نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام – آموزش کامل و تصویری پاک کردن اکانت در اینستاگرام

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام مشکلی است که خیلی از افراد به دنبال راهی هستد تا به صورت آسان بتوانند اکانت اینستاگرام خود را پاک کنند؛ اگر مشکلی برای اکانت شما پیش آمده باشد و یا قصد داشته باشید که برای همیشه اکانت خود را در اینستاگرام حذف کنید میتوانید به سادگی و با گذاشتن تنها 5 دقیقه وقت این کار را به سادگی انجام دهید ما سعی  داشتیم تا در این مقاله به آموزش کامل دیلیت کردن اکانت در اینستاگرام را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم با ما در ادامه همراه باشید.

همچنین اگر قصد دارید که اکانت خود را به صورت موقت دی اکیتو کنید میتوانید مقاله دی اکتیو اینستاگرام را مشاهده کنید.

 

آموزش تصویری پاک کردن اکانت در اینستاگرام

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام - رایا پروژه

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام

 

در این آموزش ما اکانت مورد نظر را در سایت اینستاگرام اقدام به پاک کردن آن کردیم که تمامی مراحل آن را به صورت کاملا تصویری برای شما عزیزان نشان خواهیم داد که به راحتی و قدم به قدم اقدام به پاک کردن اکانت خود کنید.

 

لینک صفحه اصلی حذف کردن اکانت اینستاگرام


ورود به سایت


نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام 1 - رایا پروژه

 

1 : در مرحله اول وارد اکانت اینستاگرام خود در وب شوید و از قسمت کناری بر روی پروفایل خود کلیک کنید تا وارد setting شوید

 

بیشتر بخوانید : آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

 

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام 2 - رایا پروژه

 

2 : پس از اینکه وارد setting شدید در انتهای آن گزینه ای به نام help قرار دارد که باید بر روی آن کلیک کنید.

 

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام 3 - رایا پروژه

 

3 : پس از اینکه وارد قسمت help شدید.

4 :  در صفحه ای که ملاحظه میکنید وارد help center شوید.

 نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام 4 - رایا پروژه

 

5 : در help center باید بر روی گزینه manage your account کلیک کنید تا تنظیمات مربوطه به صورت کشویی برای شما به نمایش در بیاید.

 

بیشتر بخوانید : دانلود از اینستاگرام | معرفی نرم افزار های دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام

 

 

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام 6 - رایا پروژه

 

6 : پس از اینکه manage your account را انتخاب کردید در کشویی که برایتان نمایش داده میشود باید دنبال گزینه delete your account کلیک کنید تا به صفحه مربوطه بروید.

 

بیشتر بخوانید : افزایش بازدید پیج اینستاگرام

 

نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام قسمت 7 - رایا پروژه

 

7 : پس از اینکه وارد قسمت delete your account شدید باید در انتهای صفحه بر روی کلمه delete your account page 

کلیک کنید تا به صفحه اصلی  و ویژه پاک کردن اکانت اینستاگرام بروید.

 

بخش آخر آموزش حذف اکانت اینستاگرام - رایا پروژه

 

8 : در این قسمت سوالاتی از شما پرسیده میشود که برای چه دلیلی دارید اکانت خود را پاک کنید که میتوانید دلیل خود را انتخاب کنید

 

9 : در این بخش شما باید رمز اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید و اگر رمز اینستاگرام خود را یادتان نیست میتوانید بر روی گزینه  forgot password  کلیک کنید تا رمز عبور شما بازیابی شود

 

10 : پس از اینکه مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید کافیست در انتهای صفحه بر روی گزینه آبی رنگ موجود کلیک کنید تا اکانت شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای همیشه از دید عموم مخفی و پاک شود.

 

آموزش های مرتبط :آموزش اینستاگرام

 

سوالات متداول

 

در این بخش قصد داریم تا به برخی سوالات پرتکرار شما عزیزان در رابطه با آموزش حذف اکانت اینستاگرام پاسخ‌دهیم در ادامه همراه ما باشید.

 

آیا پس از حذف اکانت اینستاگرام شخصی دیگر میتواند به آن دسترسی داشته باشد؟

 

شاید برای بسیاری از افراد این مورد سوال باشد که بعد از حذف اکانت اینستاگرام خود را در جعبه جا که در بالا به آن پرداختیم شخص دیگری می تواند وارد اکانت شما شود باید بگویم که خیر و زمانی که شما اکانت خود را حذف میکنید تو اینستاگرام می تواند به آن دسترسی داشته باشد و تمامی تصویر و ویدیو هایی که در آن آپلود کرده اید تا یک روز بعد از حذف اکانت از بین خواهند کرد و هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید : چگونه ریلز طولانی بگذاریم

 

آیا بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور میتوانیم اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

 

یکی دیگر سوالات پرتکرار شما از این است که آیا میتوانیم بدون نام کاربری و رمز عبور اقدام به حذف اکانت اینستاگرام خود کنیم باید بگوییم که خیلی شما باید در ابتدا نام کاربری خود را داشته باشید اگر رمز عبور را فراموش کرده اید می توانید با ایمیلی که و این شماره تلفنی که بر روی اکانت خود ثبت کرده اید و دور خود را بازیابی کنید و سپس می توانید با داشتن نام کاربری و رمز عبور معتبر اقدام به حذف اکانت اینستاگرام خود کنید.

 

آیا پس از پاک کردن اکانت اینستاگرام میتوانیم مجدد به آن دسترسی داشته باشیم؟

 

زمانی که شما قصد دارید تا اکانت اینستاگرام به شما به صورت کامل پاک شود می‌توانید با استفاده از روش که در این مقاله به شما عزیزان معرفی کردیم این کار را انجام دهید و زمانی که اکانت شما به طور کامل از اینستاگرام حذف شد دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید و دیگر نمیتوانید وارد پیج خود شوید پس قبل از اینکه بخواهید اکانت خود را حذف کامل کنید از تصاویر و ویدیوهای خود بکاپ تهیه کنید تا اگر در در آینده قصد داشتیدتا ویدیو و تصاویر خود را داشته باشد در آن و استفاده کنید.

 

آیا پس از حذف اکانت میتوانیم اکانت دیگری با همان نام کاربری بسازیم؟

 

می توان گفت یکی دیگر از سال است کهبرای خیلی از افراد مبهم است این است که زمانی که اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کند آیا می‌تواند مجدد با همان نام کاربری اکانت دیگری را بسازند باید بگوییم خیر شما زمانی که کار خود را پاک می کنید و نام کاربری شما به صورت کامل از دیتابیس اینستاگرام پاک میشود ولی اینستاگرام نام کاربری شما را در لیست حذف اکانت های حذف شده قرار می دهد و شما دیگر نمی توانیم با همان نام کاربری پیج دیگری را راه اندازی کنید.

 

جمع بندی

 

در این مقاله قصد داشتیم تا نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام  راهی آسان را برای شما آموزش دهیم  تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقدام به حذف اکانت خود کنید این روش تضمین شده است و با انجام ان که زیر 5 دقیقه زمان نخواهد برد میتوانید به سادگی پروسه پاک کردن اکانت اینستاگرام خود را به صورت تصویری انجام دهید ؛ با تشکر از شما همراهان عزیز رایا پروژه.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 1 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود