انجام پروژه های معماری | با کیفیت عالی و پشتیبانی 24 ساعته❤️

انجام پروژه های معماری

انجام پروژه های معماری

 

رایا پروژه یکی از معتبرترین پلتفرم‌هایی هست که می‌توانید برای انجام پروژه‌های معماری خود از خدمات آن استفاده کنید ، تمامی پروژه‌هایی که در وب سایت را یا پروژه ثبت می‌شوند توسط متخصصان با انگیزه و کاربلد همان حوزه بررسی می‌شود و همچنین پشتیبانی و مشاور رایگان نیز دریافت می‌کند 

 

رشته مهندسی معماری چیست ؟ 

 

یکی از رشته های پر طرفدار گروه فنی ریاضی و فیزیک  که تعداد بسیاری از افراد مشتاق به تحصیل  کردن در این رشته می باشند ، انجام پروژه های معماری است . معماری یک هنر است و مبحث های درسی این رشته شامل فن و هنر است.

 

برخی از مهم ترین نرم افزار های  ارائه شده در انجام پروژه های معماری 

 

نرم افزار اتوکد :

نرم افزار اتوکد یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای در حوزه انجام پروژه های معماری می باشد . با استفاده از نرم افزار اتوکد  می توان نقشه های دو بعدی و سه بعدی  را رسم کرد .

نرم افزار تری دی مکس :

این نرم افزار بسیار معروف  و مشهور است  و دارای قابلیت و ویژگی  های گوناگونی  مثل  مدل سازی، پلاگین های گوناگون و توانایی اجرا بر روی ویندوز است و در بسیاری از موارد نظیر  استودیو های تلویزیونی ، استودیو های شبیه سازی معماری ، ساخت بازی های ویدیویی و … قابل استفاده می باشد .

نرم افزار  این دیزاین In Design :

از این  نرم افزار در  شیت بندی در ابعاد بزرگ استفاده می شود . با استفاده از آن می توان ابجکت ها را به حالت  متن، تصویر، اشکال هندسی و … ارائه نمود  و در یک Layout مناسب قرار داد .

نرم افزار Talk Structures  :

از این نرم افزار برای مدل سازی اطلاعات ساختمان و نمایش سه بعدی سازه های صنعتی استفاده می شود .

نرم افزار فتوشاپ :

این نرم افزار به مهندسان رشته  معماری این کمک می کند که یک رندر مناسب طراحی نمایند  و هر چیزی که در اطراف آن ها وجود دارد نظیر  منظره های گوناگون ، آسمان ، مردم ، ماشین ها و … را به رندر خود اضافه نمایند .

 

انجام پروژه های معماری ساختمان چیست؟

 

معماری ساختمان چیست؟

 

معماری ساختمان به هنر و علم طراحی و ساخت ساختمان گفته می شود. این شامل برنامه ریزی، طراحی و اجرای ساختمان هایی است که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، از نظر عملکردی کارآمد هستند و نیازهای افرادی را که در آنها اشغال می کنند برآورده می کنند.

معماری  ساختمان خلاقیت، دانش فنی و مهارت‌های حل مسئله را ترکیب می‌کند تا سازه‌هایی را ایجاد کند که نه تنها از نظر ظاهر بسیار جذاب باشند، و اینکه از نظر ساختاری سالم و مقاوم باشند.

همچنین  معماری ساختمان نیازها و خواسته های مشتریان را برآورده می کند.  مانند برنامه ریزی فضا، مصالح، تکنیک های ساخت و ساز و اثرات زیست محیطی را برای ایجاد ساختمان هایی ایمن، راحت و قادر به مقاومت در برابر آزمون زمان در نظر می گیرند.

معماری ساختمان نقش بسزایی در شکل دادن به منظر شهر های بزرگ حال حاضر جهان داده است.

 

درس‌های‌ مهم و موردنیاز در رشته معماری

 

همانطور که میدانید رشته معماری، دنیای است از  طراحی و خلق فضاهای زیبا است. اما ورود به این دنیای جذاب، نیازمند گذراندن دروسی متنوع در دانشگاه است. که در ادامه میخواهیم  به بررسی درس‌های مهم و موردنیاز در رشته معماری بپردازیم تا بهتر بتوانید با این دروس اشناییت داشته باشید.

دروس پایه رشته معماری:

ریاضیات و هندسه: پایه و اساس بسیاری از دروس تخصصی در رشته معماری، ریاضیات و هندسه است. 

فیزیک: درس فیزیک، دانشجویان را با مفاهیمی مانند مکانیک، مقاومت مصالح و نورپردازی آشنا می‌کند که در طراحی سازه‌ها و فضاهای داخلی و خارجی، نقشی خیلی مهمی را دارند.

تاریخ معماری: آشنایی با تاریخ و سیر تحولات معماری در جهان، هم به دانشجویان کمک می‌کند تا از تجارب گذشتگان خودشان درس بگیرند و با ایده‌ها و سبک‌های مختلف معماری آشنا شوند.

دروس تخصصی رشته معماری:

طراحی معماری:  در این درس دانشجویان را با اصول و مبانی طراحی فضاهای مختلف، از جمله مسکونی، اداری، تجاری و فرهنگی آشنا می‌کند.

نقشه کشی: نقشه کشی، را میتوان زبان گویای معماران است. دانشجویان در این درس، با نحوه ترسیم نقشه‌های فنی و تخصصی معماری هم آشنا می‌شوند.

مبانی نظری معماری: در این مبحث، دانشجویان به بررسی مبانی نظری و فلسفی معماری میپردازند و دانشجویان با مفاهیمی مانند زیبایی‌شناسی، تناسبات و عملکرد فضاها آشنا می‌شوند.

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی: برای طراحی فضاهای امن است که دانشجویان باید با اصول تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش، تهویه و روشنایی آشنا باشند.

عمران و سازه: درس عمران و سازه، دانشجویان را با اصول و مبانی طراحی سازه‌های مختلف، از جمله اسکلت‌های فلزی و بتنی آشنا می‌کند.

 

انجام پروژه دانشجویی معماری

 

همکاری در انجام پروژه دانشجویی معماری

 

در برخی از مواقع دانشجویان رشته معماری با پروژه‌هایی در این دروس مواجه می‌شوند که برای انجام آن به مشکلاتی بر می‌خورند یا نیاز به مشاوره دارند ، به همین دلیل اصلاً جای نگرانی نیست چرا که شما می‌توانید از خدمات انجام پروژه‌های معماری دانشجویی و مشاوره در رایا پروژه آن استفاده کنید ، و تمامی پروژه‌های خود را در رشته معماری در وب سایت رایا پروژه ثبت کنید تا متخصص مربوطه با شما در ارتباط باشد و توضیحات کامل را دریافت کند.

توجه داشته باشید که روی پروژه برای تمامی خدمات خود اعم از انجام پروژه‌های دانشجویی معماری پشتیبانی و مشاوره رایگان در نظر گرفته است تا دانشجویان در هر زمان و مکان که خواستند سوالات خود را مطرح کنند تا به آن پاسخ داده شود 

 

تفاوت های رشته های مهندسی عمران و مهندسی معماری ؟

 

1 – در حالت کلی رشته مهندسی معماری بیشتر جنبه هنری دارد و به هندسه فضایی و حس هنری طراحی ارتباط دارد  به حالتی که رشته عمران جنبه محاسباتی دارد.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی  معماری کار طراحی کردن فضا‌ها و جنبه‌ های هنری و بصری را برعهده دارند  و فارغ التحصیلان رشته مهندسی عمران هم باید بتوانند با توجه به طرح های مشخص شده ، اجزای سازه را به طور صحیح طراحی کرده و با انجام و پیاده سازی محاسبات دقیق، پایداری لازم سازه را در مقابل عوامل محیطی و بارهای موجود  در پروژه ها اجرا نمایند  .

2 – دومین تفاوت این است که زیاد  دیده مي شودکه مهندسان رشته معماری در عملیات اجرایی پروژه به طور مستقیم دخالت ندارند  ونظارت کردن بر آن ها  را عهده دار می باشند و در حالی که مهندسین رشته عمران انجام دادن همه ی مراحل اجرایی کار را بر عهده دارند.

3 -سومین تفاوت این است که در مورد آینده و زمینه کاری این دو رشته می باشد . زمینه کاری مهندسین عمران علاوه بر زمینه ساختمان مربوط به طراحی و اجرای انواع خطوط راه آهن و راه ماشین رو ، سد ها ، نقشه برداری ، موارد و آزمایشات مربوط به خاک و … می باشد  در حالتی که زمینه کاری مهندسین معماری به صنعت ساختمان سازی مربوط می باشد.

نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های مهندسی معماری 

 پروژه  شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

  پروژه شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

  پروژه شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

  پس از اتمام پروژه شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

قیمت پروژه دانشجویی معماری

 

پروژه‌های دانشجویی معماری با توجه به حجم و زمانی که دارند می‌تواند قیمت آن متفاوت باشد همچنین یکی از خدماتی که در رایا پروژه ارائه می‌شود این است که شما می‌توانید متخصص خود را بسته به تجربه و تخصصی که دارند ، استخدام کنید که همین مورد هم باعث می‌شود در قیمت گذاری نهایی تفاوت‌هایی را بین پروژه‌های کوچک و بزرگ داشته باشند.

 

قیمت شیت بندی دستی معماری

 

شیت بندی دستی نیز یکی از خدماتی است که بسیار محبوب است و درهای پروژه ارائه می‌شود قیمت شیت‌بندی دستی هم با توجه به نوع و زمانی که دارید محاسبه می‌شود و همچنین در این نوع پروژه هم می‌توانید متخصص خود را بسته به نیازی که دارید و تخصصی که مورد نیاز است استخدام کنید 

 

همکاری در انجام پروژه دانشجویی معماری

همکاری در انجام پروژه دانشجویی معماری

 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های معماری  

سفارش پروژه های مهندسی معماری همراه با پاورپوینت

انجام پروژه های معماری با کیفیت بالا

سفارش پروژه های معماری سنجش از دور

سفارش پروژه های مهندسی معماری با تمامی نرم افزار ها

سفارش پروژه های مهندسی معماری داخلی

سفارش پروژه های معماری ایران

سفارش پروژه های مهندسی معماری انرژی

سفارش پروژه های معماری شهر سازی

رایا پروژه با دارا بودن بهترین متخصصان مهندسی معماری، شما در هر جای این کشور عزیز که  باشین بهتون عالی ترین خدمات رو ارائه خواهد داد.

 ممنون از انتخاب و اعتماد از رایا پروژه در انجام پروژه های معماری شما سروران گرامی  

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هردو مورد کارشناسان ما

در سریعترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های معماری  در رایا پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه معماری  شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد،

قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ، و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کاربلد انجام می شود ، و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود