کامنت مارکتینگ در اینستاگرام – آموزش اصول کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام روشی است که میتوانید در کمترین زمان به بازدهی خوب آن بر روی پیج اینستاگرام خود برسید؛یکی از راه های خوبی که با اجرا آن به صورت صحیح که میتوانید فالور واقعی و حتی خریدار جذب کنید استفاده از اصول و تکنیک های کامنت مارکتینگ در اینستاگرام است و ما قصد دارین در این مقاله با روش های مختلف آن آشنا شویم با ما همراه باشید؛ تمامی این روش ها تست شده است و نتایج خوبی دارد اگر قصد دارید تا بیشتر با این شبکه اجتماعی اشنا شوید میتوانید مقاله آموزش اینستاگرام به صورت تصویری را مشاهده کنید.

 

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام چیست؟

 

کامنت مارکتینگ در اینستاگرام - رایا پروژه

 

زمانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال مشاهده پست های مختلف هستید حتما به بخش کامنت های پست های مختلف رجوع میکنید که نظرات بقیه افراد را در مورد پست مورد نظر بررسی کنید و حتما به این مورد برمی‌خوریم که برخی که برخی از افراد در کامنت های خود از محصولات و یا محتوای پیج خودشان تبلیغ کردنند که به این مورد کامنت مارکتینگ در اینستاگرام گفته میشود ولی میشه گفت 80 درصد این نوع روش آن ها اشتباه بوده و مسلما بازدید زیادی را دریافت نخواهد کرد ؛ خال قصد داریم در این مقاله به شما آموزش دهیم که چطور بتوانید کامنتی را در اینستاگرام قرار دهید تا بازدید و فروش زیاد را برای شما داشته باشد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : ایده برای استوری

 

 کامنت مارکتینگ تبلیغاتی

 

اکثر کامنت ها و نظراتی که در پست های مختلف مشاهده میکنیم تبلیغاتی است و به همین سبب افراد خیلی کمی به آن توجه میکنند جون به طور معمول کلیه افراد جامعه زیاد میانه خوبی با تبلیغ ندارند و اینجاست که باید هنر خود را در درج یک کامنت تبلیغاتی و به صورتی که کاربر از آن به سادگی رد نشود نشان دهید باید سعی داشته باشید که مطلبی را به عنوان تبلیغ در بخش کامنت ها وارد کنید که از همان اول محصول یا خدماتی را تعریف نکند.

 

از کامنت های جذاب و مرتبط استفاده کنید

 

این موضوع خیلی مهم است که اگر آن را به درستی رعایت کنید حتما نتایج خوبی را دریافت خواهید کرد؛ باید سعی داشته باشید که از کامنت های جذاب استفاده کنید یعنی اینکه مطلبی را طوری بیان کنید که کاربر پسند باید و مخاطب با شما ارتباط برقرار کند و موضوع دیگری که وجود دارد این است که باید موضوع کامنت شما باید پست هدف شما مرتبط باشد یعنی اینکه اگر موضوع پست به طور مثال در مورد تکنولوژی باشد موضوع کامنت شما نباید در مورد سیاست یا غیره باشد باید به این مورد توجه کنید.

 

بیشتر بخوانید : کامنت مارکتینگ چیست؟ 

 

به تعداد کاراکتر های کامنت توجه کنید

 

این مورد هم بسیار حائز اهمیت بوده و باید در این بخش نیز توجه بسیاری زیادی داشته باشید؛ به طور میانگین و تست هایی که گرفته شده افراد که در اینستاگرام هستند زیاد علاقه ای به خواندن مطالب طولانی نیستند و به سادگی از آن رد میشوند ؛ به همین سبب سعی داشته باشید که وقتی محتوای را در بخش کامنت وارد میکنید نهایت 80 الی 100 کلمه داشته باشد تا خوانایی آن برای مخاطب خوب باشد و آن را بخواند.

 

سعی کنید سوال در ذهن ببینده ایجاد کنید

 

کامنت مارکتینگ اینستاگرام - رایا پروژه

 

این روش همیشه یکی از جذاب ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ بوده است؛ در این روش باید سعی کنید تا ذهن مخاطبان خود را درگیر سوال خود کنید که همین مورد باعث میشود تا به پیج شما سر بزنند و اگر محتوای خوبی را در هایلایت ها و پست های خود قرار داده باشید شما را دنبال میکنند و فالور شما به حساب می آیند برای اینکه ذهن مخاطب را درگیر سوال خود کنید میتوانید از تست هوش ها و مطالب دانستی استفاده کنید که بازدهی خوبی را دارد.

 

بیشتر بخوانید : افزایش بازدید پیج اینستاگرام

 

از علامت سوال در کامنت های خود استفاده کنید

 

همانطور که در بالا گفتیم سعی کنید تا با سوالات جذاب و جالب خود مخاطب را وادار کنید تا با شما تعامل داشته باشد و به پیج شما سر بزند برای اینکه این پروسه به خوبی انجام شود میتوانید از علامت های سوال و یا تعجب استفاده کنید که مخاطب کامنت را شما به خوبی درک کند و بداند که  محتوای کامنت شما پرسشی است یا غیره ؛ این مورد را حتما انجام بدید.

 

در متن کامنت خود اسم برند خود را بیاورید

 

این یک ترفند است که بتوانید با آن نام تجاری یا همان برند خود را برای دیگران عنوان کنید به طور مثال متنی را از جانب فردی دیگر ارسال کنید و در آن از محصولات خود به عنوان یک خریدار تعریف کنید و در وسط یا انتهای محتوای خود بزنید ب طور مثال ( من مین محصول را از رایا پروژه خریداری کردم و عالی بود ) همین کامنت میتواند باعث فروش بیشتر شما شود.

 

همیشه در ابتدای متن کامنت از تبلیغ استفاده نکنید

 

در ابتدای مقاله نیز در این مورد صحبت کردیم که هیچگاه نباید در ابتدای مقاله خود تبلیغ محصولات خود را بکنید این کار باعث میشود تا مخاطب چشمش به کامنت شما برسید سریعا آن را ببندند و از آن فرار کند برای حل این موضوع در ابتدای کامنت خود در مورد پست مربوطه نظر دهید و پس از آن که حداقل 50 کلمه نظر خود را بیان کردید میتواند در مورد محصولات خود در 50 کلمه بعدی تبلیغ خود را انجام بدید.

 

بیشتر بخوانید : نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام 

 

سعی کنید پست ها را نقد کنید

 

برای اینکه در کامنت مارکتینگ اینستاگرام موفق باشید و همیشه توجه ها رو به شما باشد باید سعی داشته باشید تا مانند یک منتقد عمل کنید هر پستی را که مدنظر دارید و لایک بالایی دارد نظر خود را به صورت نقد بیان کنید تا مورد توجه افراد دیگر قرار بگیرید همین امر باعث میشود تا تعداد بازدید کامنت و در نهایت پیج شما افزایش یابد که این کار به نفع شماست.

 

نمونه کامنت مارکتینگ در اینستاگرام

 

در این بخش قصد داریم تا نمونه ای عالی از یک کامنت مارکتینگ خوب در اینستاگرام  را بیان کنیم تا بتوانید از این پس طبق همین کامنت عمل کنید.

 

به طور مثال در مورد پست خبری

 

( سلام ممنون از خبری که گزاشتید این خبر برایم آشنا است چون چند روز پیش در پیج رایا پروژه مشاهده کردم ! این پیج هم خبرای های دسته اول را منتشر میکند آیا به نظر شما این خبر درست است؟ )

 

تاثیر کامنت در اینستاگرام

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی پر مخاطبی است و بیش از نیمی از افراد جهان روزانه در این شبکه اجتماعی به گشت گذار میپردازند ویکی از بخش های جذاب اینستاگرام کامنت آن است که این امکان را به تمامی افراد میدهید تا نظرات خود را بدون سانسور بیان کنند و شما میتوانید با استفاده از روش های بالا که گفته شده است از این امکان استفاده کنید و پیج های خود را رشد بدهید.

همچنین اگر قصد دارید که به صورت گسترده تبیغات خود را انجام دهید به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله آموزش ایمیل مارکتینگ را مشاهده کنید.

 

مقالات دیگر :قوانین اینستاگرام

 

جمع بندی

 

در این مقاله کامل با آموزش اصول کامنت مارکتینگ در اینستاگرام در رایا پروژه آشنا شدیم که میتوانید به صورت رایگان و فقط با استفاده از چند نکته کامنت های خود را تبدیل به فالور و خریدار کنید توجه داشته باشید که این تکنیک های گفته شده فقط در سایت رایا پروژه گفته شده است پس کاملا از آن در جهت پیج های خود استفاده کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود