طراحی نرم افزار موبایل | ساخت اپلیکیشن اندروید و ios با کیفیت بالا و پشتیبانی❤️

طراحی نرم افزار موبایل با بهترین کیفیت در مجموعه های رایا پروژه توسط متخصصان ای که سالها در این حوزه در حال فعالیت هستند انجام می شود ، همونطور که میدونیم موبایل های امروزی ابزارهایی هستند که تمامی کارهایی که شما مد نظر دارید را می تواند انجام دهد و برنامه هایی که شما بر روی موبایل های خود نصب کنید این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با فرد مورد نظر خود در کیلومتر ها دورتر از خود ارتباط برقرار کنیم و یا محصول را که مد نظر دارید بررسی و آن را سفارش دهید بدون اینکه از خانه بیرون بروید.

تمام این کار ها را با استفاده از برنامه های و نرم افزار های موبایلی انجام میشود ، به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب و کار هایی که به صورت مجازی و فیزیکی در حال فعالیت هستند و دارند و کسب و کار خود را آنلاین کند و برنامه ای را تحت وب و یا موبایلی برای آن بسازنند، محصولات و خدمات خود را بر روی گوشی تمامی کاربران و مشتریان خود در قالب یک برنامه نصب داشته باشد.

اگر شما آن صاحب کسب و کار هستید و می خواهید که سود خود را چندین برابر کنید میتوانید همین الان سفارش طراحی برنامه های موبایل و یا ویندوزی خود را در وبسایت رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا متخصصان ما با شما در ارتباط باشند و برای توضیحات و روند ثبت نهایی برای شما ارسال شود

طراحی نرم افزار موبایل در رایا پروژه با بهترین کیفیت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و  ورود موبایل های هوشنمد به زندگی بشر ؛ استفاده از نرم افزار های موبایل افزایش یافته و روزانه استفاده زیادی از اپلیکیشن های موبایلی میشود رایا پروژه با افتخار پروژه های طراحی نرم افزار موبایل شما عزیزا با بهترین کیفیت انجام میدهد.

نرم افزار چیست؟

طراحی نرم افزار موبایل

نرم افزار مجموعه داده های است که بر روی سیستم و موبایل شما نصب میشود تا بتوانید مشاغل روز مره خود را انجام دهید ؛ نرم افزار های به چند دسته تقسیم بندی میشوند که در ادامه به این موضوع میپردازیم.

دسته بندی نرم افزار های موبایل

همانطور که در بالا گفته شد نرم افزار های موبابل برای ساده کردن انجام کار های ما ساخته میشوند  و هدف طراحان نرم افزار راحتی کاربران خود است و تمامی نرم افزار های جهان به دسته های : سرگرمی ؛ مالی ؛ خدماتی ؛ عمومی ؛ سلامت ؛ بازی ؛ آموزشی ؛ تجاری تقسیم میشوند.

نرم افزار های سرگرمی

نرم افزار های سرگرمی  به نرم افزار هایی گفته میشود که  در اوغات فراغت افراد استفاده میشود و در بسیار محبوب هستند نمونه این موارد میتوان به اپلیکیشن های : اینستاگرام ؛ تیک تاک ؛ یوتویب و غیره اشاره کرد.

نرم افزار های مالی و خدماتی

این نوع اپلیکیشن ها بسیار پر کاربرد و استفاده بود است که کسب کار های زیادی ازاین نوع نرم افزار ها استفاده میکنند  ؛ کار اصلی این نوع اپلیکیشن ها انتقال اطلاعات بانکی و وجه است که میتوان با استفاده از این اپلیکیشن ها به حساب های بانکی خود در سراسر جهان دسترسی داشت و بدون نیاز حضوری به بانک ؛ کار های مالی خود را از طریق موبابل انجام دهید.

نرم افزار های عمومی و سلامت

از این نوع اپلیکیشن ها میتوانید استفاده های بهینه انجام دهید و طرافدار های خاص خودش را دارند این نوع نرم افزار ها بیشتر افرادی که به سلامتی خود از طریق فضای مجازی اهمیت میدهند مورد استفاده قرار میگیرد که خیلی مفید و کاربردی است.

طراحی نرم افزار

بازی ها و نرم افزار های آموزشی

یکی از مشاغل که طراحان نرم افزار و بازی سازان به آن علاقه دارند ساخت و طراحی نرم افزار های آموزشی و بازی است که بسیار در سراسر جهان محبوب و طرافدار دارد که بیشتری درآمد برنامه نویسان از این دو حوزه است که بیشتر رنج سنی کاربران این دو حوزه نوجوانان و جوانان هستند.

چه اپلیکیشن های در مجموعه رایا پروژه طراحی میشود؟

چه اپلیکیشن های در مجموعه رایا پروژه طراحی میشود؟

چه اپلیکیشن های در مجموعه رایا پروژه طراحی میشود؟

رایا پروژه یکی از مجموعه‌هایی است که شما می توانید با خیال راحت تمامی پروژه های مربوط به طراحی نرم افزار برای موبایل و یا ویندوز راسفارش دهید تا اپ مورد نظر شما  با توجه به امکاناتی که شما می خواهید برایتان طراحی و ساخته شود توجه داشته باشید که تمام برنامه هایی که در رایا پروژه انجام می شود دارای پشتیبانی نامحدود هستند به این معنی که اگر برنامه ای که توسط رایا پروژه برای شما طراحی و توسعه داده شده است در آینده مشکلی برای آن پیش آید متخصصان برنامه شما اطلاعات کامل و پشتیبانی های لازم را انجام خواهند داد که این مورد توسط دیگر مجموعه ها پدر طراحی نرم افزارهای موبایل فعالیت دارند کمتر دیده می شود.

شما می‌توانید هر نوع برنامه ای که مد نظر دارید را در وب سایت برای پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا متخصصان ما با شما در ارتباط با شود اطلاعات کامل برنامه ای که قصد طراحی و توسعه داده شود را از شما دریافت کنند تا بتوانند خروجی مد نظر شما که یک نرم افزار بدون باگ و با پشتیبانی نامحدود است برایتان ارائه شود.

در کل ما چندین نوع نرم افزار داریم که شما روزانه از آن استفاده می کنید و آن را بر روی موبایل خود نصب کنید قصد در ادامه به نرم افزارهای چطور کنیم که تاکنون توسط مجموعه و متخصصان رایا پروژه انجام شده است و کاربران زیادی نیز در حال استفاده از این برنامه ها هستند در ادامه با ما همراه باشید.

نرم افزار های فروشگاهی

نرم افزار های فروشگاهی

نرم افزار های فروشگاهی

یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده ترین برنامه هایی که به احتمال زیاد بر روی موبایل های شما نیز نصب است نرم افزار فروشگاهی هستند ،  نرم افزار مانند یک بازار واقعی که شما در آن خرید میکنید عمل می کند و انواع مختلفی نیز دارد.

نرم افزار های فروشگاهی یکی از پرسود ترین برنامه‌ هایی است که بسیاری از صاحبان کسب و کارها از آن استفاده می کند چرا که شما می توانید با این برنامه ها فروش خود را از حالت عادی که وجود دارد چندین برابر کنید ، به این دلیل که کاربران زیادی می توانند این نرم افزار ها برای موبایل خود نصب کنند و از خدمات و کالاهای که شما در آن قرار می دهید استفاده و یا خرید کند که می توان به یکی از پر استفاده ترین برنامه ها در جهان به آمازون اشاره کرد.

شما می توانید با نصب برنامه آمازون به تمامی کالاهای که در واقعیت وجود دارد دسترسی داشته باشید و آنها را تنها با یک کلیک در منزل خود سفارش دهید تا در روزی که معین شده برای شما ارسال گردد و کالا خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر شما صاحب کسب و کاری است که قصد تولید دارید محصولات خود را در قالب یک برنامه فروشگاهی به کاربران خود ارائه کنید می توانید از خدمات انجام طراحی نرم افزار فروشگاهی رایا پروژه استفاده کنید.

نرم افزار های خبری

یکی دیگر از برنامه هایی که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد و همیشه از آن استفاده می کنند برنامه های خبری است که قشر مختلفی از مردم همیشه به دنبال خبرهای تازه هستند و این برنامه ها را بر روی موبایل خود نصب می کنند تا بتوانند به جدیدترین خبرها در دسترسی داشته باشند.

طراحی نرم افزارهای خبری به درد آن کسانی می خورند که سایت‌های خبری دارند و همیشه خبرهای تازه در آن آپلود می کند چرا که شما می‌توانید با اتصال نسخه موبایل برنامه خود به وب سایت تمامی خبری که در آنجا منتشر میکنیم در نرم افزار خبری شما نیز منتشر شود تا کاربران بتوانند بدون اینکه وارد وبسایت شما شوند به اطلاعاتی که شما در آن قرار می دهید دسترسی داشته باشند.

یکی از بهترین برنامه هایی که کاربران زیادی را دارد در ایران برنامه خبر فوری است که این نرم افزار توسط وب سایت خبر فوری طراحی شده و توانسته کاربران میلیونی نیز داشته باشد.

تیم رایا پروژه می تواند بهترین برنامه ها و نرم افزارهای خبری را برای شما طراحی کند با ظاهر زیبا و با پشتیبانی نامحدود.

نرم افزار های شرکتی و حسابداری

یکی از رایج ترین برنامه هایی که طراحی می‌شود برنامه‌هایی است که مربوط به شرکت ها و موسسات مختلف هستند چرا که شرکت نیاز به این برنامه ها دارند تا اطلاعات محصولات خود را در آن ذخیره کند و شما می توانید با برنامه های شرکتی کارهای متنوع را انجام دهید و از تمامی تغییراتی که در سیستم های مختلف آن مجموعه انجام میشود با خبر شوید.

این برنامه‌ها اکثراً برای افراد تولید می‌شود که صاحبان شرکت های مختلف هستند و به صورت و عموم منتشر داده نمی شود فقط افراد دسترسی دارند که کارفرمایان صاحب شرکت این اجازه را به آنها داده باشد.

رایا پروژه از بهترین مجموعه‌ای است که شما می توانید با خیال راحت طراحی نرم افزارهای شرکتی خود را به آن بسپارید تا با کیفیت بالا و پشتیبانی نامحدود خروجی و اپلیکیشن خوبی را تحویلتان دهند.

نرم افزار های آمورشی

یکی دیگر از دسته برنامه هایی که بسیار توسط کاربران در مورد های مختلف از جمله گوگل پلی و غیره دانلود میشود اپ های آموزشی است که اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند مانند آموزش زبان ، آموزش ریاضی و غیره کاربران زیادی را در همان ماه اول انتشار جذب میکنند.

باید توجه داشته باشید که اگر قصد دارید که محتوای آموزشی خود را بسازید و آن بعد از آن درآمد خوبی را داشته باشید می توانید محتوای تولید میکنید را در قالب یک نرم افزار آموزشی برای کاربران خود منتشر کنید تا بتوانم با یک کلیک به تمامی محتوای شما دسترسی داشته باشد و با خریداری از محصولات داخل اپلیکیشن ان را  ازشما استفاده کنند

طراحی نرم افزار ios

طراحی نرم افزار ios

طراحی نرم افزار ios

ما در جهان دوستم عامل برای موبایل های هوشمند داریم که یکی از آنها اندروید و دیگریios است و هر دوی این سیستم عامل ها کاربران مخصوص به خود را دارد و اگر شما قصد داشته باشد که برنامه ای را منتشر کنید و مشخص کنید که اندروید باشدیا ios !

بطور کل کابرانی که از موبایل های اندروید استفاده می کنند اکثریت را شامل می‌شود و کاربرانی که از سیستم عامل استفاده می کنند اقلیت را تشکیل می دهند و شما می توانید با استفاده از استراتژی که دارید یک سیستم عامل انتخاب کنید و اپلیکیشن خود را بسته با آن سیستم عامل بسازید.

اگر قصد دارید که اپلیکیشن خود را برای سیستم عامل ios طراحی کنید بهترین انتخاب شما مجموعه‌ای  رایا پروژه است چرا که ما متخصصان داریم که سالها در این زمینه برنامه‌های متنوعی را طراحی و منتشر کردند و این برنامه‌ها کاربران زیادی را توانسته جذب کند ، در مجموعه رایا پروژه تمامی برنامه های مختلف که قصد دارید برای ios منتشر کنید طراحی میشود ، کافیست در بخش سفارش پروژه اطلاعات نرم افزار مورد نظر خود را برای متخصصان ما ارسال کنید

چرا طراحی نرم افرار موبایل از کامپوتر مناسب تر است؟

چرا طراحی نرم افرار موبایل از کامپوتر مناسب تر است؟ - رایا پروژه

یکی از سوالات پرتکرار که از متخصصان رایا پروژه توسط کاربران پرسیده میشود این است که ، طراحی نرم افزار موبایل انجام دهند طراحی نرم افزار کامپیوتر برای بازدهی بیشتر کدام یک مناسب تر است و هزینه پایین تر نیز دارد باید بگویم که اگر قصد دارید که تخصصی کار کنید و هزینه بیشتری رو برای طراحی نرم افزار انجام دهید پیشنهاد ما این است که نرم افزارهای صدای خود را برای پلتفرم های کامپیوتر مانند ویندوز و لینوکس عرضه کنید همچنین اگر قصد دارید که بازدهی بالایی داشته باشید و تعداد زیادی از کاذبران از خدمات نرم افزار شما استفاده کنند و همچنین بودجه محدودی دارید می توانید درون نرم افزار موبایل را انجام دهید.

همانطور که میدانید نرم افزار های تولید شده برای موبایل بیشتر نرم افزار های طراحی شده برای کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و این مورد نیز به این بستگی دارد که تعداد زیادی از افراد در اینترنت با موبایل هستند و موبایل یکی از درگجت هایی است که بیشتر از کامپیوتر مورد استفاده  کاربران قرار میگیرد.

امنیت بالا نرم افزار های ساخته شده در رایا پروژه

رایا پروژه همیشه امنیت را سرلوحه پروژه‌های برای روابط خود قرار می دهد چرا که در سریال عقیق بیشتر هکرها به اپلیکیشن های موبایل حملات سنگین را انجام داده و اطلاعات کاربران را به سرقت بردند به همین دلیل اپلیکیشن هایی که در راه پروژه طراحی می شوند توسط متخصصان مربوطه کاربلد با امنیت بسیار بالایی انجام می‌شود و تحویل کارفرما می گردد.

زبان های برای طراحی نرم افزار های موبایل کدامند؟

تمامی نرم افزار و بازی های جهان با برنامه نویسی انجام میشود و و هر کدام نیز با زبان های خاص خودش طراحی میشود بستگی به خود فرد و یا کارفرما پروژه دارد که با چه زبانی انجام شود ولی رایج ترین زبان های مورد استفاده در نرم افزار های گوناگون و حتی نرم افزار های بزرگ به وسیله ؛ جاوا ؛ پایتون ؛ سی شارپ ؛ سی و سی پلاس پلاس است.

مزایا طراحی نرم افزار موبایل برای فروشگاه ها و کسب کار های مجازی

مزایا طراحی نرم افزار موبایل برای فروشگاه ها و کسب کار های مجازی

طراحی نرم‌افزار موبایل برای فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای مجازی مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که به ساده‌سازی عملیات خرید و افزایش تجربیات مشتری  شما کمک می‌کند.

اولاً، امکان یک تجربه خرید شخصی و تعاملی را برای مشتریان فراهم می کند. نرم افزار ها به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا داده‌های مربوط به ترجیحات و رفتارهای مشتریان را  بتوانند جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا علایق مشتریان خودشان را بفهمند و طبق اون استراتزی بچینند.

این مورد نه تنها رضایت مشتری را به همراه دارد، بلکه فروش شما را نیز افزایش میدهد.

علاوه بر این، طراحی نرم افزار موبایل برای فروشگاه ها و مشاغل مجازی، فرآیندهای مختلفی مانند مدیریت موجودی محصول، پردازش سفارش و تراکنش های پرداخت  ها را خودکار انجام میدهد.

این ویژگی موجب میشود که خطاهای انسانی را کاهش می دهد و در زمان صرفه جویی می کند و به کسب و کارها این امکان را می دهد تا حجم بیشتری از سفارش ها را به طور دربافت و آن را انجام دهند.

علاوه بر این، این طراحی نرم افزار امکان ادغام یکپارچه با دیگر پلتفرم‌ها و فناوری‌ها، مانند شبکه و رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه را فراهم می‌آورد که دسترسی فروشگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

به طور کلی، طراحی نرم‌افزار موبایل کارایی، شخصی‌سازی و دسترسی به فروشگاه‌ها و مشاغل مجازی را  میتواند تا حدی زیادی افزایش دهد و خرید ها شما را دو برابر کند.

آیا سایت رایا پروژه پروژه های طراحی نرم افزار موبایل انجام میدهد؟

بله مجموعه رایا پروژه تمامی پروژه های طراحی نرم افزار موبایل اندروید و ios را با بهترین کیفیت انجام خواهد داد و در زمان مقرر شده تحویل کار فرما خواهد داد.

هزینه طراحی نرم افزار موبایل در رایا پروژه چقدر است؟

هزینه طراحی نرم افزارهای موبایل در رایا پروژه متغیر است که برآورد هزینه توسط کارشناسان ما صورت می گیرد و با اصالت توضیحات شما و درخواست هایی که داری مطابق با نرم افزاری که قصد طراحی آن را دارید محاسبه میشود در خدمتتون در ابتدا اعلام می گردد و پس از موافقت شما ۵۰ درصد اول و پیش پرداخت دریافت می شود و مابقی پس از انجام طراحی نرم افزار موبایل دریافت میگردد.

نتیجه گیری

اگر ایده دارید که قصد دارید آن را به نرم افزار تبدیل کنید و به درآمد برسید ؛ رایا پروژه همراه شما خواهد بود تا تحقق رویا شما متخصصان ما با بهتذین کیفیت پروژه های طراحی نرم افزار موبایل شما عزیزان را در سریعترین زمان انجام خواهند داد.

خدمات مرتبط رایا پروژه

انجام پروژه های ios

طراحی نرم افزار ویندوز

انجام پروژه مهندسی نرم افزار

انجام پروژه های طراحی واسط کاربر

انجام پروژه کراس پلت فرم

انجام پروژه های شی گرایی

انجام پروژه های اندروید

انجام پروژه های برنامه نویسی

انجام پروژه های کامپیوتر

انجام پروژه های انی لاجیک

‫4 نظر

  • عزیزی

    یه پروژه اپلیکیشن و دیتابیس صرافی آنلاین داشتم و به یک یا چندتا برنامه نویس مجرب در این زمینه نیاز داشتم و بعد از پایان پروژه به کد ها دسترسی نداشته باشن. لطف میکنید راهنمایی کنید.

    1401-02-20 در 13:09
    • رایا پروژه

      سلام وقت بخیر

      بله موردی نیست

      لطفا پروژه خود را در سایت ثبت سفارش دهید تا متخصصان ما با شما در ارتباط باشند

      باتشکر

      1401-02-20 در 14:08
  • علی تیموری

    عالی

    1400-10-29 در 14:36
    • رایا پروژه

      سلام ممنون از شما

      1400-10-29 در 18:03

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود