آموزش کپی متن از سایت های قفل شده | تنها با چند کلیک

آموزش کپی متن از سایت های قفل شده را قصد داریم در مقاله برای شما عزیزان شرح دهیم ؛ شاید تا حالا وارد سایتی شده اسد که قصد داشته باشید تا بخشی از محتوای متنی سایت مورد نظر را کپی کنید ولی وقتی که میخواهید آن متن را کپی کنید گزینه آن کم رنگ و غیرفعال می‌باشد این به این معنی است که مدیر آن سایت گزینه کپی را غیرفعال کرده است و در حالت عادی نمیتوانید متنی را کپی کنید ولی افزونه ای وجود دارد که در گوگل کروم و فایرفاکس نصب میشود که میتوانید با استفاده از این افزونه هر متنی را در سایت های قفل شده کپی کنید در ادامه معرفی این افزونه همراه ما باشید.

 

کپی متن از سایت های قفل شده به چه معنا است؟

آموزش کپی متن از سایت های قفل شده - رایا پروژه

آموزش کپی متن از سایت های قفل شده

 

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم برخی سایت ها که در اینترنت آن ها را جستجو و وارد آن می‌شویم و زمانی که قصد داریم متنی را از این سایت ها کپی کنیم به مشکل برمیخوریم و عملا نمی‌توانیم هیچ متنی را از این وبسایت کپی و استخراج کنیم و معمولا این وبسایت ها محتوای با ارزشی دارند که نمیخواهند به راحتی و رایگان این اطلاعات برای عموم قابل کپی باشد ولی اگر این اطلاعات خیلی برای شما مفید است و قصد دارید آن را داشته باشید ما در ادامه این مقاله افزونه رایگان که میتوانید آن را در گوگل کروم و فایرفاکس داشته باشید را به شما معرفی میکنیم.

 

بیشتر بخوانید : معرفی افزونه های کاربردی و ضروری وردپرس

 

استفاده از افزونه Absolute Enable Right Click & Copy گوگل کروم و فایرفاکس برای کپی متن

افزونه Absolute Enable Right Click & Copy گوگل کروم و فایرفاکس - رایا پروژه

افزونه Absolute Enable Right Click & Copy

 

یکی از بهترین افزونه های کپی متن از سایت های غیر قابل کپی Absolute Enable Right Click & Copy است که خیلی راحت میتواند هر محتوای که قفل شده باشد را کپی کند این افزونه کابوس مدیران سایت های قفل شده است که به صورت رایگان قابل استفاده است؛ این افزونه کم حجم بوده است و تا کنون مورد استفاده بسیاری از افراد جهان قرار گرفته است و میتوان گفت پلاگین های زیادی برای کپی متن از سایت های قفل شده وجود دارد ولی هیچ کدام به سادگی و کم حجمی این افزونه نیست در ادامه با مراحل نصب آن اشنا خواهیم شد.

 

بیشتر بخوانید : آموزش محتوا نویسی سایت

 

روش استفاده از افزونه Absolute Enable Right Click & Copy

 

مرحله اول : ابتدا باید وارد فروشگاه گوگل کروم شوید و در بخش جستجو عبارت ( Absolute Enable Right Click & Copyرا تایپ و سپس اینتر را بزنید و افزونه را دانلود ، نصب کنید.

مرحله دوم : پس از اینکه افزونه را نصب کردید لوگو افزونه مانند شکل پایین در بالا مرورگر شما نمایش داده میشود این بدان معنی است که نصب افزونه با موفقیت انجام شده است.

روش استفاده از افزونه Absolute Enable Right Click & Copy - رایا پروژه

روش فعال کردن افزونه Absolute Enable Right Click & Copy

 

مرحله آخر : پس از اینکه تمامی مراحل به درستی انجام شد افزونه آماده است کافیست وارد سایت مورد نظر که امکان کپی متن در آن وجود ندارد شوید و بر روی لوگوی افزونه در بالا مرورگر خود کلیک کنید در این بخش دو گزینه نمایش داده میشود که برای کپی متن فقط کافیست گزینه ( Enable copy ) را انتخاب کنید و متنی که مورد نظر دارید را میتوانید بدون هیچ محدودیتی کپی کنید.

 

مقالات مرتبط : معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم

 

آموزش دانلود عکس از سایت های قفل شده

 

دانلود عکس از سایت های قفل شده می تواند کاری سخت باشد، اما با ابزارها و تکنیک های مناسب می توان به تصاویر دلخواه دست یافت. یکی از رویکردها استفاده از ابزار خراش دادن وب یا افزونه مرورگر است که می تواند عکس ها را از سایت قفل شده استخراج کند، که یکی از بهترین افزونه های وب برای کروم Enable Right Click است.

این ابزارها می توانند محدودیت های خاصی را دور بزنند و به کاربران اجازه دانلود تصاویر را بدهند.

روش دیگر شامل استفاده از ابزار اسکرین شات برای گرفتن عکس ها در حین مشاهده آنها در سایت قفل شده است

اگرچه ممکن است این تصاویر بالاترین وضوح را ارائه نکند، اما همچنان می توانید برای به دست آوردن تصاویر مورد نظر خود از این روش قدیمی اما کار آمد نیز استفاده کنید.

 

🔗بیشتر بخوانید : چگونه روی پوشه در ویندوز رمز بگزاریم

 

چگونه سایت قفل شده را باز کنیم؟

 

باز کردن یک سایت قفل شده برای دانلود و بازدید از آن می تواند کار دشواری باشد، اما چند روش وجود دارد که می توانید امتحان کنید. در مرحله اول، می توانید از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) برای دور زدن محدودیت های اعمال شده در سایت استفاده کنید. یک VPN آدرس IP شما را پنهان می کند و به شما امکان می دهد به محتوای مسدود شده دسترسی داشته باشید. گزینه دیگر استفاده از سرور پروکسی است که به عنوان یک واسطه بین شما و سایت قفل شده عمل می کند.

 

جمع بندی

 

یکی از دغدغه های شما عزیزان این بود که چطور میتوانید محتوای قفل شده را به صورت آسان از سایت های مختلف کپی کنید و ما در این مقاله افزونه عالی جهت انجام این کار را به شما معرفی کردیم که میتواند به شما کمک بسیاری کند ممنون از شما که همراه ما بودید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود