معرفی بهترین قالب های وردپرس | دانلود مستقیم بهترین پوسته های وردپرس خارجی و ایرانی❤️

معرفی بهترین قالب های وردپرس - رایا پروژه

معرفی بهترین قالب های وردپرس – رایا پروژه

 

معرفی بهترین قالب های وردپرس : شما زمانی که سایت خود را راه اندازی کنید یکی از مهم ترین تصمیمات شما که میتواند مسیر بیزینس شما را معی کند انتخاب قالب مناسب برای سایت وردپرسی شما است که باید قالبی را انتخاب کنید که بهینه و سرعت خوبی را داشته باشد تا در آینده به مشکل نخورید و یکی از خدمات مجموعه رایا پروژه انجام پروژه های طراحی قالب وردپرس است که میتوانید امکاناتی که در نظر دارید را به متخصصان ما اطلاع دهید تا قالب سایت شما با بهترین کیفیت انجام شود در این مقاله معرفی بهترین قالب های وردپرس در خدمت شما هستیم.

 

بیشتر بخوانید : تفاوت بین قالب های رایگان و پولی وردپرس چیست؟

 

قالب وردپرس چیست؟

 

قالب وردپرس همان پوسته سایت شما است که به عموم نمایش داده میشود مسلما بدون قالب سایت شما نمایش داده نمیشود و با استفاده از قالب در وردپرس میتوانید محتوایات خود و یا اگر محصولی را دارید در آن قرار دهید تا کاربران شما آن را مشاهده کنند و میتوان به جرعت گفت اگر قالب مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید؛ فروش بالایی خواهید داشت ؛ اگر میخواهید بیشتر با وردپرس آشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله آموزش وردپرس  مشاهده بفرمایید و در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین قابل های وردپرس را برا شما عزیزان معرفی کنیم.

 

1 – قالب وودمارت

 

قالب وودمارت - رایا پروژه

 

قالب وودمارت را میتوانیم جزوه بهترین و سریعترین قالب فروشگاهی قرار دهیم ؛ این قالب همانند سایت دیجیکالا است و مشا میتوانیم محصولات خود را در آن برای فروش قرار دهید این قالب چند منظوره است و رابط کاربری سریع و آسانی را دارد و همچنین یکی از مزایای این قالب میتوانیم به داشتن حساب کاربری مجزا اشاره کرد.

 

برخی از امکانات :

 

دارای حساب کاربری مجزا و  زیبا

سریع و آسان

داشتن فونت های اختصاصی

سازگار بودن با افزونه المنتور

داشتن مگا منو

سازگاری با موبایل و تبلت

دانلود آخرین نسخه قالب وودمارت

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین قالب چند منظوره وردپرس

 

2 – قالب آسترا پرو

 

قالب آسترا پرو - رایا پروژه

 

قالب آسترا پرو هم جزوه بهترین قالب های وردپرسی است که نسخه دیگر آن به نام آسترا  نیز وجود دارد که به صورت رایگان است و این نسخه که معرفی کردیم نسخه پرو و پولی آن است و امکانات بیشتری را به نسخه رایگان دارد و از مزیت های این قالب میتوان به سرعت بالا و بینظیر آن اشاره کرد.

 

برخی از امکانات:

 

سرعت بالا

سازگاری با المنتور

شخصی سازی بالا

دارای دمو های مختلف و حرفه ای

سازگاری با تمامی افزونه های محبوب حال خاضر

 

دانلود قالب آسترا

 

3 – قالب آوادا

قالب آوادا - رایا پروژه

 

قالب آوادا به پرفروش ترین قالب وردپرسی لقب داده شده ؛ دلیل فروش بالای این قابل را میتوانی به سرعت خود امکان شخضی سازی بالا ؛ داشتن دمو های مختلف ؛ چند منظوره بودن است که بسیاری از شرکت های بزرگ از این  قالب استفاده میشود.

 

برخی از امکانات : 

 

شخصی سازی بالا

داشتن دمو های زیاد و متنوع

سبک و سریع

سازگاری با تمامی افزونه های وردپرس

 

دانلود قالب آوادا 

بیشتر بخوانید: معرفی افزونه های چت وردپرس

 

4 – قالب صحیفه

 

قالب صحیفه - رایا پروژه

 

قالب صحیفه را میتوانیم بهترین قالب خبری در وردپرس بدانیم که لقب پر فروش ترین قالب خبری وردپرس را هم نیز دارد ؛ این قابل با تمامی نسخه های موبایل و تبلت سازگار است که سرعت بالایی را دارا میباشد و اگر سایت خبری قصد دارید تاسیس کنید این قالب بهترین انتخاب شما است.

 

برخی از امکانات :

 

سرعت بالا

ظاهر عالی

دارای دمو های مختلف

پشتیبانی عالی

 

دانلود قالب صحیفه 

 

5 – قالب Nisarg

قالب Nisarg - رایا پروژه

قالب Nisarg یکی از قالب های زیبا و سبکی است که برای استفاده عمومی و بلاگ نویسی استفاده میشود و میتوانید افزونه های زیادی را در این قالب استفاده کنید همچنین یکی از امکانات خوب این قالب داشتن هدر با تصویر تمام عرض است که بسیار میتواند بر زیبایی این قالب تاثیر بگزارد.

 

برخی از امکانات :

 

ظاهر زیبا

سبک و سریع

امکان شخصی سازی

 

دانلود قالب Nisarg

 

6 – قالب Oceanwp

 

قالب Oceanwp - رایا پروژه

 

قالب Oceanwp یکی از بهترین قالب های چند منظوره است که میتوانید در هر زمنیه ای از آن استفاده کنید و در کنار دمو های مختلفی که دارد میتوانی به سرعت و رابط کاربری عالی آن هم اشاره کنیم که هر نوع سایتی را میتوانید با این قالب عالی بسازید.

 

برخی از امکانات :

 

داشتن دمو های مختلف

ظاهر زیبا

سرعت بالا

رابط کاربری عالی

 

دانلود قالب Oceanwp

 

7 – قالب Zakra

قالب Zakra - رایا پروژه

قالب Zakra هم جزوه قالب های بهینه و با سرعت بالا است که میتوانید با داشتن دمو های مختلف و متنوع که دارد هر سایتی را با این قالب بسازید و میتوانید افزونه های ووکامرس و افزونه های مختلف را در این قالب نصب کنید که سازگاری دارد.

 

برخی از امکانات :

 

بهینه بودن

سرعت بالا

داشتن دمو های مختلف

سازگاری با افزونه های مختلف

 

دانلود قالب Zakra

 

8 – قالب Bridge

 

قالب Bridge - رایا پروژه

 

قالب Bridge یکی از بهترین قالب های چند منظوره است که میتوانیم به داشتن 500 دمو در قالب اشاره کنیم که نظیر آن را در بین قالب های دیگر کم میبینیم و همچنین این قالب دارای ظاهر بسیار خوبی است که میتوانید سایت های خوب و زیبایی را بسازید.

 

برخی از امکانات :

 

داشتن500 دمو

ظاهر زیبا

سبک و سریع

 

دانلود قالب Bridge

 

9 – قالب Hueman

 

قالبHueman -رایا پروژه

 

قالبHueman یک قالب خبری است که  مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که میتوانید ستون های را به این قالب اضافه کنید تا خبر های خود را در این ستون ها قرار دهید و همچنین این قالب دارای سرعت بیسار خوبی است.

 

برخی از امکانات :

 

سرعت بالا

داشتن امکانات متنوع

سبک و حجم کم

 

دانلود قالبHueman

 

10 – قالب Flatsome

 

قالب Flat- رایا پروژه

 

این قالب یک قالب چند منظوره است که میتوانید ستون هایی را در آن بسازید تا اطلاعات و محتوای خود را در آن قرار دهید و یکی از مزیت های این قالب داشتن امکانات زیاد و سرعت بالا است.

 

برخی از امکانات :

 

سرعت بالا

داشتن امکانات متنوع

شخصی سازی بالا

 

دانلود قالب فلت سام

 

یک قالب خوب باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟

 

یک قالب خوب باید امکانات زیادی را به شما بدهد یعنی برای یک مورد کوچک مجبور نباشید تغییراتی را در کد آن اعمال کنید و بتوانید تمامی افزونه های موجود مخزن وردپرس را در آن نصب کنید که سازگاری داشته باشد و یکی از مهم ترین ویژگی های یک قالب خوب برای وردپرس داشتن امنیت بالا است که ما در مقاله افزایش امنیت وردپرس به آن اشاره کردیم.

 

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین افزونه های فرم تماس وردپرس

 

بهترین قالب های وردپرس فارسی رایگان

 

از بهترین قالب های رایگان که فارسی سازی شده میتوانیم به قالب های زیر اشاره کنیم:

 

آستارا

قالب المنتور سلام

قالب وددمارت

قالب فولکس

 

که میتوانید به راحتی آن ها را دانلود کنید و در وردپرس خود نصب کنید.

 

پرفروش ترین قالب های وردپرس

 

پرفروش ترین قالب های وردپرس میتوانیم به قالب هایی اشاره کنیم که بهینه شده و دارای سرعت خوبی هستند که در زیر به برخی از آن ها اشاره کردیم:

 

قالب آوادا

قالب فلت سام

قالب گوهر

قالب ایمپرزا

قالب دیوی

 

این قالب ها را میتوانید از مارکت های معتبر داخلی یا سایت سازنده قالب تهیه کنید.

 

 

قالب ایرانی بهتر است یا قالب خارجی

قالب ایرانی بهتر است یا قالب خارجی - رایا پروژه

قالب ایرانی بهتر است یا قالب خارجی

یکی از سوالاتی که شاید خیلی از افراد دوست دارند آن را بدانند این است که آیا قالب های خارجی بهتر است برای راه اندازی وب سایت خود را از قالب های ایرانی استفاده کنیم که شما باید در نظر داشته باشید که کدام یک از قالب ها کدوم کد نویسی بهتری دارند و با استانداردهای روز دنیا ساخته شدند.

همانطور که می‌دانید بسیاری از قالب های خارجی با فناوری های جدید و کدنویسی تمیزی طراحی می شوند اما برخی از آنها نیست دارای مشکلاتی هستند ولی طی چند سال اخیر قالب های ایرانی نیز توانسته اند تا نیازهای کاربران را رفع کند و با کدنویسی های خوبی که انجام داده اند طرفداران زیادی را پیدا کند نهاد ما این است که از قالب های ایرانی شناخته شده هم می‌توانید استفاده کنید که آپدیت نیز برای آنها ارائه می‌شود یکی از مهمترین فاکتورهای خرید قالب می توان آپدیت آن در نظر گرفت چرا که اگر قالب در بلند مدت و مشکلات بر بخورد می توانید با آپدیت هایی که برای آن ارائه می شود و مشکلات را حل کنید.

 

چه قالبی برای سئو مفید است؟

 

یکی از دغدغه مدیران کسب و کار و صاحبان آن این است که چطور و چگونه قالبی را انتخاب کنیم تا برای سئو سایت آنها نیز مفید باشد و ربات های گوگل می توانید به راحتی آن را ایندکس و یا کرال کنند.

شما باید قالب انتخاب کنید که کد نویسی خوبیرا  داشته باشد و برای حالت موبایل و تبلت ریسپانسیو باشد یعنی اگر شما با موبایل خود وارد شوید المان های آن مرتب و خوانا باشد که این مورد خیلی برای ربات های گوگل مورد توجه قرار می گیرد.

 سپس از قالب هایی استفاده کنید که توسط برنامه نویس های معتبر دنیا انجام شده باشد ،  چرا که بیشترین قالب هایی که ارائه می‌شود توسط برنامه نویسان انجام شدند که تجربه زیادی ندارند و می‌توانند در بلندمدت برای چه مشکلاتی را داشته باشد.

 

چه قالبی برای سایت مان مناسب است؟

 

همونطور که میدونید تاکنون قالب های زیادی برای وردپرس منتشر شدند که قابلیتی های خیلی خوبی را در اختیار شما قرار می دهند اما سوال اینجاست که کدام یک از قالب ها برای سایت مناسب تر است در اینجا شما باید چندین فاکتور را بررسی کنید تا بهترین قالب را با توجه به نیازی که دارید انتخاب کنید .

یکی از این فاکتور ها سرعت و امنیت قالب است ، این دو مورد متاسفانه بسیاری از افراد رعایت نمی کنند و به مشکلات زیادی در آینده بر می خورد چرا که اگر قالبی را که خریداری می کنید دارای امنیت پایین باشد و سرعت آن مناسب نباشد هم الگوریتم های گوگل و هم کاربر کاملا متوجه این قضیه خواهد شد و شما نمی توانید با توجه به قالبی که تهیه کردید کسب و کار خود را در اینترنت و گوگل رشد دهید.

مورد دیگری که باید در انتخاب یک قالب مناسب به آن توجه کنید این است که باید بررسی کنید. توسعه دهندگان ای که این قالب را تهیه کرده‌اند و توسعه داده‌اند معتبر هستند و یا در ادامه پس از خرید شما آپدیت های مختلفی برای قالب شما عرضه می شود یا خیر این یکی از مهمترین ردی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشد چراکه اگر قالبی را تهیه کنید و در آینده دچار مشکلات امنیتی و کد نویسی شود اما آپدیت های معتبر هستند توسعه‌دهندگان آن برای قالب ارائه شود می‌توان گفت که شما کسب و کار شما نابود خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید قالب وردپرسی باید به آن توجه کنید نحوه پشتیبانی شما با توسعه دهنده آن است ، خیلی مهم و حیاتی است زمانی که شما با توسعه دهندگان قالب که تهیه کردید می توانید ارتباط برقرار کنید اگر مشکلی در آینده برای خاله شما پیش بینی می توانید ، در سریع ترین زمان با سازندگان آن ارتباط برقرار کنیم و مشکلی که برای قالب شون پیش آمده باشد را حل کنید.

آخرین مورد این است که شما باید در ابتدا مشخص کنید که پرسی که میخوای تهیه کنید برای چه نوع وب سایتی است اگر شما وب سایت فروشگاهی دارید باید قالب‌های را تهیه کنید که قابلیت‌های مختلفی از جمله دسته بندی محصولات و غیره را داشته باشد و اگر قصد وبسایت آموزشی و شرکتی را بسازی بعد از قالب هایی استفاده کنید که امکانات مربوط به آن را به شما ارائه می دهد چرا که ما مشاهده می‌کنیم بسیاری از افراد به اشتباه به همون ابتدا قالبهای مناسب به کسب و کار خود انتخاب نمی کنند و در آینده با مشکلات خیلی زیادی بر می خورد پس حتما در انتخاب قالب مناسب در حوزه کسب و کاری خود توجه زیادی داشته باشید.

 

نحوه نصب قالب وردپرس

نحوه نصب قالب وردپرس

نحوه نصب قالب وردپرس

 

یکی دیگر از مهم ترین سوالات و درخواست کاربران مختلف پس از خرید قالب های مورد نظر خود دارند نحوه نصب آن است که ما در ادامه قصد داریم روش هایی که میتوان با قالب های وردپرس را نصب کرد و توضیح دهید.

 

خوشبختانه امروزه قالب های معتبر زیادی هستند که امکان نصب جادویی همان نصب و آسان را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید به راحتی با یک کلیک قالب و دمو هایی که در آن وجود دارد را بر روی وب سایت خود را راه اندازی کنید.

 

قالب ها معمولاً به‌صورت استاندارد نویسی شدند آن را از پیشخوان وردپرس بارگذاری کنید و گزینه ای نصب بزنید سپس وارد صفحه می شوید که مانند دانلود یک اپلیکیشن در موبایل می توانید به دموهای وب سایت خود را انتخاب کنید و  با تایید  یکی از دمو ها باید بمانید تا کد های قالب بر بر روی هاست شما راه اندازی شود به همین سادگی!!

 

یکی دیگر از روش های نصب قالب در وردپرس که بسیاری از افراد با آن آشنا هستند نصب فایل قالب از طریق هاست است.

  1. در این روش شما کافیست وارد هاست وب سایت خود شوید و به بخش public_html/wp-content/themes و فایل قالب مورد نظر خود را در این بخش بارگذاری کنید.
  2. فایل قالب شما معمولاً به فرمت زیر است که باید آن را از حالت زیپ خارج کنید.
  3. پس از انجام مراحل بالا کافیست که به پیشخوان وردپرس خود مراجعه کنید و در بخش پوسته قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید پس از انتخاب اگر مراحلی که در بالا به آن اشاره کردیم را به طور کامل طی کرده باشید وبسایت شما به راحتی و بدون هیچ مشکلی راه اندازی می شود

 

مقالات مشابه : معرفی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

 

جمع بندی

 

در این مقاله با معرفی بهترین قالب های وردپرس َآشنا شدیم و به بررسی آن ها پرداختیم که میتوانید هر کدام را به سلیفه خود انتخاب کنید و آن را دانلود و یا خریداری کنید تا در سایت ورذپرسی خود نصب کنید و از امکانات قالب مورد نظر خود استفاده کنید ؛ امیدوارم این مقاله بهتون در انتخاب قالبی خوب کمک کرده باشد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

یک نظر

  • وردپرس

    بسیار عالی و کارآمد بود

    1401-12-13 در 13:58
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود