انجام پروژه های هوش مصنوعی | با کیفیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته❤️

 انجام پروژه های هوش مصنوعی

انجام پروژه های هوش مصنوعی - رایا پروژه

 

هوش مصنوعی چیست ؟ 

 

هوش مصنوعی(Artificial Intelligence) از ترکیبب دو کلمه ایجاد شده است. منظور از مصنوعی(Artificial) یعنی انجام پروژه های هوش مصنوعی ساخته شده به دست بشر می باشد  و از سوی  دیگر هوش(Intelligence) یعنی  توانایی ذهن برای درک اصول، حقیقت، حقایق یا معانی، کسب کردن علم و دانش و تبدیل کردن علم به عمل بر اساس توانایی یادگیری و درک کردن می باشد . در نتیجه هوش مصنوعی ماشینی می باشد که توسط انسان ها تولید می‌شود تا زندگی را راحت وآسان کند که به حالت  برنامه‌های رایانه‌ای یا ماشین‌هایی است  که به تفکر و یادگیری کمک می‌کنند. البته به صورت کلی هم می توان گفت که هر چیزی که در اطرافمان است و می تواند بازخوردی را از خود باقی بگذارد ، می تواند نشان دهنده وجود هوش مصنوعی در درون خود باشد .

در حالت کلی ، هوش مصنوعی زیرمجموعه‌ای از علم کامپیوتر می باشد که مرتبط به ساختن ماشین‌های هوشمند است  تا وظایفی را بتوانند انجام دهند که نیازمند به هوش انسانی دارند.

 

 تاریخچه و پیشینه هوش مصنوعی چیست ؟ 

 

 گذشته هوش مصنوعی به سال های جنگ جهانی دوم مربوط می شود . هنگامی که نیروهای آلمانی برای رمز نگاری و ارسال کردن مطمئن  پیام ها از ماشین enigma استفاده می کردند و دانشمند انگلیسی، فردی به نام  آلن تورینگ در تلاش برای شکست دادن  این کد ها به میدان آمد . این فرد به با همراهی تیمش ماشین bombe را تولید کردند که enigma را رمز گشایی می کرد. هر 2 ماشین enigma و bombe اساس یادگیری ماشینی (machine learning) می باشند  که یکی از شاخه های هوش مصنوعی یا همان Artificial intelligence گفته می شود . تورینگ به ماشینب هوشمند تعریع میکرد که بدون اینکه به انسان حس صحبت با ماشین را بدهد، با او ارتباط برقرار کند و این مورد اساس و پایه علم هوش مصنوعی می باشد  یعنی ساختن ماشینی که مانند انسان ها  فکر و تصمیم گیری کند و آن را عملی کند ؛ کم کم  با پیشرفت فناوری و دیگر سخت افزارهای مورد نیاز برای پیشرفته شدن هوش مصنوعی، ابزار هوشمند و سرویس‌ های هوشمندی به بازار معرفی شدند که از هوش مصنوعی در بسیاری از کار هایشان استفاده می‌کردند. اکثر سرویس‌ های معروف مثل موتورهای جستجو، ماهواره‌ ها است

از هوش مصنوعی استفاده می‌کردند. با معرفی شدن تلفن های هوشمند و بعد از آن گجت ‌های هوشمند، هوش مصنوعی قدم و راه بزرگی را برای وارد شدن به زندگی انسان‌ها گذراند و تمام کرد. پس از آن هوش مصنوعی برای انسان‌ ها چهره س کاربردی تری پیدا کرد و اکثر انسان ها با کلمه هوش مصنوعی و کاربرد ها و ویژگی های آن آشنا شدند.

 

 کاربرد های هوش مصنوعی چیست ؟

 

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه سلامت

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه کسب و کار

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه آموزش و پرورش

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه اقتصاد

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه قانون و قضا

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه تولید

کاربرد هوش مصنوعی در  زمینه برقراری امنیت

کاربرد هوش مصنوعی در  زمینه کامپیوتر

کاربرد هوش مصنوعی در  زمینه پزشکی

کاربرد هوش مصنوعی در  زمینه فروش آنلاین

کاربرد هوش مصنوعی در  زمینه صنعت کشاورزی

کاربرد هوش مصنوعی  در حوزه کسب و کار می تواند به شکل های گوناگون مانند نحوه سرویس دهی به مشتریان و کنترل کارمندان موثر باشد.

 کاربرد هوش مصنوعی   در حوزه قانون و قضا می تواند عدالت اجتماعی بیشتری را ایجاد کند و قسمتی از بروکراسی اداری را اصلاح و سریع تر کند.

 کاربرد هوش مصنوعی  در حوزه تولید و کشاورزی با هر سطح و موضوعی می تواند نقش مثبتی را ایجاد کند.

کاربرد هوش مصنوعی  در حوزه سلامت که از پیشگیری، پیش بینی، تشخیص تا درمان را شامل می شود که بیشتر بحث های آینده ما را در بر خواهد شد.

کاربرد هوش مصنوعی در زمینه آموزش و پرورش که می تواند در زمینه یادگیری، ارزشیابی، مشاوره و استعداد یابی دانش آموزان موثر باشد .

کاربرد هوش مصنوعی  در حوزه اقتصاد با تحلیل وضع موجود و پیش بینی آینده می تواند در همه زمینه های مرتبط با پول و سرمایه موثر باشد .

 کاربرد هوش مصنوعی  در زمینه تفسیر داده ها و مخصوصا داده های بزرگ

و در آخر در هر جایی از زندگی روزمره از کار با موبایل گرفته تا خرید کردن از فروشگاه ها را شامل شود.

 

 شاخه های هوش مصنوعی چیست ؟ 

سفارش پروژه های هوش مصنوعی - رایا پروژه

 

شبکه عصبی (Neural Network)

منطق فاری (Fuzzy Logic)

پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing)

سیستم خبره (Experts Systems)

رباتیک (Robotics)

یادگیری ماشین (Machine Learning)

 

هوش مصنوعی چه کارهایی را میتواند انجام بدهد؟

 

هوش مصنوعی (AI) می تواند وظایف متعددی را انجام دهد که زمانی تصور می شد این کار را فقط  انان ها میتوانستند انجام بدهند.

یکی از جنبه های کلیدی هوش مصنوعی در توانایی آن برای تجزیه و تحلیل سریع و کارآمد حجم وسیعی از داده ها، تسهیل فرآیندهای تصمیم گیری مبتنی بر داده است.

با هوش مصنوعی، ماشین‌ها می‌توانند از الگوها یاد بگیرند، با موقعیت‌های جدید جهان سازگار شوند و فعالیت‌هایی را انجام دهند که نیاز به فکر کردن زیاد و پیچیده و مهارت‌های حل مسئله دارند.

هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، مالی، حمل‌ونقل و سرگرمی، کاربرد پیدا کرده است. از تشخیص بیماری ها و پزشکی شخصی گرفته تا وسایل نقلیه خودمختار و دستیاران مجازی، هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد انقلاب در صنایع مختلف، بهبود کارایی، افزایش دقت و افزایش قابلیت های مختلفی نسبت به انسان را دارد.

 

سطح های هوش مصنوعی  چیست ؟

 

هوش مصنوعی محدود

هوش مصنوعی عمومی

سوپر هوش مصنوعی

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های  هوش مصنوعی شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های هوش مصنوعی می باشد . 

 

قیمت پروژه های هوش مصنوعی

 

بسیاری افراد برای انجام پروژه های هوش مصنوعی خود از متخصصان رایا پروژه سوال میکنند که قیمت این دسته از پروژه ها چقدر است ؛ و متخصصان رایا پروژه اینگونه پاسخ این این افراد را خواند داد ؛ پروژه های هوش مصنوعی با توجه به پیچیدگی که دارند باید زمان زیادی را برای انجام این دسته از پروژه ها کارفرما اختصاص دهد و قیمت نیز پس از بررسی با توجه به حجم کار به کارفرما داده میشود.

 

سفارش ساخت هوش مصنوعی

 

اگر پروژه هوش مصنوعی دارید و قصد دارید آن را در مجموعه رایا پروژه انجام دهید میتوانید به راجتی پروژه خود را در صفحه سفارش پروژه ثبت کنید تا متخصصان ما با شما تماس بگیرند و ادامه فرایند نهایی کردن پروژه خدمننون اعلام کنند.

 

 نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های هوش مصنوعی

 

 پروژه های هوش مصنوعی شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 پروژه های هوش مصنوعی رشما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 پروژه های هوش مصنوعی شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

  پس از اتمام پروژه های هوش مصنوعی شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 

خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  هوش مصنوعی 

 انجام پروژه های هوش مصنوعی درگرایش های مهندسی

 انجام پروژه های هوش مصنوعی در گرایش های کامپیوتر

 انجام پروژه های هوش مصنوعی

 انجام پروژه های هوش مصنوعی با برنامه نویسی پایتون

 

رایا پروژه با دارا بودن بهترین متخصصان هوش مصنوعی ، شما در هر جای این کشور عزیز که  باشین بهتون عالی ترین خدمات رو ارائه خواهد داد.

در ارائه دادن خدمات پروژه ها ، کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ، دستور کارماست .

« ممنون از انتخاب و اعتماد شما سروران گرامی  »

برای  ثبت سفارش پروژه در رایا  پروژه دو راه وجود دارد :

1-ثبت سفارش پروژه در سایت

2- ثبت سفارش پروژه در واتساپ

که در هر دو مورد کارشناسان ما

در سریع ترین زمان با شما ما در ارتباط خواهند بود .

قیمت  بستگی به پروژه شما و زمانی که می خواهید پروژه تحویل داده شود متغیر است .

ولی کمترین قیمت انجام پروژه های هوش مصنوعی  در رایا  پروژه ارائه می شود .

پس از اینکه پروژه  هوش مصنوعی شما توسط متخصصان ما بررسی و تایید شد ، قیمت نهایی به شما اعلام می شود و در صورت رضایت ۲۵ تا ۵۰ درصد قیمت پروژه برای شروع گرفته می شود ،و مابقی هزینه پس از اتمام کار گرفته می شود .

زمان اتمام پروژه را شما عزیزان مشخص می کنید .

ولی همیشه سعی در این بوده پروژه های شما زودتر از وقتی که تعیین کرده اید ارسال شود .

پروژه های شما عزیزان توسط متخصصان با انگیزه و کار بلد انجام می شود ،و تا  ۴۸ ساعت بعد از تحویل فایل نهایی در صورت نیاز اگر  موردی برای تغییر بود متخصصان ما برایتان تغییر خواهند داد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود