آموزش کاهش پینگ بازی های آنلاین + معرفی راهکار های عالی برای کم کردن پینگ بازی

کاهش پینگ بازی های آنلاین :تاکنون برای شما اتفاق افتاده باشد که وارد یک بازی آنلاین شوید ولی متاسفانه پینگ شما در آن بازی آنلاین بالا باشد و شما میتوانید تجربه خوبی را از بازی های آنلاین داشته باشید به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان آموزش کامل کاهش پینگ در بازی های آنلاین را شرح دهید که در ادامه این مقاله همراه ما باشید همچنین اگر قصد دارید تا بهترین بازی های اندرویدی را بر روی موبایل خود نصب کنید به شما توصیه می کنیم که مقاله معرفی بهترین بازی های اندروید را بررسی کنید.

 

مقالات مرتبط: فرق ماینکرافت جاوا و بدراک

 

آموزش کاهش پینگ بازی های آنلاین - رایا پروژه

آموزش کاهش پینگ بازی های آنلاین

پینگ در بازی های آنلاین چیست ؟

 

عینک می تواند که بر روی بازی آنلاین بسیار تاثیر گذار باشد چرا که شما اگر پینگ خوبی در بازی آنلاین داشته باشید می‌توانید تجربه خوبی را از آن بازی کسب کنیم و اگر پینگ ایی را داشته باشید و اینترنت شما ضعیف باشد نمی‌توانید بازی که دوست دارید را به بهترین نحو انجام دهیم در واقع این یک سیگنال ای است که داده های مختلف را از سرور به موبایل ها انتقال می دهد ولی اگر اینترنت شما ضعیف باشد می‌تواند بر روی انتقال داده ها تأثیر بگذارد پینگ ما بالا برود در نتیجه شما نمی توانید در بازی آنلاین که نیاز به اینترنت دارند بهتر حرکت کنید و یا بهتر بتوانید کارهای مختلفی برای این بازی را انجام دهید. 

 

کاهش پینگ بازی چگونه است؟

 

شاید برای خیلی از افراد سوال است که چطور می توانند خود را در بازی های آنلاین پایین بیاورید تا بتوانند به راحتی با دوستان خود بازی های مورد علاقه خود بپردازد باید بگویم که ما راه های مختلفی را در ادامه این مقاله برای شما عزیزان قرار داده ایم که می توانید به راحتی با اعمال آنها بر روی اینترنت خود تجربه خوبی از بازی آنلاین داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید : آموزش بالا بردن سرعت اینترنت

 

راهکار های طلایی برای کاهش پینگ

 

راهکارهایی که در اعلام قصد داریم به آن بپردازیم توسط تیم رایا پروژه تست شده است و شما می‌توانید با انجام آنها و تنظیمات مربوط به وای فای خود پینگ خوبی را در بازی آن را تجربه کنید در ادامه همراه ما باشید 

 

1 – استفاده از اینترنت خانگی

 

این مورد چت بسیاری از افرادی که مشغول بازی کردن  و فعالیت در بازی های آنلاین باشند این مورد را بدانند اما اگر از آن دسته افرادی هستید که برای بازی کردن از اینترنت های موبایل استفاده می کنیم باید بگوییم که اینترنت موبایل با توجه به پهنای باند کمی که دارند می توانند بر روی پینگ شما تاثیرگذار باشد و خیلی خوبی را به شما نشان دهد به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای بازی های آنلاین خود از اینترنت های ثابت و خانگی استفاده کنید.

 

2 – استفاده از DNS

 

یکی دیگر از مواردی که بر روی پینگ شما در بازی های آنلاین تاثیر خوبی را میگذارد استفاده از DNS ها است  این ابزار های میتواند آی پی شما را تغییر دهند و همین مورد باعث می‌شود تا در بازی آنلاین های پینگ پایین تری داشته باشید ، برای تغییر دی ان اس هم نرم افزارهای مختلفی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز منتشر شده است که می توانید با نصب آن ها از امکانی که به شما میدهند استفاده کنید .

 

بیشتر بخوانید : راه های کاهش مصرف اینترنت موبایل

 

3 – از VPN استفاده نکنید

 

یکی از اشتباهات که بیشتر افراد در بازی های آنلاین انجام می دهند این است که زمانی که وارد بازی آنلاین می شوند فیلترشکن خود را فعال می کند باید بگوییم که شما زمانی که فیلترشکن خود را فعال می کنید سرعت اینترنت شما کاهش می‌یابد و این مورد تاثیر مستقیم بر روی پینگ شما در بازی آنلاین دارد به شما توصیه می‌کنیم اگر بازی تحریم است می توانید برای دور زدن تحریم از دی ان اس  به جای فیلتر شکن استفاده کنید. 

 

4 – قطع اینترنت برنامه های دیگر در پس زمینه

 

یکی دیگر از مواردی که در بسیاری از موبایل ها و سیستم های ویندوزی مشاهده می شود این است که برنامه های مختلف کرد پس زمینه از پهنای باند و اینترنت شما استفاده می کنند که این کار باعث می شود تا شما پایین می‌آید و در واقع تاثیر مستقیم نیز بر روی پی شما خواهد داشت برای حل این مشکل سعی کنید تا تمامی برنامه‌های خود در پس زمینه که در حال اجرا هستند را متوقف کنید تا از اینترنت موبایل و یا وای فای شما استفاده نکنند.

 

بیشتر بخوانید :   چه برنامه هایی اینترنت زیاد مصرف می کنند

 

5 – خرید بسته های پر سرعت اینترنت خانگی

 

یکی از مواردی که می‌تواند بر روی پینگ  شما در بازی های آنلاین تاثیر داشته باشد سرعت اینترنت است ، شما اگر از اینترنت های خانگی استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که چه بسته اینترنتی را خریداری می کنید چرا که برخی از بسته های اینترنتی می‌تواند حجم خوبی را به شما در اما سرعت آنها پایین باشد شما باید از بسته اینترنتی استفاده کنیم که سرعت آنها ۱۶ مگ بر ثانیه باشد تا بتوانید در بازی های آنلاین تجربه خوبی را داشته باشید و دچار لک و پینگ بالا  نشوید.

 

غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز برای بهبود پینگ بازی

 

برای غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار ویندوز که سبب بهبود پینگ بازی های آنلاین شما میشود، می‌توانید چند مرحله زیر را انجام بدید.

ابتدا منوی Start را باز کرده و “Settings” را جستجو کنید.

در پنجره تنظیمات، روی «به‌روزرسانی و امنیت» کلیک کنید.

سپس تب “Windows Update” را انتخاب کرده و روی “گزینه های پیشرفته” کلیک کنید.

در بخش «مکث به‌روزرسانی‌ها»، سوئیچ را تغییر دهید تا این ویژگی فعال شود.

این به طور موقت از نصب خودکار به روز رسانی ویندوز جلوگیری می کند.

علاوه بر این، می توانید ساعات فعال خود را نیز تنظیم کنید که در طی آن ویندوز سیستم شما را برای به روز رسانی مجدد راه اندازی نمی کند. این امر باعث می‌شود که در بازی های خود مشکل پینگ و کندی سرعت را نداشته باشید.

با این وجود، توجه به این نکته مهم است که غیرفعال کردن به‌روزرسانی‌های ویندوز به طور کامل ممکن است سیستم شما را در برابر خطرات امنیتی آسیب‌پذیر کند. بنابراین، توصیه می‌شود به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت دستی بررسی کنید و پس از پایان بازی یا در زمان مناسب‌تر، آن‌ها را نصب کنید.

 

بیشتر بخوانید : بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای طراحی بازی

 

سوالات متداول

 

در این بخش قصد دارین تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در رابطه با بالا بودن پینگ در بازی های آنلاین پاسخ دهید در ادامه همراه ما باشید .

 

پینگ بالا چیست؟

 

زمانی که شما در بازی های آنلاین اینترنت خوبی را نداشته باشید که شما بالا می رود و شما نمی توانید تجربه خود را در بازی های که دوستان انجام میدهید داشته باشی و در برخی از مواقع شما از بازی بیرون انداخته می‌شود که این مورد می تواند بسیار آزاردهنده باشد 

 

تست پینگ و سرعت اینترنت چگونه است؟

 

اگر تصویری که سرعت پینگ و یا سرعت اینترنت خود را اندازه گیری کنید می توانید از وب speedcheck تست استفاده کنید این وب سایت می تواند سرعت اینترنت را در لحظه محاسبه کند و درصد پینک شما را نیز به شما نمایش دهد.

 

چه عواملی باعث افزایش پینگ می شوند؟

چه عواملی باعث افزایش پینگ می شوند؟ - رایا پروژه

چه عواملی باعث افزایش پینگ می شوند؟

 

عوامل بسیاری هستند که می‌تواند برای اینترنت شما تاثیر گذار باشند و در نتیجه شما پینگ بالا در بازی های آنلاین داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 

1 – فاصله سرور

 

یکی از مواردی که می تواند به صورت جداگانه بر روی پینگ شما تاثیرگذار باشد فاصله سرور بازی تا مکان شما است اگر فاصله سروری که در آن بازی می کنید در شهری دور از از شهر شما باشد می تواند بر روی شما تاثیر مستقیم داره ولی اگر سرور بازی در نزدیکی شهر های خانه شما باشد شما به خوبی در بازی آنلاین می توانیدداشته باشید.

 

2 – کیفیت اینترنت

 

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند بر روی پین شما تاثیرگذار باشد کیفیت اینترنت شما همیشه سعی کنید از ارائه دهندگان اینترنت خریداری کنید که سرعت خوبی داشته باشد و از فیبر نوری استفاده کنید که می تواند بسیار بر روی اینترنت و کیفیت آن تاثیر خوبی داشته باشد.

 

3 – استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی

 

همانطور که گفتیم استفاده از فیلترشکن میتواند برای پیش ما تاثیر خود را نداشته باشد و شما پین بالایی را در بازی آن را تجربه کنید ولی میتوانید از dns ها استفاده کنید که هم آی پی شما را تغییر خواهند داد و افت اینترنت و پینگ را در بازی آنلاین نخواهید داشت.

 

خدمات مرتبط : ساخت بازی

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان قصدداشتیم تا آموزش کاهش پینگ در بازی های آنلاین را شرح دهیم امیدوارم تین مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر شما راهکار های دیگری را میشناسید که میتوان با آن پینگ خود را در بازی های آنلاین کاهش داد و کیفیت اینترنت را بیشتر کرد خوشحال میشویم که در بخش کامنت به ما معرفی کنید موفق باشید 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟

تیم محتوای رایا پروژه
رایا پروژهسایت انجام پروژه ، فریلنسینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبریک 😍 ، شما 2 دقیقه در این صفحه بوده اید

و این برایمان با ارزش است❤️

تشکر از کاربران رایا پروژه

به همین دلیل شما مشمول 20 دقیقه مشاوره رایگان پروژه خواهید بود