انجام پروژه های اتوکد | سفارش تمامی پروژه های اتوکد با کیفیت بالا❤️

انجام پروژه های اتوکد با بهترین کیفیت در رایا پروژه انجام می‌شود اگر شما پروژه های مربوط به نرم افزار اتوکد و یا تری دی مکس را دارید می توانید از انتهای این صفحه بر روی گزینه سفارش پروژه کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا پس از بررسی با شما در ارتباط باشند.

 

 انجام پروژه های نرم افزار اتوکد

انجام پروژه های اتوکد - رایا پروژه

انجام پروژه های اتوکد

 

 

نرم افزار اتوکد چیست ؟ 

 

اتوکد نرم‌ افزاری است که برای رسم کردن نقشه‌ های مهندسی و صنعتی استفاده می شود .  نرم‌افزار اتوکد از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک می باشد . انجام پروژهر اتوکد دارای محیط دوبعدی و سه بعدی می باشد غ اتوکد یک نرم افزار ترسیم فنی می باشد . واژه کد cad در اسم این نرم افزار به معنای Computer Aided Design  یعنی  طراحی به کمک نرم افزار  از نرم افزار اتوکد می توان برای طراحی  و رسم کردن هر چیزی به همراه  جزئیات ، اندازه ها و مقیاس ها استفاده نمود  ؛ نرم افزار اتوکد می توان برای طراحی  و رسم کردن هر چیزی به همراه  جزئیات ، اندازه ها و مقیاس ها استفاده نمود ؛ اتوکد سرعت را در طراحی کردن تمامی پروژه ها بالا می برد  ، در صورتی اگر بخواهیم به حالت دستی  طراحی کنیم ، دچار خستگی می شویم .

با استفاده از نرم افزار AutoCAD می توان  سطح ها ، جامدات و منحنی ها را به راحتی ایجاد کرد و با خروجی گرفتن  مناسب از  مدل های سه بعدی که در نرم افزار های دیگر طراحی شده  است ، مانند  SolidWorks، CATIA ، Pro / ENGINEER ،  Rhinoceros، NX و … به طور مستقیم به  AutoCAD وارد کرد و به  کاربران این اجازه را می دهد که به آسانی وسهولت  نماهای 2 بعدی را رسم کنند .

 

 تاریخچه نرم افزار اتوکد چیست ؟

تاریخچه نرم افزار اتوکد

تاریخچه نرم افزار اتوکد

 نرم افزار اتوکد در تاریخ  دسامبر ۱۹۸۲ به وجود آمد ، اتوکد یک  نرم افزار ترسیم فنی چند رشته ای به حالت های  2 بعدی و 3 بعدی می باشد . در سال ۱۹۹۲ ، نرم افزار اتوکد برای سیستم عامل Mac و سپس برای ویندوز در سال ۱۹۹۴ ایجاد شد . ناشر آن،  Autodesk، توسعه دهنده این نرم افزار، آن را به ابزاری مشهور در دفتر های طراحی و مهندسی در تمامی دنیا  تبدیل کرده است ، به این دلیل که ابزارها و ویژگی های بسیاری  را ارائه می دهد. نرم افزار اتوکد هر یک سال یک بار بروز رسانی  می شود تا ویژگی های بیشتری را به کاربران ارائه دهد .

از تاریخ  سال ۲۰۰۴ ، Autodesk  هر ساله نسخه جدیدی از نرم افزار را ارائه می دهد ؛ نرم افزار اتوکد امکان طراحی کردن  عناصر و اشیا گوناگون  را به حالت  2 بعدی و 3 بعدی می دهد . کاربران می توانند با استفاده از رنگ و بافت ، برنامه های تولیدی خود و همچنین تصاویر واقع گرایانه از مدل های خود را به وجود آوردند . کاربران می توانند این اشیا را شبیه سازی کنند تا کارکرد یک ماشین را شبیه سازی کنند یا یک تور مجازی را در یک خانه انجام دهند . نرم افزار اتوکد در نخستین نسخه خود ، برای مهندسین مکانیک ایجاد شد. و درحالت کل ، از سال ۲۰۰۴ ، این نرم افزار به طور دائم بروز رسانی  می شود تا ویژگی ها و داده های بهتری را  برای  افرادی که درصنایع که از طراحی کردن به کمک رایانه استفاده می کنند ، ارائه دهد .

 

اتوکد بهتر است یا تری دی مکس

 

یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران و حتی دانشجویان رشته های معماری می پرسند این است که نرم افزارهای طراحی مانند اتوکد یا تری دی مکس کدام یک نسبت به یکدیگر امکانات زیادی دارند و برای رشته های معماری و طراحی سازه ها مناسب هستند ؟

همانطور که می‌دانید نرم افزار محبوب ترین و اتوکد از مهمترین نرم افزارهای معماری هستند و تقریباً تمامی دانشجویان و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند آن را یاد آن باید بگویم که شما با استفاده از هر دو نرم افزار قادر خواهید بود که پلان ها و طراحی های سه بعدی را انجام دهید.

 در نرم افزار اتوکد برای افرادی که در رشته های معماری فعالیت دارند مناسب تر است و برای کسانی که قصد دارند طرح های سه بعدی انجام دهند تری دی مکس انتخاب بهتر و بهینه است.

 

 نسخه های مختلف نرم افزار اتوکد چیست ؟

 

AutoCAD Architecture

در رشته معماری

AutoCAD Electrical

در رشته برق

AutoCAD Mechanical

در رشته مکانیک

AutoCAD Civil 3D

در رشته های عمران و راهسازی

AutoCAD Map 3D

در رشته های جغرافیا و شهرسازی

AutoCAD Plant 3D

در رشته های طراحی صنعتی و کارخانجات

AutoCAD MEP

در رشته های تاسیسات ولوله کشی

AutoCAD P&ID

ابزار آلات و نقشه های تاسیساتی

 

ویژگی های نرم افزار اتوکد  چیست ؟ 

انجام پروژه های autocad - رایا پروژه

انجام پروژه های autocad

 

۱-رسم ‌های رشته  معماری
۲-رسم و ترسیم کردن چارت ‌ها و دیاگرام ‌ها
۳-رسم کردن نمودار های مختلف
۴- رسم کردن  نقشه ‌های ساختمانی
۵-رسم کردن نقشه نگاری
۶- رسم شکل های  صنعتی و مونتاژ قطعات
۷-رسم و تهیه  برچسب ها و آرم و لوگو گرافیکی
۸- رسم های 2 بعدی و 3 بعدی
۹-رسم کردن اشکال  هنری و کارت های  تبریک
۱۰- در بعضی موارد تایپ

 

 نکات مهمی که برای حرفه ای شدن در نرم افزار اتوکد باید بدانید ؟ 

 

1_هدایت کردن طرح ترسیم شده

2- دانستن چگونگی کار با ابزار های اتوکد

3 _ ورودی دقیق گرفتن

4 _ کار با ابزار تغییر

5 _ انتخاب کردن شی ء

6 _ ایجاد حاشیه نویسی و درک کردن سبک ها

7 _ مدیریت کردن طراحی

8 _ ساخت محتوی قابل استفاده مجدد

9 _  مدیریت کردن استاندارد ها

10 _  همکاری لازم داشتن در طراحی کردن

11 _ توسعه دادن جریان کاری

12 _ ادامه دادن به تمرین کردن

 

انجام نقشه کشی صنعتی با اتوکد 

بیشتر افرادی که در ساخت و سازها فعالیت می کند همیشه برای طراحی و ترسیم پلانس های ساختمان های مورد نیاز خود به نقشه کشی با نرم افزار نیاز دارد که اتوکد محبوب ترین آنها است ، این افراد می توانند با خیال راحت انجام تمامی پروژه های اتوکد خود را در وب سایت رایا پروژه ثبت سفارش کنند تا کارشناسان ما در رایا پروژه های اتوکد شما را بررسی و برای انجام آن اطلاعات لازم را برای شما ارسال کند.

توجه داشته باشید که انجام پروژه های اتوکد نیازمند دانش کافی خواهد بود و پروژه خود را هرگز به افرادی که متخصص این کار نیستند. 

 

انجام کار اتوکد در منزل

 

اگر از ان دسته افرادی هستید که در انجام پروژه های اتوکد مهارت دارید میتوانید خیلی راحت با ثبت فرم فرم همکاری و ارسال رزومه خود برای ما میتوانید انجام کار اتوکد را در منزل خود انجام دهید و از این راه کسب در آمد کنید ؛ نرم افزار اتوکد به دلیل گستردگی بالا روزانه افراد زیادی هستند که قصد انجام پروژه های  خود را در محیط اتوکد دارند که شما میتوانید با تخصص خود از این راه کسب در آمد زیادی کنید.

 

متخصص اتوکد

 

همانطور که گفیتیم نرم افزار اتوکد برای رسم اشکال به صورت سه بعدی و بیشتر برای رشته های مهندسی استفاده میشود که اگر پروژه ای در این رابطه دارید میتوانید آن را برای متخصصان اتوکد رایا پروژه ارسال کنید تا پس از بررسی ای لازم و ارائه قیمت پروژه شما را با بهترین کیفیت و در زمانی که تعیین شده ارسال کنند همراه با پشتیبانی 24 ساعته شبانه روز همچنین میتوانید از خدمات رایگان مشاوره رایا پروژه هم بهره ببرید.

 

انجام پروژه های اتوکد به صورت غیر حضوری 

 

خوشبختانه در کشورمان ایران متخصص نرم‌افزارهای مختلف از جمله اتوکد زیاد داریم اما متاسفانه افراد مرجع را برای گرفتن پروژه اتوکد ندارد به همین دلیل ما درایا پروژه قصد داریم تا برای شما علاقه مندان به انجام پروژه ها با نرم افزار اتوکد بستری را فراهم کنیم تا بتوانید با خیال راحت به انجام پروژه اتوکد بپردازید و کسب درآمد داشته باشید. 

کافیست تا فرم به همکاری با ما را در سایت پر کنید و اطلاعات مورد نیاز برای ما ارسال کنید تو با شما در ارتباط باشیم برای دسترسی به این بخش کافیست وارد پنل کاربری خود در سایت شوید و در بخش کناری فرم ارسال رزومه کاری را برای ما ارسال کنید.

 

  چه کسانی می توانند از نرم افزار اتوکد استفاده کنند ؟ 

 

از AutoCADمعماران و طراحاران برای رسم کردن نقشه های اولیه خود استفاده می کنند.

از AutoCAD  مهندساه ، به خصوص مهندسان مکانیک برای ترسیم کرده همه چیز از این نرم افزار استفاده می کنند .

 

سیستم عامل های مورد نیاز برای نصب اتوکد چیست؟

 

شما می توانید نرم افزار اتوکد را برای سه سیستم عامل ویندوز لینوکس و مک نصب کنید  ، که بیشتر افراد عزیز سیستم عامل در دنیا استفاده می‌کند توجه داشته باشید که باید سیستم شما حداقل رم ۴ گیگ به بالا داشته باشد و همچنین سی پی سو سیستم شما باید آپدیت و از نسل های جدید را دارا باشد ، چرا که برای طراحی مدل های سه بعدی و طراحی پلان های مختلف در اتوکد نیاز به سخت افزار معمولی رو به بالا هستند تا بتوانند از مدل های خود بدون هیچ لک و مشکل رندر بگیرید و انجام و طراحی های خود را در سریعترین زمان در اتوکد انجام دهید.

 

 محیط های نرم افزار اتوکد چیست ؟ 

 

AutoCAD Classic

3D Modeling

Drafting & Annotation

 با خیال راحت انجام پروژه های نرم افزار اتوکد خود را به ما بسپارید .

 

چرا رایا پروژه ؟ 

انجام پروژه های نرم افزار اتوکد با توجه به اهدف و نیازهای شما عزیزان تحویل پروژه های نرم افزار اتوکد در کوتاه ترین زمان  ارائه عالی ترین و با کیفیت ترین خدمات با مناسب پشتیبانی 48 ساعته رایگان از پروژه شما ترین هزینه دسترسی بسیار آسان و راحت

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های نرم افزار اتوکد  شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های نرم افزار اتوکد می باشد.

 

 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های نرم افزار اتوکد 

 

پروژه های نرم افزار اتوکد شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

  پروژه های نرم افزار اتوکد شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه های نرم افزار اتوکد شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

  پس از اتمام پروژه های نرم افزار اتوکد  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های نرم افزار اتوکد  

خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های نرم افزار اتوکد

خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های نرم افزار اتوکد

انجام پروژه های نرم افزار اتوکد در گرایش های معماری

انجام پروژه های نرم افزار اتوکد در گرایش های عمران

 انجام پروژه های شبیه سازی  نرم افزار اتوکد

 انجام پروژه های نرم افزار اتوکد طراحی و شبیه سازی

رایا پروژه با دارا بودن بهترین متخصصان نرم افزار اتوکد ، شما در هر جای این کشور عزیز که  باشین بهتون عالی ترین خدمات رو ارائه خواهد داد.

در ارائه دادن خدمات پروژه ها ، کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ، دستور کارماست .

« ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  »

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا  پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هر دو مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های نرم افزار اتوکد در رایا  پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه  نرم افزار اتوکد  شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد ، قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

‫2 نظر

  • r.k59

    زمان کمی برای انجام پروژه داشتم.مرسی ازتون که پروژه اتوکد بنده رو در سریع ترین زمان به اتمام رسوندین??????

    1400-05-18 در 20:58
    • پشتیبان سایت

      سلام و عرض ادب

      تشکز از اعتماد شما?

      1400-05-19 در 05:19

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود