طراحی نرم افزار ویندوز | ساخت برنامه ویندوز با قیمت مناسب و کیفیت بالا❤️

طراحی نرم افزار ویندوز

 

طراحی نرم افزار ویندوز با بهترین کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در مجموعه رایا پروژه پذیرفته میشود اگر شما عزیزان قصد دارید که برنامه‌های مختلفی را برای سیستم عامل ویندوز طراحی کنید می توانید سفارش خود را در وب سایت رایا پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا همکاران ما با شما در ارتباط باشند 

 

نرم افزار ویندوزی و تحت وب چیست؟

 

امروزه نرم افزار های مختلف می تواند برای شما کارهای مختلف را انجام دهد  از جمله کارهای گرافیکی طراحی برنامه نویسی و غیره ، حال اگر قصد دارید بدانید که نرم افزارهای ویندوزی و تحت وب چه شباهتی باهم دارند در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

بسیاری از ما با نرم افزارهای مختلفی در ویندوز ناشناخته است که بر روزانه با آن کار می کنید به طور کلی نرم افزارهای ویندوزی از مدرسه نرم افزار هایی هستند که شما آن را بر روی سیستم خود نصب می کنید و روزانه با آن سر و کار داریم و همچنین می توانید بدون اینترنت بدون آن دسترسی داشته باشید.

اما نرم افزارهای تحت وب میتوان گفت که نسخه جدیدی است اب های ساده و معمولی ویندوز است که ما روزانه با آن سروکار داریم شما درد نرم افزار های تحت وب می توانید با استفاده از اینترنت میتوان ، نرم افزار در چندین دستگاه به صورت همزمان اجرا کنید و از آن استفاده کنید نرم افزارهای تحت وب نیازی به نصب بر روی دستگاه های مختلف نیز و حجمی را بر روی سیستم شما اشغال خواهد کرد.

 

دلایل طراحی نرم افزار ویندوز برای کسب کار ها چیست؟

 

همان‌طور که می‌دانید در سالیان اخیر بسیاری از کسب و کار ها  به سوی طراحی نرم افزارهای ویندوز رفته اند ، به همین دلیل مقصرم در ادامه چند نکات و دلایلی که این کسب و کارهای بزرگ نرم افزار های خود را برای پلتفرم های مانند ویندوز طراحی کردند را بازگو خواهیم کرد.

 

1 – دسترسی آسان و سریع

 

اولین موردی که خیلی از کسب و کارها را ترغیب کرده است تا در کنار وب سایت نرم افزار اختصاصی خود را نیز طراحی کنند دسترسی آسان و سریع مشتریان به امکانات و خدمات آنها است ، شما می توانید با طراحی نرم افزار اختصاصی ویندوز خود خدمات خود را به صورت سریع و آسان در اختیار مشتریان خود قرار دهید. 

 

2 – امکان ارتباط با مشتریان

 

یکی دیگر از مواردی که میتوان با استفاده از نرم افزار اختصاصی آن را داشته باشید ارتباط سریع و آسان با مشتریان شما هستم شما می توانید در نرم افزاری که طراحی می کنید ارتباط خود را با مشتریان نزدیک تر کنید و سریعتر پاسخگوی آنها باشید و در نهایت این مورد باعث می شود که رضایت مشتریان شما از خدمات که ارائه می دهید بیشتر میشود.

 

3 – امکان توسعه و آپدیت

 

یکی دیگر از مواردی که شما می توانید با طراحی نرم افزار آن را تجربه کنید و بهبود ببخشید ، امکان توسعه و آپدیت است زمانی که شما نرم افزار را طراحی می کنید می توانید پس از مدتی اشکالات آن را رد کنید و یا امکانات جدید را به آن اضافه کنید این کار می‌تواند مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. 

 

مراحل ساخت یک نرم افزار ویندوز

مراحل ساخت یک نرم افزار ویندوز

برای ساختن یک نرم افزار ویندوز بادی چند مرحله را پیش برید ، که  در این مراحل شما باید نرم افزار خود را ساخته و آن را توسعه دهید.

این مراحل شامل شناسایی هدف نرم افزار، مخاطبان هدف آن و قابلیت های خاصی است که باید داشته باشد.

در مرحله بعد، یک طرح دقیق باید ایجاد شود که مراحل مختلف فرآیند توسعه نرم افزار را مشخص کند.

این مرحله نیز شامل طراحی رابط کاربری، ایجاد الگوریتم‌ها و کدگذاری نرم‌افزار، و انجام تست‌های دقیق برای شناسایی و رفع هر گونه اشکال یا مشکل است.

هنگامی که نرم افزار به پایدارب خودش رسید، می توان آن را در پلتفرم ویندوز انتقال داد تا بتوان باگ های برنامه و موارد از این قبیل را شناسایی کرد.

علاوه بر این، لازم است روند نصب نرم افزار تا پایان در نظر گرفته شود. که میتواند راهنمایی در روند نصب برنامه باشد و یا اینکه قوانینی که در طول نصب برنامه  از کاربر میخواهد نیز باشد.

همچنین باید در مدت زمان خاصی به‌روزرسانی‌هایی را برای بهبودهای مداوم برای افزایش عملکرد، امنیت و تجربه کاربری نرم‌افزار ارسال کنید.

به طور کلی، مراحل کلیدی در ساخت یک نرم افزار ویندوز شامل تعریف نیازمندی ها، برنامه ریزی، طراحی، کدگذاری، آزمایش و رفع باگ،انتشار آن است.

 

سفارش ساخت نرم افزار ویندوز

طراحی نرم افزار ویندوز - رایا پروژه

طراحی نرم افزار ویندوز – رایا پروژه

 

 

اگر شما نیز کسب و کاری دارید که قصد دارید برای ارتباط بهتر و توسعه کسب و کار خود در کنار وب سایت و شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت میکنید نرم افزار و اپ اختصاصی را نیز داشته باشید میتوانید همین الان سفارش طراحی نرم افزار ویندوز خود را در سایت برای پروژه ثبت سفارش انجام دهید تا با بهترین کیفیت و در زمان کوتاه نرم افزار پیشنهادی شما را طراحی کنیم.

 

ثبت سفارش طراحی نرم افزار ویندوز در رایا پروژه

 

برای ثبت سفارش طراحی نرم افزار ویندوز شما کافی است که از گزینه سفارش پروژه که در پایین قرار دارد کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید می توانید در شبکه های اجتماعی خارجی و داخلی سفارش خود را سریعتر ثبت کنید و یا در بخش فرم اطلاعات پروژه خود را وارد کنید سپس بر روی ثبت سفارش کلیک کنید سریعترین زمان متخصصان ما با شما در ارتباط باشند. 


خدمات مرتبط :

انجام پروژه های انی لاجیک

انجام پروژه های اندروید

انجام پروژه نرم افزاری

انجام پروژه های ios

انجام پروژه های برنامه نویسی

انجام پروژه مهندسی نرم افزار

انجام پروژه های کامپیوتر


سفارش پروژه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود