انجام پروژه های سیلواکو-Silvaco=

 انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو

 

انجام پروژه silvaco

 

نرم افزار سیلواکو  چیست ؟ 

 

در دنیای امروز روش  های معمول صنعت در تولید محصولات جدید ، اول طراحی کردن و تست  کردن قطعه در نرم افزار و بعد  تولید فیزیکی و بررسی آن می باشد . انجام پزوژه سیلوکوا این روش سبب افزایش یافتن  قابلیت اطمینان، کاهش هزینه ها  و زمان تولید می شود. در تاریخ  سال ۲۰۰۵ موسسه بین المللی ITRS پیش بینی کرد، استفاده کردن  از نرم افزارهای طراحی قطعات سبب صرفه جویی کردن  به مقدار ۴۰ درصد در هزینه ها خواهد شد.

 

نرم افزار Silvaco  سیلواکو یکی از نرم افزارهای زمینه  شبیه سازی نیمه هادی است که قابلیت شبیه سازی فرایند ساخت ادوات نیمه هادی مانند اکسیداسیون ، نفوذ ، کاشت یونی ، زدایش ، لایه نشانی و لیتوگرافی و … و هم چنین شبیه سازی کردن  ادوات نیمه هادی شامل MOSFET ها، HEMT، سلول خورشیدی، ادوات اپتوالکتریک، نمایشگرهای ارگانیکی، کوانتومی، لیزرهای نیمه هادی و … دارا است.

 

در آخر باید بگوییم  که نرم افزار سیلواکو  Silvaco شامل تعدادی  شبیه ساز بوده که اصلی ترین آن ها شامل ATHENA ،ATLAS ،Victory cell و … می باشد  که هر یک از این شبیه سازها برای هدف های  به خصوصی  طراحی و ساخته  شده اند.

 

 امکانات و ویژگی های نرم افزار سیلواکو چیست ؟ 

 

نرم‌افزار سیلواکو شامل  ابزارهای بسیاری  جهت شبیه‌ سازی افزاره ‌های نیمه‌ هادی می باشد . این ابزارها حاوی شبیه ‌سازی 2 بعدی و 3 ‌بعدی فرآیند ساخت (TCAD)، طراحی و شبیه‌سازی مداری اسپایس (Analog/Mixed Signal/RF)، طراحی کردن  IC  و تاییدیه‌ های DRC/LVS و استخراج  کردن پارازیت (Custom IC CAD)، طراحی دیجیتال (Digital CAD) و طراحی آزمایش ها Virtual Wafer Fab می باشد . با استفاده از  این مجموعه می ­توان یک قطعه را ساخته و بعد  انواع آنالیز الکتریکی و نوری را بر روی آن عملی کرد . تولید کردن  یک قطع ه، می­تواند با استفاده از  شبیه سازی فرآیند ساخت آن، با استفاده از  Athena  یا طراحی آن بوسیله Atlas  انجام شود . از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار سیلواکو، قابلیت تغییر دادن  پارامترها و یا تعریف مدل جدید است.

 

همچنین ویژگی های دیگر مهم آن  ، قابلیت  استفاده از قطعه طراحی شده در یک مدار خارجی به وسیله شبیه ساز MixedMode  در زبان SPICE  و انجام انواع آنالیز بر روی آن است .

 

در ورژن های جدید تر ، محیط نرم‌ افزاری تغییرات بسیار و جذابی دارد که به کاربران این  اجازه  را می‌دهد تا از محیط خسته‌کننده کدنویسی دور شوند  و با صرف کردن  زمان کمتر به محیط گرافیکی  که شامل دستورات، فایل‌های خروجی ، ماژول‌ها ، مثال‌ها و … دسترسی پیدا کنند . همچنین، شبیه‌سازی تحت سیستم ‌عامل‌های ویندوز و لینوکس ۶۴ بیتی انجام می‌شوند؛

 

زیرا  سرعت شبیه ‌سازی در این نسخه ها پیشرفت عالی داشته است.

 

نرم افزار سیلواکو مجموعه‌ای بسیار قوی در طراحی و شبیه‌سازی قطعات نیمه ‌هادی می باشد . به عنوان نمونه در ابزار TCAD با استفاده از ماژول Athena می‌توان مراحل ساختن یک قطعه نیمه هادی را شبیه‌سازی نمود و عملیاتی مانند لایه ‌نشانی ، سونش  ، دوپینگ ، حرارت دهی و ….. به آسانی در این مجموعه توانایی  شبیه‌ سازی شدن را دارد. ماژول Atlas مجموعه کاملی از مدل ‌های فیزیکی مورد نیاز شبیه ‌سازی را  شامل می ‌شود. با استفاده از این ماژول می  ‌توان افزاره ‌هایی مانند  انواع ترانزیستورها (MOS,FET,HEMT)، لیزرها ، دیود ها، سلول‌های خورشیدی، آشکارسازها و دیگر نرن افزار های مختلف را شبیه ‌سازی نمود .

 

کد نویسی در ابزار TCAD  نرم افزار سیلواکو، توسط برنامه Deckbuild صورت می گیرد . این برنامه اطلاعات ورودی را در قالب یک فایل متنی یا کدی با پسوند in. در اختیار شبیه ساز ATLAS قرار می‌ دهد . خروجی‌ های با پسوند Log شامل  مشخصه ‌های شبیه‌سازی افزاره می ‌باشند و فایل‌ های Solution شامل  اطلاعاتی می باشد که برای ترسیم نمودار ها  در برنامه TonyPlot مورد نیاز است .

 

 چه افرادی و در چه رشته هایی از نرم افزار سیلواکو استفاده می کنند  ؟ 

 

مهندسی برق

 

مهندسی مکانیک

 

 ادوات

 

فوتونیک

 

 با خیال راحت انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو خود را به ما بسپارید . 

 

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو می باشد .

 

 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو 

 

 پروژه های نرم افزار سیلواکو شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 

  پروژه های نرم افزار سیلواکو شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 

  پروژه های نرم افزار  سیلواکو شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

 

  پس از اتمام پروژه های نرم افزار سیلواکو شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو  

 

سفارش پروژه های نرم افزار سیلواکو در تمامی گرایش ها

 

 سفارش پروژه های نرم افزار سیلواکو در رشته وگرایش های  گوناگون

 

 سفارش پروژه های نرم افزار سیلواکو حرفه ای

 

 سفارش پروژه های شبیه سازی نرم افزار سیلواکو

 

رایا پروژه با دارا بودن بهترین متخصصان نرم افزار سیلواکو  ، شما در هر جای این کشور عزیز که  باشین بهتون عالی ترین خدمات رو ارائه خواهد داد.

 

در ارائه دادن خدمات پروژه ها ، کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ، دستور کارماست .

 

« ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  »

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا  پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هر دو مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های نرم افزار سیلواکو در رایا  پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه  نرم افزار سیلواکو  شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد ، قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود