آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام | در اندروید و آیفون❤️

برای افزایش امنیت اینستاگرام نیاز است که شما تایید دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید که این کار باعث میشود تا امنیت اکانت شما به شدت افزایش یابد ، در این مقاله با عنوان آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام قصد داریم که برای شما عزیزان نحوه فعال کردن این امکان را به صورت تصویری آموزش دهیم همراه ما باشید.

 

آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

آیا برایتات پیش اومده است که حریم خصوصی و مسائل امنیتی  حساب اینستاگرامتات برایتام مهم شود ، به خصوص اگر حساب اینستاگرام شما یک  کسب و کار شما باشد که در اینستاگرام فعالیت دارید  یک راه کار کاربردی برای حل این مشکلات که توسط خود اینستاگرام ارائه شده است، فعال کردن یک تأیید هویت دو مرحله ای اینستاگرام یا تأیید دو مرحله ای برای حساب کاربری اینستا گرام می باشد  در این مقاله با آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام همراه ما باشید.

اگر می خواهید امنیت پیج شخصی و یا کاری خود را بالا ببرید و از هک شدن آن جلوگیری کنید و یک اکانت مطمئن داشته باشید ، پیشنهاد ما به شما فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام می باشد .

اینستاگرام راهی کاربردی  وخوب برای اشتراک‌گذاری عکس‌ و فیلم های خود با دوستان، خانواده و . . . فراهم کرده است ، اما می ‌تواند خطرات حریم خصوصی و امنیتی را نیز برای شما داشه باشد ، که محتفظت و ایمن نگه داشتن اکانت شما کار بسیار ساده ای می باشد .

 

بیشتر بخوانید : آموزش استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی

 

احراز هویت دومرحله ای اینستاگرام چیست ؟

 

آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام - رایا پروژه

 

احراز هویت دو مرحله ای یک ویژگی امنیتی تعریف شده است  که به محافظت از حساب اینستاگرام شما علاوه بر رمز عبور هر بار که شخصی سعی می کند وارد شود می پردازد ؛ اینستاگرام احراز هویت دو مرحله ای را ارائه می دهد که یک ویژگی امنیتی را برای اینستاگرام شما بسازد . وقتی این احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید ، هر بار که فردی  سعی بخواهد از یک دستگاه ناشناس  به اینستاگرام دسترسی پیدا کند، از شما خواسته می‌شود که یک کد ورود ویژه وارد کنید یا تلاش خود را برای ورود تأیید کنید.

 

چرا باید تایید رمز دو مرحله ای برای اکانت اینستاگرام خود فعال کنم ؟

 

وقتی این گزینه و قابلیت را در اکانت اینستاگرام خود فعال می کنید ، حتی اگر شخصی رمز اولیه اکانت اینستاگرام شما را هم بداند ،باز هم باید رمز دوم را وارد کند تا وارد اکانت شود ، این رمز پس از تایید به شماره موبایل مورد نظر فرستاده می شود .

 

بیشتر بخوانید : دانلود از اینستاگرام | معرفی نرم افزار های دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام  

 

اینستاگرام چیست ؟

 

اینستاگرام یک برنامه رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس و  فیلم در شبکه اجتماعی می باشد  که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد ؛ اینستاگرام به کاربران این اجازه را می دهد که عکس ها و فیلم های خود  را ازآپلود کنند. کاربران می‌توانند برای هر پست خود یک عنوان در نظربگیرند  و از هشتگ‌ ها و برچسب ‌های جغرافیایی مورد نظر مکان برای فهرست ‌بندی این پست‌ ها بنویسند  و آن‌ها را دیگر کاربران می توانند سرچ کنند. هر پست توسط یک کاربر در فید اینستاگرام فالوورهای آن ها نمایش داده می شود و. کاربران اینستاگرام می توانند نمایه و اکانت خود را خصوصی کنند تا فقط دنبال کنندگان آن ها بتوانند پست های آن ها را ببینند  درغیر این صورت پیج واکانت مورد نظر عمومی می شود ؛ کاربران  می توانند پست های شما را “لایک” کنند و روی آن ها کامنت بگذارند و یا پست مورد نظر را به اشتراک بگذارند و در واقع تعامل محتوا داشته باشد  و شما هم می توانید همین کار را با پست های آن ها انجام دهید.

 

امنیت اینستاگرام

 

اینستاگرام چک ‌های امنیتی خودکار را بررسی می کند  و در صورت به خطر افتادن رمز عبور، از کاربر می‌خواهد که رمز عبور خود را عوض کند . اگر این اتفاق رخ بدهد باید برای حفظ امنیت پیج خود رمز خود را مجددا عوض کنید .

 

آیا اکانت و پیج های اینستگرام هک می شود ؟

 

اگر به طور خودکار از طریق تلفن یا سیستم وارد حساب اینستاگرام خود شوید و فرد دیگری به آن دستگاه دسترسی داشته باشد ، می تواند وارد اکانت اینستاگرام شما شود و حساب شما را هک کند. دسترسی داشتن به ایمیل یا تلفن شما می تواند کد تاییدی را در اختیار هکرها قرار بدهد که در صورت نذانستن و اطلاع نداشتن از رمز عبور، برای ورود به حساب کاربری شما نیاز دارند.

 

بیشتر بخوانید : روش های کسب در آمد از اینترنت

 

نحوه فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

 

  • در ابتدا مطابق شکل وارد سه نقطه سمت راست شوید .

 

 مرحله اول آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام- رایا پروژه

 

  • در مرحله بعد وارد تنظیمات setting شوید .

 

 مرحله دوم آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام- رایا پروژه

 

  • سپس بر روی گزینه security کلیک کنید .

 

 مرحله سوم آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام- رایا پروژه

 

  • روی گزینه Tow-Factor Authentication بزنید .

 

 مرحله چهارم آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام- رایا پروژه

 

  • سپس برای ارسال کد به شماره تماس خود روی گزینه Text Message بزنید .

 مرحله پنجم آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام- رایا پروژه

 

در آخر شماره خود را وارد کرده و گزینه مورد نظر را فعال کنید .

 

نحوه غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

 

مطابق روش فعال کردن تایید دو مرحله ای پیش بروید ، وارد setting   / security / Tow-Factor Authentication / Text Message /و گزینه مورد نظر این قسمت را خاموش و غیر فعال کنید .

 

ویدئو سلفی احراز هویت اینستاگرام

 

قابلیت ویدئو سلفی یکی از ویژگی هایی است که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است که اینستاگرام از کاربران می خواهد که گرفتن ویدئو هویت خود را تایید کنند ، هدف از اجرایی شدن این کار شناسایی کردن اکانت های فیک و ربات ها می باشد .اینستاگرام قصد دارد  با اجرایی کردن و فعال کردن قابلیت احراز هویت با ویدئو سلفی  تعداد اکانت هایی که ربات  و یا جعلی هستند را شناسایی  وآن ها را حذف کنند .

 

اگر در هنگام احراز هویت با ویدئو سلفی با مشکل مواجه شدید :

 

1 ) از دستگاه دیگری برای تکمیل تایید صحت سلفی ویدیویی استفاده کنید .

2 )  تشخیص چهره در فیس بوک را فعال کنید .

3 ) اینستاگرام را حذف کنید و چند روز بعد دوباره نصب کنید.

 

تیک آبی اینستاگرام به چه معناست ؟

 

نشان تایید و تیکی ی باشد که در کنار نام حساب اینستاگرام در جستجو و نمایه نمایش دادخ  می شود . این به این معنی  می باشد که اینستاگرام تأیید کرده است که یک حساب کاربری واقعی مانند  شخصیت عمومی، سلبریتی یا یک برند جهانی می باشد که آن را مدیریت می کند.

 

مقالات دیگر : آموزش اینستاگرام

 

نحوه فعالسازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام در آیفون

 

فعال سازی تایید دو مرحله ای اینستاگرام در آیفون یک راه ساده و عالی برای افزایش امنیت اکانت اینستاگرام شماست. برای شروع و فعالسازی مراحل زیر را انجام بدبد.

اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون خود باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید.

روی نماد منو در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و سپس از منوی ظاهر شده گزینه “Settings” را انتخاب کنید.

از صفحه تنظیمات، روی “Security” ضربه بزنید و سپس “Two-Factor Authentication” را انتخاب کنید.

سوئیچ ضامن را در کنار “Require Security Code” روشن کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید.

یک کد تأیید از طریق پیامک دریافت خواهید کرد که برای تکمیل فرآیند باید آن را وارد کنید.

پس از فعال‌سازی، هر زمان که در آیفون خود وارد حساب اینستاگرام خود شوید، یک کد امنیتی مورد نیاز خواهد بود که یک لایه محافظتی اضافی در برابر دسترسی غیرمجاز و هکر ها ارائه می‌کند.

با فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای در آیفون، شما می تواند امنیت اکانت اینستاگرام شما را بالا ببرید و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کند.

این کد به شماره تلفن ثبت‌شده شما ارسال می‌شودچ با اجرای این ویژگی، می توانید خیالتان راحت باشد که حساب شما در برابر هکرهای احتمالی یا افراد غیرمجاز و هکرا ها که سعی در دسترسی به اطلاعات شخصی شما دارند، دیگر نمیتوانند به راحتی وارد حسابتان شوند.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

 

در بالا با آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام کاملا آشنا شدیم و با در نظر گرفتن این که احراز هویت دو مرحله‌ای اینستاگرام آسان و راحت می باشد ، باز هم باید مراقب اکانت خود باشید  ، فقط مطمئن شوید که کد ها را در جایی امن نگه دارید تا از مشکلات بعدی با ورود به اینستاگرام جلوگیری کنید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود