انجام پروژه های اکسس | سفارش پروژه های Access با کیفیت عالی و پشتیبانی❤️

 انجام پروژه های اکسس 

انجام پروژه های اکسس

 

رایا پروژه یکی از معتبرترین پلتفرم های انجام پروژه است که یا سابقه بالا در انجام پروژه های اکسس با افتخار آماده پذیرفتن تمام پروژه های اکسس شما عزیزان است ، برای ثبت سفارش میتوانید از انتهای این صفحه بر روی دکمه سفارش پروژه کلیک کنید و در صفحه مربوطه اطلاعات پروژه خودتون را برای مان ارسال کنید ، تا پس از بررسی کارشناسان مان با شما در ارتباط باشند.

 

نرم افزار اکسس چیست ؟

 

اکسس یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است ؛ برنامه اکسس یکی از برنامه های مایکروسافت  آفیس است که برای ایجاد و تشکیل پایگاه داده های رابطه ای استفاده  می شود . به طور کلی انجام پروژه های اکسس   یک  بانک اطلاعاتی می باشد که دارای ساختار داده مشخص ومعینی هستند ، اطلاعات در جدول هایی ذخیره می شوند که که ساخته شده از فیلدهایی با ساختار داده، مشخص شده و تعیین شده است. مثلا در فیلد اعدد نمی توان نام را وارد نمود ؛ اکسس یکی از بهترین وکاربردی ترین  نرم‌افزارهای  ساماندهی و دسته بندی اطلاعاتی با حجم بالا و پیچیده است و برای سازمان‌هایی که ناچار  به ذخیره اطلاعات فروان خود هستند کمک بسیاری می‌کند. با آشنایی در زمینه استفاده از اکسس این سازمان‌ها به‌ راحتی و آسانی داده‌ های خود را ذخیره و به صورت دلخواه از آن‌ها استفاده لازم رو میبرند.

 

 برخی از ویژگی ها وکاربرد های در انجام پروژه های اکسس  

در حالت عادی، یک بانک اطلاعاتی بزرگ احتیاج زیادی به ورود داده دارد  ، که اکسس این را به طور کامل و عالی  فراهم می کند.

پایگاه داده بزرگ به معنای نیاز مبرم به گزارش دقیق و وکامل و روشنگری هستند.

وقتی نیاز داشته باشید که چیزی را در میان اطلاعات پیدا کنید، پایگاه داده ها این کار را برای شما ساده تر و راحت تر  می کند.

دسترسی بالا و زیاد به داده ها باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد .

وقتی که تعداد بالا  و زیادی  رکورد دارید ، احتمال خطا افزایش می یابد و به دلیل جلوگیری از این خطا از نرم افزار اکسس استفاده می شود .

 

انواع پروژه های اکسس

 

همانطور که میدانید نرم افزار اکسس، یک ابزار قدرتمند برای ساخت پایگاه داده در جهان است. این برنامه به شما امکان می دهد تا اطلاعات خود در شرکت و یا سازمانی که هستید مدیریت و یا آن را تحلیل کنید.

تمامی سفارشات انجام پروژه های اکسس در رایا پروژه  پذریفته میشود که می توانند از ساده تا پیچیده باشند. در ادامه به چند نمونه از انواع پروژه های اکسس اشاره می کنیم:

پروژه های ساده اکسس

 

  • سیستم مدیریت تماس: برای ذخیره اطلاعات مربوط به مشتریان، مخاطبین و شرکا.
  • سیستم ردیابی موجودی: برای پیگیری اقلام موجود در انبار.
  • سیستم مدیریت پروژه: برای برنامه ریزی و پیگیری وظایف و پروژه ها.
  • دفترچه تلفن: برای ذخیره اطلاعات تماس افراد.
  • لیست کارهای روزانه: برای پیگیری وظایف و کارهای روزانه.

 

پروژه های پیشرفته اکسس

 

  • سیستم حسابداری: برای پیگیری حساب های مالی، مانند درآمد و هزینه ها.
  • سیستم حقوق و دستمزد: برای محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان.
  • سیستم انبارداری: برای مدیریت فرآیندهای انبار، مانند ورود و خروج کالا.
  • سیستم مدیریت مشتریان (CRM): برای ذخیره اطلاعات مربوط به مشتریان و تعاملات آنها با شرکت.
  • سیستم اتوماسیون بازاریابی: برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی و ردیابی کمپین های بازاریابی.

 

 

چگونه یک متخصص اکسس را استخدام کنیم؟

چگونه یک متخصص اکسس را استخدام کنیم؟

 

شاید برای شما نیز سوال باشد که چگونه یک متخصص اکسس را استخدام کنیم  ، باید بگوییم که مجموعه رایا پروژه این کار را برای شما ساده‌تر کرده است تا بتوانید بهترین متخصص را برای پروژه‌های کوچک و یا بزرگ خود انتخاب کنید ، برای استخدام فریلنسر و یا متخصص پروژه اکسس خود می‌توانید اطلاعات پروژه خود را در وب سایت رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید.

و پس از بررسی پروژه شما توسط فریلنسرها و متخصصان رایا پروژه بهترین متخصص از سوی کارشناسان برای پروژه شما انتخاب خواهد شد و به همین دلیل شما دیگر مشکل و یا نگرانی در این باره نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت پروژه خود را ثبت کنید تا با بهترین کیفیت انجام شود 

 

انجام پروژه های ایجاد فرم ورود داده‌ها در اکسس

انجام پروژه های ایجاد فرم ورود داده_ها در اکسس

 

یکی از خدماتی که توسط متخصصان اکسس در مجموعه رایا پروژه انجام می‌شود انجام پروژه های ایجاد فرم ورود داده‌ها در اکسس  است ، اگر پروژه‌ای دارید که نیاز است در نرم‌افزار اکسس ورودی اطلاعاتی انجام شود و یا فرم‌هایی را برای اطلاعات خود بسازید می‌توانید این کار را به متخصصان و فریلنسرهای ما بسپارید تا با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان انجام شود .

 

انجام پروژه های اکسس برایی ایجاد پایگاه های داده بزرگ برای شرکت ها

 

به عنوان مثال در  یک شرکت بسیار بزرگ داده هایی در مورد به مشتریان و سفارشات آن ها ، در رابطه با محصولاتی که شرکت می فروشد ، تأمین کنندگان و کارمندان آن ها دارد را در اختیار دارد . به راحتی می توان فهمید که برای یک بانک اطلاعاتی پیچیده سخت  مانند شرکت های بزرگ ، به  تعداد زیادی جدول نیاز خواهند داشت که شامل موارد ذکر شده در متن پایین خواهند بود : یک جدول برای ثبت اطلاعات مشتریان که  شامل: نام ها ، آدرس ها ، شماره تلفن ها و آدرس ایمیل ها می باشد .

یک جدول برای سفارشات مشتری که شامل: مشتری ، فروشنده مورد نظر، اطلاعات مورد نیاز ارسال و تاریخ ثبت سفارش ، می باشد ؛ جدول سوم شامل اطلاعاتی درباره محصولاتی است که شرکت می فروشد این اطلاعات شامل مواردی مانند : شماره محصول ، نام تامین کننده ، قیمت ها و تعداد کالاهای موجود است ، می باشد ؛ جدول چهارم حاوی داده های مربوط با تامین کننده های کالا می باشد ؛ و جدول آخر  که حتما به آن نیاز پیدا خواهند کرد ، جدولی برای درج  و ثبت اطلاعات کارکنان مربوطه می باشد .

 مسلما برای همچنین پروژه ای جدول های  دیگری شامل لیست هایی از شرکت های حمل و نقل و اطلاعات تماس با آن ها (برای ارسال سفارشات مشتری ) ، جدول های  هزینه های انجام شده  (برای هزینه های خرج شده در کل  انجام کار) و سایر و مابقی جدول های دیگر را نیاز خواهند داشت که با استفاده از نرم افزار اکسس می توان از آن استفاده لازم را برد وکار را به درستی و کامل انجام دهند .

 

چرا نرم افزار اکسس اینقدر محبوب است؟

 

این نرم افزار بی نظیر از شرکت مایکروسافت یکی از پر استفاده ترین نرم افزار  ها در شرکت ها است و برای طراحی فرم و جدول بیشتر استفاده میشود ؛  این نرم افزار نیز مانند نرم افزار های دیگر مایکروسافت در قالب فابل های جمعی آفیس منتشر میشود و میتوانید با خرید مجموعه آفیس این نرم افزار بی نظریر را دانلود کنید و از ان استفاده کنید و توجه داشته باشید که از نسخه های بالا برای استفاده بهتر به همراه امکانات بیشتر استفاده کنید.

 

نرم افزار اکسس یکی از نرم افزار های بزرگ و قدرتمند برای پایگاه داده معرفی شده است . 

اکسس می تواند تمام نیازهای  شما به یک نرم افزار ایجاد پایگاه داده را رفع کند . به همین دلیل است که نرم افزار اکسل  جایگاه بزرگی در این زمینه  به دست آورده است .

 اجزای تشکیل دهنده اکسس :

(TABLES)

در مایکروسافت آفیس ، جداول قادر به انجام این هستند  که اطلاعات را در قالب سطرها و ستون های مختلف  و گوناگون  ذخیره کنند . هر سطر می تواند شامل اطلاعات یک شخص، کالا یا هرچیز دیگری  باشد ، که به آن ها (رکورد ) می گویند .

در هر ستون صفات و مشخصات یک رکورد نمایش داده می شود ،  که به آن ( فیلد ) گفته می شود.

(QUERY)

 در اکسس با استفاده از این حالت می توان اطلاعات مورد نظر و نیاز  را از جدول های  اکسس استخراج و خارج کرد ، با انتخاب جدول ها که  اطلاعات مورد نیاز ما در داخل آن ذخیره است و برقراری ارتباط بقیه جدول ها  با یک دیگر این امر قابل انجام می شود .

(فرم ها )FORMS

فرم ها در اکسس در واقع یک رابط گرافیکی بین کاربر و پاگاه های داده می باشد .

( گزارشات )REPORTS

 گزارشات در اکسس به این معنا است که  می توان اطلاعات استخراج وخارج  شده را در قالب یک  نمودار نمایش داد.

(MACROS)

ماکرو ها در اکسس توابعی هستند  که با فراخوانی آن ها می توان لیست هایی  از اطلاعات مورد نیاز را با سرعت خیلی زیاد بازیابی و ویرایش کرد .

ساخت جدول در اکسس چیست؟

پاسخ جدول در اکسل می توان اطلاعات خود را در آن وارد کنید اکسس در واقعی بانک اطلاعاتی است که اطلاعات درون خود ذخیره می کند و آنها را در جدول های مختلف اعمال می شود و برای ساخت جدول در اکسس باید در ابتدا فیلم های خود را مشخص کنید و سپس از بخش نواری بالای نرم افزار میتوانید design view انتخاب کرده و جدول خود را بسازید، داشته باشه نام فیلتر حداقل ۶۴ کاراکتر داشته باشدمگه میشه باشی که بیشتر از این نوع تعیین شده اضافه کنید این کار غیر ممکن است و قابل انجام نیست ، فیلم های خود را به زبان فارسی انتخاب کنید و آن را به زبان انگلیسی لاتین انتخاب کنید چون در برخی از سیستم ها ممکن است مشکلی به وجود آید ، در اپدیت های مایکروسافت برای نرم افزار های خود از جمله اکسس انجام به ممکن است برخی از امکانات و نوار های بالای نرم افزار نسبت به نسخه قدیمی خود تفاوت داشته باشد ، اینکه بخواهید اطلاعات خود را در نرم افزار اکسس مایکروسافت ذخیره کنید باید حتماً جدول بسازید جدول ها مهمترین عامل و مهمترین ابزارهای نرم افزار اکسس به شمار می آید.

ویژگی و امکان تبادل داده با نرم افزار های دیگر مایکرو سافت آفیس  

انجام پروژه های Access - رایا پروژه

وجود قالب های از قبل طراحی شده برای کاربردهای گوناگون

قابلیت ایجاد و تشکیل بانک اطلاعاتی در زمینه وحوزه وب

امکان تعریف قابلیت و ویژگی های جدید توسط کاربران از طریق کدنویسی

تفاوت اکسل و اکسس در چیست ؟

اکسل و اکسس هر دو برنامه هایی قوی و کاربردی  در حوزه پایگاه داده ها هستند ، درست است که اکسل برای حجم های کم تر  و ساده تر  اطلاعات گزینه خوبی  است ، ولی  به اندازه ارم افزار  اکسس نمی تواند از پس اطلاعات فشرده و سخت  برآید . به عنوان مثال میتونیم براتون بگیم که مثلا وقتی بخواهید یک فهرست از مشتریان یک مجموعه  و فهرستی از سفارشات آن ها را بررسی کنید  در برنامه اکسل با خطا مواجه خواهید شد در واقع در این صورت نرم افزار  اکسل شما را مجبور می کند که فهرست ها را از هم جدا کنید که این کار باعث دشوار شدن بررسی داده ها میشود. ولی برنامه و نرم افزار  اکسس اجازه این کار را می دهد که رابطه ای  مستقیم بین جدول ها ایجاد شود  و به طور کلی در  نرم افزار اکسس انواع مختلفی از امکاناتی که معادل در نرم افزار صفحه گسترده اکسل وجود ندارد مثل روند های جستجوی سفارشی، طراحی فرم های  ورود به  داده ها را در اختیارتان قرار می دهد .

نرم افزار اکسس آیا پایگاه داده است؟

خیلی از افراد این سوال را از متخصصان رایا پروژه میپرسند که آیا نرم افزار اکسس یک پایگاه داده است ، در پاسخ این سوال باید بگوییم بله نرم افزار اکسس یک پایگاه داده قوی و کار آمد است شما میتوانید داده های بزرگی را با استفاده ازاکسس منتقل کنید ، بسیاری از شرکت های بزرگ و سازمان ها اولین انتخابشان برای پایگاه داده نرم افزار اکسس است ، به طور مثال در فروشگاهی روزانه تعداد زیادی محصول به فروش میرد و این تعدا فروش باید در جایی به نام پیاگاه داده ذخیره شود تا در زمان دیگری بتوان آن را بررسی کنید که برای این کار میتوانید از اکسس استفاده کنید این نرم افزار بسیار قوی بوده و میتواند تعدا بیسار بالایی نام و شماره تماس و هر اطلاعات مربوط به فروش را در خود ذخیره کند ف شما با استفاده از نرم افزار اکسس از هر پایگاه داده دیگری بی نیاز میشود برای استفاده از این نرم افزار فوق العاده میتوانید آن را رد بسته های آفیس تهیه کنید و از آن استفاده های لازم را ببرید.

امکان ساخت برنامه های کوچک و تجاری در اکسس

امکان ساخت برنامه های کوچک و تجاری در اکسس - رایا پروژه

نرم افزار اکسس یکی از کاملترین برنامه های پایگاه داده است که اگر اطلاعات زیادی را ندارید می توانید برای طراحی برنامه‌های مختلف خود از اکسس استفاده کنید چرا که این کار باعث می‌شود تا هزینه های شما کاهش یابد و کیفیت کارتان نیز افزایش یابد چرا که برنامه اکسس یکی از بهترین برنامه های جهان است که میتوان با آن پایگاه داده را مدیریت کرد نرم افزار های مختلف را با آن طراحی کرد.

همچنین از دیگر مزیت هایی که میتوان به این نرم افزار اکسس اشاره کرد این است که میتوانید در نسخه های بالا بدون برنامه نویسی اطلاعات مختلف خود را ایجاد کنید و آن را در پایگاه داده قرار دهید و همچنین می توانید با استفاده از اکسس برنامه های مختلف را بدون حتی یک کد ایجاد کنید و این کار برای افرادی مناسب است که تجربه و دانش برنامه نویسی ندارد و میتوانید تنها با چند کلیک برنامه های خود را ایجاد کند. 

مزایا انجام پروژه با اکسس

در این قسمت قصد داریم تا چند مزایای مهم برنامه اکسس را برای شما معرفی کنیم .

1- آپدیت همیشگی

برنامه اکسس یکی از نرم افزار های مهم مایکروسافت است و در پکیج های آفیس ارائه می گردد و همین  به همین دلیل نرم افزار اکسس همیشه  آپدیت می شود و امکانات جدید تری به آن اضافه می شود و این کار باعث می‌شود تا این نرم‌افزار روز به روز و سال به سال کاربردی تر شود 

2 – استفاده همزمان چند کاربر

یکی از مزایای مهم نرم‌افزار اکسس مایکروسافت این است که می توانید با برنامه هایی که در آن ایجاد می کنید چند کاربر بتواند به صورت همزمان از این برنامه ها استفاده کنند ، که این مورد یکی از مهم ترین مزایای این نرم افزار به حساب می‌آید و در دیگر نقاط های مشابه این مورد یافت نمی شود.

 

3 – محیط گرافیکی ساده و سریع

نرم افزار های پایگاه داده همیشه شلوغ هستند و کاربر در استفاده از آن به مشکل می‌خورد اما در نرم افزار اکسس این مورد وجود ندارد و شما با برنامه ای مواجه هستید که به صورت ساده و سریع تمام امکانات را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید بیشترین بازدید از این نرم افزار داشته باشید و تمامی افراد در سن های مختلف باید بتوانند از این نرم افزار به سادگی استفاده کنند.

4 – پشتیبانی از دستورات SQL 

یکی از مهمترین مزایای نرم افزار اکسس مایکروسافت این است که شما می توانید تمامی دستورات SQL را در نرم افزار اجرا کنید که این کار باعث می شود تا بتوانید تمام اطلاعات را جستجو و آنها را ویرایش و حذف کنید که این کار سرعت استفاده از اطلاعات و بالا میبرد.

 

معایب نرم افزار اکسس

در این قسمت قصد داریم تا چند معایب مهم برنامه اکسس را برای شما معرفی کنیم .

1 – امنیت خوب ، نه عالی

اولین عیبی که میتوان به نرم افزار اکسس مایکروسافت گرفتید که در نسخه های قدیمی نرم‌افزار دچار حفره‌های امنیتی شده از هکر ها توانستند به آن دسترسی داشته باشند اما در نسخه های بالاتر این نرم افزار این مورد به ندرت یافت می شود و تمامی نسخه های ۲۰۱۶ به بالایی که برای این نرم‌افزار ارائه کرده است حفره‌های امنیتی کمتر یافت می شود و دسترسی و نفوذ بین نرم افزار سخت تر می شود اما نمی‌توان گفت که امنیت نرم افزار اکسس مایکروسافت عالی و بدون عیب است

2 – حجم  بالا فایل های خروجی

یکی دیگر از عیب های نرم افزار عکس این است که فایل های خروجی علی نرم افزار دارای حجم بالایی هستند و این مورد ممکن شما را آزار در حل تمامی فایل های خروجی که شما در این نرم‌افزار خروجی میگیرید بالای ۲۵ مگابایت است که این مورد برای شما مشکل باشد. 

3 – تعداد کاربران بالا مساوی با سرعت پایین

در بخش مزایای استفاده از نرم‌افزار عکس این مورد مطرح کردیم که شما می‌توانید با استفاده از برنامه هایی که در این نرم افزار ایجاد می کنید چند کاربر به صورت همزمان به آن دسترسی داشته باشد و از آن استفاده کند اما عیبی که در این مورد وجود دارد این است که اگر تعداد افرادی که از برنامه های مورد نظر در این نرم افزار استفاده می کنند بالاتر رود به همان میزان کاهش می یابد که این مورد یکی از معایب نرم افزار اکسس است و مایکروسافت امیدوارم که در سال‌های آینده مورد رفع کنیم 

فرمت فایل های اکسس چگونه است؟

شاید برای خیلی از افراد مختلف این مورد سوال باشد که فایل های خروجی نرم افزار اکسس با چه فرمتی هستند؟

باید بگویم که اگر فایلی را در نرم افزار عکس خروجی بگیریم تمامی فایل های شما که با پسوند (accdb ) هستند.

کاربرد اکسس در انجام امور اداری

نرم افزار Access یک نرم افزار و ابزار قدرتمندی است که در امور اداری برای مدیریت و شرکت ها کارآمد و مجموعه های بزرگ از داده ها و اطلاعات استفاده می شود.

این  نرم افزار محبوب به مدیران اجازه می دهد تا پایگاه داده ایجاد و نگهداری کنند و ذخیره و بازیابی اطلاعات را به شیوه ای مدیریتی یافته آسان تر می کند.

همچنین این برنامه دسترسی کاربران را قادر می سازد تا فرم ها، جداول و گزارش های کاربر پسند را طراحی کنند و بستری عالی و جامع برای ذخیره و تجزیه و تحلیل داده ها فراهم کنند.

می توانید اکسس را مطابق با نیازهای اداری و شرکتی خودتون سفارشی کنید و همچنین امکان مدیریت پپ وظایفی مانند ردیابی موجودی، مدیریت اطلاعات مشتری و تولید گزارش برای اهداف تصمیم گیری را  نیز فراهم کرد.

به طور کلی، نرم افزار Access فرآیندهای اداری ساده را بهتر می کند، دقت داده ها را افزایش می دهد و در زمان و تلاش در مدیریت امور اداری صرفه جویی می کند.

نحوه قیمت گذاری پروژه اکسس شما عزیزان با توجه به شرایط زیر متفاوت میباشد: 

حجم پروژه

زمان انجام پروژه اکسس

موضوع پروژه اکسس شما

نکات قابل توجه  در انجام پروژه اکسس شما

پروژه طراحی اکسس شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام میشود.

 پروژه ساخت اکسس شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام میشود.

 پروژه طراحی اکسس شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام میشود.

 پس از اتمام پروژه ساخت اکسس شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان میشود.

خدمات  رایا پروژه در زمینه ساخت پروژه اکسس

انجام پروژه های اکسس حرفه ای

انجام پروژه های ساخت اکسس مبتدی

انجام پروژه های ساخت اکسس نیمه حرفه ای

انجام پروژه های ساخت اکسس شرکتی

انجام پروژه های ساخت اکسس سازمانی

انجام پروژه های ساخت اکسس تخصصی

انجام پروژه های ساخت اکسس اداری

انجام پروژه های ساخت اکسس ساده

انجام پروژه های ساخت اکسس برای مدیریت پادگان نظامی ، سربازی

انجام پروژه های ساخت اکسس برای مدیریت یک رستوران

انجام پروژه های ساخت اکسس برای جهت مدیریت یک کتابخانه

انجام پروژه های ساخت اکسس برای تولبد اپلیکیشن های مشاغل مختلف

انجام پروژه های ساخت اکسس در طبقه بندی اطلاعات

سفارش پروژه های ساخت اکسس در ساماندهی اطلاعات

سفارش پروژه های ساخت اکسس برای گزارش دادن اطلاعات

سفارش پروژه های ساخت اکسس برای ایجاد پایگاه داده

سفارش پروژه های اکسس برای کار انبارداری

سفارش پروژه های ساخت اکسس در امور حسابداری

سفارش پروژه های  اکسس ایجاد پایگاه داده با جداول مشخص

سفارش پروژه های  اکسس برای برنامه های وب

سفارش پروژه های ساخت اکسس برای برنامه های گسترده

سفارش پروژه های ساخت اکسس  برای برنامه های اداری

سفارش پروژه های اکسس برای برنامه های تجاری کوچک

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هردو  مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های اکسس در رایا پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه  اکسس شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد،قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

‫10 نظر

  • Javid

    عرض ادب

    ببخشید میشه نمونه کارهای انجام شده با اکسس شمارو ببینم ؟

    1402-12-18 در 13:56
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر

      بله از انتهای همین صفحه وارد بخش نمونه کار اکسس شوید

      و میتوانید نمونه کار های انجام شده را مشاهده بفرمایید

      1402-12-19 در 09:34
  • سمیرا سمیعی

    درود

    من قبلا از خدمات انجام پروژه های اکسس شما استفاده کردم و راضی هستم و میخوام مجدد سفارش ثبت کنم آیا از همان طریق قبلی در پیام رسان ایتا میشه با کارشناس شما برای پروژه جدید صحبت کنم یا باید مجدد ثبت سفارش کنم ؟

    1402-12-17 در 18:07
    • رایا پروژه

      سلام

      ممنون از لطف شما

      بله میتونید از همان راه ارتباطی قبلی هم سفارشتون را ثبت کنید موردی نیست🙏

      1402-12-18 در 11:40
  • مریم قویدل

    من می‌خوام اکسس را تازه شروع کنم

    و نیاز به یک نقشه راه دارند

    میخواستم از خدمات مشاوره شما استفاده کنم

    1402-12-17 در 08:52
    • رایا پروژه

      سلام

      بسیار عالی

      بله میتونیم مشاوره های لازم را و نقشه راه در اختیارتان قرار دهیم تا بتونید اکسس را بهتر و سریعتر یاد بگیرید

      1402-12-17 در 08:58
  • یوسفی

    سلام
    برای انجام پروژه های اکسس میتونم همکاری داشته باشم باهاتون ؟

    1402-12-16 در 12:47
    • رایا پروژه

      سلام

      بله میتونید از صفحه همکاری با ما که در سربرگ سایت است رزومه خودتون را جهت بررسی ارسال بفرمایید

      1402-12-16 در 17:51
  • علیرضا

    سلام روز بخیر

    من یک سفارش ساخت نرم افزار با اکسس داشتم می‌خواستم بدونم انجام میشه؟

    1402-12-16 در 11:33
    • رایا پروژه

      سلام علیرضا عزیز

      بله به طور کامل انجام می‌شود و آموزش هم داده میشود خدمتتون

      1402-12-16 در 13:26

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود