معرفی سایت های دانلود عکس با کیفیت | در فرمت های hd و 4k❤️

معرفی سایت های دانلود عکس :شما نیز پیش آمده باشد که به دنبال وبسایت هایی باشید که در آن از تصاویر باکیفیت و رایگان وجود دارد تا بتوانید از آنها استفاده کنید و بر روی محتوای خود قرار دهید اگر از آن دسته افرادی هستید که تولید محتوا می کنیم و به تصاویر با کیفیت نیاز داریم ما قصد داریم در ادامه برای شما عزیزان معرفی بهترین سایت های دانلود عکس رایگان و با کیفیت را قرار دهیم همچنین می توانید از این تصاویر بر روی بک گراند موبایل و یا کامپیوتر خود استفاده کنید چرا که تمامی تصاویر در این وب سایت ها با کیفیت بالای قرار داده شده است تا بتوانید از آن استفاده کنید در ادامه همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان عکس با کیفیت

معرفی سایت های دانلود عکس با کیفیت و رایگان - رایا پروژه

معرفی سایت های دانلود عکس با کیفیت و رایگان

 

امروزه بیشتر محتوای که در فضای مجازی منتشر خواهد شد تصاویر هستند ؛ تمامی شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف شرکتی و خبری تصاویر را در محتوای خود قرار میدهند ؛ ولی انتخاب تصویر باکیفیت و مرتبط با محتوای که تولید شده کاری سخت و دشوار است ولی جای نگرانی نیست ما در این مقاله بهترینمعرفی بهترین سایت های دانلود رایگان تصاویر  رایگان و با کیفیت را ارائه خواهند داد معرفی میکنیم.

 

چه تصوری برای محتوا من مناسب است؟

 

برای محتوا که شما تولید کرده اید نیاز با تصویر مرتیط با آن موضوع دارید و باید عکسی را انتخاب کنید که تمام آن موضوع متنی شما را پوشش بدهد و فردی که در حال مطالعه مطلبی در سایت یا شبکه های اجتماعی شما است با دیدن تصویر متوجه منظور شما  در رابطه با مقاله ای که منتشر کرده اید بشود ؛ تصویر مهمترین ترین بخش یک محتوا است ولی انتخاب صحیح عکس بسیار مهم تر است که با سایت های زیر میتوانید تصاویری مرتبط با محتوا خود تولید کنید.

 

سایت Freepik

سایت freepick

این وبسایت پربازدید ترین سایت اشتراک گذاری تصاویر است ؛ و بسیاری از کاربران از این سایت برای دانلود تصاویر و آیکون استفاده میکنند و رایا پروژه نیز در بیشتر محتوا خود از این وبسایت محبوب استفاده میکند.

 

 سایت Unsplash

 سایت Unsplash

این سایت سابقه خوبی در ارائه عکس های با کیفیت دارد و بیشترین افراد برای انتخاب عکس های مورد نظر خود از این وبسایت استفاده میکنند شما میتونید تصویر مورد نظر خود را سرچ کنید و با فرمت های مختلف آن را دانلود کنید.

 

سایت Pexels

سایت Pexels

این سایت با استفاده از هوش مصنوعی که دارد بهترین و با کیفیت ترین تصاویر  که در اینترنت منتشر شده است را جمع آوری میکند و در بصورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهد و یکی ار پر بازدید ترین سایت های دانلود و اشتراک عکس است.

 

سایت Canva

 سایت Canva

این سایت یک امکان جذاب که ارائه می دهد این است که شما میتوانید قالب تصاویر را دانلود کنید و برای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید که امکانی بسیار عالی است برای مدیران سایت و شبکه های اجتماعی ؛ اما تمامی تصاویر این وبسایت رایگان نیست و باید برای بعضی از طرح ها هزینه ای پرداخت شود.

 

سایت Fancy Crave

 سایت Fancy Crave

وبسایت  Fancy Crave بر روی کیفیت تصاویر بسیار اهمیت میدهد و تمامی تصاویری که در این وبسایت منتشر میشود دارای کیفیت  بسیار بالایی  است ولی تعداد محتوا و تصاویری که در این سایت است نسبت به سایت های دیگر کم است.

 

سایت foodiesfeed

 سایت foodiesfeed

این سایت فقط بر موضوع تصاویر غذا فعالبت دارد و تمامی عکس های این سایت از پیتزا و خوراکی های گوناگون میتوانید با کیفیت عالی دانلود کنید و تمامی تصاویر هم رایگتن هستند و این سایت بسیار در بین رستوران داران و آشپز ها محبوبیت دارد.

 

بیشتر بخوانید : سایت های اندازه گیری سرعت سایت

 

چرا باید از تصاویر در محتوای خود استفاده کنیم؟

 

استفاده از محتوای نمایشی در سایت و شبکه های اجتماعی خود بسیار قابل اهمیت است ؛ تصاویر حس شما را بهتر به کاربر القا میکند و بهتر درک میکنند به همین سبب تمامی افراد که در این حوزه فعالبت دارند از عکس استفاده میکنند و سایت هایی که در بالا بهتون معرفی کردیم میتوانند مرجع عالی برای استفاده شما باشد.

 

بیشتر بخوانید : چگونه ویس تلگرام را در موسیقی ذخیره کنیم

 

چطور میتونم بهترین سایت برای دانلود تصویر را انتخاب کنم؟

 

تمامی سایت هایی که در بالا معرفی کردیم میتوانند مرجع خوبی برای شما باشند ولی شما باید حوزه کاری خودتون را مشخص کنید که برای چه موضوعی عکس لازم دارید اگر برای شبکه های اجتماعی میخواهید که دارای قالب باشد بهترین سایت برای شما Canva است و اگر تصویر برای  سایت میخواهید بهترین مورد freepick است که بیشتر سایت ها این این وبسایت محبوب استفاده میکنند.

 

رایا پروژه از چه وبسایت های برای دانلود تصاویر استفاده میکند؟

 

مجموعه رایا پروژه بیشتر تصاویر را متخصصان این مجموعه با نرم افزار فتوشاپ طراحی میکند ؛ ولی برای بقیه موارد از سایت های فری پیک و Unsplash استفاده خواهیم کرد که تصاویری بسیار با کیفیت و مناسب در این وبسایت ها قرار دارد و میتوان تصاویر را بسته به نیاز خود دانلود کرد.

 

دیگر مقالات : چطور برنامه ریزی درسی داشته باشیم

 

سایت جستجوی عکس با کیفیت

 

بی‌شک یافتن تصاویر با کیفیت در اینترنت می تواند برای شما کار مشکل باشد چرا که بیشتر تصاویری که در اینترنت موجود است از کیفیت پایینی برخوردار هستند و اگر آنها را دانلود کنیم ممکن است که کیفیت آن خواب پایین تر هم می آید و می داد ما به شما توصیه می‌کنیم که از وب‌سایت‌های استفاده کنید که در آنها موتور جستجو تصاویر وجود دارد و کاربران زیادی در آن فعالیت می‌کنند و تصاویر با کیفیت را در آن آپلود می کند می توانید با خرید اکانت های پولی این وبسایت و یا به طور محدود تصاویر مورد نظر خود را به روزانه در این وب سایت میتوانید تصاویر با کیفیت خود را دانلود کنید که یکی از وب سایت های عالی برای یافتن تصاویر باکیفیت فری پیک است 

 

سایت دانلود عکس رایگان ایرانی

 

بسیاری از افراد به دنبال تصاویری هستند که ایرانی آنها را برای وب سایت های اشتراک تصاویر قرار داده‌اند و دستور که برای محتوای خود از تصاویر ایرانی استفاده کنند شما توصیه می‌کنیم که از وبسایت در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید چرا که تصاویر با کیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند تغییراتی را برای تصاویر مورد نظر خود اعمال کنید که این یکی از امکاناتی است این وب سایت در اختیار شما می دانیم و نظیر آن را در وب سایت های رقیب مشاهده نمی کنید 

  1. FreeMediaGoo
  2. Pinterest
  3. فری پیک
  4. Unsplash

 

دانلود عکس با کیفیت برای کامپیوتر

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید تصاویر با کیفیتی را برای بک گراند کامپیوتر خود دانلود و آن را استفاده کنید می توانید از وب سایت هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم استفاده کنیم چرا که شماره تصاویر برای بک گراند کامپیوتر و یا لپ تاپ رومیزی خود استفاده کنید که کیفیت و رزولوشن خوبی داشته باشد چرا که اگر تصاویر بی کیفیت بر روی صفحه بک گراند لپ تاپ و یا کامپیوتر خود استفاده کنید حس خوب رو به شما نمی‌دهد و یا میتوان برای شما آزاردهنده باشد و در ادامه با وی سایتهایی آشنا می شوید که می تواند نیاز شما را از هر به سایت دیگری برای دانلود تصاویر با کیفیت برای کامپیوتر بی نیاز کند.

  1. Unsplash
  2. Freepik
  3. Pexels
  4. Burst
  5.  Reshot
  6. Picjumbo
  7. SkitterPhoto

 

دانلود عکس با کیفیت بالا برای چاپ

 

تصاویری که بتوان آن را چاپ کرد در اینترنت بسیار محدود و یا غیر ممکن است اما خوشبختانه وب‌سایت‌های وجود دارند که می‌توانند برای شما عزیزان تصاویر را در اختیار شما بگذارند که بتوانیم به راحتی آن را دانلود و بهترین کیفیت به چاپ برسانید در ادامه با این وبسایت آشنا می شویم.

  1. Life of Pix
  2. Little Visuals
  3. ISO Republic
  4. StyledStock

 

فرق عکس های hd با 4k جیست؟

 

عکس های HD که به عنوان عکس های با کیفیت بالا نیز شناخته می شوند، دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسل هستند. این عکس‌ها کیفیت تصویر واضح و شفافی را با جزئیات کافی ارائه می‌دهند و برای اکثر نمایشگرهای گوشی ها مناسب هستند. عکس‌های HD به طور زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان یک استاندارد محبوب باقی می‌مانند.

از سوی دیگر، عکس‌های 4K که به عنوان عکس‌های Ultra HD یا UHD نیز شناخته می‌شوند، وضوحی چهار برابر بیشتر از عکس‌های HD دارند، با وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل. این وضوح بالاتر منجر به تصویری بسیار دقیق تر و واضح تر، با جزئیات دقیق تر و گرادیان های صاف تر می شود.

عکس‌های 4K تجربه تماشای همه‌جانبه‌تری را ارائه می‌کنند، به‌ویژه در صفحه‌های بزرگ‌تر یا زمانی که بزرگ‌نمایی می‌شوند، و مخصوصاً مورد علاقه عکاسان حرفه‌ای یا کسانی است که دقت و وضوح را در نظر دارند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که مزایای عکس های 4K را می توان به طور کامل در دستگاه ها  و گوشی هایی که یا نمایشگرهایی  4K هستند پشتیبانی می کند.

 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی سایت های دانلود عکس پرداختیم که  میتوانید با این وبسایت  مناسب ترین عکس را برای حوزه کاری خود  انتخاب کنید ، اگر شما نیز وبسایتی را میشناسید که میتواند تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد خوشحال میشیم که در بخش کامنت ها معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

یک نظر

  • melika.armin80

    👌👏👏👏🌹مفید بود .مرسی

    1400-09-15 در 09:34
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود