ساخت داشبورد در اکسل | انجام تمامی پروژه های ایجاد داشبورد در اکسل با کیفیت بالا❤️

ساخت داشبورد در اکسل

ساخت داشبورد در اکسل - رایا پروژه

ساخت داشبورد در اکسل – رایا پروژه

 

ساخت داشبورد در اکسل با کیفیت بالا و با هزینه مناسب توسط گروه رایا پروژه انجام می شود ، اگر قصد دارید که برای شرکت و یا موسسه خود به داشبورد مدیریتی بسیار عالی و فرمول نویسی های روز در اکسل داشته باشید پیشنهاد می کنیم که از خدمات انجام پروژه های اکسل و طراحی و ساخت داشبورد های مدیریتی و غیره در رایا پروژه استفاده کنید ، شما می توانید با ثبت سفارش پروژه های طراحی و ساخت داشبورد های اکسل برای پروژه از مشاوره و پشتیبانی ۲۴ ساعتی که این مجموعه نیز بهره مند شوید و سوالات مربوط به برنامه اکسل و داشبورد های آن را از متخصصان و مشاوران این مجموعه بپرسید.

 

داشبورد اکسل چیست؟

داشبورد اکسل چیست؟

داشبورد اکسل چیست؟

 

در ابتدا باید اشاره کنیم که اصلاً داشبورد های مدیریتی در اکسل چیست و چه کاربردی می تواند برای ما داشته باشد باید با یک مثال شروع کنیم ،  داشبورد های مدیریتی و غیره که در اکسل که یکی از بهترین برنامه های حال حاضر جهان برای محاسبات و ورودی داده است و بسیاری از کاربران از این برنامه استفاده می کنند که توسط شرکت بزرگ مایکروسافت عرضه شده است می توان ساخت ، که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و موسساتی که داده های زیادی را دارند از این داشبورد ها استفاده می کند تا بتواند اطلاعات دقیق و سریع را از کسب و کار خود داشته باشند و آن را در هر لحظه مشاهده کند.

داشبورد های اکسل را می توان یک نرم افزار توصیف کرد که در قالب برنامه اکسل اطلاعاتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت که ما نمونه ای از این داشبورد ها را در ادامه برای شما عزیزان قرار خواهیم داد تا بیشتر با طریقه استفاده از این داشبورد ها اطلاعات کسب کنید ، داشبورد در اکسل یک بخش گرافیکی است که با توجه به فرمول نویسی هایی که در برنامه اکسل انجام شده است برای شما به نمایش گذاشته می شود و شما می توانید با کلیک بر روی هر کدام از المان هایی که در آن سطح وجود دارد به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که این مورد برای شرکت هایی که داده و مشتریان زیادی دارند بسیار می تواند مفید باشد.

طراحی و ساخت داشبورد های مدیریتی و غیره در اکسل نیازمند دانش فرمول نویسی در این برنامه عکس کرد این موارد توسط متخصصان رایا پروژه با بهترین نحو و کیفیت انجام می شود.

 

طراحی داشبورد در اکسل

طراحی داشبورد در اکسل - رایا پروژه

طراحی داشبورد در اکسل – رایا پروژه

مفهوم کلی در مورد داشبورد و کاربرد آن در اکسل داشبورد به یک صفحه‌ی ای ندارای نمودار های مختلف گفته می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا اطلاعات مختلف را در یک جا مشاهده کند و یا آن را تغییر دهند. داشبوردها معمولا به صورت گرافیکی طراحی می‌شوند و اطلاعات را با استفاده از چارت‌ها، نمودارها، جداول، عکس‌ها و سایر الگوهای هایی که دارند به نمایش میگزارند.

طراحی یک داشبورد در اکسل می‌تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات مختلفی را به صورت ساده و دسترسی آسان مشاهده کنند. به‌عنوان مثال، داشبورد ها می‌توانند به مدیران کسب کار های مختلف کمک کنند تا عملکرد کارکنان و با عملکرد شرکت خود را را مشاهده کنند و با بررسی داده‌های مربوطه، به تصمیم‌گیری های مناسبی را داشته باشند. همچنین، داشبورد می‌تواند به کاربران تجاری کمک کند تا به شناخت بهتر بازار و مشتریان خود برسند و در نتیجه، تصمیمات بهتری را داشته باشید.

اکسل یکی از بهترین ابزارها و نرم افزار برای طراحی داشبورد است. با استفاده از اکسل، می‌توانید به راحتی یک داشبورد حرفه‌ای و جذاب برای مشاهده اطلاعات خود طراحی کنید. در اکسل، می‌توانید از چارت‌های مختلفی مانند نمودارهای میله‌ای، نمودارهای دایره‌ای و نمودارهای خطی استفاده کنید و اطلاعات مختلف را با استفاده از Pivot Table‌ها مشاهده کنید.

به‌طور خلاصه اگه به این مورد اشاره کنیم، طراحی یک داشبورددر اکسل می‌تواند به کاربران کمک کند تا با نمایش اطلاعات به شکل گرافیکی و زیبا، به سرعت برای کسب کار خودشان تصمیم‌گیری کنند و در نتیجه، به بهبود عملکرد و کسب و کار خود را رقم بزنند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اکسل به دنبال این هستند که چگونه یک داشبورد حرفه‌ای و کارآمد برای مشاهده اطلاعات خود طراحی کنند ما در ادامه قصد داریم تا برای شما عزیزان مراحل طراحی داشبورد در اکسل را شرح دهیم در ادامه همراه ما باشید.

مراحل طراحی داشبورد در اکسل

به صورت گرافیکی و زیبا به نمایش بگذارید و برای کاربران به راحتی خواندن اطلاعات را ساده‌تر کنید. می‌توانید از Conditional Formatting برای نشان دادن داده‌هایی که مهم هستند و یا از حدودی خارج شده‌اند، استفاده کنید.

استفاده از فیلترها در اکسل:

استفاده از فیلترها برای جستجوی داده‌های موردنیاز و یا نمایش داده‌هایی با مشخصات خاص بسیار مفید است. با استفاده از فیلترها، کاربران می‌توانند به راحتی به داده‌های مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

طراحی یک نمایشگر زنده و پویا:

یک نمایشگر پویا با استفاده از فرمول‌ها و توابع Excel قابل طراحی است. با استفاده از این نوع ابزار، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را به صورت داینامیک نمایش دهید و به کاربران امکان دهید تا داده‌ها را با توجه به نیاز خود تغییر دهند.

طراحی یک رابط کاربری عالی و کاربرپسند:

طراحی رابط کابری یک داشبورد باید به  گونه‌ای طراحی شود که کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و داده‌های مورد نیاز را به سرعت پیدا کنند. برای این کار، می‌توانید از منوهای کشویی، دکمه‌ها و فیلدهای متنی استفاده کنید.

در نهایت، پس از طراحی داشبورد، بهتر است آن را با کاربرانی که دارید تست کنید تا مطمئن شوید تا از سلامت و درست بودن آن مطمئن شوید و داده‌های مورد نیاز را به راحتی پیدا می‌کنند. همچنین، در صورت نیاز، می‌توانید داشبورد را به صورت مرتب و به روزرسانی شده نگه دارید تا کاربران به طراحی یک داشبورد حرفه‌ای در اکسل شامل چندین مرحله است که در ادامه این صفحه به طور کامل بررسی خواهیم کرد:

محدود کردن و بلوک کردن اطلاعات:

برای طراحی یک داشبورد حرفه‌ای، نیاز است که اطلاعات موردنیاز را محدود کنید تا کاربران بتوانند به راحتی آنها را مشاهده کنند. برای این منظور، می‌توانید از Pivot Table‌ها استفاده کنید و فقط اطلاعات مهم را به نمایش بگذارید.

انتخاب نمودارهای جذاب:

برای طراحی یک داشبورد اکسل جذاب و حرفه‌ای، باید از نمودارهای مختلفی استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات مختلف را به صورت گرافیکی و زیبا به نمایش بگذارید. برای این کار، می‌توانید از نمودارهای میله‌ای، دایره‌ای، خطی و سایر نمودارهای گرافیکی استفاده کنید.

 

مزایا طراحی داشبورد در اکسل چیست؟

 

داشبورد های مدیریتی و غیره در اکسل می تواند برای شما مزایای خیلی خوبی را داشته باشد ، که می توان به صرفه جویی در زمان و مشاهده اطلاعات دقیق و سریع کسب و کار مورد نظر اشاره کرد ، همچنین ساخت داشبورد های اکسل می تواند هزینه های شما را کاهش دهد چرا که یک داشبورد مدیریتی در اکسل می تواند مانند یک برنامه برای شما کار کند و اطلاعات مورد نظر را به شما نشان دهد و آنها را محاسبه کند ، همچنین داشبورد های مدیریتی و غیره در اکسل و با توجه به الگوریتم هوش مصنوعی که شرکت مایکروسافت بر روی برنامه اکسل خود ایجاد شده است ، می‌تواند محاسبات شماره در سریعترین زمان انجام داده و اطلاعات مورد نظر شما را در نمودار طرح ها و اشکال مختلف به شما نمایش دهد.

 

نمونه داشبورد در اکسل

 

در این بخش ما برای شما عزیزان چندین داشبورد مدیریتی که به شرکت ها و ارگان های بزرگ از آن استفاده می کنند را در ادامه این مطلب قرار دادیم که بتوانید بهتر با این روش برد ها و کارایی آنها آشنا شوید.

 

نمونه داشبورد مدیریتی در اکسل

نمونه داشبورد مدیریتی در اکسل

 

ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل

ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل

ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل

 

همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم طراحی داشبورد های مدیریتی در اکسل نیازمند دانش فرمول نویسی در اکسل که شما باید یک شخص متخصص را برای این کار استخدام کنید تا بتواند داشبورد های مدنظر شما را با کیفیت بالا و سرعت خوب به شما را تحویل دهد  به همین دلیل ما در ایا پروژه سعی داشتیم تا این متخصصان را استخدام کنیم تا بتوانند برای شما عزیزان داشبوردهای مدنظرتان را با کیفیت بالا طراحی کنند.

 

انجام طراحی داشبورد های شرکتی در اکسل

 

داشتن یک داشبورد اکسل مدیریتی خوب و با کارایی بالا برای یک ارگان یا شرکت یکی از ضروریات به حساب می‌آید چرا که شما برای مشاهده اطلاعات سریع کسب و کار خود و دیدن کالاها و غیره نموداری دارید که بتواند سریع اطلاعات مورد نظر خود را از آن استخراج کنیم و داشبورد های مدیریتی در اکسل این کار را به سادگی برای شما انجام میدهند به همین دلیل رایا پروژه با افتخار آماده پذیرفتن تمامی پروژه های طراحی و ساخت داشبورد های مدیریتی در اکسل شما عزیزان است

 

نحوه ثبت سفارش ساخت داشبورد اکسل در رایا پروژه

 

برای ثبت سفارش ساخت داشبورد اکسل  کافیست بر روی ابزارک سفارش پروژه که در سمت چپ صفحه قابل مشاهده است کلیک کنید و پس از وارد شدن به صفحه سفارش پروژه می توانید از پیام رسان های خارجی و داخلی و یا فرمی که در اختیار شما قرار داده است اطلاعات پروژه خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی کارشناسان را پروژه با شما در ارتباط باشند و برای ادامه ثبت سفارش نهایی پروژه شما اطلاعات لازم را به شما عزیزان منتقل کنند.

 


خدمات مرتبط :

انجام پاورپوینت

انجام پروژه های اکسل

انجام پروژه های ماکرونویسی در اکسل

انجام پروژه های اکسس

انجام پروژه تبلو

انجام پروژه های ونسیم

انجام پروژه های xlstat

انجام پروژه تنظیم قرارداد فروش

انجام پروژه های کلیک ویو

انجام پروژه های ویزیو

انجام پروژه انبارداری در اکسل

انجام پروژه پاور بی آی

انجام پروژه های ورد

انجام پروژه های دیتابیس


سفارش پروژه


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود