پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران و جهان کدام است؟

پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران کدام است؟ چطور میشود از برنامه نویسی کسب درآمد کرد یکی از سوالاتی است که خیلی از کاربران از متخصصان رایا پروژه سوال میکند ما قصد داریم در این مقاله برای شما عزیزان برخی از زبان های برنامه نویسی که پردرآمد هستند را معرفی کنیم تا بیشتر با این حوزه و زبان های برنامه نویسی آشنا شوید و از همین امروز یادگیری آن را آغاز کنید تا در آینده به درآمد خوبی برسید در ادامه همراه ما باشید.

همچنین اگر پروژه برنامه نویسی دارد میتوانید از خدمات انجام پروژه های برنامه نویسی در رایا پروژه استفاده کنید.

 

پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران کدام است؟

پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران کدام است ؟ - رایا پروژه

پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران کدام است ؟

 

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که  از متخصصان و کارشناسان رایا پروژه پرسیده میشود این است پر درآمد ترین زبان های برنامه نویسی  در ایران کدام هستند و یادگیری کدام زبان را شروع کنند تا در آینده به در آمد خوبی برسند شما میتوانید با یادگیری یکی از زبان های گفته شده پایین نرم افزار دلخواه خود را خلق و توسعه دهید ؛ ما در این مقاله سغی کردیم تا سوالات شمارا با بهترین نحوه پاسخ بدیم.

 

🔗بیشتر بخوانید :  آموزش برنامه‌نویسی سمت سرور با زبان پایتون

 

زبان برنامه نویسی چیست؟

 

هر برنامه یا بازی که شما بر روی گوشی و کامپیوتر خود دارید توسط برنامه نویسی انجام میشود و به وسیله زبان مشخصی طراحی شده است؛ زبان برنامه نویسی به معنی دستور خاصی در قالب کد به کامپیوتر است که کاری یا بازی برای ما به اجرا در می آورد و زبان های برنامه نویسی با توجه به کاربرد آن به دسته های خاصی تقسیم میشوند که در ادامه طبق داده های سایت  Stack Overflow Developer Survey 2019 با بهترین و پر درآمد ترین آن ها در کشورمان آشنا خواهیم شد.

 

بیشتر بخوانید : برنامه نویسی چیست؟

 

1- پایتون(Python)

پایتون

به جرعت میشه گفت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در ایران و جهان پایتون است که بدلیل عملکرد و سرعت بالایی که دارد بسیاری از افراد را برای یادگیری آن ترغیب میکند ؛ زبان پایتون در هوش مصنوعی هم کاربرد بسیاری دارد که میتوان گفت در آینده نیز با توجه به گسترده شدن هوش مصنوعی این زبان نیز بیشتر استفاده شود و در آمد خوبی داشته باشد.

 

2- سی شارپ (#C)

سی شارپ

یکی از زبان های محبوب و پر استفاده در ایران زبان سی شارپ است که یک زبان شی گرا است و بهترین انتخاب برای طراحی نرم افزار های موبایل است ؛ این زبان با سرعت در حال پیشرفت است و در ایران نیز بیسار استفاده میشود و یادگیری آن میتواند برای شما شغلی پر در آمد را ایجاد کند.

 

3-جاوا (java)

 

بیشتر بخوانید: چطور برنامه نویسی یادبگیرم؟

 

زبان جاوا یکی از قدیمی ترین و قوی ترین زبان های برنامه نویسی است که بسیار پر استفاده است و در ایران نیز بازار کار خوبی را دارد با استفاده از این زبان میتوانید برنامه های متفاوتی را بسازید و بیستری استفاده در طراحی نرم افزار های موبایل میشود.

 

4-سوئیفت (Swift)

 

Swift

این زبان توسط شرکت اپل ساخته شده است و بهترین زبان برای اپ های  سیستم عامل ios است با استفاده از این زبان میتوانید اپ های ios بسازید و آن را توسعه دهید و به همین سبب آینده خوبی را در بازار ایران دارد.

 

5. جاوا اسکریپت (JavaScript)

 

جاوا اسکریپت

این زبان در ایران و در جهان بسیار محبوب است و بیشتر در سایت ها استفاده میشود طوری که هیچ سایتی نیست که بدون جاوا اسکریپت کارکند و این زبان تجربه کاربری شما را در مرورگر های و وبسایت ها بالا میبرد ؛ شما با یادگیری این زبان به در آمد خوبی میرسید و بازار کار خوبی را نیز در کشوران دارد.

 

مقالات دیگر : کاربرد نرم افزاری های مایکروسافت

 

اهمیت یادگیری زبان برنامه نویسی ؟

 

دنیا به سمت تکنولوژی پیش میرود و یکی از مزیت های یک فرد در این حوزه یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی است که میتواند شما را در آینده به در آمد بالایی برساند ؛ شما میتوانید با استفاده از دانشی که با یادگیری یکی از از زبان هایی که در بالا گفته شده نرم افزاری را خلق کنید و به در آمد خوبی برسید.

 

مقالات دیگر : بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی بازی

 

برخی از سوالات پرتکرار در حوزه برنامه نویسی

 

در این بخش قصد داریم تا به برخی از سوالات پرتکرار که شما در اینترنت جستجو کردید را پاسخ دهیم.

 

بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع

 

اگر شما قصد داشته باشید که به تازگی وارد حوزه برنامه نویسی شوید حتماً به این فکر می کنید که کدام زبان برنامه نویسی مناسب است برای شروع و وارد شدن این حوزه برای شروع مو بهترین آن زبان سی و سی پلاس پلاس است که خیلی از افراد با استفاده از این زبان وارد حوزه برنامه نویسی و یادگیری زبان میشوند.

اگر تازه وارد هستید و به تازگی یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید بهترین انتخاب زبان سی میباشد ، که تمامی قواعد برنامه نویسی در این زبان رعایت شده است و شما می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید.

 

پرتقاضا ترین زبان برنامه نویسی

 

سوالات پرتکرار ای که کاربران آن را جستجو می‌کند این است که کدام یک از زبان های برنامه نویسی تقاضای زیاد دارد و بازار کار زیادی برای آن موجود است باید بگوییم که یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی پایتون است و نه تنها در ایران که در خارج هم بازار کار بسیار خوبی دارد و اگر قصد داشته باشد که یک زبان برنامه نویسی آینده دار را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما زبان برنامه نویسی پایتون است.

 

امن ترین زبان برنامه نویسی

 

شاید این مورد برای شما سوال باشد که کدام یک از زبان های برنامه نویسی امنیت بالایی دارد که باید این تفکر را دور بیندازیم چرا که تمامی زبان های برنامه نویسی از امنیت خوبی برخوردار هستند و میشه گفت که تمامی آنها نسبت به یکدیگر تفاوت هایی دارند که برخی از آنها امنیت بیشتری دارد و برخی از آنها نسبت امنیت پایداری دارد اما می‌توان از تمامی این زبان ها در تمامی پروژه های خود استفاده کرد.

 

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در آمریکا

 

آمریکا یکی از کشورهای خیلی از برنامه نویسان در آن حضور دارند و یا با آن مهاجرت می کند چرا که بیشتر شرکت‌های بزرگ فناوری در آن حضور دارد و همین دلیل خیلی از افراد قصد دارند با یادگیری برنامه نویسی به این کشور مهاجرت کنند.

زبان برنامه نویسی پایتون و سی شارپ دو زبانی هستند که در این کشور بسیار بازار کار خوبی دارد و افراد مختلفی پروژه‌های مختلف خود را با استفاده از این دوزبان برنامه نویسی انجام میدهند و درآمد خوبی را نیز دارد 

 

🔗بیشتر بخوانید : کسب درآمد دلاری در ایران 

 

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی در کانادا

 

یکی دیگر از کشورهایی که افراد بسیاری برای حوزه برنامه نویسی به آن مهاجرت می‌کنند کشور کانادا است که می‌توانید با یادگیری زبان های برنامه نویسی پایتون و یا جاوا اسکریپت و غیره در این کشور مشغول به کار شوید و به درآمد خوبی نیز برسید.

 

درآمد برنامه نویسی در جهان

 

شاید برای شما سوال باشد که درآمد یک برنامه نویس در جهان چقدر است ؟ ، برنامه نویسی که از آن بسته شغل هایی است که بسیاری از کشورهای مختلف در سالیان اخیر در آن فعالیت می‌کند و رشد خود را دارد و میتوان با استفاده از برنامه نویسی به درآمد بالایی نیز برسید، و در آمد یک برنامه نویس در جهان بستگی به تخصص آن دارد که میتواند بین (50 الی 100 هزار دلار در سال باشد)

 

جمع بندی

 

شغل برنامه نویسی دارای جایگاه خاصی در بین شرکت های بزرگ فناوری است و اگر شما تخصص خوبی داشته باشید  برنامه نویس خلاقی باشید میتوانید حتی با شرکت های بزرگ مانند گوگل و مایکروسافت همکاری کنید ؛ پس از همین امروز یادگیری یکی از زبان های گفته شده بالا شروع کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود