انجام پروژه های مهندسی صنایع

انجام پروژه های مهندسی صنایع

 

انجام پروژه های مهندسی صنایعر

 

 

برخی از مهم ترین نرم افزار های  ارائه شده در رشته مهندسی صنایع 

 

متخصصان رایا پروژه با افتخار اماده پذیرفتن انجام پروژه های مهندسی صنایع شما عزیزان با بهترین کیفیت و در  سریعترین زمان انجام خواهند داد.

 

نرم افزار اکسل:

 

اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است.نرم افزار اکسل کاربرد های مختلفی در زمینه ها و رشته های گوناگون دارد.از نرم افزار اکسل در جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات و مرتب سازی اطلاعات استفاده میشود.

 

اطلاعات ذخیره شده در نرم افزار اکسل میتواند از نوع متن ، اعداد ، تاریخ یا موارد دیگر باشد .

 

 مزیت اصلی و مهم‌تر اکسل، قابلیت طبقه‌بندی، تغییر شکل و تغییر فرمت و تهیه‌ی گزارش‌های گوناگون ومختلف از اطلاعاتی است که در برگه‌های گوناگون ذخیره میشوند.نرم افزار اکسل توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است.این برنامه برای محاسبات  سخت و دشوار ریاضی و رسم نمودارها به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار گرفته میشود.با استفاده از نرم افزار اکسل میتوان تمامی امور وکار های حسابداری و حسابرسی رو انجام داد.با استفاده از اکسل میتوان انواع مختلفی از فرمول ها رو برای سیستم کاری تعریف کرد .

 

نرم افزارspss :

 

بسته آماری برای علوم اجتماعی” می باشد  به صورت کلی یک برنامه یا نرم افزار ویندوز است که اطلاعات گوناگون (مانند  اطلاعات یک پرسشنامه) را دریافت می کند سپس تحلیل شده  و جداول و نمودار ها را برای آن ها ایجاد می کند .

 

نرم افزار کامفار :

 

کامفار COMFAR  اختصار یافته از عبارت Computer Model for Feasibility Analysis and Reporting   یا همان مدل کامپیوتری برای آنالیزکردن امکان سنجی و گزارش گیری است . نرم افزار کامفار توسط واحد ارزیابی اقتصادی قسمت عملیات یونیدو در تاریخ سال ۱۹۷۹ در نیویورک ساخته و تولید شد. فایل اصلی نرم افزار کامفار با استفاده از زبان های برنامه نویسی پاسکال و C سی  که نزدیک به 5 هزار خط کد می باشد توسط هفت نفر و در زمان تقریبی دوسال ساخته شد .

 

در حالت کلی وظیفه  نرم افزار کامفار، شاخص‌های مالی و اقتصادی پروژه‌ها را محاسبه نموده و، ارزیابی و تحلیل می‎ نماید با استفاده از نرم افزار کامفار یک شخص مدیر می تواند اثرات تغییرات هرکدام از قسمت های پارامترهای ورودی سیستم بر فرآیندهای مالی طرح چک و بررسی کند و در آخر در مورد پذیرش یا عدم پذیرش پروژه تصمیم نهایی می گیرد .

 

یکی دیگر از کاربرد های نرم افزار کامفار این است که طرح تجاری و پیش بینی درآمد و برآورد هزینه پروژه های کشاورزی ، معدنی، صنعتی، زیربنایی، دریانوردی را انجام می دهد .

 

نرم افزار گمز  :

 

گمز ، سیستم مدل سازی جبر عمومی (General Algebraic Modeling System)  یا به صورت خلاصه گمز (GAMS) یک سیستم مدل سازی سطح بالا برای بهینه سازی ریاضی می باشد . نرم افزارگمز برای مدل سازی و حل کردن مسئله های بهینه سازی خطی ، غیرخطی و عدد صحیح ساخته شده است . این نرم افزار  از یک کامپایلر زبان و یک حل کننده (Solver) یکپارچه با کارایی زیاد  ساخته شده است . این سیستم برای برنامه های پیچیده و مدل سازی مقیاس قابل استفاده است و به کاربران این دسترسی را می دهد تا مدل ‌های بزرگ قابل نگهداری که به سرعت با شرایط جدید سازگار می‌شوند را بسازند . این نرم افزار برای استفاده در سیستم عامل ‌های گوناگون رایانه‌ای قابل اجرا می باشد . 

گمز GAMS نخستین زبان مدل سازی جبری (AML) بود و با زبان های برنامه نویسی نسل 4 مشابه می باشد . در حالت کلی ، زبان آن به حالت رسمی شبیه زبان های برنامه نویسی رایج می باشد . در نتیجه، برای افرادی که تجربه برنامه نویسی  را دارند این زبان آشنا است . گمز به کاربران خود این اجازه را می دهد تا مدل های ریاضی  خود را از راهی بسازند که بسیار شباهت به توضیحات ریاضی آن ها دارد و همچنین بر روی مدل سازی متمرکز شوند .

 

نرم افزار اتوکد :

 

اتوکد نرم‌ افزاری است که برای رسم کردن نقشه‌ های مهندسی و صنعتی استفاده می شود .  نرم‌افزار اتوکد از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک می باشد . اتوکد دارای محیط دوبعدی و سه بعدی می باشد.اتوکد یک نرم افزار ترسیم فنی می باشد . واژه کد cad در اسم این نرم افزار به معنای Computer Aided Design  یعنی  طراحی به کمک نرم افزار .از نرم افزار اتوکد می توان برای طراحی  و رسم کردن هر چیزی به همراه  جزئیات ، اندازه ها و مقیاس ها استفاده نمود .اتوکد سرعت را در طراحی کردن تمامی پروژه ها بالا می برد  ، در صورتی اگر بخواهیم به حالت دستی  طراحی کنیم ، دچار خستگی می شویم .با استفاده از نرم افزار AutoCAD می توان  سطح ها ، جامدات و منحنی ها را به راحتی ایجاد کرد و با خروجی گرفتن  مناسب از  مدل های سه بعدی که در نرم افزار های دیگر طراحی شده  است ، مانند  SolidWorks، CATIA ، Pro / ENGINEER ،  Rhinoceros، NX و … به طور مستقیم به  AutoCAD وارد کرد و به  کاربران این اجازه را می دهد که به آسانی وسهولت  نماهای 2 بعدی را رسم کنند .

 

نرم افزار  اکسس :

 

اکسس یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است. برنامه اکسس یکی از برنامه های مایکروسافت  آفیس است که برای ایجاد و تشکیل پایگاه داده های رابطه ای استفاده  می شود . به طور کلی  اکسس یک  بانک اطلاعاتی می باشد که دارای ساختار داده مشخص ومعینی هستند ، اطلاعات در جدول هایی ذخیره می شوند که که ساخته شده از فیلدهایی با ساختار داده، مشخص شده و تعیین شده است. مثلا در فیلد اعدد نمی توان نام را وارد نمود . اکسس یکی از بهترین وکاربردی ترین  نرم‌افزارهای  ساماندهی و دسته بندی اطلاعاتی با حجم بالا و پیچیده است و برای سازمان‌هایی که ناچار  به ذخیره اطلاعات فروان خود هستند کمک بسیاری می‌کند. با آشنایی در زمینه استفاده از اکسس این سازمان‌ها به‌ راحتی و آسانی داده‌ های خود را ذخیره و به صورت دلخواه از آن‌ها استفاده لازم رو میبرند.

 

نرم افزار متلب :

 

متلب به معنای آزمایشگاه ماتریس می باشد که  تمام عملیات و محاسبات در برنامه متلب با روش ماتریسی صورت می گیرد.نرم افزار متلب شامل یک محیط توسعه یافته کدنویسی است.

محیطی که بر خلاف یک ویرایشگر متن مانند نوت پد ،قادر به پیدا کردن خطاها وارور های کدنویسی وتکمیل دستورات است .

 

نرم افزار لینگو :

 

نرم افزار  لینگو یکی از زیر مجموعه های  System Lindo است  که بعد از نرم افزار GAMS قدرتمند ترین ابزار براي حل کردن مسئله های  گوناگون  بهینه سازي به حساب می آید.

نرم افزار Lingo لینگو  در تمامی مسئله های بهینه سازی مثل  تحقیقات عملیاتی ، اقتصاد مهندسی ، شبیه سازی ، کنترل کیفیت ، کنترل کردن  پروژه ها ، کنترل موجودی ها  و سایر  موارد مورد استفاده قرار می گیرد . به این دلیل ، اکثر مهندسین صنایع با آن رو به رو خواهد شد .

 

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های مهندسی صنایع شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های مهندسی صنایع می باشد.

 

نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های مهندسی صنایع 

 

پروژه  شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 پروژه شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه  شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

پس از اتمام پروژهشما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های مهندسی صنایع 

 

 

سفارش پروژه های مهندسی صنایع همراه با پاورپوینت

سفارش پروژه های مهندسی صنایع سنجش از دور

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با تمامی نرم افزار ها

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار انسیس

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار تری دی مکس

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار اتوکد

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار اکسل

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار  spss

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار اکسس

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار لینگو

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار کامفار

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار متلب

سفارش پروژه های مهندسی صنایع با نرم افزار گمز

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش بهیه نسازی سیستم ها

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش سیستم های سلامت

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش نوآوری و فناوری

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش مدل سازی سیستم های کلان

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش آینده پژوهی

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش سیستم ها مالی

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش مدیریت پروژه

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش مدیریت مهندسی

سفارش پروژه های مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری

 

 

اعتماد ورضایت شما عزیزان باعث افتخار ماست . .

 

برای ثبت و سفارش پروژه های مهندسی صنایع  خود ، بر روی گزینه سفارش پروژه کلیک کنید.

 

 ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  

 

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا  پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هر دو مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های صنایع در رایا  پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه عمران  شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد ، قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود