معرفی بهترین قالب چند منظوره وردپرس + معرفی ویژگی ها

 معرفی بهترین قالب چند منظوره وردپرس که میتوان گفت استفاده از این نوع قالب ها بسیار بوده است و به دلیل تنوع  که دارد خیلی سخت میتوان پوسته مورد نظر خود را از بین 100 ها پوسته دیگر انتخاب کرد که در این مقاله هدف ما این است تا به شما عزیزان قالب هایی را معرفی کنیم که بتوانید با استفاده از آن کسب کار خود را بهبود بخشیده و آن را توسعه دهید در ادامه به این قالب ها و ویژگی های آن ها میپردازیم با ما همراه باشید.

 

قالب چند منظوره وردپرس به چه معناست؟

 

معرفی بهترین قالب چند منظوره وردپرس - رایا پروژه

 

زمانی که قصد داشته باشید تا سایتی را بسازید باید در انتخاب پوسته آن بسیار دقت کنید چرا که با انتخاب اشتباه قالب سایتتان باعث میشود در دراز مدت به مشکل های اساسی و بزرگ بخورید که میتواند حتی بیزینس شما را نابود کند؛ قالب های چند منظوره به پوسته هایی گفته میشود که در آن ها تعداد دمو های زیادی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید در این دمو ها پوسته های سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، خدماتی ، شخصی و غیره استفاده کنید که به همین خاطر است مورد استقبال بسیاری از افراد قرار میگیرند.

 

معرفی بهترین قالب چند منظوره وردپرس برای شما

 

همانطور که در ابتدا مقاله به آن اشاره کردیم انتخاب یک قالب چند منظوره برای وردپرس کار راحتی نیست و شما باید نهایت دقت خود را بکنید به همین خاطر ما قصد داریم تا 4 تا از بهترین قالب های چند منظوره را برای شما معرفی کنیم تا در انتخاب پوسته مورد نظر به مشکل نخورید در ادامه با ما همراه باشید.

 

1 – Multipurpose

قالب Multipurpose - رایا پروژه

 

قالب Multipurpose یکی از پوسته هایی است که میتوانید از آن برای سایت های مختلف و بیزینس های خود استفاده کنید، این قالب دارای دمو های زیادی است که بیشتر آن ها برای سایت های فروشگاهی ساخته شده اند پس تمرکز اصلی این قالب بر روی سایت های فروشگاهی است، در کنار دمو های جذابی که این قالب ارائه میکند میتوانید از امکانات بی نظیر آن نیز لذت ببرید.

 

برخی از امکانات:

  1. سرعت بالا
  2. دارای دمو های عالی برای سایت های فروشگاهی
  3. دارای امکانات شخصی سازی بالا

 

بیشتر بخوانید :آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

 

Astra – 2

قالب Astra - رایا پروژه

قالب Astra یکی از محبوب ترین قالب های چند منظوره وردپرس است که از محبوبیت زیادی برخودار است این قالب با استفاده از امکانات شخصی سازی های زیادی که دارد میتواند گزینه خوبی برای توسعه بیزینس شما باشد، این قابل دارای بیش از 50 دمو متنوع است که میتوانید به سلیقه خود و با توجه به خدماتی که ارائه میدهید از ان ها استفاده کنید.

 

برخی از امکانات :

  1. دارای بیش از 50 دمو متنوع
  2. سرعت خوب
  3. بهنیه برای موبایل
  4. امکانات خوب

 

بیشتر بخوانید : معرفی افزونه های کاربردی و ضروری وردپرس

 

3 – Enfold

قالب Enfold - رایا پروژه

اگر به دنبال قالبی هستید که بروز و کاربرپسند باشد بهترین انتخاب شما قالب Enfold این قالب بینظیر از امکانات و سرعت خیلی خوبی برخوردار است و بدلیل اینکه رابط کاربری عالی را دارد حس خوبی را به مخاطب و کاربر شما در سایت انتقال میدهد که همین موضوع باعث میشود تا این قالب یه بهترین و کاربر پسندترین پوسته چند منظوره وردپرسی در جهان تبدیل شود.

 

برخی از امکانات :

  1. دارای رابط کاربری عالی
  2. کاربر پسند
  3. بهینه برای تبلت و موبایل
  4. سرعت بالا

 

4 – impreza

قالب impreza - رایا پروژه

قالب impreza را نیز میتوان در بین پوسته های حرفه ای و چند منظوره وردپرس دانست چرا که این قالب نیز با توجه به امکانات خوبی که ارائه میدهد میتواند نیاز کاربر را به خوبی رفع کند و از سرعت بالایی نیز برخوردار است که به دلیل کد نویسی استانداردی که در این قالب استفاده شده است میتواند در نتایج گوگل رتبه های خوبی را دریافت کنید.

 

برخی از امکانات :

  1. سرعت بالا
  2. کدنویسی عالی
  3. بهینه برای انواع موبایل
  4. دارای دمو های مختلف

 

مقالات مرتبط :معرفی بهترین قالب های وردپرس

 

چرا قالب های چند منظوره وردپرس محبوب هستند؟

 

قالب های چند منظوره وردپرس به دلایل مختلفی  در بین کاربران محبوب هستند. چون، این  نوع قالب ها مجموعه ایی زیادی  از ویژگی های همه کاره و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند که  برای انواع مختلف وب سایت ها در هر زمینه ای مناسب است.

برای سایت های وبلاگ، نمونه کارها، فروشگاه تجارت الکترونیک یا سایت شرکتی مورد استفاده قرار میگیرد، . این قالب ها اغلب با طرح‌بندی‌های از پیش طراحی‌شده و ابزارهای صفحه‌ساز ارائه می‌شوند که به کاربران اجازه می‌دهند به راحتی بخش‌های مختلف وب‌سایت خود را ایجاد و تغییر دهند.

علاوه بر این، تم های چند منظوره معمولاً با پشتیبانی گسترده از افزونه های زیادی همراه هستند که از سازگاری با افزونه های محبوب و ارائه عملکردهای خوبی برخوردار هستند.

این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان و تلاش برای صاحبان وب سایت می شود، چونکه می توانند به راحتی ویژگی هایی مانند فرم های تماس، یا بهینه سازی SEO را بدون نیاز به مهارت های کدنویسی  در سایت پیاده کنند.

 

تفاوت های قالب چند منظوره وردپرس با قالب عادی چیست؟

 

یکی از تفاوت های اصلی بین قالب وردپرس چند منظوره و قالب معمولی، انعطاف پذیری و کارایی آنهاست. تم های چند منظوره به گونه ای طراحی شده اند که بسیار متنوع هستند و می توانند برای مجموعه زیادی از وب سایت ها  در زمینه های مختلف مانند سایت های فروشگاهی ، وبلاگی، شرکتی، و سایت های خدماتی و نمونه کارها  استفاده شوند.

این قالب ها معمولا با انواع قالب ها و طرح های از پیش طراحی شده ارائه می شوند که به کاربران این امکان را می دهند تا به راحتی انواع مختلف وب سایت ها را بدون سفارشی سازی زیاد ایجاد کنند. از سوی دیگر، تم‌های معمولی به‌طور خاص برای یک حوزه طراحی میشوند، مانند یک سایت فروشگاهیی یا سایت شرکتی، که اغلب با ویژگی‌های محدودی هم ارائه میشوند.

به‌علاوه، تم‌های چند منظوره در مقایسه با تم های معمولی گزینه های بیشتری هم دارند. این قالب ها  معمولاً دارای صفحه سازهای داخلی و، گزینه های سفارشی سازی و افزونه های اضافی هستند که به کاربران اجازه می دهد تا عملکردهای و ویزگی های زیادی  را به وب سایت خود اضافه کنند.

 

جمع بندی

 

ممنون که تا اینجا مقاله همراه ما بودید ما سعی داشتیم تا بهترین قالب های چند منظوره وردپرس که محبوبیت و سابقه خوبی را داشتن انتخاب کنیم و برای شما عزیزان معرفی کنیم امیدوارم بتوانید بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنید از اینکه این مقاله را مشاهده کردید سپاسگزاریم.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود