سرچ های ممنوعه گوگل | هیچ وقت این اسامی را در گوگل سرچ نکنید!!🔴

خیلی از شماها با گوگل آشنا هستند و قطعاً با سرچ کردن  کلمه سرچ های ممنوعه گوگل در گوگل وارد این صفحه شده اید ما قصد داریم در این مقاله تمامی جستجو های ممنوع گوگل که پیشنهاد می شود این موارد را در گوگل جستجو نکنید را به شما معرفی می کنیم  که با جستجوی این موارد می‌تواند تاثیر بدی برای شما بگذارد و پیشنهاد می‌شود که این اسامی را هیچ وقت در موتور جستجوی گوگل سرچ نکنید.

گوگل موتور جستجو هوشمندی است که در سراسر جهان بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کند اما باید بدونیم که محتوای که در این فضا تولید می شود توسط کاربران انجام می‌شود و گوگل صرفاً یک موتور جستجو است که این نتایج را به شما نشان می دهد و اگر قصد دارید که در گوگل مطالب خوبی را مطالعه کنید و به مطالب مربوط برنخورید به شما پیشنهاد می کنیم که سرچ هایی که در ادامه گفته شده است را جستجو نکنید چرا که شما با جستجو این موارد به مطالب خوبی بر نمی خوری در ممکن است برای شما تاثیر بدی بگذارد.

 

بیشتر بخوانید: ترفند های گوگل

 

سرچ های ممنوعه گوگل کدامند؟

سرچ های ممنوعه گوگل - رایا پروژه

 

مواردی که قصد داریم آن را  در ادامه برای شما عزیزان معرفی کنیم شاید برای برخی از افراد تاثیر بگذارد ولی شاید برای برخی از افراد دیگر نیزبی تاثیر باشد اما پیشنهاد می شود که هیچگاه این موارد را در گوگل جستجو کنید چرا که می تواند  در درازمدت اثرات بدی را بر روی شما بگذارد.

 

1 – بیماری های خطرناک

 

همانطور که میدونی سالانه بسیار زیادی از بیماری هایی که ناشناخته هستند وارد زندگی بشریت می شوند و زندگی آنها را مورد تهدید قرار می دهد که یکی از مشهورترین آنها که در سالهای پیش اتفاق افتاد ویروس کرونا بود پیشنهاد می شود که در گوگل جستجوی بیماری های خطرناک را انجام ندهیم که در بخش تصاویر این جستجو به افرادی برمی‌خورید که شاید خوشایند نباشد آنها را مشاهده کنید و بر روی روحیات شما تاثیر خوبی نمی گذارد.

 

2 – هر موردی که جرم است

 

گوگل بسیار هوشمند است و این را درک می‌کند که جستجوی شما مربوط به جرم های مختلف است  پیشنهاد می کنیم که همان طور که در زندگی واقعی نباید کارهای جرمی انجام دهید در فضای مجازی نیز و در موتور جستجوی گوگل نیست کلماتی که مربوط به جرم و قطع هستند را در این مورد را انجام داده چرا آی پی های شما در پایگاه داده گوگل ذخیره می شود و این کار می‌تواند برای شما در ادامه مشکلاتی را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی الگوریتم های گوگل

 

3- سرطان

 

سرطان شاخه های زیادی دارد و می‌تواند بسیاری از علایم مربوط به آن باشد به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود که کلمه سرطان را در موتور جستجوی گوگل سرچ نکنید چرا که نشانه های از آن را ممکن است برخی از افراد دیده شود و همین مورد تاثیر بدی و روحیات آن فرد داشته باشد. 

 

4 – بیماری‌های پوستی

 

ما بسیاری بیماری پوستی در جهان داریم که افراد مختلف به دلایل مختلف و آن مبتلا می‌شود که تصاویر این افراد از بیماری آنها می‌تواند بسیار دلخراش باشد و به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که هیچگاه نام بیماری های پوستی را در گوگل سرچ نکنید چرا که تصاویر مربوط به آن می تواند بسیار روی روحیات شما تاثیر منفی بگذارد.

 

5- حیوانات خطرناک

 

جستجوی این کلمه می‌تواند برای افراد باشد که از حیوانات بی ترس و فوبیا خاصی به حیوانات دارد اگر قصد دارید که به فوبیای جدیدی مبتلا نشوید و حیوان جدیدی نتواند بروس شما تاثیر بگزارد به شما پیشنهاد می‌کند که در گوگل کلمه حیوانات خطرناک و وحشی را جستجو نکنید چرا که با جستجوی آن با حیوانات جدیدی روبرو می‌شوید که شاید بتواند شما را بترساند.

 

6 -جستجو نام خودتان

 

خیلی از افراد هستند که کنجکاو هستند اسم خودشان را در موتورهای جستجو در گوگل سرچ می کنند تا بتوانند اطلاعات مختلف را بررسی کنند اما مشکلی که وجود دارد این است که شاید اسم شما با فردی دیگر مشابه باشد تصاویر و اطلاعات خوبی نیز از آن شخص در دسترس نباشد و شما با جستجوی نام خودتان اطلاعات بدی را مشاهده میکنید که می تواند فکر شما را مشغول کند و حذف کردن آن نیز کار سخت و زمان بری برای شما باشد.

 

مقالات دیگر : چطور جستجوی ایمن را خاموش کنیم

 

سرچ های خنده دار گوگل

 

گوگل فقط یک موتور جستجو نیست، بلکه پلتفرمی است که خود را به جست و جوهای سرگرم کننده و گاهی عجیب و غریب می دهد.

در مواردی خنده‌داری که در آن افراد از گوگل سؤالاتی مانند «آیا پنگوئن‌ها می‌توانند پرواز کنند؟» می‌پرسند، نمی‌توان خودداری کرد. یا “چرا اردک ها لباس زیر نمی پوشند؟” این جست‌وجوی‌های خنده‌دار گوگل، عجیب و غریب و کنجکاوی‌های میتواند برای شما خیلی جالب و خنده دارد باشد.

اما این فقط این نیست. پرس و جوهای تصادفی وجود دارد که خیلی موتور جسیتجو گوگل را جذاب تر میکند.

این همچنین پیشنهادات تکمیل خودکار عجیب و غریب است. تایپ عبارات ساده ای مانند “Why is my” می تواند فوراً ما را به سمت سوراخ خرگوش بکشد زیرا Google میدان را با پیشنهادات مضحک پر می کند. از “چرا گربه من در تلاش برای ساخت سفینه فضایی است؟

همانطور که میدانید گوگل بهترین موتور جستجو در جهان است اما این موتور جستجو میتواند با گزینه های متنوعی که دارد ساعت ها شما را با جوک های مختلفی و قابلتی های منحصر به فرد سرگرم کند.

 

جمع بندی

 

ما قصد داشتیم در این مقاله سرچ ممنوع گوگل را به شما عزیزان معرفی کنیم که با سرچ نکردن این موارد می توانید ذهن خود را از محتوای بدی که در موتورهای جستجو می تواند روی شما تاثیر بگذارد دور کنید ممنون که همراه ما بودید. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود