دانلود از اینستاگرام | معرفی برترین سایت ها و برنامه های دانلود سریع از اینستاگرام❤️

معرفی نرم افزار های دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام را قصد داریم در این مقاله برای شما عزیزان قرار دهیم؛ به دلیل اینکه بسیاری از دوستان در صفحه آموزش اینستاگرام  که به طور کامل و جامع این نرم افزار محبوب را بررسی کردیم  و در سایت رایا پروژه قرار دادیم سوال کردنند که چطور میتونند بی دردسر و سریع پست ها و استوری های مدنظر خودشون را از این نرم افزار دانلود کنند که ما در این مقاله 6 تا بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام را  معرفی کردیم تا با نصب آن بر روی موبایل خود بتوانید به راحتی به تمامی پست ها و استوری دسترسی دانلودی داشته باشید.

 

چطور میتونم پست ها و استوری های اینستاگرام را دانلود کنم؟

 

اگر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده میکنید به خوبی میدانید که دانلود محتوا چه از تصویر ؛ ویدیو ؛ و استوری امکان پذیر نمی باشد و تنها راه آن استفاده از نرم افزار هایی است که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است استفاده کنید؛ که طرز استفاده آن بسیار ساده بود فقط کافیست آدرس عکس و یا ویدیو مورد نظر خود را کپی کنید و آن را در نرم افزار درج کنید تا محتوای مورد نظر شما دانلود شود.

 

مقالات مرتبط : اندروید بهتر است یا ios

 

معرفی بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

 

معرفی نرم افزار های دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام - رایا پروژه

 

در این بخش قصد داریم تا 6 نرم افزار محبوب و کاربردی دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام را برای شما عزیزان معرفی کنید که میتوانید به سادگی آن را از اپ استور یا گوگل پلی برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دانلود کنید؛ با ما همراه باشید.

 

نرم افزار Quick Save

نرم افزار Quick Save - رایا پروژه

نرم افزار Quick Save میتوان بهترین اپلیکیشن دانلود محتوا از اینستاگرام دانست که میتوانی با نصب آن فقط با کپی کردن آدرس عکس و ویدیو خود آن را به سادگی در گالری موبایل خود مشاهده کنید که این نرم افزار بسیار حجم کمی را در موبایل شما اشغال خواهد کرد.

 

عرضه شده برای : ( اندروید و ios )

 

مقالات دیگر : آموزش نصب دو برنامه در اندروید

 

نرم افزار Insaver

نرم افزار Insaver - رایا پروژه

نرم افزار Insaver نیز جزوه اپلیکیشن های محبوب دانلود از اینستاگرام است که قابلیت خوبی دارد و میتوانید چند تصویر یا ویدیو را با هم دانلود کنید؛ این نرم افزار رایگان بوده و حجم کمی را نیز دارد و ابزاری خوبی برای شما خواهد بود.

 

عرضه شده برای : ( اندروید و ios )

 

نرم افزار Inst download

نرم افزار Inst download - رایا پروژه

نرم افزار Inst download را میتوان یکی از قدیمی ترین نرم افزار این حوزه دانست که تجربه  استفاده خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد؛ این نرم افزار نیز رایگان بوده و حجم کمی را دارا می‌باشد.

 

عرضه شده برای : ( اندروید و ios )

 

نرم افزار Fast save for insta

 

نرم افزار Fast save for insta - رایا پروژه

اگر بخواهیم نرم افزار Fast save for insta را با دیگر رقبا آن مقایسه کنیم میبینیم که این اپلیکیشن سرعت بالایی را نسبت به دیگر نرم افزار های دانلود از اینستاگرام دارد که در چند ثانیه میتواند ویدیو و تصاویر مورد نظر شما را دانلود کند.

 

عرضه شده برای : ( اندروید و ios )

 

نرم افزار video downloader

 

نرم افزار video downloader- رایا پروژه

نرم افزار video downloader یک اپلیکیشن عالی برای دانلود ویدیو های سنگین از اینستاگرام است؛ اگر قصد دارید فقط ویدیو از اینستاگرام دانلود کنید به شما پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را دانلود کنید تا ویدیو مورد نظر شما تنها با یک کلیک در عرض چند ثانیه دانلود شود.

 

عرضه شده برای : ( اندروید )

 

بیشتر بخوانید : آموزش فیلم برداری از صفحه کامپیوتر

 

Story saver for Instagram

Story saver for Instagram - رایا پروژه

 

اگر از آن دسته افرادی باشید که پیگیر استوری های اینستاگرام باشید حتما برایتان پیش آمده است که از یکی از استوری ها خوشتان آمده باشید و قصد داشته باشید تا آن را دانلود کنید؛ شما با نصب این نرم افزار میتوانید به راحتی استوری مورد نظر خود را دانلود و در موبایل خود داشته باشید.

 

عرضه شده برای : ( اندروید و ios )

 

مزایا استفاده از نرم افزار های پیشنهاد شده بالا

 

با استفاده از نرم افزار هایی که در بالا به شما عزیزان معرفی کردیم میتوانید تمامی محتوایی که در نرم افزار اینستاگرام موجود می‌باشد را دانلود کنید؛ و فقط با کپی کردن آدرس آن تصویر و با عکس مربوطه و درج آن در نرم افزار معرفی شده محتوا شما شروع به دانلود خواهد کرد و در گالری موبایل شما قرار خواهد گرفت.

 

مقالات مرتبط : افزایش بازدید پیج اینستاگرام

 

معرفی سایت دانلود از اینستاگرام با سایت downloadgram

 

معرفی سایت دانلود اینستاگرام با سایت دانلودگرام راهی میتونید به راحتی و بدون دردسر برای ذخیره و دانلود محتوای اینستاگرام به کاربران ارائه می دهد که استفاده از آن رایگان است.  همانطور که میدانید اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که روزانه چندین هزار محتوا از عکس ها و ویدیو در آن به اشتراک گذاشته میشود .

شما میتوانید با استفاده از سایت دانلودگرام، کاربران می توانند به راحتی پست ها، استوری ها و ویدیوهای IGTV اینستاگرام مورد علاقه خود را دانلود کرده و مستقیماً در گوشی خود ذخیره کنند.

این وبسایت به کاربران کمک می کند به محتوای مورد نظر خود در اینستاگرام به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند و امکان مشاهده راحت را در هر زمان حتی بدون نیاز به اینترنت داشته باشند.

سایت دانلودگرام یک رابط کاربری کاربرپسند و ساده را دارد و به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و بدون دردسر محتوای اینستاگرام را دانلود کنند.

 

معرفی سایت های دانلود از اینستاگرام انلاین

سایت دانلود از اینستاگرام انلاین - رایا پروژه

سایت دانلود از اینستاگرام انلاین – رایا پروژه

 

چندین روش و سایت آنلاین برای دانلود محتوای اینستاگرام وجود دارد و ما پنج مورد از بهترین سایت های دانلود اینستاگرام را در ادامه معرفی کردیم.

اولین سایت InstaOffline نام دارد که به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی با کپی URL، عکس ها، فیلم ها و ویدیوهای IGTV را از اینستاگرام دانلود کنند.

یکی دیگر از گزینه های محبوب، 4K Stogram است، نرم افزاری که به کاربران امکان می دهد عکس ها، فیلم ها و استوری ها را با کیفیت بالا مستقیماً در موبایل یا کامپیوتر خود دانلود کنند.

اگر میخواهید بدون هیچ برنامه ای عکس و ویدیو از اینستاگرام دانلود کنید پیشنهاد ما به شما ، DownloadGram است که در این مقاله هم به آن اشاره کردیم  این سایت به کاربران اجازه می دهد محتوای اینستاگرام را با چند کلیک ساده دانلود کنند.

و در آخر نیز پیشنهاد ما به شما برنامه QuickSave برای اینستاگرام یک برنامه اندرویدی و ios است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها و استوری‌ها را به راحتی از اینستاگرام دانلود کنند.

 

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری بدون برنامه

 

شما میتوانید دانلود ویدیوها از اینستاگرام و ذخیره آنها در گالری بدون نیاز به هیچ برنامه ای هم انجام بدیم که در ادامه به اشاره کردیم.

  1. ابتدا ویدیوی اینستاگرامی را که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید و آن را باز کنید.
  2. پس از باز شدن ویدیو، روی سه نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید.
  3. یک منوی کشویی ظاهر می شود و در بین گزینه ها، “Copy Link” را خواهید یافت.
  4. روی آن گزینه کلیک کنید و URL ویدیو کپی می شود.
  5. اکنون، یک مرورگر وب را باز کنید و دانلودر ویدیوی اینستاگرام را جستجو کنید.

سایت های مختلفی وجود دارد، بکه کافیست یکی از آن ها را انتخاب کنید و مراحل بالا را انجام بدبد تا ویدیو شما بارگذاری شود.

 

جمع بندی

 

در این مقاله به معرفی نرم افزار های دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام پرداختیم که دیگر مشکل دانلود از اینستاگرام  را نداشته باشید و به راحتی هر محتوایی که دوست دارید را به اسانی دانلود کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود