انجام پروژه های گویندگی و دوبله

 انجام پروژه های دوبله

انجام دوبله - رایا پروژه

 دوبله چیست ؟ 

 دوبله یا دوبلاژ از آن دسته مهارت‌ها و توانایی هایی می باشد  که افراد کمی هستند که با آن ها آشناییت دارند  و از تاثیر بی نظیر و خوب که در یک متن می گذارند باخبر هستند شنیدن یک موضوع انجام  پروژه گویندگی و دوبله وتیتر جذاب وقشنگ برای تمام مخاطبان خیلی جذاب تر و بهتر از خواندن همان موضوع و متن می باشد ، و این امر سبب ماندگاری مطلب در ذهن مخاطبان و شنوندگان می شود به همین سبب دوبله و گویندگی ، یک مهارت و توانایی و هنر مهم و ارزشمند به حساب می آید  و یکی از نقش‌های مهم  در طراحی و ساخت  فیلم یا  تیزر، پادکست ها ، کتاب  های صوتی ، فایل های صوتی ، اخبار  را ایفا می کند  و نشان دهنده کیفیت کار می باشد ؛ برای تبدیل شدن به یک گوینده عالی و کار بلد  نیازمند یک صدا و لحن دلنشین و زیبا و رسا هستید. ولی داشتن یک  صدای خوب دلیل کافی و لازم نیست  که شما ویژگی های  دوبله یک شخصیت ، مثل  فن بیان، انعطاف پذیری در صحبت به جای شخصیت  و منتقل کردن احساسات به مخاطبان از راه نقشی کهانجام پروژه گویندگی و دوبله را دارا باشید .

 

رایا پروژه  مجموعه‌ای از مجریان توانا و هنرمند و منحصر به فرد را را برای انجام پروژه گویندگی و دوبله  برای شما کاربران  به دور هم جمع کرده است در نتیجه ، اگر برای انجام پروژه های دوبلور خود نیازمند  دوبلور و یا گوینده حرفه ای و ماهر هستید ، سایت و متخصصان رایا پروژه می تواند بهترن انتخاب و گزینه برای شما عزیزان باشد . با سپردن پروژهبهترین خروجی با بالاترین کیفیت رو تحویل بگیرید .

 

دوبله به چند دسته تقسیم می شوند  ؟

 

دوبله به دوحالت همزمان و غیر همزمان و به صورت تک نفره و گروهی صورت می گیرد

 

دوبله و گویندگی در چه جاهایی کاربرد دارد ؟ 

 

دوبله در فیلم های سینمایی ، بازی های رایانه ای ، نمایش نامه های رادیویی ، تیزرهای تبلیغاتی ، نمایش های عروسکی ، گفتار فیلم های مستتند ، آنونس های سینمایی ویا  تلویزیونی ، کتاب های صوتی و نرم افزارهای چند رسانه ای و دکلاماسیون با کلام خود ایفای کاربرد و نقش های بسیاری دارد  .

 

  تاریخچه و پیشینه هنر دوبله و دوبلاژ چیست  ؟ 

 

در اوايل سال 1931 ميلادي برابر  با سال  1309 شمسي  اولین بار در کشورهاي فرانسه ، ايتاليا و در آخر انگلستان به هدف و دلیل ناطق کردن فيلم هاي صامت قديمي و به عنوان راهی نوين عرصه سينما را احيا کرد ، این روند ادامه پیدا کرد تا زمانی که بدون استفاده از تجسم سينما بدون هنر دوبله امکان پذیر نبود . هنر دوبله نخستین  بار در تاریخ سال 1320 شمسي به کشور ایران وارد شد . پیش از ورود مهارت دوبله به ايران فيلم هاي ناطق دوبله نشده با حضور مترجمان همزمان در سالم به اکران مي شدند . مدت ها بعد روش  جديدي براي ترجمه کردن اين فيلم ها مرسوم شد که به مدلی که بعد از گذشت هر 10 تا 15 دقيقه از فيلم يک صفحه متن که حاوی مواردی  که در فيلم ذکر شده بود بر صحنه ایجاد مي شد.

 

سفارش دوبله فیلم

 

تمامی فیلم هایی که اکران میشوند به زبان های مختلف است که برای درک بهتر باید آن را به زبان فارسی دوبله کرد که بتوانیم موضوع و گفتگو های که در طول فیلم صورت میگیرد را درک کنیم و به همین دلیل اگر ویدیو ایی یا فلیمی دارید که نیاز است آن را به زبان فارسی دوبله کنید متخصصان و دوبلور های رایا پروژه در خدمت ما عزیزان هستند تا این کار را با بهترین کیفیت انجام دهند.

 

استخدام گوینده دورکار

 

رایا پروژه بهترین مرجع استخدام گویدگان جوان و با استعداد است اگر در دوبله فیلم یا فایل ویدیویی دچار مشکل شدید میتوانید از تجریبات متخصصان و دوبلور های ما استفاده کنید تا با بهترین کیفیت پروژه شما دوبله شود.

 

 چه کسانی می توانند در انجام پروژه گویندگی و دوبله به رایا پروژه همکاری کنند ؟

 

انجام گویندگی - رایا پروژه

 

تمامی افرادی که استعدادی در زمینه های  دوبله و گویندگی دارند میتوانند در صفحه همکاری با ما در سایت ، همکاری خود را شروع کنند .

 با خیال راحت انجام پروژه های دوبلور  خود را به ما بسپارید . 

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن وانجام پروژه گویندگی و دوبله شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه گویندگی و دوبله می باشد .

 

 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه گویندگی و دوبله

 

انجام پروژه های دوبلور شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 انجام  پروژه های  دوبلور شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 انجام  پروژه های دوبلور شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

 پس از اتمام پروژه های دوبلور  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  دوبلور 

 

 انجام پروژه های دوبلور در تمامی رشته ها وگرایش ها

 انجام پروژه های دوبلور حرفه ای

 انجام پروژه های دوبلور پیشرفته

 انجام پروژه های دوبلور

 انجام پروژه های دوبلور و دوبلاژ

 انجام پروژه های دوبله

انجام پروژه های دوبلور به تمامی زبان ها

رایا پروژه با دارا بودن بهترین متخصصان دوبله، شما در هر جای این کشور عزیز که  باشین بهتون عالی ترین خدمات رو ارائه خواهد داد.

در ارائه دادن خدمات پروژه ها ، کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ، دستور کارماست .

ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا  پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هر دو مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های دوبلور  در رایا  پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه  دوبلورشما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد ، قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود