افزایش بازدید پیج اینستاگرام | به همراه آموزش کامل و افزایش بازدید در استوری❤️

افزایش بازدید پیچ اینستاگرام مبحثی است که خیلی از افراد به دنبال راه هایی هستندبازدید خود را بیشتر کنند و به همین سبب میتوانند تا محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند؛ اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی است که میتوانید در آن بیزینس خود را تقویت و ارتقا دهید و با نکاتی که در ادامه با شما آموزش خواهیم داد میتوانید به سادگی بازدید زیادی را روانه پیج خود کنید.

 

چرا باید آمار پیج و بازدید پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم ؟

 

افزایش بازدید پیچ اینستاگرام - رایا پروژه

اگر یک پیج عمومی  در زمینه های فروشگاهی ، خدماتی ، تبلیغاتی  دارید ، لازمه اینکه پیج شما دیده شود و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و یا فروش خدمات پیج شما بالا برود ، داشتن یک پیج قوی می باشد که با انجام یک سری از کار ها پیج می تواند به خوبی و با سرعت رشد کند ، در ادامه به موارد افزایش بازدید پیج اینستاگرام  اشاره خواهیم کرد .

 

بیشتر بخوانید : چگونه یک ادمین عالی باشیم ؟

 

چه کار هایی باید انجام دهیم تا پیج خود کم کم دیده شود ؟

 

یک تم و قالب اینستاگرام عالی و مرتبط با پیج خود طراحی کنید ، یک برنامه زمان بندی  شده برای ارسال پست ها و استوری های خود داشته باشید ،

از هشتگ های مناسب و مربوط به پست استفاده کنید ( از هشتگ های بالای 1000مخاطب استفاده کنید و از گذاشتن بیش از 30 هشتگ جلوگیری کنید ) ،

در روز حداقل 5 الی 10 استوری اینستاگرام همراه با استیکر های استوری داشته باشید  ،با پیج های دیگر و همکاران در زمینه کاری پیج خود تعامل و تبلیغات داشته باشید ، از فالو برای فالو استفاده کنید تا به سرعت به ۱ هزار فالوور اینستاگرام برسید ، با کامنت گذاشتن برای دیگر پست های پیج های اینستاگرام ، بازدید پیج خود را بالا ببرید .

 

بازدید پیج اینستاگرام چه ارزشی دارد ؟

 

در واقع ،منظور از  رشد اینستاگرام به این صورت می باشد که: تعداد افرادی که از اکانت اینستاگرام شما بازدید می کنند را افزایش می دهد یا به عبارت دیگر ترافیک بیشتری را به حساب اینستاگرام شما ایجاد می کند . ترافیک اضافی  پیج شما می تواند به خوبی ارزشمند باشد (بسته به کاری که با آن انجام می دهید) .

روش های اثبات شده در بالابردن بازدید و رشد پیج اینستاگرام

 

1 ) بهینه سازی

2 ) هشتگ ها

3 ) برچسب گذاری مکان جغرافیایی

4 ) رقابت کردن

5 )استفاده از پست های حمایت شده یا ویژگی های اینفلوئنسر

6 ) لایک ، نظر و پاسخ دادن به کامنت ها

7 ) استوری های گذاشتن برنامه ریزی شده

8) گذاشتن و پست کردن ویدئو های IGTV

9 ) مسابقه برگزار کردن

10 ) لایو زنده گذاشتن

11 ) تبلیغ پیج خود با پیج های پر مخاطب دیگر اینستاگرام

12 ) محتوای با کیفیت تولید کردن

13 ) استفاده از بنر مناسب و جذاب برای پست های خود

 

روش های افزایش فالوور های اینستاگرام برای یک پیج جدید

 

چند کار وجود دارد که می توانید در زمانی کم انجام دهید تا حداقل 1000 فالوور واقعی برای حساب شخصی یا حرفه ای اینستاگرام خود جذب کنید . همه چیز به زمان و تلاش شما بستگی دارد ، در ادامه ، چند راه حل را توضیح خواهیم داد که به شما کمک می‌کند این فالوورها را به جذب کنید .

یک سازنده محتوا مشخص کنید ، بهترین شیوه های عکاسی و طراحی عکس وفیلم و ویرایش را برای پست ها در نظر بگیرید ، یک برنامه منظم برای ارسال پست و استوری ها مشخص کنید ، از مطالب خود را مدیریت کنید ، کپشن و زیرنویس‌ های جذاب و قابل اشتراک‌گذاری برای پست های خود بنویسید ، پست ها را با هشتگ های مربوط اشتراک گذاری  کنید ، به سراغ محتوای پرطرفدار بروید  ،محتوایی را پست کنید که فالوور های شما به آن ها تمایل دارند ، پیج وصفحه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. برند سازی کنید  ؛ اسم و نام کاربری راحت و مناسبی انتخاب کنید .

 

دلیل رشد سریع پیج های اینستاگرام چیست ؟

 

در واقع دلیل آن این است که هر چه افراد بیشتری را دنبال و فالو کنید ، احتمال بیشتری وجود دارد که بعضی  از آن افراد شما را فالو و  دنبال کنند. هر چه تعداد افرادی که شما را فالو می کنند زیاد تر باشد، لایک ها و کامنت ها ، سیو ها و تعاملات بیشتری را می توانید از سوی آن ها دریافت کنید، که در اصل این موضوع به رشد سریع پیج اینستاگرام خود کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید : مخفی کردن لایک اینستاگرام

 

چگونه می توان بازدید محتوای های پیج اینستاگرام را زیاد کرد ؟

 

تولید محتوای پیج خود را زیاد کنید ، پست های اینستاگرام خود را در سایر شبکه ها مثل یوتیوب فیسبوک و توئیتر و . . .تبلیغ واشتراگ گذاری کنید ، بر محتوای مردم تمرکز کنید ، با گذاشتن  هشتگ های برند و صنعتی پست خود را آزمایش کنید ، هر زمان که می توانید آیدی ها ، دنبال کنندگان و مکان ها را تگ کنید.  محتوای اینستاگرام را در سایت مورد نظر خود به اشتراک بگذارید .علامت تجاری و یا همان لوگو خلاقانه خود را در پست واستوری ها درج کنید ، برای گسترش دامنه دسترسی خود با اینفلوئنسرها همکاری کنید، در نحوه ارائه محصولات و تبلیغات خود تجدید نظر کنید و تنوع داشته  باشید ، یک مسابقه یا جایزه برگزار کنید ، پروفایل مناسب در نظر بگیرید ، از استوری های اینستاگرام و جدیدترین ویژگی های آن و بروز رسانی های موجود استفاده کنید .

 

بیشتر بخوانید : چگونه ریلز طولانی بگذاریم

 

چگونه تعامل پیج اینستاگرام را بالا ببریم

 

تعامل داشتن در اینستاگرام بسیار مهم است و باید حتما آن را انجام دهید؛ تعامل شما با فالورر هایی که دارید میتواند آن ها را مشتاق به دیدن پست های شما کند و با این روش پیگیر شما باشند ولی حالا از خود میپرسید که چگونه کاری کنم تا تعامل پیج خود را بالا ببرم این کار بسیار ساده بوده است میتوانید با استفاده از باکس هایی که در استوری های اینستاگرام مشاهده میکنید سوالات خود را در این فضا قرار دهید به همین سبب پاسخ هایی را از طرف فالورر های خود دریافت میکنید و کافیست آن را پاسخ ها را استوری کنید تا بقیه افراد نیز پس از مشاهده به این بحث بپیوندند و به همین شکل تعامل شکل میگیرد و راه دیگر آن نیز استفاده از ابزار های تبلیغاتی مانند برگزاری ماسابقات و جشنواره ها است که بازدهی و تعامل بالایی را ایجاد میکند و به همین سبب افزایش بازدید پیج اینستاگرام را خواهید داشت.

 

چرا بازدید از هشتگ کم شده

 

این سوال را خیلی از شما ها از کارشناسان رایا پروژه سوال کردید که چرا مدتی است پست هایی که در آن هشتگ استفاده میکنید بازدید کمی را میگرید در پاسخ این سوال شما عزیزان باید گفت که باید در هشتگ گذاری چند نکته را رعایت کرد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

 

1 – استفاده زیاد از هشتگ

 

شما باید زمانی که قصد دارید هشتگ های خود را در زیر پست قرار دهید باید توجه داشته باشید که نباید تعداد زیادی از آن ها را که مرتبط با پست شما نیستند در زیر نوشته پستتان قرار دهید؛ تعداد هشتگ های مناسب که از سوی کارشناسان این حوزه توصیه میشود 5 الی 8 تا است که آن هم  مرتبط با نوشته پست شما باشد و زمانی که به این کار توجه ای نکنید بازدید زیادی را در یافت نخواهید کرد.

 

2 – آپدیت الگوریتم های اینستاگرام

 

الگوریتم های اینستاگرام همیشه برای بهبود این فضا در حال آپدیت بودن است و در بروزرسانی های اخیر این الگوریتم ها تلاش شده است تا هشتگ های پست ها مدیریت شود و اگر تعداد زیادی از آن ها که کیفیت خوبی را ندارند را در پست های خود قرار دهید امتیاز منفی را برای شما خواهد داشت و باعث میشود تا پست شما دیده نشود.

 

تبلیغات پیج اینستاگرام

 

یکی از از راه هایی که میتوانید به سادگی بازدید پیج خود را بالا ببرید استفاده از تبلیغات در اینستاگرام است که در ادامه با راهکاریی آشنا خواهید شد تا تبلیغی هدفمند را داشته باشید.

 

چگونه اینستاگرام خود را تبلیغ کنیم ؟

 

وقتی صحبت از تبلیغ اینستاگرام به میان می آید، تکنیک و راه های زیادی برای انجام وجود دارد ،اطمینان از متمایز بودن فید شما به معنای درک بهترین روش های پلتفرم و تکامل در کنار خود اینستاگرام می باشد . انجام دادن نکات بالا، یا ایجاد ایده‌ های جدید برای پست اینستاگرام می‌تواند به شما این کمک را بکند تا موقع تبلیغ اینستاگرام خود به دنبال کنندگان و مشتریان جدید، تعامل پیج خود را به حداکثر و بالاترین حد برسانید.

 

چرا در این اواخر تعداد لایک های کم تری را دریافت می کنیم ؟

 

روش های افزایش بازدید اینستاگرام - رایا پروژه

 

با توجه به بروز رسانی وآپدیت و الگوریتم های جدید اینستا گرام :

 

دلایل بسیار و مختلفی وجود دارد که باعث می شود  افزایش بازدید پیج اینستاگرام به اندازه قبلا در اینستاگرام لایک نداشته باشید ، ممکن است موردی  خارج از کنترل شما باشد، مثل  ممنوع شدن  ربات ها ، در هر صورت ، امکان دارد چیزی باشد که شما نیز روی آن تأثیر دارید، مثل استفاده از هشتگ های اشتباه یا ارسال ربات ها .

 

چطور فالوور واقعی برای پیج خود جذب کنیم ؟

 

محتوای جذاب برای پیخ اینستاگرتم خود ایجاد کنید برای پست های خود برنامه ریزی کنید ،فهرستی از حساب‌های مرتبط را در جایگاه خود جمع‌آوری کنید ، دنبال کنندگان  و فالوور های رقبای خود را دنبال کنید ، پست های فالوورهای رقبا را لایک کنید و نظر بگذارید ، مرور وتکرار این کار ها بسیار می تواند به جذف فالوور کمک کند .

 

راه ورود به اکسپلور

 

در هنگامی که می خواهید پستی را به اشتراک بگذارید ، نیم ساعت قبل و بعد  از پست گذاری ، پست های هشتگ های مربوطه را لایک کنید .تا یک ساعت بعد از پست گذاری در اینستاگرام آنلاین باشد و به کامنت های خود پاسخ دهید .پست خود را استوری کنید و به مخاطبان خود از پست جدید اطلاع دهید ، لوکیشن و مکان پست را ( اکسپلور ) انتخاب کنید ، پست خود را اشتراک گذاری کنید .

 

بیشتر بخوانید : آموزش استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی

 

چرا پست اینستاگرام دیده نمی شود ؟

 

به نظر می رسد اینستاگرام به طور مخفیانه پست ها را در لیست سیاه قرار می دهد ، اگر توسط اینستاگرام shadowban شده باشید، در واقع  به این معنا است که پست شما در هشتگ ‌هایی که استفاده می‌کنید نشان داده نمی‌شود، که توانایی شما را برای یافتن مخاطب جدید محدود و کم می‌کند Shadowban ها همچنین می توانند بر دسترسی به پست های شما در دنبال کننده های شما تأثیر گذار باشد ، این مورد زمانی اتفاق می افتد که شما یکی از قوانین اینستاگرام را نقض کرده باشید ، این قوانین می توانید شامل هشتگ گذاری ممنوعه ، اشتراک گذاری محتوا های نامناسب ، استفاده از ربات ها باشد .

 

الگوریتم اینستاگرام در رابطه با محتوا ها چکونه کار می کند ؟

 

الگوریتم جدید اینستاگرام تعامل بین چندین کاربر را مشخص و پیدا می کند تا بفهمد که کاربران بیشتر دوست دارند کدام محتوا را مشاهده کنند. اگر کاربران به صورت مداوم پست‌های یک موضوع  را لایک کند و روی آن نظر بگذارد و یا سیو و مشاهده کنند ، به احتمال زیاد آن کاربر محتوا های مربوط به آن موضوع  را در اکسپلور خود مشاهده خواهد کرد.

 

مدیریت پیج اینستاگرام

 

در مورد بهتر مدیریت کردن پیج خود و یک ادمین خوب و قوی بودن ، می توانید به دیگر مقالات ما سر بزنید .

 

روش های بالا بردن ویو و بازدید استوری ها در اینستاگرام

 

بر اساس تجربه این مواردی که در پایین گفته شده است می تواند به افزایش بازدید استوری شما کمک خوب و بسزایی بکند ..

از هشتگ ها استفاده کنید ، مکان و لوکیشن خود را تگ کنید ، هیچ وقت استوری بدون متن نگذارید ، از لینک سایت استفاده کنید ،تعامل داشته باشید ، مخاطبان خود را در استوری درگیر نگه دارید ، از قابلیت های قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید ، در استوری سوال کوئیز بگذارید و سوال بپرسید ، از ویژگی نظر سنجی استوری ها استفاده کنید و درآخر در ساعات و زمان هایی که با توجه به فالوور های شما ، بیشترین تعامل صورت می گیرد استوری بگذارید .

 

مقالات دیگر : آموزش اینستاگرام

 

افزایش بازدید اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است که میتوان با آن محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم و آن را به دیگر افراد معرفی کنیم ترفندها و روش هایی که در این مقاله برای شما عزیزان قرار دادیم را میتوانید انجام دهید و اثرات آن را پس از چند روز مشاهده کنید ، افزایش بازدید اینستاگرام مساوی است با فروش بیشتر تقریبا تمامی افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کند سعی دارند تا بازدید پیج خود را بیشتر کند تا بتوانیم بازی پی افزایش بازدید اینستاگرام خود محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کند تا فروش و سود دهی آنها افزایش یابد به شما پیشنهاد می کنیم که تمامی مواردی که در این مقاله برای شما عزیزان توضیح داده ایم را انجام دهید تا بازدید اینستاگرام خود را افزایش دهید و به همین واسطه درآمد خود را نیز بیشتر کنید.

برای افزایش بازدید اینستاگرام خود به شما توصیه می کنیم که از هیچ نوع ابزارهای مختلف افزایش فالوور و لایک استفاده کنیم شما با استفاده از این ابزارها اعتبار خود را نزد الگوریتم های اینستاگرام را از دست می دهید و پیج شما دیگر به اکسپلور نمیرود و دیده نمی شود.

 

افزایش بازدید استوری

معرفی تمامی روش های افزایش بازدید استوری

معرفی تمامی روش های افزایش بازدید استوری

 

اگر  شما نیز به دنبال افزایش بازدید استوری های خود در برنامه اینستاگرام هستید، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

در مرحله اول، از هشتگ های مرتبط و جذاب در زیرنویس داستان خود استفاده کنید تا جذابیت استوری خود را برای مخاطبان افزایش بدید . علاوه بر این، همکاری با سایر کاربران و اینفلوئنسرهای اینستاگرام نیز میتواند بازدید استوری های شما را تا حد خیلی  بالایی بیشتر کند.

استفاده از استیکرها، نظرسنجی‌ها و ویژگی‌های این چنینی که اینستاگرام آن را رایگان قرار داده است در استوری‌هایتان نیز می‌تواند محتوای شما را جذاب‌تر کنه.

و در نهایت، پست کردن مداوم و بهینه بودن زمانبندی  استوری های شما  نیز میتواند روی الگوریتم های اینستاگرام تاثیر خوبی داشته باشه و در نهایت شمارا به کاربران زیادی نمایش دهد.

با اجرای این روش ها می توانید به طور موثری تعداد بازدید استوری های اینستاگرام خود را افزایش دهید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

 

جمع بندی و کلام آخر

 

نتیجه همه ی این موارد که در مورد افزایش بازدید پیج اینستاگرام  این است که شما تنها با رعایت کردن قوانین و الگوریتم های اینستاگرام و نقض کردن آن ها و کمی تلاش و زمان گذاشتن می توانید پیج خود رابالاببرید تا رشد خوبی داشته باشد .

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود