معرفی بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس | در سال 2024

معرفی بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس

 

در این مقاله قصد داریم تا بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس را به شما معرفی کنیم تا با استفاده ار این افزونه ها بتوانید فرم تماس زیبا و کاربردی را برای سایت خود بسازید ؛ اغلب این پلاگین هایی که به شما معرفی میکنیم به صورت رایگان هستند و میتوانید آن ها را از مخزن وردپرس به راجتی  دانلود کنید.

اگر قصد دارید که وبسایت خود را به یک شبکه اجتماعی یا انجمن تبدیل کنید به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله buddypress در وردپرس چیست را مشاهده کنید.

 

فرم تماس در وردپرس چیست؟

 

معرفی بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس - رایا پروژه

 

شما اگر از سایتی خرید کرده باشید یا اینکه مطلبی را برای آن سایت ارسال کرد باشید حتما بایستی برای انجام این فرآیند فرمی را پر کرده و باید ارسال کنید ؛ به این فرم ها که کارشون گرفتن اطلاعات از کاربر است فرم تماس گفته میشود میشه گفت تمامی سایت های فروشگاهی و خدماتی از این امکان و فرم های استفاده میکنند ولی طراحی آن ها کمی  زمان بر است و گاهی اوقات نیز درست کار نمیکند اما در وردپرس افزونه هایی وجود دارد که میتوانید با چند کلیک به صورت رایگان فرم های دلخواه خود را بسازید و آن را به در سایت خود به نمایش در بیاورید ؛ در ادامه با چند تا از بهترین افزونه فرم تماس ساز در وردپرس آشنا خواهید شد.

 


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس


 

 

1- افزونه فرم تماس  7 یا (contact Form 7)

 

افزونه فرم تماس 7 - رایا پروژه

 

افزونه فرم تماس 7 میتوان گفت که بهترین و پر طرفدار ترین افزونه فرم ساز در وردپرس است که تا کنون 3 میلیون  نصب فعال دارد در مخرن وردپرس و گفته میشود که توسعه دهنگان وردپرس این افزونه را به صورت پیشفرض نیز در این سیستم مدیریت محتوا قرار میدهد ؛ این افزونه بسیار سبک بوده و حجم کمی را در سایت شما اشغال خواهد کرد با استفاده از این افزونه میتوانید از ارسال کامنت های اسپم جلوگیری کنید.

 

رایگان

 

2 – افزونه  WPForms

افزونه  WPForms - رایا پروژه

یکی دیگر از افزونه های محبوب و فرم سازر وردپرس افزونه  WPForms است که میتواند گزینه های خوبی را به شما بدهد و با استفاده از این پلاگین میتوانید فرم های جذاب و چند صفحه ای بسازید ؛ این افزونه در نسخه اصلی و لایت عرضه شده است که هر دو نسخه در مخزن وردپرس وجود دارد ولی برای امتحان این افزونه میتوانید نسخه لایت را دانلود و نصب کنید و بعد به سراغ نسخه کامل بروید.

 

رایگان | پولی

 

3 –  Ninja Forms

افزونه  Ninja Forms - رایا پروژه

افزونه  Ninja Forms یک پلاگین رایگان است که به شما مانند دیگر پلاگین های مشابه امکان طراحی فرم های حرفه ای و زیبا را میدهد که میتوان گفت تمامی امکانات این افزونه به صورت رایگان است ؛  با استفاده از افزونه  Ninja Forms میتوانید فرم خود را ایجاد کنید و با استفاده از کد کوتاه آن را به دلخواه در هر جای سایت خود قرار دهید.

 

رایگان

 

4 – افزونه HappyForms

 

افزونه HappyForms - رایا پروژه

یکی از افرونه فرم ساز که در سال های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته است افزونه HappyForms است که به صورت رایگان عرضه شده است و به شما امکان فرم ها های جذاب و قرار دادن آن ها به صورت کد کوتاه در هر جای سایت را دارد و میتوانید حتی از این افزونه برای ارسال نظر در سایت هم استفاده کنید.

 

رایگان

 

بیشتر بخوانید : تفاوت بین قالب های رایگان و پولی وردپرس چیست؟

 

5 – افزونه Formidable Forms

 

افزونه Formidable Forms - رایا پروژه

اگر قصد دارید فرم های تماس پیچیده ای را ایجاد کنید و یا فرمی را نیاز دارید تا مانند یک ماشین حساب عمل کنید و داده های که با ان مبدهید را پردازش و یا محاسبه کند؛ بهترین  انتخاب افزونه Formidable Forms است که به صورت رایگان و پولی در مخزن وردپرس وجود دارد و تا کنون تعداد نصب بالایی را هم کسب کرده است.

 

رایگان | پولی

اگر سئو کار هستید حتما مقاله معرفی بهترین افزونه های سئو برای گوگل کروم را مشاهده کنید.

 

چرا باید از افزونه های فرم ساز در  وردپرس استفاده کرد؟

 

افزونه های فرم ساز در وردپرس به شما این امکان را میدهد تا بدون کد نویسی و تلف شدن وقت  فرم هایی زیبا و دارای امکاناتی بی نظرید را داشته باشید ؛ استفاده از این افزونه ها رایگان است و با ساخت فرم مورد نظر خود در هر یک از پلاگین های فرم ساز وردپرس میتوانید با استفاده از کد کوتاهی که پلاگین در اختیار شما قرار میدهد فرم خود را در بخش های مختلف سایت خود ایجاد کنید و از آن ها استفاده کنید ولی اگر میخواهید امکانات بیشتری را داشته باشید میتوانید نسخه های پولی هز یک از افزونه های معرفی شده بالا را خریداری کنید.

 


مقالات دیگر : چطور مقاله بنویسیم ؟


 

 

نحوه ایجاد دکمه تماس در وردپرس

 

  • برای ایجاد دکمه تماس در وردپرس برای اندروید، چند مرحله وجود دارد که می توانید دنبال کنید. ا
  • ابتدا باید افزونه ای را نصب و فعال کنید که به شما امکان می دهد دکمه تماس را اضافه کنید.
  • یکی از افزونه‌های پرکاربرد برای این منظور، افزونه «شماره‌های تلفن قابل کلیک» است.
  • پس از نصب، به تنظیمات افزونه بروید و شماره تلفنی را که می‌خواهید با دکمه تماس مرتبط کنید وارد کنید.
  • بعد، به بخش ظاهر > ابزارک در داشبورد وردپرس خود بروید.
  • ناحیه ویجت را که می خواهید دکمه تماس را در آن اضافه کنید پیدا کنید و روی دکمه “افزودن ویجت” کلیک کنید.
  • به دنبال ویجت «شماره تلفن قابل کلیک» بگردید و آن را به ناحیه ویجت مورد نظر بکشید. تنظیمات ویجت را با افزودن عنوان و انتخاب سبک دکمه تماس پیکربندی کنید.

در نهایت، ویجت را ذخیره کرده و وب سایت خود را پیش نمایش کنید. اکنون باید شما یک دکمه تماس داشته باشید که کاربران می توانند روی آن کلیک کنند تا مستقیماً از سایت وردپرس خود در دستگاه های اندرویدی تماس تلفنی برقرار کنند.

 

معرفی افزونه تماس تصویری وردپرس

 

با استفاده از افزونه Venutel ، صاحبان وب‌سایت اکنون می‌توانند مستقیماً از طریق تماس‌های ویدیویی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و یک لمس شخصی به تعامل با مشتریان خود ارائه دهند. این افزونه از پلتفرم اندروید بهره می برد و دسترسی آسان و رابط کاربرپسندی را ارائه می دهد.

این افزونه  ویژگی‌های زیادی را ، از جمله اشتراک‌گذاری صفحه، ضبط تماس، و چت متنی را ارائه می‌دهد که میتواند عملکرد و  تعاملات آنلاین را افزایش می‌دهد.

 

جمع بندی

 

در این مقاله با بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس آشنا شده ایم ؛ میتوانید افزونه های که در بالا معرفی شده اند را از مخزن وردپرس دانلود کنید که بیشتر آن ها به صورت رایگان هستند.

 

 


خدمات مرتبط در رایا پروژه : انجام پروژه های طراحی افزونه


آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود