چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است | استعلام سیم کارت با کد ملی😍

چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است ، شاید برای شما سوال پیش بیاید که چطور میتوان استعلام سیم کارت با کد ملی را مشاهده کرد ؛ شاید شما در گذشته سیم کارت هایی را با نام خود خریداری کرده باشید و الان اسن سیم کارت ها در دسترس شما نباشند به همین خاطر میتوانید با دو روشی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد ؛ خیلی راحت و سریع تعداد سیم کارت هایی که به نام شما  و فعال هستند را شناسایی کنید و ببرای غیرفعال کردند آن میتوانید به مراکز پیشخوان دولتی در شهر خود مراجعه و آن ها را غیرفعال کنید ؛ همراه تیم تولید محتوای رایا پروژه باشید تا مراحل این آموزش را در ادامه شرح دهیم.

همچنین شما عزیزان میتوانید با استفاده از کد های مخفی موبایل خود از اطلاعات تماس و دیگز موارد مشابه را دریافت کنید.

 

🔗بیشتر بخوانید : نحوه ریجستری گوشی موبایل

 

چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است؟

چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است؟ - رایا پروژه

چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است؟

 

سیم کارت ها  در برخی مواقع با استفاده های اشتباه ممکن است برای شما مشکلاتی را ایجاد کند که شاید این اشتباهات از جانب شما اتفاق نیوفتاده باشد؛ برای این حل مشکل میتوانید در اولین قدم شناسایی کنید که چند سیم کارت تا به حال به نام شما ثبت شده است و پس از شناسایی سیم کارت های فعال خود؛ به راحتی میتوانید آن ها را غیرفعال کنید که در ادامه دو مورد از بهترین راه های شناسایی سیم کار های فعال را به شما دوستان معرفی میکینم که با استفاده از این دو روش خیلی راحت میتوانید لیست تمامی سیم کارت های خود را مشاهده کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

1 – استفاده از پیامک

 

اولین روشی که میتوانید با استفاده از آن استعلام سیم کارت های فعال به نام خودتان را بگیرید روش استفاده از کد دستوری است ؛ برای استفاده از این روش میتوانید وارد پیغام های موبابل خود شوید و :

کد ملی خود را به شماره سامانه ( 3000504901 ) و یا ( 3000150 ) ارسال کنید تا تعداد سیم کارت هایی که به نام شما و با کد ملی شما ثبت شده است را مشاهده کنید و در صورت دیدن تعداد زیاد و مشکوک میتوانید آن ها را غیرفعال کنید.

 

2 – استفاده از سایت

 

 سایت mobilecount.cra.ir - رایا پروژه

سایت mobilecount.cra.ir

 

یکی از دیگر را های سریع و راحت برای اینکه  بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است ؛ استفاده از سایت ( mobilecount.cra.irاست ؛شما پس از وارد شدن به این سایت میتوانید با وارد کردن اطلاعات کارت ملی خود خیلی راحت و سریع استعلام سیم کارت های فعال خود را بگیرید ؛ فقط باید توجه داشته باشید که تمامی سیم کارت ها به شماره ملی شما باشند درغیر این صورت در لیست برایتان نمایش داده نمیشود.

اگر از سرعت اینترنت خود راضی نیستید میتوانید با مراجعه به مقاله آموزش بالا بردن سرعت اینترنت تا حد بالایی سرعت اینترنت خود را در سیم کارت و وای فای بالا ببرید.

 

بیشتر بخوانید : چطور میتونم بسته اینترنت انتقال بدم

 

استعلام سیم کارت با کد ملی

استعلام سیم کارت با کد ملی - رایا پروژه

استعلام سیم کارت با کد ملی

 

یکی دیگر از را هایی که شما عزیزان میتوانید به سادگی تمامی سیم کارت های به نام خودتان را مشاهده کنید استفاده از کد ملی است که به سادگی میتوانید استعلام سیم کارت با کد ملی را بگیرید برای این کار در ادامه همراه ما باشید.

  • در ابتدا این لینک را کپی کنید و در مرورگر خود قرار دهید (https://mobilecount.cra.ir/#!Home)
  • پس از ورود به این آدرس در انتهای صفحه میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.
  • در صفحه ای که برایتان باز شده است باید اطلاعات هویتی خود را ثبت کنید.
  • سپس لازم است تا شماره ملی و سایر اطلاعات درخواستی را وارد کنید.
  • پس از ثبت اطلاعات میتوانید تعداد سیم کارت های خود را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که در بازه زمانی 24 ساعت میتوانید تنها یک بار استعلام سیم کارت بگیرید.

 

اهمیت مشاهده سیم کارت های فعال

 

خیلی از کاربران زمانی که سیم کارتی را به نام خود ثبت میکنند  استعلام دیگر سیم کارت های خود را نمیگیرند.

چرا که یکی از مهم ترین مواردی که خیلی از کاربران از آن غافل هستند اهمیت سیم کارت است چرا که اگر یکی از سیم کارت های شما توسط شخص دیگری ربوده و استفاده شود میتوانید برای شما مشکلاتی را ایجاد کند ، چرا که اگر هز اقدامی را با شماره سیم کارت شما انجام دهد به نام شما ثبت میشود و از شما شکایات میکنند.

به همین دلیل خیلی مهم است که استعلام سیم کارت خود را بگیرید و تمامی شماره های ثبت شده به نام خودتان را مشاهده کنید.

اگر شما نیز تا الان نمیدانید که چند سیم کارت به نام شما است و قصد دارید میخواهید بدانید که چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است همین الان با استفاده از این روش در این مقاله تمامی شماره های خود را مشاهده کنید.

 

مقالات مرتبط : استعلام پلاک خودرو با کد ملی

 

جمع بندی

ما قصد داشتید در این مقاله برای شما عزیزان به سوال پرتکرار شما که چطور بفهمم چند تا سیم کارت به نام من است پاسخ دهیم و بتوانید به راحتی استعلام سیم کارت با کد ملی را انجام دهید ، ممنون که این بخش از مقاله همراه ما بودید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود