انجام پروژه های زایلینکس | سفارش پروژه های Xilinx❤️

انجام پروژه های زایلینکس

انجام پروژه های زایلینکس - رایا پروژه

انجام پروژه های زایلینکس – رایا پروژه

 

انجام پروژه های زایلینکس با کیفیت عالی و در سریعترین زمان توسط متخصصان و مجریان با انگیزه که سالها در این زمینه در حال فعالیت هستند و پروژه های گوناگون را انجام داده اند بررسی می شود

 

زایلینکس (Xilinx) چیست؟

 

زایلینکس (Xilinx) یک شرکت بین‌المللی تولید کننده‌ی تراشه‌های FPGA (Field-Programmable Gate Array) و SoC (System-on-a-Chip) است. این شرکت در سال 1984 توسط راس براون و برنت الکساندر در شهر سان خوزه، کالیفرنیا تاسیس شد و در حال حاضر دفاتر و شعب آن در سراسر جهان وجود دارد.

تراشه‌های FPGA یا آرایه‌های دروازه‌ای قابل برنامه‌ریزی، تراشه‌هایی هستند که می‌توان در آن‌ها عملیات منطقی را به صورت برنامه‌ریزی شده پیاده‌سازی کرد. به عبارت دیگر، FPGA ها به کاربر این امکان را می‌دهند تا تراشه‌های منطقی خود را برای هر کاربرد خاصی برنامه‌ریزی کنند، مانند پردازش سیگنال، شبکه‌های عصبی، سیستم‌های تصویری، و غیره. این قابلیت برنامه‌ریزی FPGA ها، تعداد زیادی از محصولات صنعتی و دانشگاهی را به طور گسترده بهره‌مند کرده است.

Xilinx اولین شرکتی بود که تراشه‌های FPGA را به بازار عرضه کرد و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه‌های FPGA در جهان شناخته می‌شود. تراشه‌های Xilinx از تکنولوژی FPGA بهره می‌برند و این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تراشه‌های FPGA در جهان شناخته می‌شود.

همچنین میتوان گفت Xilinx برای تولید تراشه‌های خود از زبان برنامه‌نویسی Verilog و VHDL استفاده می‌کند. این زبان‌های برنامه‌نویسی، به کاربر این امکان را می‌دهند تا به صورت دقیق، منطقی و کنترل شده، تراشه‌های FPGA را برای کاربردهای خود برنامه‌ریزی کنند.

 

خدمات رایا پروژه در انجام پروژه های زایلینکس

 

انجام پروژه های زایلینکس

سفارش پروژه های زایلینکس

انجام و مشاوره تمامی پروژه های زایلینکس

آموزش پروژه های Xilinx

 

نحوه ثبت سفارش پروژه های Xilinx در رایا پروژه

 

برای ثبت سفارش انجام پروژه های زایلینکس شما عزیزان میتوانید کد کیو آر این صفحه وجود دارد را اسکن کنید تا وارد صفحه سفارش پروژه شوید و بتوانید اطلاعات و توضیحات کامل پروژه خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان پاسخگو شما عزیزان باشد.

 


خدمات مرتبط :

انجام پروژه های verilog

انجام پروژه های کامپیوتر

انجام پروژه های اینترنت اشیاء

انجام پروژه های ADS

انجام پروژه های CST

انجام پروژه های دانشجویی

انجام پروژه های رزبری پای

انجام پروژه های اسپن

انجام پروژه های vhdl

انجام پروژه های spss

انجام پروژه های VLSI

انجام پروژه های ise


سفارش پروژه


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود