خرید رپورتاژ آگهی | سفارش رپرتاژ با قیمت مناسب و ایندکس سریع ❤️

رپورتاژ آگهی چیست؟

 

رپورتاژ آگهی چیست و خرید رپورتاژ آگهی چطور میتواند در سئو وبسایت تاثیر مثبت بگزارد؟

 

کسب‌وکارهایی که در اینترنت فعالیت می کند برای اینکه فروش خود را بالا ببرد باید وب سایت خود را بهینه کنند تا موتورهای جستجو مانند گوگل وب سایت آنها را در صدر نتایج نشان دهد و به همین دلیل فروش وبسایت شما بیشتر میشود و کاربران بیشتری را میتوانید از این طریق جذب کند.

 

 یکی از مهمترین ابزار هایی است که می توانید به صورت رایگان سایت خود را به مشتریان زیادی نمایش دهید و کاربران جذب کنید یکی از راههای بهبود آگهی یکی است که بر روی سئو خارجی وب سایت شما تاثیر خیلی خوبی را می گذارد ،  و عملاً صفحات شما را لینک های اول گوگل می رساند .

 

رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین و بی خطر ترین روش های لینک سازی خارجی برای وب سایت شما است که شما میتوانید محتوایی را که در آن لینک وب سایت شما وجود دارد را تهیه کنید و آن را به وبسایت مقصد که قصد دارید در آن رپورتاژ آگهی منتشر شود ارسال کنید تا در وبسایت و در بین مقالات درج شود شما با این کار لینک سازی طبیعی را برای وب سایت خود انجام می‌دهید و رتبه های شما سایت شما در چند روز در گوگل بهبود می یابد.

مزایا خرید رپورتاژ آگهی در رایا پروژه

بازدید بالا

روزانه افراد زیادی وبسایت رایا پروژه را مشاهده میکنند

اعتبار دامنه

دامنه رایا پروژه از سال 2013 فعال شده است و اعتبار بالایی را دارد

لینک همیشگی

رپورتاژآگهی شما عزیزان در وبسایت رایا پروژه به صورت همیشگی قرار خواهد گرفت

قیمت مناسب

تمامی بنر ها و رپورتاژ آگهی ها با کمترین هزینه انجام خواهد شد

رپورتاژ آگهی – بدون تگ

قیمت اصلی 500 هزار تومان بود.قیمت فعلی 450 هزار تومان است.

رپورتاژ آگهی – با تگ

قیمت اصلی 450 هزار تومان بود.قیمت فعلی 400 هزار تومان است.

مزایا خرید رپورتاژ آگهی

مزایای رپورتاژ آگهی - رایا پروژه

مزایای رپورتاژ آگهی

 

همانطور که می دانید یکی از کارهایی است که باید مدیران وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی غافل نشوید چرا که این کار می‌تواند بر روی سئو وب سایت تاثیر خیلی خوبی را بگذارد و به سرعت سایت خود را به رتبه های اول گوگل برساند تا بتوانید فروش خود را آغار کنید، در ادامه با چند مزایای مهم پرتماشاگر بیشتر آشنا خواهیم شد.

1 افزایش رتبه

اولین تاثیر که رپورتاژ آگهی می تواند بر روی وب سایت و صفحات آن را بگذارد این است که رتبه های شما را در گوگل بالا میبرد اگر شما در لینک های ۲ و ۳ و یا در صفحات ۲ و ۳ باشد با خرید رپورتاژ آگهی و درج آن در وب سایت های معتبر با دامین آتوری بالا می تواند در عرض چند روز رتبه های شما در گوگل جابجا شد و به رده های بالاتر ببرید.

2 – افزایش اعتبار دامنه

یکی دیگر از مزایای خرید رپورتاژآگهی این است که اعتبار دامنه شما را افزایش می یابد اعتبار دامنه ۱۰ عددی است از صفر تا صد که توسط سایت ماز ارائه می شود و اگر وب سایت شما از عدد صفر تا صد عدد های بالایی را داشته باشد به این معنی است که اعتبار دامنه شما بالا صفحه را در آن ایجاد کنید احتمال زیاد دارد که این صفحه به روزهای اول گوگل برسد و شما با خرید میتوانید به راحتی اعتبار دامنه خود را بالا ببریم.

3 – برندینگ

برندینگ وب سایت شما یکی از مهمترین بخش هایی است که می تواند فروش شما را افزایش دهد و می تواند شما را بالا ببرد ، دلیل اینکه خیلی از بطوریکه در جهان موفق شده‌اند برندینگ که خوبی را انجام دادند که می‌تواند به شما را افزایش دهد چرا که محتوای شما در وبسایت های خبری و یا وب سایت های معتبر منتشر می‌شود که این کار باعث می‌شود تا بیشتر دیده می‌شود و کاربران زیادی با شما آشنا شوند.

4 – افزایش فروش

بسیاری از وب سایت هایی که فروشگاهی هستند و محصولی را برای فروش دارد ش می‌کند تا در اینترنت گوشی خود را افزایش دهد تا بتواند به درآمد خوبی برسد و شما می توانید توسط رپرتاژ آگهی به آن دست پیدا کنید است که فروش خود را بالا ببرید چرا که شما می توانید به همراه لینک محصول خود را در محتوای که با رپرتاژ آگهی می گویند درست کنید که این کار باعث می‌شود تا بسیاری از افراد با محصول شما آشنا شود.

5 – دیده شدن

یکی از فرصت هایی که رپورتاژ آگهی می تواند برای شما برای وب سایت شما داشته باشد این است که می توانید اگر کسب و کار کوچکی دارید بعد تازه شروع به فعالیت کرده اید می توانید با این این روش دیده شوید و به همراه لینک که از گوگل اعتبار میگیرید آن را دریافت کنید ،  می‌توانید همچنین میتوانید حوزه فعالیت خود را نیز به دیگران نشان دهید تا با برند شما آشنا شوند.

 

مزایای خرید رپرتاژ آگهی در رایا پروژه

سفارش رپورتاژ آگهی- رایا پروزه

سفارش رپورتاژ آگهی

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید رپرتاژ آگهی خود را در وبسایت رایا پروژه سفارش دهید و آن را منتشر کنید می توانید در ادامه با مزایای خرید رپورتاژ اگهی در این وبسایت بیشتر آشنا شوید.

1 – اعتبار و سن دامنه

یکی از مهمترین وضعیت هایی که دامنه راه پروژه دارد این است که زنان زیاد است و گوگل به این موضوع توجه خاصی می کند اگر دامنه شما داشته باشد به این معنی است که اعتبار شما گوگل بالا است و دامنه سایت رایا پروژه از سال ۲۰۱۳ فعال شده است.

2 – ایندکس سریع

یکی دیگر از مزیت های وب سایت برای پروژه که با استراتژی هایی که انجام شده و تیم صحیح این وبسایت محتوایی که در آن قرار می گیرد نهایت در ۲ ساعت ایندکس می شود و سریع در گوگل جایگاه خود را میگرید و به همین دلیل اگر شما رپورتاژ آگهی در این وبسایت منتشر کنید در سریع ترین زمان می شود و ارتباط وبسایت شما انتقال می یابد. 

3 – همیشگی بودن رپورتاژ آگهی

تمامی رپورتاژ آگهی های شما که منتشر می‌شود همیشگی است و هیچگاه نمی گردد چرا که اگر رپورتاژی شما در سایتی که منتشر کردید پس از مدتی هست حذف گردد اعتبار دامنه شما توسط گوگل بسیار کاهش می یابد و این کار باعث می‌شود تا پنالتی نیز شوید از خیالت راحت باشد چرا که در رایا پروژه های کوچک می شود و همیشگی بر روی وب سایت قرار خواهد گرفت.

4 – قیمت پایین

یکی دیگر از مزایای وبسایت رایا پروژه این است که قیمت رپورتاژ آگهی در وب سایت های هم رده بسیار پایین است و شما می توانید با کمترین حدیده بهترین بازدهی را داشته باشید.

6 -لینک دهی داخلی

خیلی از وب سایت هایی که شما در آن به رپورتاژ آگهی تهیه می کنید هیچ گاه لینک‌های داخلی از سایر مقالات به محتوا شما داده نمی شود چرا که این کار باعث می‌شود تا ارزش شما بالا رود و به همان میزان اعتبار بالایی به شما منتقل گردد در راه پروژه ما از مقاله های مرتبط لینک سازیو داخلی برای وب سایت شما انجام خواهد داد تا اعتبار آن بالا رود.

7 – بازدید بالا

رایا پروژه روزانه بازدید های زیادی را از اینترنت و گوگل و سایر شبکه های اجتماعی دریافت می‌کند که اگر شما خود را در این وبسایت منتشر کنید روزانه بازدید کننده های زیادی را برای رپورتاژ خود خواهید گرفت.

 

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

خرید رپورتاژ آگهی - رایا پروژه

 

سوال بسیاری از شما عزیزان این باشد که چطور می تواند یک پرسش آگهی خوب بنویسند تا بتوانند با استفاده از محتوای که نوشته شده تاثیر زیادی را به سوی دامنه‌های و صفحات وب سایت خود انتقال دهد که اگر شما از سایت های معتبر و با دامین اتوریتی بالا تهیه کنید ولی اگر محتوای خوبی را ننویسید و قواعد رپورتاژ اگهی را درست انجام ندهید اعتبار خیلی کمی به سوی دامن شما منتقل می‌شود و نمی‌توان آن بازیگری که مورد نظر شما است را بگیرید حتی اگر به اعتبار بالایی داشته باشد باید توجه کنید که از وب سایت هایی استفاده کنید که به عهده کاری را مرتبط باشد و سعی کنید که محتوای تبلیغاتی در آن قرار ندهید.

 با توجه به محتوای که آن را منتشر می‌کند شما از محتوای تنظیم کنید که جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و بتواند با استفاده از آن ورودی بیشتری را بر روی آن صفحه جذب کنید تا گوگل اعتبار زیادی را نیز به صفحه شما منتقل کند.

 

چطور تاثیر رپورتاژ آگهی بالا ببریم؟

 

شاید برای شما سوال باشد که چطور یک محتوای رپورتاژ آگهی بنویسیم که تاثیر خیلی خوبی را برای وبسایت ما داشته باشد برای تولید محتوای یک عالی باید قواعدی که در ادامه به آن می پردازیم را رعایت کنید

1 – از سایت های مرتبط لینک بگیرید

اولین کاری که شما باید در خرید رپورتاژ آگهی به آن توجه کنید این است که از وب‌سایت‌های لینک بگیرید که یا خبری هستند و یا به حوزه کاری شما مرتبط است که گوگل به این موضوع اهمیت می‌دهد و اعتبار خوبی را به سوی دامنه شما منتقل می‌کند.

2 – از محتوای تبلیغاتی استفاده نکنید

این مورد را سعی کنید همیشه رعایت کنید و هیچگاه در رپورتاژ آگهی خود از محتوای استفاده نکنید چرا که این کار می‌تواند اعتبار کلیک مرا به سوی وب سایت شما منتقل کند هر کاربر این محتوا را نمی خواند و هم گوگل لینک‌های موجود در آن محتوا را بررسی نمی کند و گاهی اوقات ممکن است که اصلاً اعتباری به سایت شما منتقل شود و شما هزینه بیهوده ای  را انجام بدهید.

3 – در ابتدا محتوا لینک به سایت خود ندهید

رپورتاژ آگهی هایی که برخی از افراد منتشر می‌کند دیده می‌شود که در ابتدای مطلب لینک به سایت خودشان میدهدو باعث میشود تا گوگل به وب سایت شما مشکوک می‌شوند شما باید لینک های خود را در ۱۵۰ کلمه محتوای خود قرار داده های خود را در انتخاب و وسط محتوا رپورتاژ خود قرار دهید تا اعتبار خوبی از سوی گوگل دریافت کنید.

 

4 – از انواع لینک ها در محتوای رپورتاژ آگهی استفاده کنید

همیشه لینک های خود را با استفاده از کلمات کلیدی به سایت خود مرتبط نکنید و سعی کنید که کار خود را با استفاده از روش های مختلف مانند درج کامل لینک در توضیحات و غیر استفاده کنید تا ربات های گوگل به شما مشکلی نشوند و لینک های مورد نظر و بررسی کنند و اعتبار مورد نیاز به سایت انتقال دهند.

 

تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

 

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که رپورتاژ آگهی همان بک لینک است چرا  که در ابتدا وب سایت های مختلف برای افزایش رتبه خود در گوگل ازبک لینک استفاده می‌کنند و همین عقیده در باور تمامی عمومی تاکنون است وجود داردکه رپورتاژ آگهی همان بکلینک اس به طور کلی این موضوع درست است رپرتاژ آگهی نوعی  بک لینک محسوب میشود اما تفاوت های زیادی دارد و همچنین مزایای زیادی ! 

بک لینک نوعی لینک است که شما به صورت های مختلفی از جمله بک های پروفایلی و یا کامنت ای است که شما از وب سایت مقصد خود دریافت می کنید ، کی می تواند تا حد زیادی تاثیر خوبی را برای برپایی وبسایت شما داشته باشد چرا که الگوریتم های گوگل را بررسی میکند ولی اگر در همین نوع لینک سازی توجه نوشته باشید و لینک های زیادی را بسازید ممکن است که وب سایت شما پنالتی شود و از گوگل خارج شود.

اما رپورتاژ آگهی می‌توانید یکی از بهترین نوع لینک سازی نامید چرا که الگوریتم های گوگل لینک هایی که در رپورتاژ آگهی وجود دارند را بررسی می‌کند و اعتبار خوبی نیز به وبسایت مقصد میدهند اما خیلی کم پیش می‌آید که این لینک ها مورد توجه الگوریتم های گوگل قرار گیرد و سایت شما پنالتی شود.

به همین خاطر بسیاری از سئو کاران و صاحبان کسب و کار ترجیح می‌دهند که پورتال آگهی خریداری کنند و انسانی خود را از این طریق انجام دهد چرا که شما می‌توانید با رپرتاژ آگهی تبلیغاتی را نیز در در سایت مورد نظر برای محصولات و یا برند خود داشته باشید که این یک مزایای بسیار خوب است و شما می توانید با یک تیر دو نشان را بزنید.

 

چند تا رپورتاژ ماهانه برای سایتمون خریداری کنیم؟

 

خیلی از افراد به دنبال پاسخ این سوال هستند که چند عدد و رپورتاژ آگهی ماهانه برای وبسایت خود خریداری کند باید بگویم که تعداد مشخصی خرید رپورتاژ آگهی برای وب سایت شما را به صورت ماهانه وجود ندارد چرا که شما در مرحله اول نباید این کار را نکنید تا ربات های گوگل به شما مشکوک نشود شما باید به طور معمول ابن تعداد را متغیر انجام دهید اما توجه داشته باشید که نباید از تعداد آن یهو کم کنید.

به طور مثال اگر  قصد دارید که در ماه برای صفحات خود که قصد ورود آنها به رتبه های اول گوگل برسند ۵ الی ۶ رپورتاژ خریداری میکنید باید این تعداد ریپورت و ماهانه منتشر کنیم در زمان را نیز در طول ماه به صورت متغیر انجام دهید توجه داشته باشید که تمامی رپرتاژ ها را در یک روز منتشر نکنید چرا که می‌تواند برای شما ضرر داشته باشد و ممکنه وب‌سایت شما به پنالتی شود 

شما با توجه به نیاز خود و رتبه‌های کلمه کلیدی شما در گوگل مشخص کنید که چه تعداد رپرتاژ آگهی برای وب سایت شما کافی می باشد.

 

چه الگوریتم گوگل در لینک های خارجی تاثیر می گذارد؟

چه الگوریتم گوگل در لینک های خارجی تاثیر می گذارد؟

الگوریتم گوگل در ارزیابی اعتبار و ارتباط یک وب سایت اهمیت زیادی به لینک های خارجی می دهد. لینک های خارجی اساساً ارتباط از سایر وب سایت ها هستند که نشان می دهد سایت لینک شده قابل اعتماد است و محتوای خوبی را برای کاربران ارائه می دهد. با این حال، همه لینک های خارجی تاثیر یکسانی ندارند.

الگوریتم گوگل کیفیت و ارتباط وب سایت لینک دهنده را تجزیه و تحلیل می کند تا تأثیر آن را بر رتبه بندی جستجو تعیین کند. این الگوریتم  ها عواملی مانند اعتبار دامنه، ارتباط با وب سایت لینک شده و زمینه ای که پیوند در آن قرار می گیرد را در نظر می گیرد.

وب سایت هایی که دارای لینک های خارجی با کیفیت و مرتبط هستند، به احتمال زیاد رتبه بالاتری دریافت می کنند، زیرا این لینک ها به عنوان رای اعتماد سایر سایت های معتبر عمل می کنند و اعتبار کلی آنها را از نظر الگوریتم گوگل افزایش می دهند.

از طرف دیگر، لینک های خارجی با کیفیت پایین یا نامربوط می توانند تأثیر منفی در سئو سایت شما داشته باشند.

 

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی خوب چیست؟ 

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی خوب چیست؟  - رایا پروژه

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی خوب چیست؟  – رایا پروژه

 

رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در دنیای تبلیغات و بازاریابی است که به شرکت‌ها و کسب‌وکارها بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطبان و مشتریان زیادی در سراسر وب معرفی کنند. اما یک رپورتاژ آگهی خوب باید برخی ویژگی‌های خاصی داشته باشد که در ادامه به این این موضوع مبپردازیم.

۱. مخاطبان را باید هدف قرار دهید 

اولین و مهمترین ویژگی یک رپورتاژ آگهی خوب، شناسایی و تعیین مخاطبان هدف است. باید بدانید که آگهی شما برای چه کسانی است و چه نیازهایی در آنها را برطرف می‌کند. با شناسایی مخاطبان هدف، می‌توانید محتوای آگهی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای آنها جذاب و مفید باشد.

۲. عنوان جذاب برای رپروتاژ آگهی خود انتخاب کنید

عنوان رپورتاژ آگهی باید جذاب و جالب باشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند. بهتر است از عبارت‌های کوتاه و مفهومی استفاده کنید که موضوع آگهی شما را به خوبی بیان کند.

۳. محتوای مفید و مختصر تولید کنید

محتوای آگهی باید مفید و قابل فهم باشد و به مخاطبان کمک کند تا نیازهایشان را برطرف کنند. در این بخش، باید بیان کنید که محصول یا خدمات شما چه فوایدی دارد و به چه مشکلاتی کمک می‌کند.

۴. زبان محتوای شما سعی کنید ساده و قابل فه باشد

زبان آگهی باید ساده و قابل فهم باشد و برای تمامی مخاطبان قابل درک باشد. باید از اصطلاحات فنی و زبان تخصصی استفاده نکنید و از اصطلاحات ساده و روان استفاده کنید. همچنین باید به گرامر و املای صحیح توجه کنید تا محتوای آگهی شما حرفه‌ای و با کیفیت باشد.

۵.  از تصویر های مختلف و گرافیکی استفاده کنید

استفاده از تصویر گرافیکی و غیره در رپورتاژ آگهی می‌تواند جذابیت و کیفیت محتوای شما را افزایش دهد. تصویر انتخاب شده باید به محتوای آگهی مرتبط باشد و در هماهنگی با طرح و رنگبندی آگهی باشد.

۶. ارتباط با مخاطبان خیلی مهم است

باید در انتهای رپورتاژ آگهی، راهی برای ارتباط با مخاطبان فراهم کنید ، مثلا می‌توانید شماره تلفن، ایمیل یا آدرس وب سایت خود را در آگهی قرار دهید تا مخاطبان بتوانند با شما تماس بگیرند یا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات شما بدست بیارن ، با رعایت ویژگی‌های هایی که گفتیم شما می‌توانید یک رپورتاژ آگهی موثر و عالی را طراحی کنید که به شما کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان و مشتریان خود معرفی کنید

 

سوالات متداول

 

در ادامه قصد داریم تا برخی از سوالات پرتکرار شما در اینترنت مطرح کردید را پاسخ دهیم.

بک لینک بهتر است یا خرید رپورتاژ آگهی

شهیدی که پرتکرار ترین سوالاتی که در اینترنت مطرح می‌شود که بکلیک بهتر است برای سئو خارجی وبسایتمان یا رپرتاژ آگهی باید بگویم که از کلید گوگل ارزش بیشتری را به بکلینک دارد چرا که رپووتاژ آگهی های همیشگی است ولی ممکن است روزی حذف گردد و به کل شما را به مشکل مواجه کند.

آیا رپورتاژ آگهی در رایا پروژه همیشگی است؟

بله تمامی سفارش رپورتاژ آگهی هایی که در وب سایت رایا پروژه منتشر می شود لینک های آن و محتوا همیشگی بوده و هیچ گاه نخواهد گردید.

رپورتاژ آگهی آیا در سئو وبسایت تاثیر دارد؟

بله شما میتوانید با رپرتاژ آگهی لینک های وب سایت خود و حتی اعتبار دامنه خود را بیشتر کنید ولی باید سعی کنید که آگهی های خود را در زمان بندی های مختلف و با استراتژی های خوب سئویی انجام دهید چرا که اگر در این کار را روی کلید ممکن است نتیجه برعکس دهد.

‫4 نظر

  • رها

    سلام ممنون من سفارش دادم و راضی بودم

    1401-06-25 در 19:57
    • رایا پروژه

      سلام
      خوشحالیم که رپورتاژ آگهی شما تاثیر گذار بوده و و رضایت داشتید

      1401-06-25 در 20:01
  • Nazanin Rahnama

    بسیار عالی

    1401-06-25 در 19:52
    • رایا پروژه

      سلام
      ممنون از لطفتون

      1401-06-25 در 20:00

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود