معرفی بهترین پیام رسان های داخلی | 5 تا از امن ترین پیام رسان ایرانی❤️

معرفی بهترین پیام رسان های داخلی :  همانطور که میدانید امروزه برای انتقال اطلاعات بین یکدیگر از پیام رسان های مختلف استفاده می کنیم که می تواند بسیار برای ما کاربردی باشد و بتوانیم پیام های خود را با هزینه کم کرد ارسال کنیم و هم دارید ما قصد داریم در این مقالهمعرفی بهترین پیام رسان های داخلی را برای شما عزیزان شرح دهید تا با امن تری پیام رسان های ایرانی بیشتر آشنا شوید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

همچنین ما در مقاله دیگر به نام جایگزین تلگرام پیام رسانهای به شما معرفی کردیم که بتوانید به جای تلگرام از آنها استفاده کنید.

 

پیامرسان داخلی چیست؟

 

به طور معمول همه ما با واژه پیام رسان آشنا هستیم که می توانیم با پیام رسان ها پیغام های خود را ارسال کنید مکان هایی از جمله صوتی تصویری ویدیویی و غیره می‌تواند در زمان و هزینه بسیار برای ما صرفه جویی داشته باشد اما واژه ای که در چند سال اخیر بیشتر به آن اشاره شده از پیام رسان های ایرانی است .

پیام رسان های ایرانی است که تماما توسط ایران ساخته و توسعه داده شده است و سرور های آن در ایران است و می‌تواند سرعت خوبی را برای شما داشته باشد بهترین و امن ترین پیام رسان های داخلی را معرفی کنید تا بتوانید از آنها برای ارسال پیغام های خود استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید : آموزش ساخت شماره مجازی

 

معرفی بهترین پیام رسان های داخلی

 

معرفی بهترین پیام رسان های داخلی - رایا پروژه

معرفی بهترین پیام رسان های داخلی

 

اگه قصد دارید که از پیام رسان های داخلی استفاده کنید ما در ادامه 5 مورد از بهترین پیام رسان های ایرانی را برای شما عیزیزان معرفی کردیم که سرعت و امنیت خوبی دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید در ادامه همراه ما باشید.

 

1 – پیامرسان سروش

پیامرسان سروش - رایا پروژه

پیامرسان سروش

 

 

می‌توان گفت اولین و یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی سروش است می توانید با استفاده از پیام رسان سروش پلاس قانونی خود را برای یکدیگر ارسال کنید و عضو کانال های مختلف شوید و اطلاعات مربوط را دریافت کنید این پیام رسان رایگان است و اینترنت شما در این پیام رسان نیم بها محاسبه میشود.

 

>دانلود پیام رسان سروش برای اندروید

>دانلود پیام رسان سروش برای iOS

>دانلود پیام رسان سروش برای ویندوز

 

 

2 -پیامرسان آی گپ

پیامرسان آی گپ - رایا پروژه

پیامرسان آی گپ

 

دومین پیام رسانی که توانسته است تا کاربران زیادی را جذب کند و سرعت خوبی را هم ارائه دهد پیام رسان آی گپ است این پیام رسان مانند پیام رسان های خارجی امکانات خوبی را دارد که شما می توانید در گروه های مختلف عضو شوید و یا در کانال های مربوطه عضو شوید و نظرات خود را ارسال کنیم اینترنت در این پیام رسان نیز نیم بها محاسبه میشود.

 

دانلود پیام رسان آی گپ برای اندروید

دانلود پیام رسان آی گپ برای ios

دانلود پیام رسان آی گپ برای ویندوز

 

3 – پیامرسان ایتا

پیامرسان ایتا - رایا پروژه

پیامرسان ایتا

 

اگر قصد دارید که از پیام رسان استفاده کنید که مانند تلگرام و دیگر برنامه های مشابه باشد و سرعت خوبی نیز در ارسال فایل های مختلف برای شما ارائه دهد پیشنهاد ما برنامه ایتا است نصب برنامه ایتا محیطی مانند تلگرام و دیگر نرم افزارهای مشابه داشته باشید و اینترنت در اینترنت  در این پیام رسان نیم بها است .

 

دانلود پیام رسان ایتا برای اندروید

دانلود پیام رسان ایتا برای ios

دانلود برنامه ایتا برای ویندوز

4 – پیامرسان بله

پیامرسان بله - رایا پروژه

پیامرسان بله

 

بله تنها یک پیام رسان معمولی نیست شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن بله پیام رسان داشته باشید و هم یک نرم افزار کاربردی برای پرداخت شارژ و دیگر موارد از این قبیل داشته باشید ،  نرم افزار بله یک پیام رسان پرداخت خیلی خوبی را ارائه میدهد حتی می توانید قبض های مختلف خود را با استفاده از این نرم افزار با اینترنت نیم بها انجام دهید.

 

دانلود پیام رسان بله برای اندروید

دانلود پیام رسان بله برای ios

 

5 – پیامرسان روبیکا

پیامرسان روبیکا - رایا پروژه

پیامرسان روبیکا

 

یکی از پیام رسان های محبوب که این روزها توسط ایرانی ها استفاده می شود روبیکا است شما می توانید در روبیکا مانند اینستاگرام و شبکه های اجتماعی پست‌های مختلفی را مشاهده کنید و همچنین میتوان پیج را در این شبکه اجتماعی بسازید و پست های خود را منتشر کنید درست مانند اپلیکیشن های خارجی آن و اینترنت در این اپلیکیشن نیز نیم بها محاسبه میشود.

 

دانلود روبیکا برای اندروید

دانلود روبیکا برای ios

نسخه وب روبیکا

 

 

امن ترین پیام رسان ایرانی

 

یکی از مهمترین دغدغه های کاربران در استفاده از پیام رسان های مختلف امنیت آن است اگر امنیت پیام رسانی بالا باشد چون می توانید بر روی تمامی پیام رسان هایی که درباره معرفی کردیم رمز های مختلفی را برای ورود ازکاربران زیادی را نیز میتواند جذب کند چرا که کاربران در پیام رسان نیاز به امنیت بالا دارد.

 میتوان گفت که پیام رسان های ایرانی در طول سالیان اخیر رشد خوبی را داشتند و توسعه دهندگان این پیام رسان و امنیت خوبی نیز برای این اپلیکیشن ها در نظر گرفتند اگر میخواهید بدانید که کدام یک از اپلیکیشن ها و پیام رسان هایی که توسط ایران توسعه داده از امنیت بالایی دارد باید بگویم که تمامی این پیام رسان ها دارای امنیت خوبی هستند و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. ، شما می توانید در تمامی پیام رسان هایی که در ابتدا به آن اشاره کردیم رمز ورود خود را قرار دهید و همچنین یکی از این امکانات استفاده از  ورود دو مرحله ای است که امنیت شما را در پیام رسان خواب به بالاترین نقطه خود می رساند.

 

بهترین پیام رسان ایرانی جایگزین تلگرام

 

همانطور که میدانید تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در جهان است که در سالیان اخیر در ایران محدود شده است و خیلی از کاربران هستند تا در پیام رسان های شبکه مانند تلگرام امکاناتی را به آنها عرضه کند شما توصیه می کنیم که از پیام رسان های مانند سروش و ایتا استفاده کنید چرا که این دو پیام رسان بیشتر به تلگرام شبیه هستند و امکانات مانند آن را دارد همچنین سرعت خود را نیز در ارسال فایل ها به شما می دهند. 

 

پرسرعت ترین پیام رسان ایرانی

 

یکی دیگر از مواردی که خیلی از کاربران به آن توجه می‌کند سرعت بالا یک پیام رسان است و اگر سرعت یک پیام‌رسان پایین باشد کاربران از آن خارج می‌شوند و کاربران زیادی را نمی تواند جذب کند به همین دلیل سرعتی که از مهمترین فاکتورهایی است که یک یک کاربر در انتخاب یک پیام رسان به آن توجه می کند باید بگوییم که تمامی برنامه هایی که در ابتدا به شما معرفی کردیم و سرعت خوبی برخوردار هستند و همیشه در حال آپدیت و بهبود سرعت هستند.

 

جایگزین تلگرام طلایی و هاتگرام چیست

 

تلگرام طلایی و هاتگرام دو برنامه ای هستند که ازمی توانید بدون فیلترشکن به آن دسترسی داشته باشید اما دو برنامه یکی از مشکلاتی را که برای کاربر به وجود می‌آورد این است که تبلیغات در این دو پیام رسان خیلی زیاد است و می‌تواند کاربران کلافه کند و به شما توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید برنامه جایگزین رو پیام‌رسان کنید پیشنهاد ما به شما پیام رسان های داخلی و ایرانی است که تبلیغات کمی را دارد و سرعت خود را نیز می تواند به شما ارائه کند.

 

بیشتر بخوانید : افزایش امنیت اینستاگرام

 

پرمخاطب ترین پیام رسان ایرانی

 

پیام رسان های داخلی و ایرانی طی سالیان اخیر توانسته اند تا کاربران زیادی را جذب کند و در حال بهبود کیفیت خود هستند اگر بخواهیم بدانیم که کدام یک از این پیام رسان خواب بازدید بالا و محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد باید بگوییم که تمامی این پیام رسان ها در حال بهبود هستند روزانه افراد زیادی وارد این پیام رسان ها می شود اما یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پیام رسان هایی که نسبت به بقیه کاربران زیادی را دارد پیام رسان سروش است که الان با نام سروش پلاس فعالیت می کند.

 

بیشتر بخوانید : راه های افزایش امنیت واتساپ

 

پرطرفدارترین پیام رسان در جهان چیست؟

 

محبوب ترین پیام رسان جهان بدون شک واتس اپ است. واتس‌اپ که در سال 2009 راه‌اندازی شد، به دلیل رابط کاربری آسان، سازگاری بین پلتفرم‌ها و رمزگذاری انتها به انتها، به سرعت محبوبیت پیدا کرد.

این برنامه با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه تا سال ۲۰۲۰، واتس‌اپ به کاربران امکان ارسال پیام‌های متنی، پیام‌های صوتی، برقراری تماس صوتی و تصویری و اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌های رسانه‌ای را با مخاطبین خود می‌دهد.

این یک پیام رسان به طور گسترده در کشورهای مختلف و گروه های سنی مختلف است  منتشر داده شده است که آن را به گزینه ای برای تبادل پیام تبدیل کرده است.

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله قصد داریم تا معرفی بهترین پیام رسان های داخلی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با امن ترین پیام رسان های ایرانی بهتر آشنا شوید اگر شماره پیام رسانی دیگری را میشناسید که امنیت و سرعت خوبی دارد میتوانید در بخش کامل را به ما معرفی کنید با تشکر از همراهی شما.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

‫14 نظر

  • محمد قربانی

    سلام آیا تماس تصویری سروش کنترل شوده هست چون میگن امنیت نداره شنود میشه

    1401-07-28 در 20:14
    • رایا پروژه

      سلام مهدی عزیز

      این مورد تاکنون گزارش نشده است

      1401-07-29 در 16:48
  • محمدجواد

    جالبه که برنامه گپ که از بهترین طراحی ها و پرسرعت ترین پیام رسان های ایرانی با کلی قابلیت متنوع هست، اصلا داخل لیست پیامرسان های این مقاله جا داده نشده!

    1401-07-26 در 14:43
    • رایا پروژه

      سلام محمد جواد عزیز

      بله بزودی اضافه میشود

      ممنون از اطلاع رسانی

      1401-07-26 در 15:17
    • خسته از دروغ

      کلا سازمانهای ساجوسی حکومت پنج تا پیام رسان بیشتر ندارن .اون نوشتید پنج پیام رسان امن .البته امن است نه برای مردم امکاناتشون بسیار ضعیف است و ارتباط با دنیای خارج ندارد .اکثران هم قطع است

      1402-12-27 در 09:30
    • رایا پروژه

      سلام وقتتون بخیر

      پیام رسان های ایرانی پیشرفت خوبی را در زمینه امنیت طی یک سال گذشته داشتند

      اما برای رقابت با پیام رسان های خارجی هنوز راه زیادی را دارند

      1402-12-27 در 09:47
  • محمدرضا شهریاری

    چرا در سروش و گپ نمیشه حساب کاربری رو حذف کرد؟!این خودش یه نوع شارلاتانیزم نیست که هرجور شده میخوان از آمار فیک استفاده کنند؟!! چرا ایتا قابلیت تماس صوتی و تصویری رو فراهم نمیکنه؟! در موضوع پیام رسان ها سرعت ارسال و دریافت فایل خیلی مهنه و و تماس صوتی و تصویری کدام پیام رسان ایرانی بیشتترین شباهت رو با واتس اپ داره؟!

    1401-07-12 در 00:58
    • رایا پروژه

      سلام وقت بخیر

      پیام رسان ایتا در حال آپدیت سرور های خود می باشد و هنوز متاسفانه تماس صوتی و تصویری را راه انداری نکرده است که امیدوارم در آینده این کار را انجام دهد.

      برای سرعت بالا و ارسال فایل های با حجم بالا پیشنهاد ما آیگپ و سروش است.

      ایتا مانند تلگرام طراحی شده است ولی هیچ پیام رسان دیگری مانند واتساپ نیست و خودشان رابط کاربری مجزایی دارد.

      در کل پیام رسان های ایرانی هنوز راه زیادی را دارند تا به نسخه های خارجی خود برسند

      1401-07-12 در 13:02
    • حسین

      دنبال تماس صوتی هستید برو بله تماس تصویری آیگپ و قابلیت استوری داره

      1401-08-05 در 23:18
    • رایا پروژه

      سلام حسین عزیز

      ممنون از ارسال نظرتون

      1401-08-05 در 23:52
  • نوید

    سلام

    بنظرتون کدوم اپ امنیت زیادی دارد؟

    1401-07-06 در 18:33
    • رایا پروژه

      سلام نوید عزیز

      تمامی آپ ها امنیت متوسط و خوبی دارند و هنوز جای پیشرفت وجود دارد تا به نسخه های خارجی برسند

      1401-07-06 در 21:40
    • گلناز اسلام

      روبیکا

      1401-08-21 در 01:35
    • علیرضا

      اکثر پیام رسان های ایرانی مثل سروش پلاس و شاد قابلیت حذف اکانت ندارن و این یعنی توهین‌به کاربر

      1401-10-14 در 18:29

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

    و این برایمان با ارزش است❤️

    تشکر از کاربران رایا پروژه

    به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود