشاهده میکنید که نظرات مشتریان خود یا تعداد فروش خود را به صورت نمودار در سایت خود درج کرده اند که مشتریان دیگر این موارد را مشاهده کنند و از آن ها خرید کنند میتوان به جرعت گفت که داشتن حداقل یک نمودار در سایت میتواند منجر به فروش بالا 20 الی 30 درصدی شما شود فقط با درج یک نمودار چون بسیاری از خریداران در ابتدا خرید خود به آمار یک سایت بیشتر توجه میکنند.

 

بیشتر بخوانید : تغییر نام یا حذف برچسب حراج روی محصولات در ووکامرس

 

تاثیر نمودار در سئو سایت

 

طراحی و ساخت نمودار نه تنها در فروش تاثیر دارد بلکه در سئو سایت شما نیز تاثیر خو را نمایان میکند چون گوگل از سایتی که اطلاعات خود را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد روی خوش نشان میدهد و به آن رتبه میدهد اگر همین الان اقدام به طراحی نمودار در سایت خود کنید تاثیر آن را در چند روز اینده خواهید دید که چطور میتواند یک نمودار شما در نتایج گوگل چند رتبه بالا ببرد.

 

مزایا رسم نمودار در وردپرس

مزایا رسم نمودار در وردپرس

مزایا رسم نمودار در وردپرس

استفاده از قابلیت های رسم نمودار در سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزایای متعددی و زیادی را دارد. اولاً، نمودارها یک نمایش جذاب و عالی از داده ها هستند و درک اطلاعات پیچیده را در یک نگاه برای خوانندگان و بازدیدکنندگان شما  آسان تر می کنند.

با استفاده از نمودارها، کاربران وردپرس می‌توانند داده‌های خود را به شیوه‌ای جذاب‌تر و جذاب‌تر منتقل کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.

علاوه بر این، نمودارها گاهی اوقات می توانند با الگو های خاص و حرکت نمایشی در صفحات سایت شما به نمایش گذاشته شوند که میتواند بسیار  برای مخاطبان شما جذاب باشند.

این ویژگی می تواند به ویژه برای وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و مشاغلی که به دنبال ارائه مقالات یا گزارش های مبتنی بر داده هستند مفید باشد.

با رسم نمودارها در وردپرس، کاربران می توانند به راحتی داده ها محتلف را در محتوای خود ادغام کنند ، این کار هر از لحاظ کاربری و هم از لحاظ سئو و موتور های جستجو مفید است.

 

مقالات دیگر : معرفی بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس

 

جمع بندی

 

در این مقاله آموختیم که آموزش ساخت نمودار در سایت وردپرسی چقدر میتوانید تاثیر مثبت را داشته باشد که نه تنها در فروش بلکه در سئو سایت و گوگل هم میتوانید با داشتن نمودار رشد کنید؛ امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود