بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ – برای شروع مسیر دیجیتال مارکتینگ

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدام هستند ، اگر بخواهیم تعریف کلی از مبحث بیشتر دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم می‌توان این حوزه را یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی عنوان کرد ، موسسین در این مقاله برای شما عزیزان بهترین کتاب های جهان را معرفی کنیم تا بتوانید مسیرشروع دیجیتال مارکتینگ خود را از این کتاب‌ها آغاز کنید ، همچنین اگر میخواهید بیشتری در مورد حوزه دیجیتال مارکتینگ اطلاعات داشته باشید می توانید به مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست در رایا پروژه مراجعه کنید و مباحث مربوط به این حد را مطالعه کنید.

 

مقالات مرتبط : معرفی بهترین کتاب‌های انگیزشی

 

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

 

بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟ - رایا پروژه

 

مقاله قصد داریم تا تعدادی کتاب که در مورد دیجیتال مارکتینگ منتشر شده است را برای شما عزیزان معرفی کنیم ، در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این کتاب آشنا شوید.

 

بیشتر بخوانید : معرفی کتاب های آموزش سئو 

 

1 – مدیریت بازاریابی

 

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر معتبرترین کتاب مرجع دانشگاه های جهان و بهترین مرجع اصول و تکنیک های کاربردی بازاریابی این کتاب به شما یاد بده که چطوری بازار و عوامل محیطی تأثیر گذار را بشناسید مشتری و انتظارات رو بفهمی و باچه راهبردها استراتژیها سیاست و تکنیک های بازار ها را انتخاب کنی.

 

2 – طرح بازارایابی

 

شاید فکر کنی اصلا نیازی به داشتن طرح بازاریابی و کسب و کار داریم یا نه با مشتری سر کار داری بله نیاز دارید با کمک این کتاب میتونید طرح بازاریابی تا به نام قسمت تقسیم کنید و توی هر فصل کتاب یکی از این بخش ها را کامل کنید در واقع آخر کتاب طرح بازاریابیت کامل شده و آماده ای را فقط کافیه بهش عمل کنی.

 

3 – بازاریابی پرمحتوا

 

کتاب بازاریابی پرمحتوا جو پولیزی کمکت میکنخ روایت داستان متفاوت و تولید محتوای جذاب ورزش من تدوین کنیم با انتشار اون محتوای شبکه‌های اجتماعی گوگل و نشریات الکترونیکی را بهتر با گوشی مخاطب  برسونی .

 

4 – جذب

 

تعداد بسیاری از استارتاپ‌ها در سراسر دنیا شکست میخورند و دلیل شکستشون شد اغلب عدم توانایی توجه مشتری از این کتاب کمک به استارتاپ‌ها و کسب و کارها برای جذب مشتری بر رشد سریع آن ها است. 

 

بیشتر بخوانید : معرفی سایت های دانلود کتاب رایگان

 

5 – مسری

 

این کتاب تکنیک های مفید و قابل اجرا برای کمک به افزایش محبوبیت برند ارائه می کنید این کتاب می فهمی که چه چیزی یک ایده به محصول و یا رفتار رو مطرح میکنه و اونو بدون هیچ هزینه واقعی بازاریابی در سطح وسیع گسترش میده.

 

6 – آن ها میپرسند شما پاسخ دهید

 

این کتاب با روش‌های از بازاریابی محتوایی آشنا میشید کامل مبتنی بر شیوه های امتحان شده است خواندن این کتاب و به کارشناسی تولید محتوا ، استراتژی محتوا ، کسب و کارهایی که در حال تغییر سبک کاریشون هستند و به افرادی که در مقابل تغییرات و تبدیل کسب و کارهای غیر آن با آن مقاومت می کند پیشنهاد می کنم.

 

7 – نسل چهارم بازاریابی

 

این کتاب حرکت از بازاریابی سنتی به دیجیتال را هدف قرار داده و فرضیه اصل کتاب نسل چهارم بازاریابی کاتلر اینکه بازاریابی باید به ماهیت در تاریخ تغییر مسیر های مشتری در اقتصاد دیجیتال سازمان پیدا کنه.

 

مقالات مرتبط : آموزش ایمیل مارکتینگ

 

کلام اخر

 

ما قصد داشتیم در این مقاله بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از این کتاب‌ها در شروع مسیر دیجیتال مارکتینگ قدم بگذارید ممنون از مقاله همراه ما بودید اگر شما نیز کتاب‌هایی و منابع دیگری می شناسید که برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ مناسب هستند خوشحال می شویم که آن را در بخش کامنت ها به ما معرفی کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود