نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت + روش های افزایش ورودی کاربر❤️

نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت چطور است ؟ چگونه می توانیم با آپدیت مقالاتی که در سایت ما وجود دارد رتبه پایان را در گوگل بهبود ببخشیم و با آپدیت محتوای آن کاری کنیم که گوگل مقاله شما را مجدداً به لینک های ۱ و ۲ ما در این مقاله قصد داریم نحوه آپدیت محتوای قدیمی وب سایت را برای شما عزیزان آموزش دهیم خوشحال می شویم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با نکاتی که گفته می شود بتوانید محتوای وب سایت خود را با بهترین روش آپدیت کنید و آن را برای الگوریتم های گوگل به روز رسانی کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از مقاله آموزش تولید محتوا در وب سایت رایا پروژه استفاده کنید و نکات خوبی را یاد بگیرید تا بتوانید محتوای عالی طبق الگوریتم های سئو برای سایت خود تولید کنید.

نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت چگونه است؟

نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت چگونه است؟ - رایا پروژه

نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت چگونه است؟ – رایا پروژه

همانطور که می دانید یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید مقالات وبسایت خود را به رتبه‌های بالای گوگل برسانید استفاده از آپدیت صفحه است که شما می‌توانید با تغییر محتوا و مشخصاتی که در صفحه مقاله شما وجود دارد طبق الگوریتم های گوگل رتبه بالاتری برسید.

چرا که بیشترسئو کاران از این روش استفاده میکنند و میتوانند با ترفند هایی که وجود دارد که ما در ادامه این مقاله به آن می‌پردازیم ، خیلی راحت و سریع مقالات خود را از صفحات ۳ و ۴ به صفحات ۲ و۱ برسانند که این مورد می تواند بسیار برای وبسایت شما مفید باشد و هم گوگل توجه زیادی را به محتوای مقالات شما ببرد و از در ادامه مقاله همراه باشید تا با روش هایی که می توانید از این روش استفاده کنید و مقالات خود را خیلی راحت و بدون هیچ دلیل اینکه خارجی به رتبه‌های بالای گوگل برسانید آشنا بشیم در ادامه همراه ما باشید.

1 – آپدیت محتوا و اضافه کردن آن

شما باید در اولین مرحله محتوایی که برای مقاله خود نوشتید را آپدیت کنید یعنی میتوانید چند پاراگراف به آن اضافه کنید که این یه نوع آپدیت از نظر گوگل حساب می آید ، محتوایی که در مقاله شما در قدیم موجود است آن را تغییر بدهید و ات تازه‌تری درون محتوای خود استفاده کنید که این مورد یکی از مواردی است که می‌توانید در آپدیت محتوا از آن استفاده کنید و نتیجه خیلی خوبی بگیرید.

2 – اضافه کردن تصاویر

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید با استفاده از آن محتوای مقاله خود را آپدیت کنید تا گوگل متوجه این موضوع شود و رتبه خوبی به مقاله شما بدهد استفاده از تصاویر یونیک با کیفیت است ، شعبه در مقاله قدیمی خود که قصد آپدیت آن را دارید از تصاویر استفاده کنید که به صورت یونیک است و در گوگل در وب سایت های دیگر استفاده نشده است و توجه داشته باشد که شما می توانید تصویر یونیک و جدید را با تصاویری که قدیمی هستند جایگزین کنید که گوگل کامل متوجه این موضوع می شود

3 – تغییر تیتر ها

همانطور که می‌دانید در مقالاتی که شما در سایت خودت منتشر میکنید تیترها مهمترین آنها هستند و حتما باید از چیز های مرتبط در مقاله خود استفاده کنید چرا که ربات های گوگل به این مورد را بسیار حساس هستند و با توجه به چیزهایی که در مقاله شما وجود دارد می تواند آن را رتبه بندی کند پس سعی کنید که در آپدیت مقاله قدیمی خود از چیزهای جدید و مرتبط با موضوع مقاله خود استفاده کنید که این کار می‌تواند بسیار ربات های گوگل را ترغیب کند تا رتبه های مقاله شما را اقزایش دهد.

4 – تغییر متا و عنوات مقاله

یکی دیگر از روش های آپدیت مقاله که متاسفانه خیلی از افراد و سئو کاران توجه زیادی را به آن نمی کنند تغییر عنوان مقاله و متا دیسکریپشن است نطور که می‌دانید گوگل به عنوان صفحات و متای دیسکریپشن بسیار توجه می‌کند و اگر شما به عنوان های مرتبط و خوبی استفاده کرده باشید می توانید در گوگل به رتبه های بالاتر ای بدون نیاز به هیچ لینکی برسید اما متاسفانه بیشتر افراد این مورد را رعایت نمی کنند را میتوان در آپدیت مقاله عنوان آن  را تغییر دهیم طوری که باید از کلیات موضوع مقاله دور نشود.

همچنین شما میتوانید از توضیحات جدید در متا دیسکریپشن استفاده کنید که این مورد سیگنال جدید را به گوگل می دهد که مقاله شما از هر لحاظ آپدیت شده است و می تواند در رتبه های بالاتر قرار گیرد.

 

🔗بیشتربخوانید : آموزش محتوا نویسی سایت

 

5 – اضافه کردن لینک های جدید

یکی دیگر از راه‌های خوبی که شما می توانید در آپدیت مقالات قدیمی وب‌سایت خود اضافه کنید بیشتر فرد بسیار خوب برای شما است استفاده از لینک های جدید در مقاله وبسایت شما اگر شما در مقاله قدیمی خود از لینک های صفحات مختلفی که استفاده کرده اید .

می توانید این لینک ها را با صفحات جدیدی که در وب سایت خود ایجاد کرده و تغییر دهید یعنی لینک صفحات جدیدی را که در وبسایت خود منتشر کردید را در مقاله خود قرار دهید این کار باعث می‌شود تا گوگل به مقالات جدید بساز شما نیز از این طریق دسترسی داشته باشد.

 

🔗بیشتر بخوانید : صفحات زامبی چیست؟

 

6 – استفاده از تیتر های پیشنهایی گوگل در مقاله

حتماً تا حالا با عنوان های پیشنهادی که گوگل در پایین صفحات وب سایت خود قرار داده است آشنا شده اید شما اگر هر موضوع را در گوگل جستجو کنیم می توانیم با اسکورل به پایین سفر عنوان های جدیدی را مشاهده کنید که این عنوان را به این معنی است که بسیاری از افراد در گوگل با استفاده از عناوین که پیشنهاد داده است جستجوی انجام داده اند .

شما می توانید از این عنوان ها درون مقاله خود استفاده کنیم این کار باعث می‌شود تا گوگل مقاله شما را یک محتوای عالی و کاربرپسند ببیند و آن را به رتبه های اول گوگل برساند.

7 – آپدیت زمان انتشار مقاله

این مورد را می‌توان گفت که ۵۰ درصد افرادی که مقالات دکتر خود را آپدیت می کند انجام نمی دهند و تاثیر شگفت آور آن نیز خبر ندارد زمانی که شما تغییراتی که در بالا به آن اشاره کردیم را در مقاله و محتوای قدیمی خود اعمال کرده اید و آن را برای انتشار مجدد در گوگل آماده کرده اید باید زمان انتشار مقاله را به روز کنیم که این کار باعث می‌شود تا گوگل مقاله شما را یک محتوای جدید ببیند و همانطور که میدانید محتوایی که جدید در گوگل منتشر داده می شود اولویت بیشتری را نسبت به محتوای قدیمی در رتبه های بالاتر دارد.

 

🔗بیشتربخوانید : چگونه تولید محتوای کاربر پسند انجام دهیم

 

چرا بروزرسانی محتوای سایت برای گوگل مهم است؟

چرا بروزرسانی محتوای سایت برای گوگل مهم است؟ - رایا پروژه

چرا بروزرسانی محتوای سایت برای گوگل مهم است؟ – رایا پروژه

شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که چرا باید مقالات قدیمی خود را آپدیت کنند و چرا گوگل به این مقالات توجه بیشتری دارد باید بگوییم که گوگل همیشه به دنبال محتوایی جدید و آپدیت شده است و اگر شما در وب سایت خود مقالات قدیمی که منتشر کردید را آپدیت کنید.

شما با این کار این سیگنال را به گوگل می دهید که شما یک وب سایت پویا و زنده هست که مقالات قدیمی خود را با استفاده از ترفند هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم آپدیت میکنیم و همین کار باعث می شود که پس از آپدیت و انتشار محتوای قدیمی خود با قالب و محتوای جدید از رتبه های پایین به رتبه های برتر گوگل برسد بدون هیچ لینک خارجی ، امیدوارم توانسته باشید که از ترفند ها و مواردی که در این مقاله به آن اشاره کردیم استفاده های لازم را برده باشید.

 

🔗خدمات مرتبط : سفارش تولید محتوا 

 

جمع بندی

ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه آپدیت محتوای قدیمی سایت  را برای شما عزیزان آموزش دریبل و ترفند های مختلفی را در این باره منتشر کنید امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر شما نیز ترفند و یا کار دیگری را میشناسید که میتوان با استفاده از آن مقاله قدیمی وبلاگ خود را آپدیت کرد و به رتبه های  بالا رساند خوشحال می شویم که در بخش کامنت ها به ما معرفی کنید باتشکر.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود