معرفی بهترین فونت های فارسی و انگلیسی | مناسب برای استفاده در فتوشاپ و ورد❤️

پکیج دانلود فونت اینشات

قیمت اصلی 50 هزار تومان بود.قیمت فعلی 35 هزار تومان است.

دانلود فونت سرباز – sarbaz

قیمت اصلی 40 هزار تومان بود.قیمت فعلی 30 هزار تومان است.

معرفی بهترین فونت های فارسی و انگلیسی : شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در انتخاب فونت مناسب مشکل داشته باشید ماقصد در این مقاله به معرفی بهترین فونت های فارسی و انگلیسی بپردازیم و بهترین فونت ها برای تولید محتوا برای شما را معرفی کنید همچنین اگر قصد دارید که در ویندوز خود نصب کنید به شما توصیه می کنیم که مقاله آموزش نصب فونت در ویندوز را مشاهده کنید تا با روند نصب فونت در ویندوز آشنا شوید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا فونت های مناسب برای کارهای مختلف را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین فونت های فارسی

معرفی بهترین فونت های فارسی - رایا پروژه

 

زمانی که شما محتوایی را در فضای مجازی و سایت های مختلف منتشر می کنید اگر محتوای شما بدون پول باشد ظاهری به هم ریخته و بدی را دارد و تجربه خوبی برای کاربران به وجود نمی آورد و به همین دلیل داشتن فونت مناسب بر روی محتوای خود در سایت های مختلف می‌تواند درصد رضایت کاربران را افزایش دهد خوشبختانه ما در زبان فارسی فونت های خوبی را داریم که می‌توانیم با استفاده از آن رضایت کاربران را افزایش دهیم در این ادامه مقاله  قصد داریم تا بهترین فونت های فارسی را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

 

بهترین فونت های فارسی برای فتوشاپ

بهترین فونت های فارسی برای فتوشاپ

 

نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی و ویرایش تصاویر است که بسیاری از کاربران در سراسر جهان از آن استفاده می‌کند اگر میخواهید که فونت مناسبی را برای فتوشاپ داشته باشید میتوان از فونت هایی که در زیر به شما معرفی می‌کنیم استفاده کنید تا ظاهر محتوای خود را بهبود ببخشید.

  1. فونت پویا
  2. فونت ارشبا
  3. فونت دست نویس
  4. فونت خراسان
  5. فونت یکان

اگر اهل کار با فتوشاپ هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله قابلیت های فتوشاپ را مشاهده کنید تا بیشتر با امکانات ابن ابزار آشنا شوید.

 

بهترین فونت های فارسی اندروید

 

اندروید یکی از محبوب ترین سیستم های موبایلی است که بیشتر افراد در ایران و کشورهای دیگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند اگر قصد دارید که ظاهری و فونت اندروید خود را زیباتر و خوانا تر کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از فونت های زیر استفاده کنید.

  1. فونت قلم
  2. فونت حسام
  3. فونت مثلث
  4. فونت سایه
  5. فونت دست نویس

 

بهترین فونت های فارسی برای تولید محتوا

 

استفاده فونت  در تولید محتوا یکی از مهم ترین مواردی که در آن داشتن فونت زیبا به کار آمده است بخش تولید محتوا است اگر شما در شبکه شما و یا بطور مختلفی تولید محتوا می کنید به شما توصیه می‌کنیم که از عفونت های پیشنهادی زیر استفاده کنید کتاب بیشتر کاربر را جذب کنید تا مطلب شما را بخوانند. 

 

  1. فونت ساحل
  2. فونت یکان
  3. فونت پیدا
  4. فونت کلمه
  5. فونت وزیر

 

بهترین فونت های فارسی برای اینشات

 

یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار ویرایش فیلم و عکس  اینشات  است که خیلی از افراد برای ویرایش فیلم ها و عکس های خود از این نرم افزار قدرتمند استفاده می‌کنند اگر شما از این اپلیکیشن در جهت ویرایش عکس و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید می تواند از فونت های زیر استفاده کنیم تا کیفیت و ظاهر ویدیو و تصاویر خود را بالا ببرید.

  1. فونت لیلا
  2. فونت نازنین
  3. فونت رویا
  4. فونت آراز
  5. فونت دیما تحریری 

 

بیشتر بخوانید: معرفی نرم افزار های ویرایش عکس و فیلم

 

بهترین فونت های انگلیسی

 

اگر در تولید محتوای خود از زبان انگلیسی استفاده میکنید و محتوای خود را با زبان انگلیسی منتشر کنید می توانید از آنهایی که در زمان آنها را معرفی کنید استفاده کنید تا ظاهر و کیفیت متون انگلیسی خود را بالا ببرید .

  1. فونت lingojam
  2. فونت Font Space
  3. فونت VOGA
  4. فونت ATHENE
  5. فونت PINYON SCRIPT

 

بیشتر بخوانید : فارسی کردن اعداد در ورد

 

دانلود فونت فارسی رایگان برای اینشات

 

اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزار های ادیت تصویر و طراحی پست های اینستاگرامی است که خیلی از افراد با استفاده از این برنامه های مختلف به اینستاگرام را تولید می‌کند اما افرادی است که قصد تولید کیفیت پست های خود را بالا ببریم به شما توصیه می کنیم که از آنها استفاده کند که در مقاله دانلود فونت اینشات قرار داده ایم استفاده کنیم در پکیج مورد نظر خود را دانلود کنید.

مراحل نصب فونت در برنامه اینشات میزنه مقاله آموزش داده شده است تا شما بتوانید به راحتی فونت های مورد نظر خود را در این برنامه نصب کنید و از این پس با فونت هایی که می تواند پست های شما را جذاب تر از قبل کند محتوا تولید کنید ، توجه داشته باشید که تمامی فونت های اینشات دارای کیفیت بالا هستند و میتوانید آن ها را با خیال راحت دانلود کنید. 

 

دانلود فونت سرباز بهترین و پر استفاده ترین فونت فارسی

 

اگر به دنبال یک فونت هستید که میتواند محتوای شما را زیباتر کند و خانه های بسیار بالایی داشته باشد بابا شما فونت سرباز را پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مقاله آن را برای شما قرار دادیم تا بتوانید به راحتی این فونت را با هزینه خیلی کم خریداری کنید و آن را بر روی کامپیوتر ویندوز خود و یا نرم افزارهای آفیس مانند ورد نصب کنید.

 فونت سرباز یک فونت بسیار بهینه شده است که بسیاری از محتوایی که در اینترنت می شود با استفاده از این فونت انجام می شود ، فونت سرباز بسیار سبک است و میتوان آن را بر روی هر سیستم عاملی نصب کنیم این فونت به دلیل خوانایی بالایی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 برای دانلود فونت سرباز می توانید در انتهای این مقاله آن را خریداری و بر روی کامپیوترهای شخصی بیات نرم افزار های تخصصی مانند ورد پاورپوینت و غیره نصب کنید.

 

نحوه اضافه کردن فونت به ورد

نحوه اضافه کردن فونت به ورد

نصب فونت به Word یک فرآیند بسیار ساده است که به شما امکان می دهد فایل های خود را سفارشی کنید و آنها را  جذاب تر کنید. دربخش قصد داریم تا  یک آموزش کامل در مورد نحوه نصب فونت در Word آورده شده است.

  1. ابتدا، باید مطمئن شوید که فایل فونت را دانلود و در رایانه خود ذخیره کرده اید.
  2. پس از دریافت فایل فونت، مایکروسافت ورد را باز کرده و به تب “Home” بروید.
  3. در نوار ابزار، یک فلش کوچک در گوشه سمت راست پایین قسمت “Font” پیدا خواهید کرد.
  4. روی این فلش کلیک کنید و یک پنجره جدید ظاهر می شود.
  5. در این پنجره، لیستی از فونت های نصب شده در رایانه خود را مشاهده خواهید کرد.
  6. برای افزودن فونت جدید، روی دکمه “File” در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و “Install New Font” را انتخاب کنید.
  7. برای یافتن فایل فونتی که دانلود کرده اید، مرور کنید، آن را انتخاب کنید و روی دکمه “OK” کلیک کنید.
  8. فونت جدید اکنون نصب شده و برای استفاده در Word در دسترس خواهد بود.

با انجام مراحل بالا  می‌توانید به راحتی فونت‌های جدیدی را به Word اضافه کنید.

 

جمع بندی

 

ما قصد داشتیم در این مقاله معرفی بهترین فونت های فارسی و انگلیسی را برای شما عزیزان شرح دهیم از این پس در محتوای خود از فونت هایی که به شما معرفی کردیم میتوانید استفاده کنید و ظاهر و کیفیت محتوای خود را بالا ببرید خیلی ممنون که تا این مقاله همراه ما بودید که شما را استفاده می کنید که می‌تواند کارآمد باشد خوشحال می‌شویم که آن را در بخش کامنت برای ما ارسال کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود