سفارش سابمیت مقاله | انجام پروژه های submit کردن مقاله❤️

سفارش سابمیت مقاله

سفارش سابمیت مقاله - رایا پروژه

سفارش سابمیت مقاله – رایا پروژه

سفارش سابمیت مقاله  با کیفیت عالی و در سریعترین زمان توسط محققان و فریلنسر های باتجربه که سالیان سال در این حوزه در حال فعالیت هستند انجام می‌شود و می‌توانید سفارش سابمیت مقاله خود را رایگان و در سریع ترین زمان در رایا پروژه ثبت کنید. 

سابمیت مقاله چیست؟

سابمیت مقاله یا ارسال مقاله به یک ژورنال علمی، فرآیند ارسال نسخه نهایی مقاله به ژورنال علمی برای انتشار در آن می‌باشد. این فرآیند شامل ارسال مقاله به ژورنال، تحلیل و بررسی مقاله توسط داوران علمی و نهایتاً انتشار مقاله در ژورنال می‌باشد.

مراحل سابمیت مقاله شامل تهیه نسخه نهایی مقاله، انتخاب ژورنال مناسب، ثبت نام در سامانه ارسال مقالات ژورنال، ارسال مقاله به ژورنال، چک کردن وضعیت ارسال مقاله و دریافت پیام از ژورنال در مورد وضعیت مقاله، تحلیل و بررسی مقاله توسط داوران، پذیرش یا رد مقاله توسط ژورنال و در نهایت انتشار مقاله در ژورنال می‌باشد.

ابتدا باید نسخه نهایی مقاله را تهیه کرده و به دقت بازبینی کرده و از صحت و سقم اطلاعات، نگارش و قالب آن اطمینان حاصل کرد. سپس باید ژورنال مناسب برای ارسال مقاله را انتخاب کرد. برای این منظور، باید موضوع مقاله را با موضوعات ژورنال‌های مختلف مقایسه کرده و ژورنالمناسب را انتخاب کنید. همچنین باید به شرایط و معیارهای ارسال مقاله به هر ژورنال توجه کنید. برای مثال، بعضی ژورنال‌ها فقط مقالاتی را دریافت می‌کنند که دارای تاثیر علمی بالا هستند، در حالی که بعضی ژورنال‌ها این شرط را ندارند.

بعد از انتخاب ژورنال، باید در سامانه ارسال مقالات آن ژورنال ثبت نام کنید و مقاله را از طریق این سامانه ارسال کنید. در این مرحله، باید به دقت اطلاعات مورد نیاز برای ثبت مقاله را وارد کنید و فایل مقاله را با فرمت مورد نیازی ژورنال و با رعایت قالب مورد نظر، آپلود کنید.

پس از ارسال مقاله خود به ژورنال علمی معمولاً دو داور مستقل را برای بررسی مقاله انتخاب می‌کند. داوران با توجه به معیارهایی مانند اهمیت موضوع، نوآوری، کیفیت روش‌های استفاده شده، دقت در گزارش داده‌ها و نتایج، قابلیت تکرار و تعمیم پذیری نتایج و … مقاله را بررسی و نظر خود را در مورد پذیرش یا رد مقاله اعلام می‌کنند. در صورتی که مقاله پذیرفته شود، پس از انجام اصلاحات لازم، نهایی شده و در ژورنال منتشر می‌شود. در غیر این صورت، نظرات داوران باید در نظر گرفته شود تا مشکلات موجود در مقاله رفع شوند و مقاله برای دفعه‌ی بعدی ارسال شود.

خدمات رایا پروژه در انجام پروژه های سابمیت مقاله

سفارش سابمیت مقاله

انجام سابمیت مقاله

مشاوره در انجام سابمیت مقاله

سفارش سابمیت مقاله انگلیسی

نحوه ثبت سفارش سابمیت مقاله در رایا پروژه چگونه است؟

شما می‌توانید به‌راحتی و رایگان و سریع ترین زمان سفارش سابمیت مقاله خود را در مجموعه‌ رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید که از دو روش میتونید اقدام کنید .

روش اول می توانید کد کیو آر ای که در انتهای این صفحه وجود دارد را برای موبایل خود اسکن کنید و صفحه وارد سفارش پروژه شوید.

در روش دوم شما می توانیم بر روی گزینه ثبت سفارش پروژه که در انتهای این صفحه موجود است کلیک کنید و وارد صفحه مربوط به شما در صفحه مربوطه می توانید تمامی توضیحات پروژه خود را در قالب فرمی که وجود دارد برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان بررسی و کارشناسی با شما در ارتباط باشید 


خدمات مرتبط:

سفارش تهیه داکیومنت

سفارش گزارش نویسی

سفارش مقاله نویسی

انجام پروژه های نوشتن کتاب

انجام رفرنس نویسی APA

انجام تحقیق

دانلود تحقیق

انجام پروژه پارافریز

انجام ترجمه

مشاوره پایان نامه

انجام پروژه فرمت بندی مقاله

سفارش مقاله مروری

انجام پروژه های روش تحقیق

انجام پروژه های WIKI

انجام خلاصه نویسی

انجام اصلاحات پروژه پایانی

انجام ویراستاری

انجام پروژه های پژوهشی

 انجام پروژه های تحقیقات بازاریابی

انجام پروژه های لیترچر ریویو

سفارش داستان نویسی

سفارش مقاله کنفرانسی


سفارش پروژه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود