طراحی قالب وردپرس – انجام پروژه های ساخت قالب وردپرس با بهترین کیفیت

طراحی قالب وردپرس از خدماتی است که در رایا پروژه انجام می شود و شما می توانید تمامی انجام پروژه های ساخت قالب وردپرسی خود را  در رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید ، اگر می خواهید که قالب وب سایت شما اختصاصی طراحی شود و برای موتورهای جستجو بهینه و سرعت خوبی داشته باشد همین الان می توانید از خدمات طراحی و ساخت قالب های وردپرسی استفاده کنید.

 

انجام پروژه های طراحی قالب وردپرس با بهترین کیفیت در رایا پروژه

طراحی قالب وردپرس - رایا پروژه

طراحی قالب وردپرس در رایا پروژه

روز به روز بر تعداد سایت در فضای اینترنت افزوده میشود و بیشتر این سایت ها با استفاده از سیستم وردپرس ساخته و توسعه داده میشوند که رایا پروژه با تیمی متخصص  در انجام پروژه های طراحی قالب وردپرس همراه شما بوده در طراحی قالب سبک و شیک برای سایت خود.

 

قالب وردپرس چیست؟

 

قالب وردپرس پوسته ای است که در سیستم وردپرس شما نصب خواهد شد و میتوانید با استفاده از آن سایت خود را برای کاربران خود به نمایش بگزارید و اگر محصول یا خدماتی دارید را با استفاده از قالب نصب شده و امکانات آن برای مشتریان و کاربران خود صفحه محصول و خدمت بسازید و محصولات خود را بفروش بگزارید ؛ و همین صفحه که الان در آن هستید از قالب اختصاصی ساخته شده است.

 

چند نوع قالب وردپرسی داریم؟

 

قالب های وردپرسی تنوع بسیار زیادی را دارند و میتوانید بسته به نوع کسب کار خود و از آن ها استفاده کنید و معمولا نصب آن ها نیز بسیار اسان بوده است و پیشنهاد ما به شما این است که همیشه از قالب هایی استفاده کنید رایگان نباشند و دارای امنیت و آپدیت های هفتگی باشند تا بیزینس خود به مشکل نخورید و سایتتون مورد حمله هکرها قرار نگیرد ؛ در ادامه با 4 نوع قالب وردپرسی پر استفاده آشنا خواهیم شد.

 

1-قالب فروشگاهی

 

این دسته از قالب ها همانطور که از اسم آن مشخص است برای فروش محصولات استفاده میشود که بسیار دانلود و خریداری میشود توسط توسعه دهندگان و با توجه به مجازی شدن خرید فروش ها میتوانید همین الان برای شروع بیزینس خود قالب فروشگاهی را در مجموعه رایا پروژه سفارش بدید و محصولات خود را در قالبی با امنیت بالا و سبک آغاز کنید.

 

2-قالب شرکتی

 

از قالب های شرکتی بیشتر برای معرفی خدمات و شرکت خود استفاده میشود همچنین استارت تاپ هایی که در زمینه های مختلف فعالیت دارند از قالب های شرکتی استفاده میکنند و این قالب ها اغلب بسیار سریع و زیبا هستند.

 

3-قالب آموزشی

از این قالب ها بیشتر در فروش دوره های آموزشی استفاده میشود و کسانی که تخصصی دارند و  قصد دارند تخصص خود را برای دیگران به اشتراک بگزارند و در آمدی از فروش دوره های خود کسب کنند میتوانند از قالب های آموزشی استفاده کنند.

 

خدمات مرتبط

 

انجام پروژه های طراحی افزونه وردپرس

انجام پروژه های طراحی سایت

انجام پروژه های المنتور

 

آیا رایا پروژه خدماتی در طراحی قالب وردپرس انجام میدهد؟

 

بله ؛ رایا پروژه تمامی پروژه های طراحی قالب وردپرس را با بهترین کیفیت توسط برنامه نویسان خبره انجام میدهد و پشتیبانی 1 ساله نیز برای تمامی قالب های طراحی شده خود را نیز ارائه میدهد.

 

چطور میتونم در طراحی قالب وردپرس همیار رایا پروژه باشم؟

 

شما اگر توانایی در انجام پروژه های طراحی قالب وردپرس دارید میتوانید با ارسال رزومه خود برای تیم کارشناسی رایا پروژه همکاری رسمی خود را با این مجموعه معتبر آغاز کنید.

 

طراحی قالب اختصاصی وردپرس

 

یکی از محبوب ترین پوسته های وردذپرس را میتوان به قالب های احتصاصی اختصاص داد؛ این قالب ها توسط تیم های بسیار حرفه ای و با کیفیت بسیار بالا تولید میشود و بیشتر شرکت های مختلف از قال های اختصاصی استفاده میکنند به دلیل اینکه این نوع قالب ها از کد نویسی عالی و بهینه بسیار بالایی ساخته میشود و به دلیل اینکه اختصاصی است و فقط برای بیزنس شما ساخته شده است امکان هک کردن آن بسیار پایین بوده است؛ رایا پروژه با متخصصانی که در حوزه های طراحی قالب های اختصاصی فعالیت دارند و دارای سابقه خوبی هستند در حال فعالیت است تا بتواند با افتخار پروژه های طراحی قالب شما عزیزان را انجام دهد؛ قالب های اختصاصی که در رایا پروژه توسعه داده میشوند دارای پستیبانی یکساله هستند و میتوانید آپدیت های قالب را به صورت ویژه تا 1 سال رایگان دریافت کنید و هر سوالی که داشتید کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

 

پیش نیاز های طراحی قالب وردپرس

پیش نیاز های طراحی قالب وردپرس - رایا پروژه

پیش نیاز های طراحی قالب وردپرس

برای اینکه بتوانید قالب وردپرسی را طراحی کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید شما باید برای طراحی قالب های وردپرس از دانش برنامه نویسی html css و جاوا اسکریپت را یاد داشته باشید تا بتوانید قالب با کیفیت و سرعت بالا تحویل کارفرما دهید.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید و در طراحی قالب های وردپرس به شما کمک خواهد کردیاد گرفتن زبان php از چرا که شما اگر داشته باشید که قالبی را طراحی کنید باید از پیش بینی استفاده کنید و بسیاری از سایت هایی که امروزه موجود می باشد با استفاده از تکنولوژی php پیاده و توسعه داده شده است و شما نیز باید حتماً php یاد گرفته باشید.

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که خیلی مورد استفاده قرار می گیرد برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که وارد حوزه طراحی قالب های وردپرس شوید که بازار کار خیلی خوبی را دارد باید حتماً جاوا اسکریپت را یاد داشته باشید چرا که در بسیاری از وب سایت هایی که تاکنون ساخته شده است از این تکنولوژی استفاده شده است و شما می توانید برای انیمیشن ها و مواد مختلف زمین چگونه در سایت های وردپرسی است جاوا اسکریپت استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید در طراحی قالب های وردپرسی آن را یاد داشته باشید این است یاد داشته باشید نه در حد حرفه ای و متخصص ولی در حدی یاد داشته باشید که قالب را با توجه به مواردی که در گوگل ثبت شده است طراحی کنید و بتوانید سایت مد و در مواردی که بر روی سئو تاثیر گذار هستند را بر روی قالب وردپرسی پیاده کنید.

 

افزونه های طراحی قالب وردپرس

 

افراد زمانی که قالبی را تهیه می‌کند و قصد دارند که بر روی آن غالب تغییراتی را ایجاد کند باید از افزونه هایی که برای وردپرس منتشر شده است استفاده کنند که در ادامه به دو تا از افزونه های مهم این حوزه اشاره خواهیم کرد.

 

1 – Theme Editor

 

افزونه ادیتور یک بهترین پلاگین های است که می‌توانید در جهت تغییرات کدهای قالب وردپرس از آن استفاده کنید شما می توانید با استفاده از این افزونه تمامی کدهای که درون قالب شما هست را ویرایش کنید و یا کد جدیدی را به قالب اضافه کنید این افزونه یکی از کاربردی ترین افزونه های به شمار می رود.

 

2 – المنتور

 

اگر بخواهیم یکی از افسانه های مهم و پرطرفدار طراحی صفحات ورد را نام ببرید آن افزونه المنتور است یکی از پلاگین هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از گام‌های ضروری وردپرس به شمار می‌رود المنتور است چرا که شما می توانید با استفاده از این تکنولوژی تمامی صفحات وردپرسی خود را بدون حتی یک خط خود طراحی کنید که این مورد برای افرادی که کدنویسی بلد نیستند خیلی می‌تواند کارساز باشد

 

هزینه طراحی قالب وردپرس

 

خیلی از  افراد از کارشناسان رایا پروژه این سوال را  دارند که هزینه طراحی قالب وردپرس چقدر است ؟

باید گقت که هزینه طراحی قالب های وردپرس بستگی به درخواست شما  عزیزان دارد که پس از اینکه توضیحات کامل را برای کارشناسان ما ارسال کنید و قالب مورد نظر خود را انتخاب کردید قیمت برای شما عزیزان اعلام خواهد شد.

 

کلام اخر

 

اگر فردی هستید که آموزشی دارید و قصد کسب در آمد از آن را دارید یا اینکه محصولی برای فروش دارید  برای آغاز بیزینس خود همین الان طراجی قالب  سایت خود را به رایا پروژه بسپارید تا قالبی با امنیت بالا و پشتیبانی عالی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود