انجام پروژه های لینوکس – Linux

انجام پروژه های لینوکس Linux با بهترین کیفیت در رایا پروژه

 

رایا پروژه تخصصی ترین سایت انجام پروژه های لینوکس با بهترین کیفیت و در کمترین زمان پروژه های شرکتی و صنعتی لینکس با تیمی متخصص انجام خواهند داد.

 

لینوکس چیست؟

انجام پروژه های لینوکس

لینوکس در سال 1991 توسط لینوکس تروالدز ساخته شد ؛ این سیستم عامل رایگان است و متن باز و تمامی افراد که علاقه مند به این سستم عامل هستند میتوانند آن را رایگان دانلود کرده و بر روی سیستم های خود نصب و اجرا کنند ؛ این سیستم عامل شاید از سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز معروف نباشد ولی جایگاه خاصی را در بین برنامه نویسان سراسر جهان دارد.

 

مزایا لینوکس نسبت به دیگر سیستم عامل ها

 

سیستم عامل Linux یک سیستم عامل حرفه ای است و بیشتر کسانی آن را نصب میکنند که پروژه های سمت سرور را انجام میدهند یا برنامه نویس است ؛ چه عاملی این افراد را وادار به نصب لینوکس میکنند برای سیستم های خود؟جواب یک جمله است ؛ امنیت لینوکس نسبت به دیگر سیستم عامل ها بالا است و برنامه نویسیان Linux را برای پروژه های خود استفاده میکنند.

بهترین نسخه های لینوکس کدام است؟

توسعه دهندگان سیستم عامل لینوکس همیشه سعی دارند تا بهترین نسخه از این سیستم عامل را برای کاربران خود منتشر کنند و همیشه در تلاش هستند تا ایرادات و باگ ها این سیستم عامل را رفع کنند و بدین سبب همیشه بروسانی های مفیدی را برای کاربران خود منتشر ک میکند که به ترتیب:

  1. Ubuntu
  2. Linux Mint
  3. CentOS
  4. Tails

نسخه Ubuntu

یکی از بهترین نسخه های لینوکس که برای افرادی که تازه یا این سیستم عامل آشنا شدن و استفاده میکنند است چرا که این نسخه یکی از زیباترین نسخه های لینوکس است که کار کردن با آن راحت است.

نسخه Linux Mint

این نسخه برای افرادی که کار های معمولی دارند مناسب است ؛ چرا که از فرمت های زیادی پشتیبانی میکند و میتواند برای استفاده های روزانه مناسب باشد.

نسخه cent os

در این نسخه توسعه دهنگان لینوکس بیشتر روی سرور کار کردند و این نسخه مناسب برای سرور است و برای استفاده خانگی توصیه نمیشود

نسخه tails

این نسخه برای برنامه نویسان مناسب بوده و بهترین گزینه برای استفاده روزانه است که چرا امنیت در این نسخه بسیار بالا بود و گزینه  مناسبی برای توسعه است

آیا سیستم عامل لینوکس میتوانیم جایگزین ویندوز و مک کنیم؟

 

این موضوع شاید بین افرادی که در حوزه برنامه نویسی و غیره هستند پیش بیاید که آیا سیستم عامل لینوکس جایگزین مناسبی برای مهاجرت از ویندوز و مک است ؛ باید بگوییم بله اگر علاقه مند به استفاده از تکنولوژی های جدید باشید قطعا لینوکس میتواند به شما تجربه کاربری خوبی را القا کند چرا که لینوکس ازسرعت و امنیت بالاتری نسبت به بقیه سیستم عامل های امروزی است.

 

کاربرد سیستم عامل لینوکس چیست؟

 

انجام پروژه های Linux

یکی از خصوصیات که افراد حرفه ایاز این سیستم عامل استفاده میکنند متن باز بود و هسته آن است که میتوان تقریبا در هر کاری از آن استفاده کرد و یکی از این موارد که هسته لینکس در آن  استفاده شده سیستم عامل محبوب گوگل اندروید است ؛ گوگل از هسته سیستم عامل لینوکس در اندروید استفاده کرده است.

 

خدمات مرتبط رایا پروژه

 

انجام پروژه های اندروید

انجام پروژه های معماری کامپیوتر

انجام پروژه های کامپیوتر

انجام پروژه Shell Script

انجام پروژه های طراحی نرم افزار

انجام پروژه های برنامه نویسی

 

انجام و مشاوره عیب یابی در لینوکس

اگر در استفاده از سیستم عامل لینوکس نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید متخصصان ما 24 ساعت آماده همکاری و راهنمایی شما علاقه مندان به این سیستم عامل هستند ؛ همچنان مشاوران ما در رابطه با خصوصیان این سیستم عامل و نحوه کارایی آن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

آیا رایا پروژه خدماتی در پروژه لینوکس انجام میدهد؟

 

بله ؛ رایا پروژه تمامی پروژه لینوکس را با تیمی متخصص و فریلنسر های خود با بهترین کیفیت و در زمانی که مقرر شده از سوی کارفرما انجام و با تیم پشتیبانی خود 48  ساعت نیز بعد از تحویل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزا است.

 

من تخصص دارم در انجام پروژه های لینوکس چطور میتونم با مجموعه رایا پروژه همکاری داشته باشم؟

رایا پروژه همیشه بدنبال متخصصان و فریلنسر های است که در کار خود بهترین باشند و اگر شما فردی هستید که تخصصی در انجام پروژه های لینکس دارید میتوانید با پر کردن و ارسال فرم همکاری در پروژه های لینوکس همراه ما باشید.

 

جمع بندی

لینوکس یک سیستم عامل منحصر به فرد و رایگان است که تمامی افراد حوزه فناوری به آن علاقه و استفاده میکنند ؛ رایا پروژه تمامی پروژه های لینوکس شما عزیزان را با بهترین کیفیت و پشتیبانی 48 ساعته خود آماده خدمت رسانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود