معرفی بهترین آنتی ویروس های موبایل – بالا بردن امنیت گوشی کاملا تضمینی

معرفی بهترین آنتی ویروس های موبایل : یکی از دغدغه ها و نگرانی هایی که امروزه کاربران برای کاربران پیش می آید ، ویروسی شدن گوشی آن ها و ازدست دادن اطلاعات خود می باشد ، که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و انتشار بسیاری از نرم افزار ها این موضوع حل شده است ، برای حل این مشکل و ویروسی نشدن گوشی و محافظت گوشی در برابر بد افزار ها و باج افزار ها ،  آنتی ویروس های بسیار قوی و خوبی معرفی شده اند تا این مشکل را حل کنند و از اطلاعات گوشی محافظت و ویروس های ایجاد شده را از بین ببرند که در ادامه این مقاله ( معرفی  آنتی ویروس های موبایل )به توضیحات و معرفی این نرم افزار ها خواهیم پرداخت .

 

چرا گوشی ویروسی می شود ؟

 

یکی از موارد شایع ویروسی شدن گوشی نصب نرم افزار های غیر ایمن می باشد ، که این نرم افزار ها از روش های مختلفی از جمله نمایش تبلیغات و نصب یک سری اطلاعات باعث ویروسی شدن گوشی می شوند .

انتقال اطلاعات ویروسی از یک گوشی دیگر :  گاهی اوقات پیش می آید که اطلاعاتی مثل نرم افزار ها ، عکس ، فیلم و . . .از گوشی یک فرد دیگری به گوشی خود انتقال می دهیم که متوجه ویروسی بودن اون اطلاعات نبوده ایم  و در نتیجه گوشی ما هم ویروسی می شود ، پس حتما باید قبل از انتقال اطلاعات از ایمن و مطمئن بودن آن ها مطمئن شوید .

گاهی اوقات لینک و پیوند هایی ناشناسی نمایش داده می شوند که با باز کردن و وارد شدن به آن ها ، گوشی شما می تواند ویروسی شود ، پس باید همیشه حواستان باشد که لینک ها و پیوند های ناشناس را باز نکنید .

 

ویروس و یا بد افزار چیست ؟

 

بدافزار نرم افزار نفوذی می باشد که برای آسیب رساندن و تخریب رایانه ها و سیستم های رایانه ای طراحی شده است ، بدافزار یک انقباض برای “نرم افزارهای مخرب” است ،  نمونه ‌هایی از بدافزارهای رایج شامل ویروس‌ها، ، ویروس‌های تروجان، جاسوس ‌افزارها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و باج‌ افزارها هستند ، ویروس نوع خاصی از بدافزار است که با قرار دادن کد خود در برنامه‌های دیگر، تکثیر می‌شود.

 

معرفی آنتی ویروس های گوشی

معرفی آنتی ویروس های گوشی - رایا پروژه

معرفی آنتی ویروس های گوشی

 

Norton Mobile Security 

 

Norton Mobile Security یک برنامه حفاظتی فعال و تک اشتراکی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها است Norton Mobile Security در همه دستگاه‌ها کار می‌کند، از کاربر در برابر برنامه‌های خطرناک محافظت می‌کند ، از حریم خصوصی آنلاین محافظت می‌کند ، اطلاعات تماس از دست رفته را بازیابی می‌کند و به بازیابی دستگاه‌های گم شده یا دزدیده شده کمک می‌کند.

 

Avast Mobile Security

 

آنتی ویروس Avast خانواده ای از برنامه های امنیتی اینترنت چند پلتفرمی است که توسط Avast برای Microsoft Windows، macOS، Android و iOS توسعه یافته است ،  اپلیکیشن موبایل امنیت و آنتی ویروس Avast در آزمایش بد افزار اندروید توسط AV-Comparatives در ژانویه 2018، 100 درصد نمونه های بدافزار را شناسایی کرد.

 

Kaspersky Mobile Antivirus 

 

Kaspersky Internet Security به کاربران اندروید قابلیت محافظت از بدافزارهای درجه یک، محافظت عالی در برابر فیشینگ و ابزارهایی برای ایمن سازی و بازیابی گوشی های گم شده و دزدیده شده ارائه می دهد .

 

Lookout Security & Antivirus

 

Lookout تنها برنامه امنیتی تلفن همراه و آنتی ویروس یکپارچه است که از دستگاه تلفن همراه، داده ها و هویت شما محافظت می کند. با ویژگی ‌های آنتی‌ویروس ، حملات فیشینگ یا سایر سرقت ‌های تلفن همراه، با برنامه Mobile Security & Antivirus Lookout ، از هر گونه ویروس ، بدافزار و نرم‌افزار نا امن می توانید جلوگیری کنید .

 

McAfee Mobile Security 

 

McAfee Mobile Security یک ابزار برنده جایزه و همه جانبه می باشد  که می تواند به حفظ خصوصی ، ایمن و ایمن دستگاه تلفن همراه و اطلاعات شخصی شما کمک کند ،  چه کاربر اندروید یا اپل باشید ، می ‌توانید یکی از عمیق‌ ترین و بالاترین سطح امنیت فناوری‌ها را از این نرم افزار بگیرید.

 

Google Play Protect 

 

Google Play Protect  به شما این کمک  را می کند تا دستگاه خود را از ویروس و بد افزار ها  امن نگه دارید ، قبل از دانلود برنامه‌ها را از فروشگاه Google Play یک بررسی ایمنی انجام می‌دهد ،  دستگاه شما را برای برنامه‌های دارای بد افزار از منابع دیگر بررسی می‌کند .

 

نرم افزار  AVG

 

AVG AntiVirus Free در تست های مستقل عملکرد خوبی دارد و کاربران را راضی نگه داشته است ، اگر  شما به دنبال راهی ساده برای افزایش امنیت رایانه شخصی خود با استفاده از یک برنامه آنتی ویروس هستید ، AVG AntiVirus Free یک انتخاب عالی می تواند برای شما باشد ،آنتی ویروس AVG برای اندروید از تلفن همراه شما در برابر حملات بدافزارها و تهدیدات حریم خصوصی شما محافظت می کند ، و در برابر برنامه‌های نا امن، قفل و ردیاب ضد سرقت، و بسیاری از ویژگی‌های امنیتی و عملکردی خوب و کاربردی دارد .

 

نرم افزار Avira

 

امنیت رایگان آویرا آخرین تکامل راه حل آنتی ویروس مدرن می باشد ، در شکل اولیه خود ، یکی از بهترین موتورهای آنتی ویروس، VPN، و بسیاری از موارد خوب  دیگر را ارائه می دهد که تأثیر زیادی در محافظت از حریم خصوصی شما خواهد داشت .

 

نرم افزار Sophos

 

Sophos محصولاتی را برای نقطه پایانی ارتباطات، رمزگذاری، امنیت شبکه، امنیت ایمیل، امنیت موبایل و مدیریت تهدید یکپارچه توسعه می دهد.

 

نرم افزار  eset Mobile Security

 

ESET Mobile Security برای اندروید یک انتخاب محکم برای محافظت از موبایل یا سیستم شما با محافظت از بدافزار درجه یک و مجموعه عظیمی از ویژگی های ضد سرقت و محافظت از حریم خصوصی است ، این محافظت واقعا قوی در برابر انواع بدافزارها ، باج افزارها ، جاسوس افزارها و وب سایت های فیشینگ می باشد .

 

نرم افزار Bitdefender Mobile Security

 

Bitdefender Mobile Security شناسایی بدافزار است وشرایط محافظظت ضد سرقت هوشمند را برای دستگاه موبایل  Android شما فراهم می‌کند ، Bitdefender Mobile Security بهترین برنامه آنتی ویروس اندرویدی همه جانبه است و قیمت ارزان آن تقریبا آن را بهتر می کند

اگر موبایل را را گم کرده است یا به سرقت رفته است میتوانید از مقاله روش های پیدا کردن گوشی گم شده استفاده کنید و گوشی همراه خود را پیدا کنید.

 

بالا بردن امنیت گوشی

 

بالا بردن امنیت گوشی - رایا پروژه

این مطلب را باید بهتون بگوییم که آنتی ویروس ها به تنهایی پاسخگوی بالابردن امنیت گوشی شما نیستن ، در مورد این مطلب و کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید به مقاله های قبل تر مراجعه کنید در آنجا به صورت کامل توضیح داده ایم که چطور امنیت موبایل خود را بالا ببریم .

 

بالا بردن سرعت گوشی

 

اگر می خواهید در کنار بالا بردن امنیت گوشی خود ، سرعت گوشی خود را هم بالا ببرید تا استفاده بهتر و کاربردی تری از موبایل خود داشته باشید می توانید به مقاله که در مورد اینکه چطور سرعت گوشی خود را بالا ببریم مراجعه کنید .

 

معرفی بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر

 

اگر می خواهید محافظت سیستم و کامپیوتر خود را علاوه بر گوشی خود در برابر ویروس ها بالا ببرید ، و دیگر نگران نباشید که اطلاعات شما ویروسی می شود یا نه ، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله وبلاگ ما در رابطه با معرفی بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر  می باشد .

 

مقالات دیگر : کامنت مارکتینگ چیست؟

آنتی ویروس مورد تایید پلیس فتا

 

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال آنتی ویروس هایی هستند که توسط پلیس فتا ایران تایید شده باشد باید که در این مقاله معرفی شده‌اند کاملاً معتبر هستند و توسط پلیس فتا معرفی و تایید صلاحیت شده است و میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید .

آنتی ویروس ها را می توانید به راحتی دانلود کنید و برای موبایل های خود نصب کنید.

 

آنتی ویروس اندروید رایگان با قابلیت آپدیت

 

خیلی از افراد به دنبال آنتی ویروس هایی هستند که قابلیت آپدیت داشته باشند چرا که اگر شما هم دوست داشته باشید که قابلیت آپدیت نداشته باشد می‌توان گفت این آنتی ویروس نمی تواند امنیت موبایل شما را تامین کند.

 آنتی ویروس های موبایل با آپدیت های مختلف فایل های جدیدی را به موبایل شما اضافه خواهد کرد که همین مورد باعث می‌شود تا نتوانند موبایل شما را هک کنند وبه اطلاعات آن دسترسی داشته باشد.

به همین دلیل تمام آنتی ویروس های موبایل که در این مقاله معرفی شده اند دارای قابلیت آپدیت خودکار را دارند.

و شما میتوانید به راحتی با دانلود آن ها از مارکت های مختلف و اپ استور و یا گوگل پلی به این برنامه ها دسترسی داشته باشید و از اطلاعات موبایلتان  در برابر هکر ها محافظت کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

 

با توجه به بعضی شرایط که باعث ورود ویروس به موبایل شما می شود و در آخر مشکلاتی را به وجود می اورد، تنها با رعایت یک سری مسائل و نصب آنتی ویروس های قوی می توان از ورود آن ها و آلوده شدن به گوشی جلوگیری کرد در این مقاله کامل بهتون آموزش دادیم تا با استفاده از نکات و آنتی ویروس های موبایل امنیت گوشیتان را بالا ببرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود